آشنایی با جراحی بینی فانتزی عروسکی

جراحی زیبایی بینی یکی از جراحی‌های پرطرفدار است که هدف اصلی آن زیبایی است و این هدف فقط درصورتی میسر می‌شود اجزای مختلف صورت با هم در تناسب باشند. به همین دلیل جراحی بینی با مدل‌های مختلف و متناسب با چهره انجام می‌شود. در این مدل قصد داریم شما را با مدل‌های جراحی بینی فانتزی آشنا کنیم.

جراحی بینی فانتزی چیست؟

در عمل بینی فانتزی هدف کوچک کردن بینی است. عمل بینی به شکل فانتزی باعث می‌شود بینی در نمای نیم رخ قوس زیاد و حالت سر بالا داشته باشد. نمای روبرویی جراحی بینی فانتزی هم باریک است. در بین انواع مدل بینی برای عمل، بینی فانتزی طرفداران بسیاری دارد اما لازم است کسی که متقاضی جراحی بینی فانتزی عروسکی است بافت و غضروف مستحکمی داشته باشد تا نتیجه عمل رضایت بخش باشد.

دکتر گوش و حلق و بینی در زمینه جراحی زیبایی بینی، جراحی اصلاحی بینی و جراحی انحراف بینی خدماتی را به بیماران ارائه می‌کند.

جراحی بینی فانتزی چیست؟
جراحی بینی فانتزی چیست؟

فرق بینی عروسکی با فانتزی چیست؟

یکی از اشتباهات رایجی که بین برخی از افراد مشاهده می‌شود این است که گمان می‌کنند بینی عروسکی با فانتزی تفاوت دارد. اما در واقع جراحی بینی عروسکی به مدل بینی‌های فانتزی گفته می‌شود که سر بالا باشند. مدل بینی فانتزی طبیعی هم همان طور که از نام آن مشخص است شکل طبیعی دارد و انحنا و سر بالایی ندارد.

تاپیک عمل بینی فانتزی عروسکی نی نی سایت مرجع مناسبی برای پیدا کردن پاسخ سوالات شما در مورد جراحی بینی نیست. پیشنهاد می‌کنیم از طریق سایت یا اپلیکیشن پذیرش۲۴ از متخصص گوش و حلق و بینی آنلاین وقت بگیرید و در کوتاه‌ترین زمان و با صرف کمترین هزینه پاسخ سوالات خود را از پزشک بپرسید.

مزایای جراحی بینی فانتزی چیست؟

بینی بزرگ یا منحرف تعادل چهره را به هم می‌زند و زیبایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد پس اولین و اصلی‌ترین مزیت عمل بینی فانتزی عروسکی این است که ظاهر فرد بهبود پیدا می‌کند. به این ترتیب با زیباتر شدن چهره و تغییرات مثبت در ظاهر اعتماد به نفس افزایش پیدا می‌کند و خود پنداره‌ی مثبتی در فرد شکل می‌گیرد. همچنین با عمل بینی می‌توان ساختارهای بینی که موجب اشکال در تنفس می‌شود را اصلاح و مسیر تنفسی را باز کرد.

افراد متقاضی عمل بینی فانتزی باید انتظارات واقع‌گرایانه از عمل داشته باشند و تصمیم‌گیری در مورد تناسب مدل بینی با صورت را به جراح بینی بسپارند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای عمل بینی فانتزی نیستند؟

در عمل بینی فانتزی دماغ کوچک و عروسکی می‌شود، با این حساب کسانی که دماغ گوشتی دارند کاندید مناسبی برای این عمل نیستند. همچنین کسانی که صورت پهن یا گردی دارند برای عمل بینی فانتزی گزینه مناسبی نیستند و بهتر است بینی آن به شکل طبیعی عمل شود. بنابراین عمل بینی فانتزی استخوانی انتخاب مناسبی برای کسانی است که صورت کوچکی دارند و نتیجه‌ی عمل رضایت بخش خواهد بود.

به همین دلیل با اینکه سلیقه‌ی فرد در انتخاب مدل بینی تاثیر دارد اما بهترین جراح بینی عروسکی در تهران حتماً به شکل صورت فرد توجه می‌کند.

دکتر جراحی بینی اقداماتی که قبل از جراحی باید انجام دهد را برای بیمار توضیح می‌دهد و ضرورت رعایت کردن مراقبت‌ها در اثرگذاری نتیجه عمل را توضیح می‌دهد.

عمل بینی فانتزی
عمل بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی عروسکی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان مورد نیاز برای انجام عمل بینی بستگی به وضعیت مشکلی که باید رفع شود و میزان مهارت جراح بستگی دارد. به طور معمول عمل بینی نیمه فانتزی عروسکی یا عمل‌های فانتزی بین ۵/۱ تا ۳ ساعت طول می‌کشد.
دکتر زیبایی با دانش و تخصصی که دارد وضعیت ظاهری بینی را اصلاح می‌کند و موجب افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود.

جراحی بینی فانتزی عروسکی
جراحی بینی فانتزی عروسکی

معایب عمل بینی فانتزی چیست؟

با توجه به اینکه در جراحی بینی فانتزی فرم بینی کوچک می‌شود ممکن است تنفس برای فرد سخت شود، از طرف دیگر این مدل از جراحی برای کسانی که خواهان مدل طبیعی بینی هستند مناسب نیست.
دکتر جراح پلاستیک ناهنجاری‌های ظاهری صورت و بدن که بر اثر علت‌های مختلف نظیر حوادث، سوختگی، بیماری یا اختلالات مادرزادی ایجاد شده است را درمان می‌کند.

سوالات متداول جراحی بینی فانتزی

  • عوارض جراحی بینی فانتزی چیست؟

بعد از عمل جراحی بینی عوارض طبیعی مانند کبودی، تورم و درد شایع است که با استراحت کردن و مصرف داروی مسکن بعد از چند روز بهبود پیدا می‌کند.

  • انواع جراحی بینی به چه صورت انجام می‌شود؟

انواع جراحی بینی به برش‌های روی بینی بستگی دارد و شامل جرحی بینی باز و بسته است.

  • تغذیه بعد از جراحی بینی باید چگونه باشد؟

کسی که عمل بینی انجام داده نباید غذاهای سفت و جویدنی بخورد، همچنین لازم است نوشیدنی و آب میوه با نی مصرف شود تا فشاری به بینی وارد نشود.

۵/۵ (۱ نظر)

منبع
mcanhealth.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا