۸ روش برای پروتز لب در خانه که شما را ناامید نمی‌کند

لب یکی از اعضای مهم صورت است که زیبایی آن می‌تواند تغییرات اساسی در چهره ایجاد کند. به همین خاطر است که در حال حاضر افراد زیادی به خصوص خانم‌های جوان به دنبال آن هستند که نواقص آن را بر طرف کرده و جلوه‌ای زیباتر به صورت خود بدهند. یکی از معضلات این افراد کوچک بودن لب پایینی، بالایی یا هر دوی آن‌هاست.

روش‌های مختلف پزشکی و خانگی برای بزرگ کردن لب‌ها وجود دارد که هر کدام نیز تاثیرات خاص خود را دارند. در این مقاله قصد داریم روش‌های پروتز لب در خانه را بررسی کرده و بدانیم چگونه لب هایمان را به طور طبیعی پروتز کنیم :

چگونه در خانه لب پروتز کنیم ؟

بزرگ شدن لب با روش خانگی معمولا راحت و بدون دردسر است. در حال حاضر نیز روش‌های مختلفی برای پروتز کردن لب در خانه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ممکن است از طریق اطرافیان ما یا سایت‌های مختلف اینترنتی به‌دست ما برسد. به‌طور مثال می‌توانیم انواع ترفند پروتز لب در خانه نی نی سایت و سایت‎های مختلف دیگر را جستجو کرده و بخوانیم. اما لازم است پیش از انجام هر کدام مطمئن شوید به کار بردن آن‌ها برای سلامتی پوست به ویژه پوست لب خطرناک نبوده و مشکلاتی را برای شما به وجود نمی‌آورند. در ادامه به بررسی چند روش برای پروتز لب در خانه می‌پردازیم:

۱- پروتز لب در خانه با دارچین

دارچین برای لب و بزرگ کردن آن بسیار موثر است. برای پروتز لب در خانه با این روش یک قاشق پر پودر دارچین را با کمی روغن وازلین یا کره کاکائو مخلوط کنید. پس از آن با این ترکیب لب‌های خود را ماساژ دهید تا احساس کنید لب‌های شما ملتهب شده و داغ شده است؛ در این زمان می‌توانید آن را از روی لب بشویید. این روش را می‌توانید در هفته چند بار تکرار کنید.

پروتز لب در خانه با دارچین
پروتز لب در خانه با دارچین

۲- پروتز لب در خانه با لیوان

این روش پروتز لب در خانه کمی عجیب است و برای برخی از ما یادآور بازی‌های بچگیمان است. اما باید بدانید این روش برای برخی موثر اما کوتاه مدت است. برای این منظور ابتدا باید لب‌های خود را با یک کرم مرطوب کنید. لیوان را دور لب خود بگذارید و هوا را به آرامی به داخل ریه‌ها بکشید. هوا را نگه دارید تا لب‌ها احساس گز گز کند و پس از آن هوا را بیرون بدهید.

۳- پروتز لب با یخ در خانه

با یخ نیز می‌توانید بسیار ساده لب‌های خود را برای مدتی بزرگ کنید. چراکه یخ باعث می‌شود سلول‌های مرده از بین رفته و جریان خون در لب‌ها افزایش پیدا کرده و لب‌ها نیز قرمزتر به نظر برسد. برای این روش پروتز لب در خانه کافیست روزی دوبار به مدت چند دقیقه لب‌هایتان را با یخ ماساژ دهید

پروتز لب با یخ در خانه
پروتز لب با یخ در خانه

۴- پروتز لب در خانه با فلفل

برای پروتز لب در خانه می‌توانید از فلفل استفاده کنید. در این روش هم فلفل سیاه و هم فلفل قرمز هندی می‌تواند کارساز باشد. برای این منظور می‌توانید ۱ قاشق فلفل سیاه یا فلفل هندی را با ۱ قاشق روغن زیتون مخلوط کرده و لب‌های خود را با این ترکیب ماساژ دهید؛ پس از اینکه احساس کردید لب بزرگ شد آن را با آب گرم بشویید. برای اینکار از قبل باید مطمئن باشید که به فلفل حساسیت ندارید و اینکار باعث آسیب شما نمی‌شود.

۵- پروتز لب در خانه با مسواک

حتما پس از جستجوی پروتز لب خانگی نی نی سایت و سایت‌های دیگر در مورد روش بزرگ کردن لب با مسواک شنیده‌اید. در این رابطه باید بدانید هرچه میزان پوسته پوسته‌های لب شما کمتر باشد لب شما بیشتر برق می‌زند؛ در چنین شرایطی لب‌ها بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. برای این منظور کافیست مسواک خود را مرطوب کرده و به آرامی آن را روی لب‌ها بکشید.

پروتز لب در خانه با مسواک
پروتز لب در خانه با مسواک

۶- پروتز لب در خانه با حرکات صورت

برخی از افراد به شما توصیه می‌کنند برای پروتز لب در خانه از حرکات صورت، تمرینات یوگای صورت و لب استفاده کنید. این روش بسیار موثر است. به عنوان مثال می‌توانید لب خود را به حالت سوت زدن در بیاورید. این عمل عضلات شما را تقویت کرده و به لب ها شکل می‌دهد. یا حتی می‌توانید لب‌ها را با دستتان به سمت بیرون کشیده و فشار دهید تا کمی در این شکل حالت بگیرند.

پروتز لب در خانه با حرکات صورت
پروتز لب در خانه با حرکات صورت

۷- استفاده از روغن‌های طبیعی برای پروتز لب در خانه

برخی از روغن‌های طبیعی نیز مانند روغن نعنا و روغن فلفل کاین می‌توانند جریان خون را در لب‌ها افزایش داده و باعث بزرگ شدن آن شوند. روغن نعنا را می‌توانید به تنهایی روی لب‌ها مالیده و آن را ماساژ دهید. اما روغن فلفل کاین را باید با روغن نارگیل یا آب مخلوط کرده یا چند قطره آن را به بالم لب خود اضافه کنید.

۸- برجسته کردن لب با آرایش

آرایش نیز یکی از روش‌هایی است که می‌تواند شما را برای یک مهمانی آماده کند. ابتدا لازم است روی لب‌ها و اطراف آن کرم پودر یا پنکیک بزنید. پس از آن با یک خط لب کم رنگ شروع به کشیدن یک خط لب از بالای خط لب طبیعیتان کنید. رژ مد نظرتان را روی لب‌ها بکشید و با یک رژ کمی کمرنگ و براق قسمت داخلی لب را کمرنگ‌تر کنید. در این صورت لب شما بزرگ‌تر از حد عادی به نظر می‌رسد. البته در حال حاضر بالم لب و رژهایی نیز در بازار هستند که موقتا باعث بزرگ شدن لب می‌شوند.

برجسته کردن لب با آرایش
برجسته کردن لب با آرایش

پاسخ به پرسش های متداول در مورد پروتز لب در خانه

در ادامه به ۳ پرسش متداول در زمینه پروتز لب با استفاده از روش‌های خانگی و پزشکی پاسخ می‌دهیم. این پاسخ‌ها می‌تواند باعث افزایش اطلاعات شما در این زمینه شود.

۱- روش‌های پزشکی پروتز لب چیست؟

روش‌های پزشکی همیشه سریع‌ترین پاسخ را در برابر نیازها و خواسته‌های شما دارند. بنابراین برای کسانی که می‌توانند هزینه تعیین شده‌ای که برای پروتز لب نیاز است را بدهند بسیار مناسبند. یکی از این روش‌ها جراحی سانترال لب بالا و پایین است. این روش احتیاج به بیهوشی داشته و دوران نقاهت مشخصی دارد. برجسته کردن لب بدون عمل جراحی نیز با تزریق ژل، پروتز با نخ و تزریق هیالورونیک اسید و کلاژن امکان پذیر است.

برجسته کردن لبها بدون جراحی را باید زیر نظر دکتر متخصص پوست انجام شود، همچنین بر خلاف تصور برخی از افراد انجام پروتز لب با نخ در خانه و مراکز بدون مجوز امکان پذیر نیست. اگر برای مشاوره پوست و مو به دنبال بهترین پزشکان هستید می‌توانید به سایت پذیرش۲۴ مراجعه کنید. این سایت این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید از میان بهترین پزشکان سطح کشور، متخصصینی که برای هدف شما مناسب‌ترند را از نظر تجربه درمان، تخصص و روش‌های درمانی انتخاب کنید و به راحتی و نیاز به تماس تلفنی، نوبت خود را ثبت کنید.

روش‌های پزشکی پروتز لب
روش‌های پزشکی پروتز لب

۲- کدامیک از روش‌های آموزش پروتز لب در خانه دائمی است؟

اگر به دنبال روش دائمی پروتز لب در خانه هستید باید بدانید همه روش‌هایی که در بالا گفته شد موقتی است و در بهترین حالت تنها ۱ روز دوام دارند. اگر به دنبال روش‌های دائمی هستید حتی تزریق ژل نیز نمی‌تواند به شما کمک کند چون اینکار نیز تنها ۶ ماه یا یکسال دوام دارد. برای پروتز دائمی لب باید روش‌های جراحی را زیر نظر متخصصان انجام دهید.

۳- آیا روغن خراطین باعث بزرگ شدن حجم لب می‌شود؟

شایعات زیادی در مورد روغن خراطین شنیده‌ایم و از قدیم نیز افراد از این روغن برای حجم دادن نقاط مختلف بدن استفاده می‌کردند. این روغن از کرم خاکی بنام ایزینیا فتیدا ساخته شده است. تاثیری که این روغن برای بزرگ کردن لب‌ها و حتی سینه دارد هنوز به طور قطعی تایید نشده است. اما این روغن نیز مانند سایر روغن‌های گیاهی می‌تواند برای پروتز لب در خانه موثر باشد. به شرطی که روغنی که می‌خرید اصل بوده و به‌طور مداوم از آن استفاده شود.

۳.۳/۵ (۱۸ نظر)
منبع
wedbookhealthline

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
106 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
سحر
3 روز قبل

فلفل استفاده کنین هرشب قبل خواب بزنید بخوابید تا یکسال واقعا لبارو گوشی و خوش فرم میکنه من تقریبا چهارسال پیش اینکارو میکردم

Tannaz
Tannaz
9 روز قبل

سلام ببخشید امشب خواستم برم مهمونی لبمو با لیوان خواستم بزرگ کنم اما دور لبم کبود شد
امشب باید با ماسک برم مهمونی واقعا برای کسی این پیشنهاد رو داده متاسفم

یه بنده خدا
یه بنده خدا
21 روز قبل

اگر یکم از عقلمون بهره بگیریم میبینیم بعصی از راهکارها لب رو نابود میکنه ، کدوم آدم عاقلی میاد به لبش فلفل بزنه؟!
من اسکراب لب رو به همه این روش ها ترجیح میدم ، اول اسکراب میزنم بعدشم لبمو چرب میکنم .
ولی خب هیچ کدوم از این روش ها دائمی نیستن

مظاهر سلامی
مظاهر سلامی
27 روز قبل

سلام من میگم به زست قاطع خاک بر سر همتون بخدا

مینا
مینا
30 روز قبل

بزرگ شدندلب

عطرین
عطرین
1 ماه قبل

آقا من به فلفل حساسیت ندارم. امتحان کردم فلفل رو. اما الان یک ساعته فقط دارم میسوزم. خیلی بیشعورین که راه حل الکی میدین. خب یا راه حل ندین یا مردم رو ناقص نکنین. یخ هم امتحان کردم دوبار پشت سر هم. اما هیچی که هیچی.

گمنام
گمنام
پاسخ به  عطرین
21 روز قبل

عزیزم تو خیلی از مقاله ها چیزهایی مینویسن که نه تنها از نظر علمی ثابت نشده بلکه بهمون آسیب هم میرسونه ، ما نباید به سادگی اعتماد کنیم !

narges
narges
1 ماه قبل

سلام من با لیوان نفس کشیدم ولی دور پوست لبهام کبود شده چیکار کنم ؟؟

هرکی
هرکی
پاسخ به  narges
4 روز قبل

اعتماد ب نفس

یگانه طاهری
یگانه طاهری
1 ماه قبل

من با یخ کردم هیچ چی نشد فقط لبم یخ زد و قرمز شد با لیوان هم کردم هیچی نشد و با مسواک هم کردم هیچ فایده ای نداشت عزیزان همش دروغ هست انجام ندید فقط یه راه دیگه ای نیست لطفا بگین

عطرین
عطرین
پاسخ به  یگانه طاهری
1 ماه قبل

دقیقا

یه بنده خدا
یه بنده خدا
پاسخ به  یگانه طاهری
21 روز قبل

شما مسواک رو هم امتحان کردی ؟! خدایا داریم به کجا میرسیم آخه با مسواک که لبت نابود میشه ، خشک یا زخمی میشه

هرکی
هرکی
پاسخ به  یگانه طاهری
4 روز قبل

۹ت

ماهک
ماهک
2 ماه قبل

چجوریییی نه چجوری یخ باعث کوچیک شدن بینی میشه بعد باعث افزایش حجم لبم میشه :/

saria
saria
2 ماه قبل

من با لیوان اینکارو کردم لطفا امتحان نکنید، دور لبم کاملا کبود شده انگار با مشت زدن تو دهنم

saria
saria
2 ماه قبل

من با لیوان اینکارو کردم لطفا اینکارو نکنید دور لبم همش کبود شده انگار با مشت زدن ب دهنم

ایلین
ایلین
2 ماه قبل

یخ نتیجه میده
لطفا از لیوان استفاده نکنید خیلی بده تا ۲ روز لبم کبود شد

سارا
سارا
پاسخ به  ایلین
2 ماه قبل

ممکنه اثرش دائمی باشه؟

ستی
ستی
2 ماه قبل

اینا موندگاری داره

یاسمین
یاسمین
2 ماه قبل

سلام با دارچین خیلی خوبه من امتحان کردم همچنین چنگال رو روی لباتون قرار بدین و ماساژ بدین خیلی خوبه

اسما
اسما
3 ماه قبل

لیوان امتحان نکنید کبوددددد میکنه

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط اسما
من روش لیوان رو امتحان کردم و لبام خیلی بد شد چه
من روش لیوان رو امتحان کردم و لبام خیلی بد شد چه
3 ماه قبل

من الان روش لیوان رو امتحان کردم و لبام خیلی بزرگ شد ولی خیلی هم زشت شد فردا هم مهمونی دعوتیم خدا کنه سریع اثرش از بین بره اصلا لیوان رو امتحان نکنید

مهدیسم
مهدیسم
3 ماه قبل

من با مسواک کردم عالی شد بزرگه

یاسمین
یاسمین
پاسخ به  مهدیسم
2 ماه قبل

اره با لیوان زشت میشه

مریم
مریم
3 ماه قبل

کسی با مسواک انجام داده

دریا
دریا
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

من

آرزو
آرزو
3 ماه قبل

سلام روغن خراطین خوبه هر روز صبح ۳ دقیقه لب و ماساژ بدین و مسواک هم خوبه

سنا
سنا
3 ماه قبل

من فلفل زدم رفتم مهمونی همه گفتن کجا پروتز کردی

.....
.....
پاسخ به  سنا
1 ماه قبل

نه اثر نداره

ارکانا
ارکانا
پاسخ به  سنا
28 روز قبل

منم پریود شدم میدونید چرا ؟اخه دوست پسرم هرشب منو خفت میکنه می بره تو بیمارستان بعدا سوزن میزنه تو باسنم … دیوانه شدم ..

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

بنظرتون کدوم رو امتحان کنم خبه

باران
باران
پاسخ به  ریحانه
2 ماه قبل

بنظر من یخو امتحان کن خیلی خوبه من خودم یخو امتحان کردم لبام خیلی بزرگ شد

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

من با فلفل انجام دادم نشد فق لبم سوخت

روشا
روشا
پاسخ به  ریحانه
3 ماه قبل

سلام من هنوز امتحان نکردم تو باید بزاری ده دقیقه بمونه بعدش لبات سر میشن بعد هم بزرگ

زهره
زهره
4 ماه قبل

با مسواک ودارچین و یخ و فلفل خوبه اما با لیوان بده

زهرا
زهرا
پاسخ به  زهره
4 ماه قبل

اره خوبه

زهرا
زهرا
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

من از مسپواک واز لیمو استفاده کردم خیلی بزرگ کرد و قرمز

روشا
روشا
پاسخ به  زهره
3 ماه قبل

چرو

صنم
صنم
4 ماه قبل

کسی با دارچین انجام داده بگه ببینم لب هاش چجوریه خوبه یا ن

زهره
زهره
پاسخ به  صنم
4 ماه قبل

خوبه

‌‌‌‌‌‌....
‌‌‌‌‌‌....
4 ماه قبل

فقط لطفا از لیوان استفاده نکنید من تا یه هفته دور لبم کبود بود

روشا
روشا
پاسخ به  ‌‌‌‌‌‌....
3 ماه قبل

ارع راست میگت اگه یکی ببینه میگه حتما پسرا کبودش کردن

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  روشا
1 ماه قبل

خخخخخ دقیقا

نازی
نازی
4 ماه قبل

اصلا خوب نبود من لیوان و انجام دادم دور لبم کبود شده و نمیره راه حل دارین بگین لطفا؟ ـ

مریم
مریم
4 ماه قبل

منم با یخ انجام دادم. که راضی بودم خیلی خوب بود ولی میخوام با فلفل هم بکنم
ولی بچها اصلا با لیوان نکنید چون هر الودگی دهان دارید وارده ری تون میشه

مریم
مریم
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

جدی! هنوز من گفتم با لیوان امتحان کنم

مریم
مریم
4 ماه قبل

عالی

نرگس
نرگس
4 ماه قبل

اگ کسی انجام داده نتیجه گرفته لطفا بگه

دریا
دریا
5 ماه قبل

عالی خدا هر چیز می خوان خدا بهوش بده

حامد
حامد
پاسخ به  دریا
4 ماه قبل

آره خواهش میکنم

Ghazal
Ghazal
5 ماه قبل

اصلا فلفل جواب نمیده فقط لباتون‌میسوزههه

مریم
مریم
پاسخ به  Ghazal
2 ماه قبل

راست میگه من امتحان کردم فقط فلفل ها رو لبام بود و فقط لبام می سوختن

مارال .
مارال .
5 ماه قبل

واای سوختم

مهنازم
مهنازم
پاسخ به  مارال .
4 ماه قبل

ای خدااااا

Mona
Mona
5 ماه قبل

چسب قطره ای خیلی خوبه خیلی خوش فرم میشه لب بالا

Mahsa
Mahsa
پاسخ به  Mona
5 ماه قبل

چجوری

عالی بود!
عالی بود!
6 ماه قبل

روغن ترکیبی آماده اش هست.
خودم گرفتم. امتحان کردم
۰۹۱۵۵۲۴۴۸۶۱ بگید پروتز لب میخوام

میترا
میترا
پاسخ به  عالی بود!
5 ماه قبل

سلام کجاباید بخرم

مثل تو ی دروغ گو
مثل تو ی دروغ گو
6 ماه قبل

وقتی نمیشه چرا الکی میگید آه

꧁§꧂
꧁§꧂
6 ماه قبل

به جای فلفل با روغن زیتون نمیشه از یک روغن دیگه استفاده کنیم؟؟

Shila
Shila
پاسخ به  ꧁§꧂
5 ماه قبل

نه

شسو
شسو
6 ماه قبل

ایتس بوه شت ..

꧁§꧂
꧁§꧂
پاسخ به  شسو
6 ماه قبل

چی

Lale
Lale
پاسخ به  شسو
3 ماه قبل

نات ریلی

رضا
رضا
7 ماه قبل

عالیه حتما انجام بدین من با فلفل انجام دادم الان به جای لبام دماغ بزرگ شده

فاطیییی
فاطیییی
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

وای خخخخخ

باران
باران
پاسخ به  رضا
4 ماه قبل
باران
باران
پاسخ به  رضا
4 ماه قبل

ای خداااااخخخخخخخ

مهسا
مهسا
پاسخ به  رضا
4 ماه قبل

ههههه وای

مهی
مهی
پاسخ به  رضا
3 ماه قبل

پشمام

مهی
مهی
پاسخ به  رضا
3 ماه قبل

هههه واخخ دلم سوخت برات هههه

gazal
gazal
پاسخ به  رضا
3 ماه قبل
صابره
صابره
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

چجوری باید از مسواک استفاده کنیم در چند دقیقه و در چند روز

یسنا
یسنا
7 ماه قبل

من کدوم انجام بدم یا روز چند بار تا کی باید انجام بدم

منا
منا
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

اگ این روش هارو انجام ندادی زنجبیل رو امتحان کن من خودم جای پزشک مخصوص زیبایی پرسیدم چون سنم کم بود واسه ژل لب گفت ضرر داره اینو پیشنهاد داد واقعا عالیه حتا تو گوگل هم هست یک قاشق چایخوری وازلین و زنجفیل رو باهم قاطی کن داخل ی چیزی بزارکه هرروز ازش استفاده کنی هرچند میسوزونه ولی تاثیرگذاره بعد ۱یا۲دیقه با اب ولرم بشور لباتو بعدبا وازلین چرب کن تا یه هفته هست ولی یک ماه استفاده کنی شاید ۱سال جواب بده بازم هرلبی فرق داره

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط منا
Zahra
Zahra
7 ماه قبل

بافلفل عالیه

مثل تو ی دروغ گو
مثل تو ی دروغ گو
پاسخ به  Zahra
6 ماه قبل

مگه نمیسوزه لبتون ‌ اووو وو

آیلار
آیلار
پاسخ به  Zahra
3 ماه قبل

میسوزه

هیلدا
هیلدا
9 ماه قبل

چجوری لبمونو پرتس کنیم بدون جراحی

یونا
یونا
10 ماه قبل

عالییه با فلفل

Ati
Ati
پاسخ به  یونا
9 ماه قبل

خیلی میسوزههه
برا توام اینطور شد؟

خاطره
خاطره
پاسخ به  Ati
7 ماه قبل

وای لبم آتیش گرفت

yasna
yasna
10 ماه قبل

بچها من انجام دادم با فلفل واقعی و لیام واقعاً بزرگ شده با فلفل انجام بدین بهتره این توصیه ی من

نازی
نازی
پاسخ به  yasna
10 ماه قبل

تا چند مدت لبت بزرگ میمونه؟

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  نازی
7 ماه قبل

هفته ای چند بار باید بزنی

سهیل
سهیل
پاسخ به  ناشناس
7 ماه قبل
eln
eln
پاسخ به  نازی
5 ماه قبل

یه روز بیشتر نیس

خاطره
خاطره
پاسخ به  yasna
7 ماه قبل

ولی میسوزه

منلم
منلم
پاسخ به  yasna
5 ماه قبل

ففل تند؟

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط منلم
Mahsa
Mahsa
پاسخ به  منلم
5 ماه قبل

نه شیرین :/

هما
هما
10 ماه قبل

لطفا میشه بگید ..
اگه یکیتون امتحان کردین ..
نتیجه چی شد ..

هما
هما
10 ماه قبل

انا لله وانا الیه راجعون..

ناشناس
ناشناس
11 ماه قبل

من با مسواک انجام دادم شد

محدثه
محدثه
پاسخ به  ناشناس
4 ماه قبل

من با دارچین و وازلین امتحان کردم و خیلی خوب بود

ستی
ستی
پاسخ به  محدثه
1 ماه قبل

منم فلفل رو ریختم تو برق لبم هر سری استفاده میکنم اول هر مهمونی هلو آخرش لولو میشم

ثمر
ثمر
پاسخ به  ستی
14 روز قبل

چه فلفلی ریختی
سیاه یا قرمز؟

صابره
صابره
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

چند دقیقه و در چند روز

حسنا
حسنا
1 سال قبل

واقعیه؟

دریا
دریا
پاسخ به  حسنا
1 سال قبل

اره

Heliya
Heliya
پاسخ به  دریا
11 ماه قبل

تو امتحان کردی جواب داد؟:)

عادله
عادله
پاسخ به  Heliya
2 ماه قبل

بهترین راه با در بطری هست عالیه بادشو بکشید تا ۴ ۵ دقیقه عالی عالیههه

صابره
صابره
پاسخ به  عادله
1 ماه قبل

اره درسته من انجام دادم لبم بزرگ شد توصیه میکنم شما هم انجام بدین ولی دور لب رو کبود میکنه

مبینا
مبینا
پاسخ به  حسنا
10 ماه قبل

اره من انجام دادمغ۵ شد

عبدالله خیلی خیلی مزخرفه ولی من هنوز انجام ندادم
عبدالله خیلی خیلی مزخرفه ولی من هنوز انجام ندادم
پاسخ به  مبینا
4 ماه قبل

بله

ام لبنین
ام لبنین

دروغ است

ثمر
ثمر
پاسخ به  حسنا
14 روز قبل

نه الکیه /:

دکمه بازگشت به بالا