ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.9K
دکتر فرشته ضیایی

فرشته ضیایی

24 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 998
متخصص قلب و عروق
83%
رضایت (57 نظر)
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

یزد - بلوار طالقانی،روبروی پارکینگ خاتم الانبیاء،روبروی بیمه ایران
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر فرشته ضیایی دوره فلوشیپ خود را در سال 1396 در رشته اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق (اینترونشنال کاردیولوژی) بزرگسالان همچنین دوره تخصص بیماری‌های قلب و عروق را در سال 1385 گذرانده اند. مطب دکترفرشته ضیایی در استان یزد می‌باشد.شما می‌توانید برای دریافت نوبت از طریق پروفایل ایشان و ثبت نوبت حضوری نسبت به دریافت نوبت اقدام نمائید.همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس ایشان با شماره تلفن و آدرسی که در این صفحه درج شده است مراجعه نمایید. شما میتوانید برای تشخیص و درمان بیماری های :
آریتمی، نارسایی قلب، فشار خون، تپش قلب، کلسترول خون، تنگی نفس، جراحی قلب، حمله قلبی، تب روماتیسمی، اکو قلب، تست ورزش، نوار قلب، جراحی بای پس و... به مطب ایشان مراجعه نمایید.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرشته ضیایی را داشته است.

نظرات در مورد فرشته ضیایی

83%
رضایت (57 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.7
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشان مرحوم شدند؟
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
مهاجرت کردن

دکتر فرشته ضیایی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر یزد است. مطب دکتر فرشته ضیایی در بلوار طالقانی،روبروی پارکینگ خاتم الانبیاء،روبروی بیمه ایران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-31380152 تماس بگیرید.

تاکنون 4.9K نفر از پروفایل دکتر فرشته ضیایی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 83٪ مراجعین (57 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرشته ضیایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرشته ضیایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرشته ضیایی: یزد، بلوار طالقانی،روبروی پارکینگ خاتم الانبیاء،روبروی بیمه ایران
  • تلفن مطب دکتر فرشته ضیایی: 035-31380152
  • تخصص دکتر فرشته ضیایی: متخصص قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل