۴ روش درمان خانگی سیاتیک موثر و کاربردی

حتما شما هم از گوشه کنار و از زبان افراد مختلف در مورد درمان خانگی سیاتیک و دیسک کمر شنیده­اید. اگر نمی­دانید منظور از درمان خانگی سیاتیک چیست و نمی­توانید تصمیم خود را برای امتحان یکی از این روش­ها بگیرید به شما حق می­دهیم؛ چراکه برخی از این روش­ها علمی نیستند و می­توانند باعث وخیم شدن شرایط بیمار شوند. در این مقاله قصد داریم میزان تاثیر درمان­های خانگی برای درمان این بیماری را بررسی کرده و در مورد چند روش درمان خانگی سیاتیک پا راست که مورد تایید پزشکان است صحبت کنیم:

میزان تاثیر درمان خانگی برای سیاتیک

برخی از افراد که تجربه یا دانش نسبی در رابطه با دردهای سیاتیک و دیسک کمر را دارند، برای کاهش درد سیاتیک درمان خانگی سیاتیک را توصیه می­کنند. برخی دیگر نیز فکر می­کنند با گرفتگی این رگ درمان خانگی سیاتیک بیشتر از مراجعه به متخصص مغز و اعصاب تاثیر دارد. به همین دلیل نیز می­بینیم که بیمار به­جای مراجعه به پزشک متخصص، درمان خانگی سیاتیک را جستجو کرده و طبق نظراتی که در آنجا گفته شده است مسیر درمان خود را طی می­کند.

هیچ متخصص تغذیه و متخصص مغز و اعصابی درمان خانگی سیاتیک زانو و پا را رد نمی­کند، اما همه متخصصان اعتقاد دارند انجام هر کاری در خانه برای درمان باید زیر نظر پزشکان متخصص باشد؛ چراکه در برخی از مواقع روش­های درمان خانگی رگ سیاتیک پای راست باعث بدتر شدن شرایط بیمار می­شود.

تاثیر درمان خانگی برای سیاتیک
تاثیر درمان خانگی برای سیاتیک

بنابراین اگر قصد دارید در خانه و در کنار مصرف دارو و فیزیوتراپی، روش­های درمانی دیگر را امتحان کنید می،توانید با یک دکتر مغز و اعصاب آنلاین مشورت کنید. برای این منظور می­توانید به سایت پذیرش۲۴ مراجعه کرده و علاوه بر انتخاب متخصص مورد علاقه­تان، روش مشورت با پزشک که شامل مراجعه حضوری، تماس تلفنی و پذیرش آنلاین هست را نیز انتخاب کنید.

۴ روش درمان خانگی عصب سیاتیک

اگر کمی در مورد روش­های درمان خانگی سیاتیک شدید جستجو کرده یا از افراد مختلفی سوال کنید، متوجه می­شوید که تعداد این روش­ها کم نیستند. در واقع هر کس به نسبت تجربیاتی که دارد و چیزهایی که از منابع و سایت­های مختلف خوانده است پیشنهاد متفاوتی به شما می­دهد. در ادامه سعی کرده­ایم روش­هایی که مورد تایید پزشکان است را معرفی کنیم. دقت کنید که با شروع هر کدام از این روش­ها نباید توصیه­ها و درمان­هایی که متخصص به شما توصیه کرده است را کنار بگذارید.

۱- درمان خانگی رگ سیاتیک با ورزش

ورزش­هایی مانند شنا، یوگا، پیاده روی و تای چی می­توانند برای درمان سیاتیک بسیار موثر باشد. همچنین برای درمان سیاتیک با ورزش خانگی برخی از حرکات کششی را نیز می­توان انجام داد. اما به یاد داشته باشید تمامی این حرکات باید طبق نظارت یک فرد متخصص حرکت درمانی یا پزشک فیزیوتراپ انجام شود. همچنین لازم است زمانی که دردتان به خوبی درمان نشده است از انجام ورزش­های سنگین مانند برداشتن وزنه، اسکوات، کشش شدید همسترینگ و شکم خودداری کنید.

درمان خانگی رگ سیاتیک با ورزش
درمان خانگی رگ سیاتیک با ورزش

۲- استفاده از کمپرس آب گرم و یخ درمانی

برخی از روش­های درمان خانگی سیاتیک کمر و پا، کارهایی هستند که می­توان آن­ها را در خانه برای کاهش درد انجام داد. در این میان هم یک کیسه آب گرم و هم کمپرس آب سرد یا یخ درمانی می­تواند باعث کاهش درد شود. به این صورت که یخ به کاهش التهاب کمک می­کند و گرما با افزایش جریان خون در ناحیه دردناک، باعث تسریع بهبودی می­شود. در کل هر دوی این­ها می­توانند باعث کاهش اسپاسم عضلانی شوند.

برای این منظور می­توانید هر یک ساعت یکبار کیسه یخ و هر ۲ یا ۳ ساعت یکبار کیسه آب گرم را به مدت ۱۵ دقیقه روی محل درد قرار دهید.

۳- تغییر حالت مداوم بدن

یکی دیگر از روش­های درمان خانگی سیاتیک کمر و پا اینست که خود را از وضعیت­های یکنواخت خارج کنید. به­طور کلی نباید مدت طولانی در یک وضعیت یکسان باشید. برای این منظور لازم است هر ۲۰ دقیقه یکبار حالت خود را تغییر دهید. به­طور مثال اگر خوابیده­اید باید هر ۲۰ دقیقه یکبار شکل خوابیدن خود را عوض کنید یا اگر نشسته­اید باید کمی تغییر در شکل نشستن خود ایجاد کنید. اینکار به کاهش درد شما و کاهش فشار روی عصب کمک می­کند.

۴- استراحت کافی

یکی دیگر از روش­های درمان خانگی گرفتگی رگ سیاتیک کمر استراحت کافی­ست. این به معنی این نیست که میزان و ساعات خوابتان را زیاد کنید؛ به این معنی است که مدت طولانی روی صندلی ننشینید، کارهای سنگین نکرده و وسایل سنگین جابجا نکنید. این کارها باعث تشدید بیماری شما شده و روند بهبودی شما را کندتر می­کنند. همچنین عدم تحرک بیش از حد نیز می­تواند باعث عدم بهبودی کامل شما شود.

عدم تحرک بیش از حد نیز می­تواند باعث عدم بهبودی کامل شما شود
عدم تحرک بیش از حد نیز می­تواند باعث عدم بهبودی کامل شما شود

چه زمانی باید درمان خانگی سیاتیک پای راست را متوقف کنید؟

فرقی نمی­کند که از کدامیک از روش­های درمان سیاتیک یا درمان دیسک کمر در منزل استفاده می­کنید، در هر صورت باید به علائم و نشانه­های بیماری خود دقت کنید. اگر با انجام آن­ها روند بهبودی شما سرعت گرفت جای خوشحالی­ست. اما با مشاهده هر کدام از نشانه­هایی که در زیر به آن­ها اشاره شده است، باید درمان خانگی و انجام هرگونه ورزش برای درمان سیاتیک را قطع کرده و به سرعت به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

  • زمانی­که با انجام درمان­های خانگی و پس از دو هفته درد سیاتیک به قوت خود باقی مانده است.
  • زمانی­که با شروع هر کدام از این روش­های درمان خانگی دیسک کمر و سیاتیک درد سیاتیک شما تشدید شد.
  • اگر در ناحیه پا احساس بی حسی، گزگز و ضعف کردید.
  • کنترل روده و مثانه خود را از دست دادید.
درمان خانگی سیاتیک
درمان خانگی سیاتیک

پاسخ به سوالات متداول درمان خانگی سیاتیک

در ادامه به چند سوال مرتبط با درد سیاتیک و درمان آن پاسخ می­دهیم. پاسخ به این سوالات می­تواند کمک خوبی برای شناخت بهتر این بیماری و درمان آن باشد.

آیا درمان سیاتیک با طب سنتی امکان­پذیر است؟

درمان گیاهی سیاتیک پای چپ و راست نیز یکی از پیشنهاداتی است که بیماران با آن برخورد می­کنند. درمان گیاهی اعصاب سیاتیک بیشتر شامل استفاده از ضمادهایی مانند پوست سبز رنگ گردو، برگ کلم، جوانه­های درخت شالک برای کاهش درد و ماساژ با روغن­های گرم است. در هر صورت برای شروع هر کدام از روش­های درمان خانگی سیاتیک طب سنتی باید با پزشکان متخصص در این زمینه مشورت کنید.

آیا درمان درد سیاتیک پای راست با طب سوزنی امکان­پذیر است؟

در کنار پیشنهاد درمان گیاهی کمردرد سیاتیک برخی دیگر از افراد طب سوزنی ( Acupuncture ) را بهترین روش درمان سیاتیک برای همیشه می­دانند. در پاسخ باید بگوییم حتی یک دکتر سیاتیک نیز ممکن است طب سوزنی را برای شما تجویز کند؛ چراکه طب سوزنی با ایجاد اثرات ضد التهابی عمومی، دارا بودن آثار ضد درد و ضد اسپاسم، افزایش خون­رسانی و تحریک عصب می­تواند به کاهش درد سیاتیک و درمان این بیماری کمک کند. ناگفته نماند که طب سوزنی حتما باید توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شود.

D:\تولید محتوا\نویسش\درمان خانگی سیاتیک\New folder\5.jpg

چه کارهایی باعث پیشگیری از بروز درد سیاتیک می­شود؟

درد سیاتیک ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد؛ به­همین دلیل باید بدانیم با انجام چه کارهایی می­توانیم خود در برابر بروز آن ایمن کنیم. بخشی از مهمترین فعالیت­ها در این زمینه عبارتند از:

  • وزن خود را کنترل کنید؛ چراکه اضافه وزن می­تواند باعث بروز این بیماری شود.
  • ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید. حتی یک پیاده روی ساده در طول روز می­تواند از بروز سیاتیک جلوگیری کند.
  • در انجام هر کدام از کارهای روزانه خود مانند نشستن پشت میز، بلند کردن اجسام، جابجا کردن وسایل و خم شدن دقت کنید.
  • مصرف ویتامین­هایی مانند ویتامین B12 را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

۳.۵/۵ (۲۹ نظر)

منبع
spineuniverse.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
318 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صرف گل
صرف گل
6 روز قبل

سلام و خسته نباشیدمن یه ۲۰روز میشه پای چپم ازسمت لگنم تاپاین خیلی درد میکنه هرچی هم دارو میخورم دردش آروم نمیشه دیسک کمرهم دارم لطفا راهنمایی کنید

صرف گل
صرف گل
6 روز قبل

سلام و خسته نباشید ببخشید من الان یه ۲۰ روز میشه سمت چپم از الکن تا پاین خیلی درد میکنه هرچه هم دارو مسکن مصرف میکنم آروم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

میثم
میثم
10 روز قبل

هرکی سیاتیک داره و دیسک کمر اگه اهل شمال هستی برید رودسر ‌.رحیم آباد ‌.ماچیان ‌.حاجی آباد ‌.دستش شفاست ‌.رگ گیری عمیق میکنه ولی سبک میشی ‌.من دو جلسه رفتم ‌.دیگه درد ندارم ‌.دمش گرم‌.

لیلا
لیلا
13 روز قبل

سلام من مامانم دیسک کمر و سیاتیک داشت چن جا دکتر بردیمش نتیجه نگرفتیم یه مخصص معرفی کردن مطبش میدون شوش خیلی کارش خوبه حرف نداره التن مامان به یه دوره داروش خوب شده میتونه راه بره
خودمم دچاره سیاتیک شدم رفتم پیشش نتیجه گرفتم خداخیرش بده

سمیرا هستم
سمیرا هستم
پاسخ به  لیلا
10 روز قبل

سلام خانوم ببخشید این دکتر کیه؟ میشه اسم و فامیلش و هم بگین ممنون

شهاب
شهاب
پاسخ به  لیلا
10 روز قبل

اسمشون چی بود؟

محمدعثمان.
محمدعثمان.
پاسخ به  لیلا
9 روز قبل

باسلام.کسانی که سیاتیک دارندهرشب مرتب از روغن زیتون ویاروغن سیاهدانه استفاده کنند.ازسرانگشت پاگرفته تامهره های گردن خوب روغن زیتون ویاسیاه دانه مالش دهندومرتب ماساژدهند.تاجایی که روغن جذب بدن بشه.قرص هامسکن هستند.دردراموقتأرفع میکنند.امااستفاده ازروغن دردرابه مرورزمان کاهش میده.حرکات کششی مناسب هم درکاهش دردتاثیرگذاراست.هرچی جای دردگرم باشه بهتره.آب گرم هم موثرومفیداست.

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  لیلا
7 روز قبل

سلام اسم دکتروف میگید منم این مشکلودارم

لیلل
لیلل
20 روز قبل

درد ساتیک امانم رو بریده

شهریار
شهریار
پاسخ به  لیلل
18 روز قبل

سلام‌منم‌همین‌دردو‌داشتم‌بااب‌نمک‌رفع‌کردم

شهریار
شهریار
پاسخ به  شهریار
18 روز قبل

فقط‌اب‌نمک

Mha
Mha
پاسخ به  شهریار
10 روز قبل

چه جوری درست کنم

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  لیلل
7 روز قبل

بند درد شدید کمر مهر چهار و پنج پارگی دیسک دارم . رفتم دکتر گفتن باید جراحی بشم . ایا روشی غیر از جراحی هم هست

رمضان
رمضان
22 روز قبل

دیکس کمر

سونیا
سونیا
24 روز قبل

سلام منم چند مدتی هس دچار درد سیاتیک شدم رفتم دکتر داروهایی ک شما میگین استفاده کردم ،ورزش ک فیزیوتراپی گفتن انجام دادم ،دیسک کمر هم دارم،پیاده روی میکنم دردام بیشتر میشه بخصوص پای چپم کلآاز کمر تا مچ پام ورم میکنه،کسی میدونه چکار کنم

روح الله
روح الله
پاسخ به  سونیا
17 روز قبل

سلام. فقط روغن زیتون بمال سعی کن کنار بخاری بخوابی و روغن زیتون بمالی ۳بار این کار انجام بدی کاملا خوب میشی

ابوالفضل
ابوالفضل
24 روز قبل

سلام ابوالفضل هستم پیام گذاشته بودم درد سیاتیک امانم بریده رفتم بیجار پیش حاج عزیز خدا پدرش بیامرزه گفت مهره کمرت جابجا شده در دو مرحله مهره کمرم جا انداخت پولی زیادی هم نگرفت ولی خداروشکر راحت شدم الان دردم از صد در صد شده بیست درصد.واقعا راضیم .خدا همه رو شفا بده

مهدی
مهدی
1 ماه قبل

خدا همه مریض هارو شفای عاجل بده ان شاءالله

زبیر نورزی
زبیر نورزی
پاسخ به  مهدی
20 روز قبل

آمین

ابوالفضل
ابوالفضل
1 ماه قبل

سلام پای راستم از باسن تا ساق پا امانم بریده هر آمپول مسکنی که بگن زدم هر قرصی بوده خوردم نه میتونم بشینم نه بخوابم نه راه برم شب عید با دوتا بچه مستاجر نمیدونم چه خاکی سرم کنم .الان تو نظرات خوندم شیاف آروم میکنه درد رو.استفاده کردم نمیدونم چی میشه .یه شکسته بند گفتن بیجار به نام حاج عزیز تو گوگل هم سرچ کنید اسمش میاد بالا.من نرفتم ولی میخوام برم پیشش .دعا کنید جواب بگیرم .ممنونم از برادرای گلم و خواهرای عزیز.

رامین حدیدی
رامین حدیدی
پاسخ به  ابوالفضل
1 ماه قبل

سلام رفیق برو ارومیه روستای انبی پیش فرهاد امینی درستت میکنه

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  رامین حدیدی
23 روز قبل

منم از درد میپیچم واقعا خوب میکنه

شقایق
شقایق
پاسخ به  ابوالفضل
1 ماه قبل

سلام من بیجار پیش حاج عزیز رفتم.تورا خدا نروید مال من بدتر شد .چون خودش پیر پرد هر جا که دستش نی اید با دست اش فشار می دهد اگر هم بگی اونجایم نیست .ناراحت می شود.من کمرم مالش داد ویک دستگاه زد نمی دانم اسمش چیست حالت مکنده داشت.دوماه اصلا نمی توانستم تکان بخورم بدتر شدم

سعید
سعید
پاسخ به  ابوالفضل
1 ماه قبل

برو داداش من رفتم جواب گرفتم به او میگن پدر استخوان

سمیه
سمیه
پاسخ به  سعید
8 روز قبل

سلام به کی

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  ابوالفضل
23 روز قبل

زنجان هست نه بیجار

روح الله
روح الله
پاسخ به  ابوالفضل
17 روز قبل

بهترین درمان روغن زیتون. ۳روز این روغن زیتون روزی ۳بار بمال..چند روزی هم سعی کن گرم نگه داری کمربند طبی به بندی..انشاالله خوب میشه

سونیا
سونیا
1 ماه قبل

سلام دوستان نزدیک دوسال هس دچار دیسک کمر شدم الان هم چند ماهی هس دکترا میگن سیاتیک داری فیزیوتراپی رفتم دارو مصرف کردم هیچ فایده ای نداشت ،الانه روغن کوهان شتر هم استفاده میکنم فقط همون لحظه دردش تسکین میشه باز دوباره دردبیشتر میشه خیلی اذیتم هیچ کاری هم نمیکنم ب نظرتون سیاتیک با طب سوزنی درمان میشه؟

نورالاه
نورالاه
پاسخ به  سونیا
1 ماه قبل

سلام من هم همین مشکل را دارم هرموقع بدنم تحرک داره دردم کمتره .ورزش کردن خوبه

نورالاه
نورالاه
پاسخ به  نورالاه
1 ماه قبل

اگه کسی باشه که بتونه رگ سیاتیک رابگیره خوبه

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  نورالاه
23 روز قبل

ربطی نداره ک درد سیاتیک رو بگیره نخا راه رگ سیاتیکو تنگ کرده

مسیح
مسیح
پاسخ به  سونیا
1 ماه قبل

صددرصد .من دیسک و سیاتیک داشتم با سه جلسه طب سوزنی اوکی شدم

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  سونیا
23 روز قبل

دست هر کسی ندی من بدتر شدم

رامین
رامین
پاسخ به  سونیا
1 روز قبل

تب سوزنی و نخ زدن کمر باید انجام بدین

محسن
محسن
1 ماه قبل

سلام من کمرم دوبار عمل کردم وبه گفته پزشکم دومهره پایین شکستگی و ۶ مهره پارگی دیسک که منجر به گذاشتن نیل یا پیچ پلاک شد الان حدود یک ماه درد بسیا شدید در پایین مهره ودر باسنودر نهایت در کشاله پا ودر ساق پا شدم که ام ار ای دادم فرمودند دیسکت زده بیرون خواشمندم راهنمایی کنید چیکار کنم ایا باز عمل کنم هرچی فیزیو تراپی مسکن خوراکی ازجمله استامینوفن بروفن ناپروکسن سلکسیب امپول کترولاک دپومدرول استفاده کردم اروم ندارم حتی صد مترم نمیتونم راه برم کمکم کتید چه کار کنم ممنون

نادیا
نادیا
پاسخ به  محسن
13 روز قبل

اصلا عمل نکن به خدا عمل بدتره خودت ببین قبل عمل درد نداشتی و الان چقدر درد استراحت کن گور پدر دکترها که فقط عمل الکی میکنن فقط پول بمیرن هم بازم چشمشات بازه می مونه دنبال پول استراحت آمپول نروبیون

مریم
مریم
1 ماه قبل

سلام عزیزان منم چند هفته هست این مشکلو دارم ماساژ روغن سیاهدانه به شدت اثر داره .همچنین مصرف دمنوش زنجبیل عالیه .دردمو خیلی کم کرده خدا روشکر

محمد
محمد
1 ماه قبل

سلام من ۳۰ سال دارم و در اثر بدنسازی از ماه شهریور ۱۴۰۲ دچار دیسک کمر شدم و در آبان ماه ۱۴۰۲ دچاره درد سیاتیک شدم و مجبور شدم بدنسازی را ونار بگذارم و از ماه آذر ۱۴۰۲ به دو متخصص ارتوپد مراجعه کردم که نظرشون یکی بود و بعد از انجام ام آر آی آنها دارو و ۱۰ جلسه فیزیوتراپی برایم تجویز کردند که فیزیوتراپی بنده در دی ماه ۱۴۰۲ تمام شد و نرمش های فیزیوتراپ را انجام میدهم و کمی درد سیاتیکم کمتر شد الان که ماه اسفند ۱۴۰۲ هستیم هنوز که هنوزه درد سیاتیک را دارم صبح ها دردی ندارم ولی به مرور زمان ازبعد از ظهر دچار درد سیاتیک میشوم که فقط هنگام نشستن طولانی مدت در ماشین یا صندلی رخ میدهد و نشستن و برخواستن را برایم دردناک میکند و خیلی موقع ها مجبورم رو به پهلو دراز بکشم. آیا سیاتیک بنده قابل بهبودی هست یا باید به متخصص ارتوپدی دیگر یا متخصص درد یا متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنم؟ آیا نیاز به تزریقات دارم؟ عمل جراحی لیزری چطور؟ من واقعیتش حس خوبی به جراحی ندارم و ترجیح میدم با روش غیر جراحی درمان شوم‌ لطفا مرا راهنمایی کنید با سپاس‌

مبینا
مبینا
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

منم مادرم درد سیاتیک داره شنیدم با رفتن پیش یک دکتر که رگ سیاتیک رو بگیره خوب میشه اما خب شانسی هست وجلسه به جلسه باید بری تا ببینی خوب میشی یا نه

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  مبینا
23 روز قبل

نه بابا دروغه الصلا ربطی به گرفتن رگ نداره راه رگ تنگ شده

یونس نورایی
یونس نورایی
پاسخ به  محمد
30 روز قبل

متخصص معقز اعصاب ستون فقرات برو منم ۳ماع تو باشگاه اسیب دیدم

محسن
محسن
پاسخ به  محمد
12 روز قبل

استراحت مطلق

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  محمد
6 روز قبل

من با طب سوزنی جواب ۱۰۰ درصد گرفتم. اصلا انگار من نبودم که درد سیاتیک داشتم
دردم در حدی بود که ۶ ماه نمیتونستم راه برم

مریم
مریم
1 ماه قبل

سلام مادرم ۷۵ سال داره سیاتیک داره ۵ روزه درد شدید کمر داره که به باسن و پا و زیر دلش میزنه.
متوکاربامول زده فایده نداشت. باکلوفن میخوره و ناپروکسن هیچ تاثیری نداشته
دردش زیاده کمپرس گرم و ورزش و ماساژ خانگی رو براش انجام میدم
سوالم اینه همین ها رو براش ادامه بدم و زمان بدم بهش تا خوب بشه یا اینکه ببرمش اورتوپد؟
لطفا راهنمایی کنید

امیر
امیر
1 ماه قبل

آقا من حدود ۷ ماهه رگ سیاتیکم گرفته ، زده به کمر و باسن و زانو و مچ پای چپم! حتی بورسیت لگن هم گرفتم! اصن خوب نمیشم و فقط شیاف دیکلوفناک منو حدود ۱۰ ساعت آروم میکنه! هر دکتر و متخصص زبده تو تهران و رشت هم رفتم فقط قرص دادن بهم! کسی میتونه منو راهنمایی کنه دوستان؟؟؟؟؟؟

رحیم
رحیم
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام دوست عزیز یکبار هم حجامت کن تأثیر زیادی دارد

رامین
رامین
پاسخ به  رحیم
1 روز قبل

حجامت تاثیری نداره من زالو درمانی کردم بدتر شدم

محمد
محمد
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا

میثم
میثم
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام ‌.تارشت که رفتی خوب برو رودسر ‌.رحیم آباد پیش آقای لطفی ‌.رگ گیری میکنه خفن ‌.مشکلت حل میشه ‌.من مادرم رو بردم خوب شد ‌.دمش گرم ‌.صدتا دکتر برده بودم فقط آمپول میزنن ‌.

حسینی
حسینی
پاسخ به  امیر
14 روز قبل

سلام طب سوزنی خیلی خوبه
اما اون قسمت که سوزن زده میشه نباید عمقی باشه
بلکه فقط باید روی سطح پوست باشه
چون به کلیه ها آسیب میرسونه اگه عمقی باشه
و همچنین زالو روی پا هم خیلی خوبه
البته زالو باید جای معتبر و مجوز دار باشه

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  امیر
6 روز قبل

طب سوزنی فقط البته متخصص و. وارد باشه

مجید فرمیتنی
مجید فرمیتنی
1 ماه قبل

من مدت ۸ سال هست از درد پای راست رنج میبرم ومیگن رگ سیاتیک هستش لطفا راهنمایی کنید

محمد
محمد
پاسخ به  مجید فرمیتنی
1 ماه قبل

سلام قرص سلکوکسیب دویست بخورید و در حین استراحت در منزل حرکات کششی پا انجام بدین خوب میشین انشالا

زهرا
زهرا
1 ماه قبل

سلام خوبید

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

سلام شما خوبید

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  اسماعیل
7 روز قبل

بله ممنون

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

سه روز قبل یه بار سنگین جابه جا کردم موقع بلند کردن بار متوجه شدم یه رگ جابه جا شد سمت چپ کمرم بالای باسن نمیدونم شاید هم عصب سیاتیک باشه درد شدید دارم همش دولا دولا راه میرم یه متوکاربومول هم زدم فایده نداشته خاستم از تجربیات عزیزان استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

محمد
محمد
پاسخ به  اسماعیل
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم

اصغر
اصغر
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

سلام طب سوزنی خیلی کمکم کرد در درد سیاتیک و حرکات کششی

حمید
حمید
پاسخ به  محمد
28 روز قبل

سلام اقا محمد من داروهایی که فرمودید را گرفتم لطفا بفرمایید دستور مصرف این داروها چگونه است

نازنین
نازنین
2 ماه قبل

سلام من یه هفته هست پای چپم گرفته نمیتونه یه قدم راه برم همینطور افتادم ام آر ای گرفتم دکتر ارتوپد رفتم آمپول مفصلی زدم قرص میخورم ولی خوب نشدم ممنونم راهنمایی کنید چیکار کنم ..

محمد
محمد
پاسخ به  نازنین
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا

جعفرعباسزاده‌ازعجبشیر
جعفرعباسزاده‌ازعجبشیر
2 ماه قبل

سلام‌من‌نزدیک‌دوماهه‌دردمیکشم‌طرف‌چپ‌ازپایین‌کمروباسن‌تازانو‌درددارم‌سرکار‌وقتی‌میلگرد‌خم‌می‌زدیم‌ایستاده‌لوله‌رابه‌جلو‌فشارمیدادم‌دوستم‌لوله‌راکشید‌ومن‌کمی‌بیشتر‌به‌جلو‌خم‌شدم‌‌همان‌لحظه‌از‌پایین‌یک‌کشیدگی‌عظله‌احساس‌کردم‌وتاالان‌که‌استراحت‌‌میکنم‌خوب‌نشد‌ودردش‌هرروز‌بیشتر‌شده‌راهنماییم‌کنید‌چیکار‌کنم‌شرایط‌مالی‌خوبی‌ندارم‌‌دوماهه‌زمین‌گیرشدم‌پسندازی‌نمانده‌کارکنم‌میخورم‌نکنم‌بایدگشنه‌بمانم‌خاهشن‌کمکم‌کنید‌توشرایط‌بدی‌هستم

محمد
محمد
پاسخ به  جعفرعباسزاده‌ازعجبشیر
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا

امید
امید
پاسخ به  محمد
25 روز قبل

داری جواب همه رو میدی رباطی یا مریظ

رها
رها
2 ماه قبل

سلام منم ۹ ماهه پای چپم بی حس میشه، درد زیاد ندارم ولی بی حسی پام داره اذیتم میکنه، همش فک میکنم دارم فلج میشم
کسی تجربه ی سیاتیک مث من داشته؟

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  رها
2 ماه قبل

سلام آره من هم همینطوره درد سیاتیک هر دوسه ماه یک بار میگیره نمیتونم پام رو زمین بزارم

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  مهرداد
2 ماه قبل

درد تو قسمت تهتانی بدن اتفاق میوفته تو باسن تا پاین پا وبقل پا دردشدید

محمد
محمد
پاسخ به  مهرداد
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا

محمد
محمد
پاسخ به  رها
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا

ابوالفضل
ابوالفضل
پاسخ به  رها
1 ماه قبل

سلام منم بی حسی پا داشتم قسمت ران پای راست بیرون ران بی حس میشد وقتی راه میرفتم بهتر میشدم الان بیست چهار ساعت دارم از درد میمیرم فقط میتونم چهار زانو بشینم دیگه هیچی

اصغر
اصغر
پاسخ به  رها
1 ماه قبل

نترس عزیز فلج نمیشی سیاتیک فلجی نداره منم پای چپم بی حسه برو طب سوزنی ۱۰ جلسه خوب میشی

سعید
سعید
پاسخ به  رها
25 روز قبل

سلام منم ۱۲ ساله پای راستم سیاتیک داره پام بی حسه با درد شدید توی ۱۲ سال جایی نمونده که نرفته باشم خوب نمیشه

عبدالله
عبدالله
2 ماه قبل

سلام من مدتی ۵ساله درد سیاتیک دارم دو سه هفته میشه ماساژ میدم دردش زیاد شده پای چپم هست چکار باحت کرد خیلی درد دارم

حسن
حسن
پاسخ به  عبدالله
2 ماه قبل

سلام ما همه سیاتیک ودیسک داشتیم رفتیم شمال ‌.رودسر هممون خوب شدیم ‌.باور کنین تو آخرش دوجلسه خوب میشین ‌.یارو دستش خیلی قدرت داره تو ماچیان رودسره

فرهاد احمدی
فرهاد احمدی
پاسخ به  حسن
1 ماه قبل

فرهادهستم ازتهران دردسیاتیک دارم چه بخورم اروم بشم

رامین
رامین
پاسخ به  فرهاد احمدی
1 روز قبل

نورتر یپتیلین۱۰ باکلوفن۱۰

معصوم
معصوم
پاسخ به  عبدالله
2 ماه قبل

سلام منم الان سه روزه پای چپم درد شدید به کمر و پهلوها زده امروز رفتم دکتر دارو داده آمپول داده گفت اگه خوب نشدی برو امرای انجام بده سیاتیک زده به دیسک کمرت اینجوری هستی

محمد
محمد
پاسخ به  معصوم
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره

محمد
محمد
پاسخ به  عبدالله
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره

محمدرضا از اهواز 52 ساله
محمدرضا از اهواز 52 ساله
2 ماه قبل

سلام خدمت تمامی شما عزیزان من الان ده روز میشه که درد دارم سه‌چهار روز اول فقط درد کمر سمت چپ بود اما الان تقریبا شش روزی میشه که از کشاله ران زانو تا سر انگشت‌های پای چپ بقدری درد داره که بعضی وقتها نا خواسته جیغ میکشم حتی توی خواب اگر بخوام راه برم بادست بغل ران از داخل و بیرون با ید بقدر فشار بدم تا بتونم ده سانتی ببرم جلو یه موقع یکدفعه زانو بقول معروف خالی میکنه و درد شدیدی داره من تنها هستم خونه ام طبقه بالا کسی هم ندارم که بیاد کمکم حداقل راهنمایی کنید چطور درد را کمتر کنم که بتونم برم دکتر ممنون اگر راهنمایی بکنید

رضا
رضا
پاسخ به  محمدرضا از اهواز 52 ساله
2 ماه قبل

سلام تنهایی خیلی بده سریع تا بدتر نشدی و رگت نگرفته برو دکتر اگر گرفت کلان فلجت میکنه چون از دیسک کمر میشه و این خیلی بده

روحی
روحی
پاسخ به  محمدرضا از اهواز 52 ساله
1 ماه قبل

منم همینجوریم هر چی دکتر عمومی رفتم خوب نشد باید برم امار ای ۳۴سالمه از کار سنگین به فنا رفتن انگار یکی رگ پامو میکشه عضلاتش میپره خلاصه تا مرز گریه میرم هر روز.. خدا کمکم کنه فقط

محمد
محمد
پاسخ به  روحی
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره

جمال قیم
جمال قیم
پاسخ به  محمد
11 روز قبل

سلام واقعا با این نسخه خوب شدین

محمد
محمد
پاسخ به  محمدرضا از اهواز 52 ساله
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره

سلام سادات هستم خانمم دیکس کمردارد بسیارتداوی کردم
سلام سادات هستم خانمم دیکس کمردارد بسیارتداوی کردم
2 ماه قبل

سلام سادات هستم خانمم دیکس کمردارد بسیارتداوی کردم جورنشددرد شدیدداردچیکنم بمشکل هست

محمد
محمد

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره

تتتت
تتتت
پاسخ به  محمد
1 روز قبل

عجب ادمی هستی ت

فاطمه
فاطمه
2 ماه قبل

میخاستم بدونم پدر منم دقیقا همین مشکل ساتیک رو داره بردیمش دکتر و عکس گرفته و دکتر ارتوپدی بردیم و دارو داد و امپول احتمال داره از اعصاب باشه لطفا راهنمایی کنید

محمد
محمد
پاسخ به  فاطمه
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره. ولی کیسه آب گرم خوبه روزی بیست دقیقه روی کمر بزارین.

عسگر اعلای ممان
عسگر اعلای ممان
2 ماه قبل

درد سیاتیک عزیزان من تجربه کردم وتنها راه بهبود پوشیدن کفش مناسب ونرمش صبح ۱۵ دقیقه میباشد واستفاده از ویتامین ۱۲

علیرضا
علیرضا
2 ماه قبل

مدت۲سال هست ک دردی درناحیه لگن احساس میکنم
الان این دردبه ماهیچه دوقلوساق پاومچ رسیده
درناحیه کمردردندارم

زهرا
زهرا
پاسخ به  علیرضا
1 ماه قبل

سلام من چند سالی بود که لگنم گهگاهی درد میکرد الان حدودد یه سال میشه از سمت مشت پای چپم از زانو تا مچ پا خیلی درد میکنه دکتر طب سنتی زیاد رفتم بدتر شد الان دو هفته است که اصلا نمیتونم راه برم

محمد
محمد
پاسخ به  علیرضا
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره. ولی کیسه آب گرم خوبه روزی بیست دقیقه روی کمر بزارین.

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  علیرضا
23 روز قبل

سیاتیکه

سجادازفارس
سجادازفارس
2 ماه قبل

سلام من چندروزپیش رفتم شیرازتوبیمارستان یک آقای زاهدانی پای راستش زدبالا گفت دردسیاتیک داشتم یک ازمحلی هاباسوزاندن پاونمک ریختن درونه پام برای همیشه ازدرد راحت شدم ولی جاش کبودبود

ناهید
ناهید
پاسخ به  سجادازفارس
21 روز قبل

سلام منم درد سیاتیک دارم از کمرم میگیره تا مچ پای راستم خودمم مربی آموزشگاه رانندگی هستم کارم فقط نشستن تو ماشین تو رو اگه شماها خوب شدین منم راهنمایی کنین خیلی عذاب میکشم

فرشید
فرشید
2 ماه قبل

سلام.مدتی هست دردی ازبالای باسن میگیره میزنه به جفت پاهام چه کار کنم.

محمد
محمد
پاسخ به  فرشید
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره. ولی کیسه آب گرم خوبه روزی بیست دقیقه روی کمر بزارین.

مسلم
مسلم
2 ماه قبل

سلام من چن سالی کمرم سمت چپ درد دارم بیشتر درد رو میزنم ب پای چپم از لگن تا کف پام چن سال پیش ام ای را دادم گفتن سیاتیک دیگه پیگیری نکردم الان باید چیکار کنم

علی مشهد
علی مشهد
پاسخ به  مسلم
2 ماه قبل

منم دقیق این ت هستم

لیلا
لیلا
پاسخ به  مسلم
2 ماه قبل

سلام من هم قبلا این مشکل روداشتم شما برو‌متخصص طب فیزیک با ورزش وفیزیوتراپی مشکلت حل میشه
یا برو طب سنتی با بادکش وحجامت که ازهمون ناحیه انجام میدن ان شاالله بهترمیشی

مهدی اسکندری
مهدی اسکندری
2 ماه قبل

سلام. خسته نباشید
من تازه خوردم زمین کمرم بدجوری درد میکنه. حالا وقتی راه میرم پاهام درد میکنه. راهنمایی کنید

g saba
g saba
پاسخ به  مهدی اسکندری
2 ماه قبل

احتمال زیاد ضربخوردگی میباشد و مشکل دیسک و سیاتیک نیست

مهدی اسکندری
مهدی اسکندری
پاسخ به  g saba
2 ماه قبل

ممنون دکتر. فقط دکتر چقدر طول می کشه درست بشه. ۶هفته شد

نسیم
نسیم
3 ماه قبل

من چند سالی هست که درد تو ناحیه کمر و پا دارم همه آزمایشات رو انجام دادم چیزی نبود ولی این درد دیگه امونمو بریده دیگه نمیتونم تحمل کنم .لطفا راهنمایی کنید .سپاس

محمد
محمد
پاسخ به  نسیم
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره. ولی کیسه آب گرم خوبه روزی بیست دقیقه روی کمر بزارین.

حسن
حسن
3 ماه قبل

باز هم میگم برید پیش آقای لطفی تو رودسر ‌.ماچیان ‌.حاجی آباد ‌.معجزه میکنه دستش شفاست ‌.یه بار بری مشکلت حله ‌.ما کل فامیل رفتیم ‌.خوب شدیم

بهزاد
بهزاد
پاسخ به  حسن
3 ماه قبل

چیکار می‌کنه ماساژ میده ؟

حسن
حسن
پاسخ به  بهزاد
3 ماه قبل

آره ماساژ عمیق پا میده و کمر ‌.

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  حسن
2 ماه قبل

سلام هزینه چقدره داداش

دلنیا
دلنیا
3 ماه قبل

سلام من روزا درد ندارم بیشتر شبا درد دارم وبیشتر پای چپم درد میکنه

مریم‌‌صالحی‌مدت‌۳‌سال‌هست‌که‌بدرد‌سیاتیک‌پای‌چپ‌دچ
مریم‌‌صالحی‌مدت‌۳‌سال‌هست‌که‌بدرد‌سیاتیک‌پای‌چپ‌دچ
پاسخ به  دلنیا
2 ماه قبل

مریم

کرامت
کرامت
3 ماه قبل

الان چن ماهه سمت چپ کمر درد داره،ازمایش،ام ار ای گرفتم دکتر گفت:دیسک شما مشکلی نداره،ازمایشات هم همه نرمال بوده ولی درد امونم و بریده؟وقتی استراحت مطلق میکنم دردم اروم میشه؟ولی خم وراست وکار کردن بازدردم شروع میش الخصوص سرشب ۸تا ۱۰شب اوج دردم هست چن نوع مسکن میخورم تا اروم بشم وخوابم ببره؟لطفا راهنماییم کنید؟تشکر

حسن
حسن
پاسخ به  کرامت
3 ماه قبل

سلام بابت سیاتیک و درد پاو کمر برید پیش آقای لطفی تو رودسر ‌.دستش خیلی سبکه .باورت نمیشه زود جواب میگیری‌.رودسر . رحیم آباد. ماچیان ‌.روستای حاجی اباد

کرامت
کرامت
پاسخ به  حسن
3 ماه قبل

تشکراز شما اقا حسن،میشه اطلاعات بیشتری بدین درباره اقای لطفی که رودسر هست،اگه واقعا بدونم معالجه ام میکنه میرم هرچند ۳۰ساعت با من فاصله داره؟

حسن
حسن
پاسخ به  حسن
3 ماه قبل

درد سیاتیک دارین منم مثل شما بودم ر فتم خوب شدم

آرام
آرام
پاسخ به  حسن
2 ماه قبل

سلام چکارکردین وچی مصرف کردین خوب شدین.لطفآ نامش رابگین

احمد
احمد
پاسخ به  حسن
2 ماه قبل

سلام
کجارفتید خوب شدید راهنمایی کنید خداپدرتونو بیامورزه

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  حسن
2 ماه قبل

سلام حاجی ابادکدام استان

محمد
محمد
پاسخ به  کرامت
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره. ولی کیسه آب گرم خوبه روزی بیست دقیقه روی کمر بزارین.

محسن
محسن
3 ماه قبل

سلام من تصادف کردم پای راستم از جای ران کاملا قلم شده و پلاتین کردن پامو ،الان ی ماه گذشته ولی کف پام خیییلی میسوزه ب نحوی ک احساس میکنم پام سوخته ولی هیچ گونه آسیبی در تصادف ندیده هرچ دکتر میرم طبیب میرم دردش متوقف نمیشه خیلی میسوزه و مور مور میکن شما میدونین دلیلش چیه شب وروزمو ازم گرفته

شیروانی
شیروانی
پاسخ به  محسن
2 ماه قبل

سلام دختر منم دقیقا همین علائم شما رو داشت شما باید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید احتمالا عصب سیاتیکتون درگیر شده

فریبا حسن زاده
فریبا حسن زاده
3 ماه قبل

سلام من مدت دوماهه یکسره بادردشدیدسیاتیک. پای راستم سرمیکنم هرکاری انجام دادم طب سوزنی حجامت ورزش پمادروغنهای گرم مختلف ساق پام بهترشده ورمش خوابیده فقط همه دردجمع شده مثل گلوله دربغل باسنم عذابم میده نمیدونم ابن جاروچطوردرست کنم اگرکسی میدونه لطفاکمکم کنه.ممنونم

سام
سام
پاسخ به  فریبا حسن زاده
3 ماه قبل

سلام بهترین راهش فقط نقطه مرکز کمرت با سشوار گرم کن ی چن وقت دیگه رفع میشه

مهدی
مهدی
پاسخ به  فریبا حسن زاده
2 ماه قبل

دقیقا منم همینجوری شدم. اگه فهمیدین به منم بگین

محمد
محمد
پاسخ به  فریبا حسن زاده
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره. ولی کیسه آب گرم خوبه روزی بیست دقیقه روی کمر بزارین. و حرکات مکنزی توی گوگل هست انجام بدین.

محمد از مشهد
محمد از مشهد
3 ماه قبل

سلام من درناحیه کمردردشدید داشتم وبه دکتر اورتوپدرفتم وایشون دستور عکس وام ار آ دادن وگرفتم بردم پیش پزشک گفتن دیسکت ورم داره ودارو وفیزوتوراپی دادن همه روانجام دادم دردم بیشتر شده والان پای راستم خیلی درد داره

وحید
وحید
پاسخ به  محمد از مشهد
3 ماه قبل

سلام ، یه سوزن های خیللی نازکی رو به محل اعصاب اون ناحیه میزنن و با دستگاه نوار عصب اون ناحیه رو بدست میارن .هیچگونه درد و اذیتی نداره و حدودا نیم ساعتی کار داره

مهران
مهران
پاسخ به  محمد از مشهد
8 روز قبل

سلام منم یه چن هفته میشه اینجوری شدم
متخصص مغز و اعصاب رفتم ام ار ای دید گفت دیسکت ورم داره دار داد ولی هنوز درد دارم اگه راهی پیدا کردین به منم بگین ممنون از شما

احمد پام
احمد پام
3 ماه قبل

سلام آزمایش نوار عصب برای درد سیاتیک چطور هست

ابراهیم زاده شیروان خراسان شمالی
ابراهیم زاده شیروان خراسان شمالی
3 ماه قبل

خسته نباشید دوستان عزیز آیا درد درماهیچه پشت ساق پا نشانه سیاتیک است

رضا
رضا

سلام بله

زمان
زمان

سلام منم درد شدیدی دو سه روزه در که ساق پای چپم دارم که امان ام رو بریده اگه راهکاری دارید ممنون میشم

محمد
محمد
پاسخ به  زمان
1 ماه قبل

سلام بنده مثل شما بودم. رفتم مغزو اعصاب اول آمپول پردنیزولون و متوکاربامول زد و قرص سلکوکسیب دویست و پین لیز و قرص ویتامین ب شش و ویتامین د سه داد مصرف کردم روزی یدونه از هرکدام. و با استراحت و حرکات کششی دو هفته ای خوب شدم و عمل هم نکردم. یه جورایی انگار معجزه شدو ممنونم از خدا. راستی به هیچ وجه کمرو ماساژ ندین و زیر دوش داغ نباید برین چون ضرر داره. ولی کیسه آب گرم خوبه روزی بیست دقیقه روی کمر بزارین. و حرکات مکنزی توی گوگل هست انجام بدین.

دیسکی
دیسکی
3 ماه قبل

دوستان بر اساس تجربه میگم،پزشکان بیمارستان بقیه الله تهران من ازشون نتیجه گرفتم.مثل دکتر کیهانی،دکتر آذری

ماهان
ماهان
4 ماه قبل

من یک بار بر اثر سقوط از ارتفاع ۵ متری کمرم اسیب دید و درمان شدم و یکبار هم به تازگی ماشین بهم زد و در رفت و ۳ تا بیرون زدگی دیسک داشتم و بقدری درد تحمل کردم ک خیلیاتون قطعا الان همون طور درد میکشید ولی من الان خیلی از کارامو میکنم و درد ۱۰ درصدی دارم … فقط میخوام تجربه ام رو بگم… من هر روز بدون وقفه میرم استخر و قبلش مسکن میخورم تا درد خیلی نفهمم و شروع میکنم ۲ ساعت بدون مکث (پا اُردکی) شنا میکنم البته بگم ک باید حتما شنا بلد باشین تا صحیح اجرا کنید وگرنه نتیجه عکس میده ولی باز هم اگه خیلی وارد به شنا نیستید از لبه استخر بگیرید تاق باز بخوابید روی اب و عین دوچرخه سواری رکاب بزنید … اگه فکر میکنید فقط ۱۰ دیقه رکاب بزنید نتیجه میگیرید بهتره اینکارو نکنید. من بار اول ک درمان شدم ۶۰ جلسه استخر رفتم و این سری مجموعا ۵۰ جلسه رفتم و خداروشکر ک دارم بهبود پیدا میکنم … یه مورد دیگه هم خیلیا از روی خجالت و شرم نمیگن ولی عزیز دلم رابطه جنسی با هر روش و هر مدلش بدترین فشارو به دیسک میاره لطفا برای چند ماه کامل رها کنید این موضوع رو و خواهشا جدی بگیرید … ارزو سلامتی واسه همه

جابر
جابر
پاسخ به  ماهان
3 ماه قبل

مرسی ازراهنمایت

حسینی
حسینی
پاسخ به  ماهان
14 روز قبل

سلام ودرود برشما
نکات بسیار عالی و دقیق بود
یا حق

Mahdis
Mahdis
4 ماه قبل

درد سیاتیک از درد دیسک خیلی بدتره اخه دا میمیریم با.
سیاتیک خیلی بد درد میکنه انگار با چاقو میزنی یهو میگیره. دل آدم میره خسته شدیم دیگه آخه والا ۲۱سن دارم حالا ده سال بعد چی میشم خدایا

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط Mahdis
مهدی
مهدی
پاسخ به  Mahdis
3 ماه قبل

فقط فقط ورزش و کاهش وزن ورزش سنگین نکنین

بهزاد
بهزاد
پاسخ به  Mahdis
3 ماه قبل

هم دردیم

رقیه
رقیه
پاسخ به  Mahdis
3 ماه قبل

سلام ازطرف باسن پای راستم تا ساق پام به شدت درد میکند به طوری که هر ساعت درد شدید دارم اصلا نمیتونم بشینم و با کمک دیگران وعصا راه میروم ام آی آر انجام یک دکتر گفته دیسک یک دکتر گفته سیاتیک. راه حل چیست تا کی باید همینطور روی تخت خوابیده باشم

محسن‌ابراهیمی
محسن‌ابراهیمی
پاسخ به  رقیه
2 ماه قبل

سلام‌منم‌‌برج‌یک‌امسال‌تصادف‌کردم‌ماشین‌‌چپ‌شد‌با‌کمر‌‌خوردم‌تو‌زمین‌شکستی‌نداشتم‌پارگی‌سره‌لگم‌۲۰‌بخیه‌خورد‌الان‌نزدیک‌به‌۹‌ماه‌هست‌که‌دارم‌‌درد‌میکشم‌بالا‌ی‌۱۰۰‌متخصص‌رفتم‌۱۰‌تا‌آمارا‌دادم‌‌
هر‌دکتر‌که‌رفتم‌داروهای‌مختلف‌‌دادن‌گفتن‌خوب‌میشی‌
خوب‌که‌نشدم‌بد‌تر‌م‌شدم‌دیگه‌نمیدونم‌چکار‌کنم‌‌یک‌دکتر‌خوبم‌تو‌ایران‌نداریم‌‌

علی مهدی
علی مهدی
4 ماه قبل

سلام من دیسک کمرداشتم عمل کردم الان درد سیاتیک دوباره برگشته پشت پام تیر میکشه وکف پام بی حس میشه باید چه کار کنم ایاخوب میشه به هردکتری مراجعه میکنم میگن خوب عمل شدی اگه خوب عمل شدم پس این درد مال چیه لطفا راهنماییم کنید

احسان
احسان
پاسخ به  علی مهدی
3 ماه قبل

استخر برو و راه برو داخل استخر

مهدی
مهدی
پاسخ به  علی مهدی
3 ماه قبل

ماساژ فکر کنم واستخر و پیاده روی ولی ماساژ پیش آدم کار بلد بری بهتره

ایلیا
ایلیا
4 ماه قبل

همسرم دیسک کمر داره الان پای چپش با عصب سیاتیک درگیر شده و بشدت درد داره ونمیتونه حرکت کنه حتی نمیتونه دکتر بره ،باید چیکار کنم

Baran
Baran
پاسخ به  ایلیا
3 ماه قبل

منم دقیقاً همین مشکل دارم راه حل چیه

فریبا حسن زاده
فریبا حسن زاده
پاسخ به  ایلیا
3 ماه قبل

سلام من چندساله سیاتیک پای راست داشتم چون خفیف بوداهمیت ندادم .اماالان سه ماهه هرروزناله وگربه میکنم رفتم رگ گیری دوباررگ کمرموجاانداخت ولی شدیدترشد خسته شدم دیگه

پریسا
پریسا
پاسخ به  فریبا حسن زاده
3 ماه قبل

سلام من همه این ها رو که شما میگین تجربه کردم خواهرانه بهتون میگم که خودتون دست غیر متخصص ندید همسر منم دیسک دارن ، اوایل که دردش کم بود یکی از طب سنتی ها رو به ما معرفی کردن کسی که رفته بود جواب‌ گرفته بود ما هم رفتیم ،برعکس یکمم بدتر شد ،دوباره پسر عموش یکی دیگه رفته بود حالش خوب شده بود اونم رفتیم که متاسفانه خیلی خیلی شدید شد طوری که دکترا گفتن باید جراحی بشه
خلاصه این نوع درمان برای یکی جواب میده برای یکیم بدترش می‌کنه
برید پیش یه دکتر خوب، فیزیوتراپی رو با مرکز خوب شروع کنید هر وقتم دکتر فیزیوتراپ گفت برید استخر انشالا خوب میشید
برای ما که فعلا داره جواب میده و بهتره شد هرچند گاها سیاتیکش شدید میگیره ولی علایم و دردش کمتر شده

اعظم خلیل نژاد
اعظم خلیل نژاد
پاسخ به  فریبا حسن زاده
2 ماه قبل

سلام روغن شترمرغ چند شب مرتب بزن کاملا کمرت رو بعد باسفره یک بار مصرف دورش بپیچ تا فردا همین طور باشه فردا بازش کن ولی شب همین کارو دوباره انجام بده تا ۳شب احتمال خیلی زیاد درد خیلی کم میشه مال من که خوب شد انشاالله شما هم نتیجه بگیرید…..

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  ایلیا
3 ماه قبل

فاطمه

وحید
وحید
پاسخ به  ایلیا
3 ماه قبل

دقیییقا مشکل من ،که میشه پارگی دیسک مهره ال چهار و ال پنج و تنگی کانال نخاع ک بیرون زدگی دیسک باعث التهاب عصب سیاتیک شده و قفل شده و پای چپش ام قطعا فعلا از کار افتاده ، فقط و فقط استراحت مطلق و یسری مکمل،من هر دکتری رفتم گفتن عمل اورژانسی ولی انجام ندادم ، قرص ها و امپول های ضد التهاب رو حتما مرتب مصرف کنه ،اگه راهنمایی بیشتر خواستین خبر بدین .

جواد حسینی
جواد حسینی
پاسخ به  وحید
2 ماه قبل

باسلام منم دقیقامثل شماهستم اگه لطف کنید برام راهنمای کنید ممنونتم

عبدال رباطی
عبدال رباطی
5 ماه قبل

سلام مدتی ورزش کردم فشاری روکمر کم کم درد آمد بعد مراجعه کردم باپزشک دو با مهرح باسن چپ درد دارح اگر کدم روش است ما را رهنمایی کنید

فاطمه
فاطمه
5 ماه قبل

سلام دوستان عمل نکنید برای دردسیاتیک ودیسک مراجعه کنید به حکیم ستاری معجزه میکنه واقعا دستشون شفاست من خودم سه سال درگیر دردهای سیاتیک بودم خوب شدم خواهرم ۱۶ سال باردار نمیشد خیلی پول خرج کرد ولی نشد با یه نسخه حکیم ستاری هم خودم خوب شدم هم خواهرم باردار شد الان یه پسر داره پیام رسان ایتا سرچ کنید حکیم ستاری حضوری نمی پذیرند انشالله که همتون خبر سلامتی بدید ممنونم

فریبا حسن زاده
فریبا حسن زاده
پاسخ به  فاطمه
5 ماه قبل

سلام سه ساله مبتلاهستم شدیدانیازدارم یکباردردنداشته باشم

محسن طرف
محسن طرف
پاسخ به  فریبا حسن زاده
3 ماه قبل

سلام من هم چند روزی هست میخوابم نمیتونم بلند بشم

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

میشه بدونم برای شما چه چیزی تجویزکرد

فرزان
فرزان
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

سلام دوست عزیز .بنده اسم حکیم ستاری رو سرچ کردم توی گوگل ولی چند تا اسم میاره لطفا بفرمایید کدوم شهر هستن ایشون ممنونم

مریم
مریم
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

شمارشو به من بده برای بارداری

ناهید
ناهید
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

من میتونم یه داروی خیلی موثر بهتون معرفی کنم واسه بارداری

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

میزنم ایتا نمیاره شمارشان دارین ؟

جمال
جمال
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

سلام خوبید.حکیم ستاری کجایی هستن.چطوری میشه ارتباط برقرار کنم

فریبا حسن زاده
فریبا حسن زاده
پاسخ به  جمال
3 ماه قبل

خیلی راحت توپیام‌رسان ایتابنویسیداسمشومیاره بالا بعداوکی کنیدبرنامش میادبالا

خانم صفری
خانم صفری
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

عزیزم توروخدا میشه بگید برا دیسک و سیاتیک چه کاری انجام دادید که خوب شدید

حسین
حسین
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

سلام این حکیم کجاست

زهرا
زهرا
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

چجوری پیداشون کنیم منم تمام حرفهای دوستان زدن الان میکشم درد من پاسال برج ده رفتم برا دندون امپلنت گفتن از لگن استخوان برداشته بر لثه عمل کردن برا دندون امپلنت حالا از همون موقع عمل کردم نمیتونم قشنگ راه بشم میلنگم پاهام بی حس میشه نمیتونم راه بشم با عصا راه میشم فشار به کمرم پاهام و لگن میاد الانم از تو کمر باسن درد میگیره تا پام هرجا میرم دکتر یکی میگه عمل یکی میگه عمل هم کنی شاید خب نشه منم میترسم شمارو خدا برا منم بگین چکار کنم خب بشم

sahar
sahar
پاسخ به  فاطمه
1 ماه قبل

ببخشید فقط با دارو یا دستورات خاصی داشتن

رامین
رامین
5 ماه قبل

سیاتیک رگ نیست عصب هست که بارها تکرار کردید
رگ با عصب فرق داره

عسل
عسل
پاسخ به  رامین
2 ماه قبل

سلام بله عصب هست که پیام رسان مغز ‌بهم ربط دارم رگ کارش جریان خون ویا خون را به به قلب میرسونه وعصب سیاهتیک خیلی به اعصاب بستگی داره الان من چند روزی عصب سیاهتیگم گرفته نمیتونم راه برم فیزیوتراپ میاد خونه

رامین
رامین
5 ماه قبل

رگ با عصب فرق داره نویسنده عزیز

سیاتیک رگ نیست عصبه، بارها هم تکرار کردید.

وحید اصلانی
وحید اصلانی
6 ماه قبل

برج دوی همین امسال عمل جراحی لامینکتومی انجام دادم. پزشکم گفت که از بعد از دوماه استراحت میتونی به کارت ادامه بدی، اما چون بازم درد داشتم باز هم به پزشکم مراجعه کردم و داروی مسکن و فیزیوتراپی برام تجویز کرد. بازم درد دارم. الان ۵ماهه که از عمل جراهیم میگذره و هنوز حتی نمیتونم خم بشم بند کفشمو ببندم چه برسه به اینکه بتونم برم سر کار. حتی دیگه نمیتونم بشینم. احساس میکنم به مرور زمان دردم داره بیشتر میشه و بازم داره کمر دردم تیر می‌کشه به پاهام. دیگه نمیتونم به پزشکم اعتماد کنم که برم پیشش.

Ppp
Ppp
پاسخ به  وحید اصلانی
5 ماه قبل

سلام جراحی کمر اشتباهه من ۱۲ساله دارم تحمل میکنم جراحی نکردم

ثریا
ثریا
پاسخ به  وحید اصلانی
5 ماه قبل

سلام ان شالله سلامتی باشه . منم ۵ ماهه به این درد کوفتی مبتلا شدم تنها چیزی که دردم و کم کرده ورزش مخصوص سیاتیکه اونم هر روز روزی دو بار گاهی هم بیشتر و استفاده از کفش و دمپایی طبی و از ابن بالشتک های تیوپی مخصوص نشستن برای دیسک کمر و مصرف ویتامین ب۱۲ و خوردن کمی مغزی جات و کمپرس اب گرم و سرد گاهی هم استفاده از ماساژور وزنمم کم کردم

احسان
احسان
پاسخ به  وحید اصلانی
3 ماه قبل

برید پیش دکتر لاله ایزدی در کرج چهارراه طالقانی

دکمه بازگشت به بالا