موضوعات داغ

جذب سرمایه در حوزه سلامت الکترونیک توسط پذیرش ۲۴

با جذب راندسوم سرمایه گذاری پذیرش24،فضای سلامت الکترونیک کشور جهشی جدی خواهدداشت

پذیرش۲۴، استارتاپ یزدی حوزه سلامت الکترونیک در نشستی که در روز ۲۸ آذر ۹۸ با حضور مقامات اجرایی و بخش خصوصی از جذب سومین راند سرمایه خود از طریق صندوق سرمایه‌گذاری آمن خبر داد.

پذیرش۲۴ (سامانه نوبت‌دهی آنلاین و مدیریت بیمارستان و مطب) از سال ۹۴ در شهر یزد و حوزه نوبت دهی آنلاین پزشکان وارد اکوسیستم کسب و کار دیجیتال ایران شد.

به گزارش روابط عمومی پذیرش۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در نشستی بطور رسمی مرحله سوم سرمایه گذاری پذیرش۲۴ با حضور محمدعلی طالبی استاندار استان یزد، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، محمدمهدی لطفی رئیس پارک علم و فناوری یزد، حمیدرضا قمی سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر یزد، مدیران صندوق سرمایه گزاری آمن، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، گروه اقتصادی میثاق، و افرادی که در دوره های دشوار به کمک پذیرش ۲۴ آمدند، اطلاع رسانی شد.

در مسیر رشد پذیرش۲۴ و رسیدن به ده ها هزار کاربر ماهانه، نصب فعال ۲۵۰ هزارتایی اپلیکیشن اندروید، پوشش ۲۰ استان و ۱۰۰ شهر کشور، پوشش نوبت دهی ۳۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی در سطح کشور، خدمت رسانی به ۶ میلیون هم وطن و آمارهای متعدد دیگر، رکوردهای قابل توجه ثبت شده توسط این پلتفرم سلامتی می باشند . همچنین میتوان به موفقیت های زیر نیز از سوی پذیرش۲۴ اشاره کرد :

در طی مدت سه سال، پذیرش۲۴ بیش از ۳۰۰ مرکز درمانی در سامانه خود برای نوبت دهی ثبت کرده است. بطور میانگین هر ۳ روز و نیم برای یک مرکز عملیات نصب زیرساخت ها و ورود به سامانه پذیرش۲۴ انجام شده است.
سرمایه انسانی پذیرش۲۴ در هر سال بطور دقیق ۳۰۰ درصد رشد داشته است.
پذیرش۲۴ جزو معدود استارت‌آپ‌های به بلوغ رسیده بصورت شهرستانی در ایران است و همواره به موضوع شفاف‌سازی در فعالیت‌های خود تاکید دارد؛ همچنین با انگیزه ای دوچندان برای اطلاع‌رسانی اهداف و افق دیدهای خود، سعی بر همگرایی بیشتر بازار سلامت و اپلیکیشن های فعال داخل این حوزه را دارد.

ابولفضل ساجدی، مدیر عامل پذیرش۲۴ با اشاره به بی سابقه بودن چنین سرمایه گذاری در استارت‌آپ‌های شهرستانی و حوزه سلامت، گفت: (از جمله اهداف و رسالت پذیرش۲۴ گسترش خدمات در همه ابعاد ارتباط بین بیمار و پزشک در دنیای دیجیتال یا همان سلامت الکترونیک می باشد.)

وی با اشاره به اینکه ۱۱ پیشنهاد سرمایه گذاری داشتیم و در نهایت با مجموعه‌ای که به طور تخصصی در حوزه سلامت کار می‌کنند، وارد قرارداد شدیم، افزود: به طور قطع این همکاری اکوسیستم استارتاپی در استان یزد را حمایت خواهد کرد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این نشست با یادآوری خاطره‌ای از چند سال پیش درباره نگاه دولتی به فضای دیجیتال اظهار داشت: امروز با دنیایی که ما در برابر خود داریم، باید تلاش کنیم که از ظرفیت‌های موجود در حوزه فناوری برای تسهیل امور مردم استفاده کنیم و نباید فضای دیجیتال را نادیده بگیریم.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به هشتگ #ایران_تهران_نیست، از شنیدن خبر منتقل شدن استارتاپ های یزدی و شهرستانی به دلایل مختلف به تهران واقعا متاثر شدم.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی، در مراسم بزرگترین رویداد جذب سرمایه گذاری استارتاپ استان یزد اظهار داشت: سند آمایش استان یزد نوشته شده و در این سند بحث سلامت، بهداشت و گردشگری سلامت به عنوان یکی از الویت‌های مهم استان مدنظر قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنم موضوع ساماندهی گردشگری سلامت از طریق استارتاپ ها پیگیری شود و استارتاپ‌های فعال در این حوزه نظیر پذیرش ۲۴ در این زمینه برنامه ریزی و ورود کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد نیز در این نشست گفت ما در استان تلاش کردیم از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری حمایت کنیم و مداخله نکنیم.

اکرم فداکر افزود: امیدواریم شکل گیری اکوسیستم استارت‌آپی منجر به ایجاد فرهنگ آن نیز شود.

محمدمهدی لطفی رئیس پارک علم و فناوری استان یزد، اظهار داشت: برای سرمایه گذاری‌های خطرپذیر هم هدایت و هم حمایت مالی لازم است و نهادهایی که کار سرمایه گذاری خطرپذیر انجام می‌دهند، فاز ارزیابی موشکافانه دارند و بر اساس آن تصمیم گیری می‌کنند.

وی همچنین عنوان کرد: این شرکت‌ها اغلب تنها به سرمایه گذاری اکتفا نمی‌کنند بلکه کمک می‌کنند تا شرکت‌های نوپا مسیر خود را پیدا کنند.

همچنین رییس صندوق پژوهش و فناوری هم در این نشست گفت: پذیرش۲۴ به عنوان نمونه موفق سرمایه گذاری خطرپذیر داخل استان، راه را برای دیگر استارت‌آپ ها باز کرد و همچنین باعث جلب اعتماد مسئولین برای سرمایه گذاری های خطرپذیر شده است.

گام بعدی فعالیت پذیرش۲۴ توسعه سهم بازار خود هم از طرف تامین کنندگان (پزشکان و مراکز درمانی) و هم از طرف استفاده کنندگان از خدمات پذیرش۲۴ و هموطنان گرامی، طی ۳ سال آینده می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا