اشتراک گذاری
131K
دانشکده دندانپزشکی اصفهان

دانشکده دندانپزشکی اصفهان

2 تخصص پزشکی
پزشک فعال: 11
لیست پزشکان
معاینه اولیه بزرگسالان(بخش تشخیص) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
83٪(315 نظر)
اولین نوبت: فردا 8 صبح
معاینه کودکان دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
86٪(143 نظر)
اولین نوبت: فردا 8 صبح
جرم گیری (پریو عمومی) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
89٪(61 نظر)
معاینه اولیه بزرگسالان 1(بخش کارورزی) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
89٪(100 نظر)
کمترین معطلی
عصب کشی دندان دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
82٪(84 نظر)
کشیدن دندان ها وجراحی دندانهای نهفته (بخش جراحی) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
81٪(78 نظر)
پر کردن دندانهای آسیا (ترمیمی) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
80٪(70 نظر)
معاینه ارتودنسی دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
75٪(95 نظر)
پر کردن دندان عصب کشی شده (ترمیمی) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
80٪(50 نظر)
بریج (پروتزثابت) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
روکش (بخش پروتزثابت) دانشجوی دکترای دندانپزشکی
دانشجوی دکترای دندانپزشکی
آدرس و تلفن تماس
اصفهان - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان -دانشکده دندانپزشکی
همراه داشتن کارت ملی الزامی است برای دست دندان مصنوعی کامل وتکه ای نیازبه گرفتن نوبت نیست بدون نوبت مراجعه فرمایید نوبت های داده شده صرفا جهت معاینه است نوبت دهی از طریق سایت و تلفن گویا هرروز ازساعت 11 صبح تا 12 شب فعال می شود و هرروز برای روزبعد نوبت ها پرمی گردد. کسانی که تاکنون معاینه نشده اند می توانند معاینه بزرگسالان بخش تشخیص را انتخاب نمایند . برای کودکان بالای 6 سال و زیر12 سال ، معاینه کودکان راانتخاب نمایید بیماران باید زودتراز ساعت نوبت خود در دانشکده حاضرباشند و کسانی که نوبتشان بعدازساعت 9 می باشد، حداکثرتاساعت 9 به دانشکده مراجعه نمایند
درباره مرکز درمانی


دانشکده دندان پزشکی ابتدا به صورت دو اتاق کوچک در دانشکده پزشکی توسط مرحوم دکتر رحیم پور و آقای دکتر خامسی اداره می شد و در سال 1354 به صورت رسمی و مستقل تاسیس و در مکان فعلی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه اصفهان با دو مرکز آموزشی و درمانی (1- بیمارستان امین، 2-دانشکده دندان پزشکی) به صورت موقت به فعالیت پرداخت. و در سال 1362 محل دانشکده به طور دائم به قسمت جنوب غربی دانشگاه با زیربنایی حدود 14000 متر مربع منتقل گردید. 
دانشکده دندان پزشکی فعالیت خود را با شش گروه آموزشی و پذیرش 20 نفر دانشجو در رشته دندان پزشکی و 5 نفر در رشته تکنسین پروتزهای دندانی و 7 نفر در رشته بهداشت کار دهان شروع نموده و در سال 1365 در چهار رشته تخصصی اقدام به پذیرش دستیار نمود و هم اکنون ده گروه آموزشی فعال دارد که در هشت گروه دستیار تخصصی پذیرش می شود. 

اطلاعات كلي هيأت علمي و دانشجويان 

تعداد اعضای هیأت علمی: 
استاد: - 
دانشیار : 5 
استادیار : 60 
مربی : 4 
تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده : در مجموع 373 نفر

(اطلاعات از کتاب دانشکده های دندان پزشکی ایران)


گروه های آموزشی مصوب:

اندودنتیکس، دندان پزشکی ترمیمی، دندان پزشکی کودکان، ارتودنتیکس، جراحی دهان و فک و صورت، پریودنتیکس، پروتزهای دندانی، آسیب شناسی دهان و فک، رادیولوژی دندان، فک و صورت و بیماری های دهان و تشخیص 
نحوه آشنایی با دانشکده: دانشجویان تازه وارد طی یک بازدید حضوری به منظور آشنایی با قسمت های مختلف دانشکده و جلسه معارفه با دانشگاه و دانشکده آشنا می شوند. به این دانشجویان دفترچه راهنما داده می شود که شامل قوانین و مقررات آموزشی، مرجع و نحوه رفع مشکلات دانشجویی از جمله مشکلات آموزشی، تحصیلی، مشاوره های خانوادگی و تربیتی و ... است. به هیأت علمی دفترچه راهنما ارائه نمی شود. 

واحدهای دندان پزشکی:

شامل پذیرش ،اتاق گرافی و بخش برخی خدمات دندانپزشکی که در این مرکز انجام میشود شامل موارد زیر است:ترمیم ساده،ترمیم تخصصی،اندو،ترمیم کامپوزیت و جرمگیری یعنی علاوه بر دندانپزشک عمومی ،تخصصهای اندو ،ترمیم و زیبایی و جراحی فک وصورت و کامپوزیت فعال میباشد.

برای دست دندان مصنوعی کامل وتکه ای نیازبه گرفتن نوبت نیست بدون نوبت مراجعه فرمایید.

نوبت های داده شده صرفا جهت معاینه است.

نوبت دهی ازطریق سایت وتلفن گویا هرروز "ازساعت 11 صبح" تا  "12  شب "  فعال می شود.
 

هرروز،  برای روزبعد نوبت داده می شود.

این صفحه به عنوان وب سایت نوبت دهی اینترنتی دانشکده دندانپزشکی اصفهان جهت مشاهده خدمات و دریافت نوبت آنلاین پزشکانی که در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات درمانی هستند از طریق پذیرش ۲۴ طراحی و ارائه شده است. البته ممکن است در حال حاضر رزرو نوبت برخی از پزشکان فوق غیرفعال باشد که این موضوع وابسته به تصمیم مرکز در ارائه نوبت گیری بوده است؛ با این وجود شما می توانید از قابلیت مشاوره آنلاین پذیرش۲۴ استفاده کنید. بیش از 500 پزشک متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به صورت تلفنی و متنی هستند. همچنین برای کاربری بهتر و راحت تر مشاوره می توانید اپلیکیشن پذیرش۲۴ را دانلود و نصب کنید.

به طور معمول شما در این صفحه امکان مشاهده رزومه، آدرس مطب ، شماره تلفن تماس، پیج اینستاگرام ادرس کانال تلگرام و سایر راه های ارتباطی با دکتر که از ایشان در دسترس می باشد را خواهید داشت.

همچنین میتوانید در بخش نظرات، تجربه خود در ارتباط با خدمات دانشکده دندانپزشکی اصفهان را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را در مورد این مرکز و پزشکان آن بخوانید.

ما قدردان اعتماد شما به پذیرش۲۴ به عنوان گسترده ترین ابزار الکترونیک ارتباط بین پزشک و بیمار هستیم. لطفا در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این صفحه نیاز به اصلاح دارد با مراجعه به صفحه پشتیبانی و یا تذکر به پزشک و یا پرسنل مرکز درمانی این موضوع را به ما اطلاع دهید.

خانه
جستجو
نوبت های من
پروفایل