داروی اس سیتالوپرام | کاربرد ، مقدار و روش مصرف ، عوارض جانبی و میزان مصرف | Escitalopram

همه چیز در رابطه با اثرات جانبی اس سیتالوپرام، اختلالات دارویی و مطالب مرتبط با آن

آشنایی بیشتر و بهتر درباره ی داروی اس سیتالوپرام Escitalopram

اس سیتالوپرام Escitalopram دارویی است که کمک می کند ماده ی سروتونین در مغز به حالت تعادل بازگردد. پزشکان از این دارو برای درمان بیماری هایی همچون افسردگی ماژور، اضطراب منتشر و اضطراب وابسته به دمانس خفیف در بیماران غیرسایکوتیک استفاده می کنند.
این دارو را می توان جزء داروهایی شناخت که سطح انرژی را بالا می برد و احساس خوب را بهبود می بخشد، بنابراین از عصبی شدن جلوگیری می کند و می توان گفت عصبی شدن را کاهش می دهد. اس سیتالوپرام در دسته داروهایی قرار دارد که معروف هستند به عنوان مهار کننده های انتخابی جذب مجدد سرتونین، در حالی که این دارو بر روی بازجذب موادی همچون اپی نفرین تاثیر کمتری دارد.
تاثیر کامل این دارو بر روی افراد مختلف متفاوت بوده اما شروع اثر ضد افسردگی این دارو ۸ تا ۱۲ هفته بعد از مصرف مشاهده می شود. این دارو حدود %۵۶ اتصال به پروتئین پلاسما دارد که نیمه عمرش حدود ۳۲ تا ۲۷ ساعت می باشد. اس سیتالوپرام حدود ۵ ساعت بعد از مصرف به پیک خود میرسد. این دارو در بازار به شکل قرص خوراکی در دوزهای ۱۰، ۵ و ۲۰ میلی گرمی موجود می باشد.

نحوه استفاده از داروی اس سیتالوپرام Escitalopram

این دارو را باید با تجویز پزشک و طبق دستورالعمل های او مصرف شود. مصرف اس سیتالوپرام می تواند همراه با غذا یا بدون آن باشد و معمولاً یک بار در روز، صبح یا عصر استفاده می شود. پزشک مقدار مصرف این دارو را بر اساس شرایط شما تجویز می کند بنابراین پزشک می تواند مقدار مصرف را تغییر دهد.
در بعضی موارد پزشک برای اینکه از ابتلای شما به عوارض جانبی جلوگیری کند مقدار مصرف دارو را از دوز کم شروع می کند و طی گذشت زمان این مقدار را افزایش می دهد. در طی زمانی که از این دارو استفاده می کنید نباید مصرف آن را به طور ناگهانی قطع کنید و یا کاهش دهید چرا که ممکن است دچار عوارض جانبی مانند تشنج شوید.
تا زمانی که پزشک مصرف دارو را کاهش نداده و یا قطع نکرده باید به مصرف آن ادامه دهید حتی اگر احساس کنید که وضعیت جسمانیتان رو به بهبودی می رود چرا که با قطع مصرف دارو سلامی خودتان را با خطر رو به رو می کنید. مصرف این دارو را باید تا زمانی که پزشک به شما گفته ادامه دهید حتی اگر احساس کنید که به بهبودی کامل رسیده اید.
با قطع ناگهانی اس سیتالوپرام ممکن است علائمی مانند نوسانات خلقی ، سردرد ، خستگی ، تغییرات خواب و احساسات کوتاه مدت مانند شوک الکتریکی را تجربه کنید. برای جلوگیری از این علائم به جای اینکه مصرف دارو را خودسرانه قطع کنید یا کاهش دهید با پزشک مشورت کنید، پزشک ممکن است به تدریج دوز شما را کاهش دهد. در صورت بروز علائم جدید و یا بدتر شدن علائم قبلی بلافاصله اوضاعتان را به پزشک گزارش کنید.

می‌توانید به صورت غیر حضوری و ۲۴ساعته، با پزشک آنلاین متخصص روانشناسی، تلفنی و متنی صحبت کنید، و از ایشان برای مصرف این دارو مشاوره بگیرید.

ویزیت متخصص روانشناسی

اثرات جانبی داروی اس سیتالوپرام Escitalopram

  • مصرف این دارو ممکن است عوارضی همچون احساس تهوع، اسهال، سوء هاضمه و یا یبوست را به دنبال داشته باشد که برای کاهش این عوارض می توان به مقدار کافی آب مصرف کرد.
  • در صورت بروز عوارض جانبی نادر اما بسیار جدی مانند سندروم سرتونین، احساس برافروختگی، تغییرات خلق و خو، تعریق، پریشانی، بی خوابی و بی قراری، اسپاسم عضلانی، به وجود آمدن ضایعات قرمز در پوست، ورم صورت و لب ها و تنگی نفس سریعا به پزشک مراجعه کنید.
  • در برخی موارد این دارو می تواند عوارضی مانند اختلال در خواب، خارش، تعریق بیش از حد، آبریزش بینی، کاهش اشتها، ضربان قلب نامنظم، درد، زنگ زدن گوش، احساس گزگز انگشتان، تغییر وزن ناگهانی و مشکلات جنسی ایجاد کند که در صورت مشاهده باید به پزشک مراجعه کرد.
  • یکی از عوارض مصرف این دارو خشکی دهان می باشد که برای کمتر کردن این عارضه می توانید آدامس بجویید.
  • مصرف اس سیتالوپرام می تواند عوارضی مانند اضطراب، احساس لرزش، پریشانی و فراموشی را در پی داشته باشد که در صورت ادامه دار شدن این عوارض حتما به پزشک مراجعه کنید.

موارد احتیاط داروی اس سیتالوپرام Escitalopram

  • اگر حساسیتی به اس سیتالوپرام یا داروهای مشابه آن دارید باید قبل از تجویز دارو تمام موارد را به پزشک اطلاع دهید.
  • قبل از استفاده از این دارو پزشک باید از سابقه پزشکی شما مطلع باشد بخصوص اگر بیماری خاصی مانند بیماری کبدی ، بیماری کلیوی ، قلبی، دیابت نوع ۲، سرخوشی ناگهانی، صرع، خونریزی معده یا دوازدهه و مشکلات چشمی و مشکلات خونی داشته یا دارید.
  • در دوران بارداری و شیردهی نباید از این دارو استفاده کرد چرا که ممکن است عوارضی برای نوزاد شما داشته باشد . در این دوران زمانی می توانید از این دارو استفاده کنید که پزشک مصرف آن را برای شما بلامانع بیان کرده باشد.
  • این دارو را خودسرانه به دوستان و اطرافیانتان تجویز نکنید.
  • اگر طی دو هفته اخیر داروهایی مانند سلژیلین، ترانیل سیپرامین و راسلژیلین مصرف کرده اید حتما به پزشک اطلاع دهید.
  • قبل از تجویز اس سیتالوپرام اگر تحت شوک درمانی هستید حتما به پزشک اطلاع دهید.
  • در طی درمان از مصرف الکل خودداری کنید چرا که الکل احتمال بروز عوارض جانبی این دارو را افزایش می دهد.
  • حین مصرف این دارو بدن شما نسبت به نور خورشید حساس خواهد شد بنابراین باید بیشتر مراقب باشید و از قرار گرفتن طولانی مقابل نور خورشید خودداری کنید و سعی کنید از کرم های ضد آفتاب و عینک استفاده کنید.
  • مصرف این دارو توسط FDA برای کودکان زیر ۱۲ سال تایید نشده.
  • مصرف این دارو در برخی از افراد می تواند باعث بروز بیماری دو قطبی شود و در برخی دیگر از افراد ( افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله) می تواند افکار خودکشی ایجاد کند.

تداخلات دارویی داروی اس سیتالوپرام Escitalopram

  • تداخلات دارویی ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد؛ از این رو از مصرف داروهایی که می توانند بر عملکرد یکدیگر تاثیر بگذارند خودداری کنید.
  • لیستی از تمام داروهای شیمیایی که استفاده می کنید را نگه دارید و هنگام مراجعه به پزشک این لیست را در اختیار پزشکتان قرار دهید تا پزشک تجویز دارو را آگاهانه انجام دهد.
  • برخی از داروهایی که ممکن است با اس سیتالوپرام تداخل داشته باشند عبارتند از: اوروکیناز، بروموپرید، سلژلین، داپوکستین، راساژلین، فکسینیدازول، پیموراید، متیلن بلو، دارو های ضد افسردگی، آسپرین، وارفارین، NSAID.

نحوه مصرف داروی اس سیتالوپرام Escitalopram

اس سیتالوپرام دارویی است که باید حتما مطابق گفته های پزشک مصرف شود. مصرف این دارو باید در همان زمان هایی باشد که پزشک برایتان مشخص کرده است. اگر دارو در زمان مقرر در دسترس شما نبود و یا مصرف آن را فراموش کردید به محض اینکه مصرف دارو را به خاطر آوردید آن را مصرف کنید. به هیچ عنوان میزان مصرف را خود سرانه افزایش ندهید چرا که این کار نه تنها به بهبودی شما کمکی نخواهد کرد بلکه سلامتی جسمی تان را به خطر خواهد انداخت.

ارتباط مستقیم با پزشک انلاین متخصص روانشناسی

۲.۴/۵ (۸ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
191 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانا
هانا
10 ساعت قبل

سلام من ی سال قرص سیتالوپرام ۲۰خوردم ولی بعدش اثر نکرد بعدشم سرترالین ۵۰ ی سال خوردم اونم دیگه اثر نکرد الان پاروکستین میخورم اونم معدمو اذیت میکنه چیکار کنم

زهرا
زهرا
1 روز قبل

خسته نباشید…. قرص اس سیتالوپرام برای کاهش اضطراب هستش؟ دکتر برای من تجویز کرده برای آرامبخش و کاهش دهنده اضطراب

امیر
امیر
3 روز قبل

همیشه سعی کنید از یک شرکت تهیه کنید هیچ وقت تغییر ندید بدنتون میریزه بهم اگر تغییر دهید.

امیر
امیر
3 روز قبل

سعی کنید دوز کمش رو مصرف کنید مثلا روزی ۵ میلی تا بدنتون بهش عادت کنه حالتون بد نشه بعدا ۱۰ میلی برای همیشه مصرف کنید.

امیر
امیر
3 روز قبل

من دارم مصرف میکنم ۴ روزه تنها مشکلی که داشتم فعلا خواب آوری و بی حالی بیقراری بوده روی میل جنسی هم تاثیری زیادی نداشته کم شده ولی زیاد نیست پا برجا هست

سمیرا
سمیرا
12 روز قبل

سلام من چندروزه سیتالوپرام مصرف میکنم بعضی اوقات حالت ام اس بهم دیت میده دستم بی حس میشه اگه چیزی دستم باشه میفته یا پاهام شل میشه ادامه بدم یاقطع کنم؟

سلیمانی
سلیمانی
19 روز قبل

سلام من الان چهارماه قرص های ضدافسردگی میخورم به دکترم گفتم انرژی ندارم زودخسته میشم اماازوقتی داروهای ضدافسردگی خوردم همش یانمیتونم بخوابم یااگه میخوابم نمیتونم بیدارشم بعدبیدارشدن ازخواب نمیتونم تادوساعت ازرخت خوابم بلندشم کلن انرژی قبلی که داشتم اونم سرکوب شده کارای ساده روزانه خانه رونمیتونم انجام بدم چون اصلا انرژی ندارم وهمش بی حال درازمیکشم لطفا کمکم کنید من چه باید بکنم

سمیرا
سمیرا
پاسخ به  سلیمانی
12 روز قبل

من هم دقیقا همینطور هستم

حمید
حمید
22 روز قبل

سلام من سرگیجه شدید داشتم رفتم دکتر بهم اس سیتاور۱۰ بهم داد ۴۰ روز دارم استفاده میکنم ولی هیچ تاثیری نداشته سرگیجه ام بدتر شده کسی میدنه راهنمایی کنه تشکر

حسن عابد
حسن عابد
پاسخ به  حمید
20 روز قبل

اینجا همه پیشنهادهای مختلف بهتون میدن سعی کنید به پزشک مراجعه کنید

فلور
فلور
24 روز قبل

سلام من حالم خوب شده و کوچولو ترش کردم قرص رو ولی خیلی میترسم کسی اینجا هستش که شرایط من رو داشته باشه

سجاد
سجاد
25 روز قبل

سلام. مصرف الکل با اس سیتالوپرام چه عوارضی داذه
ممنون میشم

علی
علی
پاسخ به  سجاد
15 روز قبل

من دیروز به حالت تشنج افتادم فکر کنم از تداخلات اس سیتالوپرام با الکل باشه

M2M
M2M
1 ماه قبل

باسلام شبهادچاربختک میشدم الان ۵ سال سیتالوپرام ۲۰ مصرف میکنم ویک ماهه نصف کردم به نظرشما میتونم کلا قطع کنم

ندا
ندا
پاسخ به  M2M
2 روز قبل

حتما با نظر پزشک کم و بعدا قطع شه

حامد
حامد
1 ماه قبل

سلام کسانی که اطلاع دارن آیا قرص ستالوپرام ۱۰با قرص ولبان ۷۵تداخل داره . ولبان رو حدود یکساله می خورم دیروز دکتر سیتالومرام ۱۰ صبحها برام تجویز کرده . از نداخلش می ترسم

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  حامد
24 روز قبل

تداخل ندارن پزشک من دوتاشو باهم بهم دادن و یک سال مصرف کردم

مهران
مهران
پاسخ به  حامد
24 روز قبل

دوست عزیز توصیه میکنم به طور کلی داروهای اعصاب و بالاخص اس سیتالوپرام مصرف نکنید، عوارض بسیار جدی در صورت ترک مصرف خواهند داشت. من بشدت گرفتار عوارض قطع مصرف این قرص شدم

مصطفی
مصطفی
1 ماه قبل

من ۵ ساله میخورم خیلی حالم خوبه قبلش بی حوصله بودم درد قفسه سینه داشتم ولی حالا خوبم خیلی قرص اعصاب میخوردم ولی اس سیتالوپرام عالیه

Ax
Ax
1 ماه قبل

سلام من ۱۶سالم هست ناراحتم دلم پره شب ها بعضی وقتا زیاد احساس ناراحتی میکنم می‌خوام گریه کنم زیاد حرف نمی‌زنم من تو گوگل قرص سیتالوپرام دیدم من سیتالوپرام۴۰میلی گرفتم من یدونه کامل خوردم بعد۱ساعت با خودم گفتم دوتا بخورم اثرشو ببینم همش حالت تهوع داشتم دل پیچه داشتم شب خوابم نمی‌برد تا صبح بیدار بودم روز هم نخوابیدم تسمیم گرفتم نخورم بنظرم خطرناکه و همینطور تپش قلبم بالا رفته ولی دیگه حس ناراحتی و نام امیدی نداشتم

حامد
حامد
پاسخ به  Ax
1 ماه قبل

دوست عزیز دارو های اعصاب و روان حتما باید زیر نظر پزشک متخصص مصرف بشه مصرف خودسرانه و با دوز دلخواه عواقب خطرناکی داره

حامد
حامد
پاسخ به  Ax
1 ماه قبل

مصرف حود سرانه خطرناکه اونم دوتا ۲۰ حتمن با دکتر مشورت کن

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  Ax
24 روز قبل

پروپرانول۱۰ بخور برای تپش قلبت و حتما با مشورت پزشک باید دارو بخوری ولی در کنار دارو باید پیش روانشناس بری خیلی کمکت میکنه

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  Ax
2 روز قبل

اخه این چه کاریه.مگه داروروبدون تجویز دکتر استفاده میکنن.حتما پیش یه دکتر متخصص مغزواعصاب برین.داروهای تخصصی روهمینجوری نخورین .

تناز
تناز
1 ماه قبل

سلام من قرض میخورم میل جنسی ندارم راهنمایی کنید

سحر
سحر
پاسخ به  تناز
26 روز قبل

بله ممکنه به خاطر این دارو باشه ولی معمولا کنارش یه داروی دیگه میدن که این تاثیر رو کمتر میکنه.

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  تناز
24 روز قبل

بخاطر سیتالوپرامه معمولا در کنارش ولبان ۷۵ میدن برای برگشت حس جنسی

محمد
محمد
1 ماه قبل

سلام من از نوجوانی مشکل جنسی داشتم وبه خاطر همین از ازدواج فرار میکردم واز اول ازدواجمون تا الان که ۱۳ است بخاطر این مشکل جنسی به چندین پزشک مراجعه کردم به حدی رسید که بر اثر خوردن داروها خیلی اعصابم خراب شد و اوقاتی پیش می اومد که حس خودکشی بهم دست میده الان هم دکتر این دارو برام تجویز کرده به نظرتون من این قرص رو بخورم معتادش نمیشم یا حالم بد نمیشه بخدا خسته شدم ازاین مشکلات

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط محمد
سحر
سحر
پاسخ به  محمد
26 روز قبل

من تا جایی که میدونم ممکنه در بعضی افراد باعث بی میلی جنسی هم بشه. اگر به دکترتون بگین ممکنه بتونه داروی دیگه ای رو جایگزین کنه.یا کنارش دارویی بده که حس جنسی رو بهبود بده.

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  محمد
24 روز قبل

شما قطعا باید با یه روانشناس ماهر صحبت کنین به نظرم با هیپنوتیزم درمان میشین در کنار دارو درمانی

مجید
مجید
2 ماه قبل

سلام من تازه میخوام قرص سیتالوپرام شروع کنم خیلی میترسم حالم بد بشه هفته اول یک چهارم هفته دوم نصف هفته سوم یک نمیدونم استفاده کنم یانه

سحر
سحر
پاسخ به  مجید
26 روز قبل

من مصرف کردم مشکلی پیش نیومد

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  مجید
24 روز قبل

داروی خوبیه ولی تو دوز پایین چون دوز بالاش کاملا حس جنسی رو از بین میبره

محمد نشاط
محمد نشاط
2 ماه قبل

از ۲۶ سال پیش چند پروفسورهای تهران میرفتم خوب نشدم ول کرده بودم برای آخرین بار پیش مجید غفارپور رفتم مثل فرشته خوبم کرد معجزه کرد

مهران
مهران
پاسخ به  محمد نشاط
16 روز قبل

چه قرصی بهت داد؟

فلور
فلور
2 ماه قبل

سلام من حدود ۵سالی میشه که اس سیتالوپرام میخورم دیدم حالم خوبه و اول نصف بعد یک چهارم کردمش ولی به شکل عجیبی حالم بد شد،از تابستون دوباره شروع کردم به خوردن یه قرص کامل البته با مراجعه به پزشکم الان چون میخوام بچه دار شم دوس دارم قطعش کنم ولی خیلی میترسم به نظرتون چیکار کنم

بیتا
بیتا
پاسخ به  فلور
2 ماه قبل

من هم مصرف میکنم، بی ضرره در بارداری منم در بارداری مصرف مردم. البته حتما با دکترتون مشورت کنین

سحر
سحر
پاسخ به  فلور
26 روز قبل

اصلا سر خود کم و زیادش نکنید ممکنه شرایطتون رو بدتر کنه

بی نام
بی نام
2 ماه قبل

سلام میگم این قرص فشار را بالا میبره

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  بی نام
24 روز قبل

نه

فاطمه
فاطمه
2 ماه قبل

خواهرزاده من ۱۷سالشه میتونه این قرصو بخوره؟؟؟؟ سیتاور

فریبا
فریبا
2 ماه قبل

سلام دوستان ازیپم یا همون اس سیتالوپرام ۲۰ رو یک سال و نیم میخورم عالیه قبلا حالم خیلی بد بود بی اشتهایی عصبی ، استرس و اصظراب و افکار وسواسی و درد عصبی و لنگی داشتم بکمک دکتر روانپزشکی الان حالم خیلیبهتره

سعید عباسی
سعید عباسی
پاسخ به  فریبا
2 ماه قبل

افسردگی و حال بد هم داشتین؟؟ که حوصله هیچ کاری رو نداشته باشین ؟؟ منم حالم بده نمیدونم چه قرصی بخورم

علی
علی
پاسخ به  فریبا
1 ماه قبل

سلام قرص اس سیتاورتولیدی شرکت برندش برای مریض خیلی مهم منظورم سازگاربامریص برند لگزوپرام ولگزاتال وغیره داره

مهناز
مهناز
2 ماه قبل

من شش سال مصرف می کنم راضی هستم میشه ی زمانی قطع کنیم یا تا اخرعمرباید مصرف کنم ۴۷سالم هست

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  مهناز
24 روز قبل

چرا شش سال؟؟؟؟اوج این داروها ۱۸ ماهه معمولا مگه این که علایم پابرجا باشه

امیر
امیر
پاسخ به  مهناز
3 روز قبل

همیشه مصرف کن حالت بد میشه شوک الکتریکی و افسردگی بهت دست میده مجبور میشی دوباره مصرف کنی اونم اگر بهت دوباره بسازه

شهرام
شهرام
2 ماه قبل

امروز اولین روزه مصرف کردم حدودا ساعت ۱۱ پیش از،ظهر ساعت ۳ ناپروکسن برای قلنج خوردم از عصر تهوع دارم نمیدونم تداخل داروست یا عوارض خود قرصه

ماری
ماری
پاسخ به  شهرام
1 ماه قبل

من ۴ روزه استفاده میکنم حالت تهوم دارم.دکتر گفته شبا یکی بخور.گوشمم زنگ میخوره.نمیدونم قطعش کنم یا ادامه بدم.دکتر ارتوپد واسم نوشته واسه دیسک کمرم.

فریما
فریما
پاسخ به  ماری
1 ماه قبل

منم اوایل که مصرفش میکردم گوشم زنگ میخورد ولی بعد چند روزی درست شد

پیمان
پیمان
پاسخ به  فریما
22 روز قبل

خب کی بود زنگ میزد حتما مزاحم‌بوده بلاکش میکردی

بهاره
بهاره
3 ماه قبل

سلام آیا این دارو باعث لاغری هم میشه

آرمین صادقی
آرمین صادقی
پاسخ به  بهاره
2 ماه قبل

در برخی افراد دچار لاغری میشه _ بستگی به بدن شما داره که چه واکنشی به این قرص داشته باشه

یداله گودرزی
یداله گودرزی
3 ماه قبل

حوصله ای که با پزشک حرف بزنم ندارم فقط پیام بدید لطفا به هیچ چیز اعتقاد ندارم

یداله گودرزی
یداله گودرزی
3 ماه قبل

با درود فراوان و عرض ادب و احترام. مدت ۱۰ ساله که حالم خوب نبود و قرص های ونلافاکسین ۷۵ یا ۱۵۰ و بوپروپیون ۷۵ یا ۱۵۰ برام تجویز میشه ولی هیچوقت با هر دوزی خوشحال و امیدوار نیستم لطفا what on earth should l do ? لطفا چه خکی باید به سرم کنم الان ایا سیتالوپرام خودم بگیرم بخورم یا نه بسیار ممنونم

آرمین صادقی
آرمین صادقی
پاسخ به  یداله گودرزی
2 ماه قبل

سلام یلدا
من مدت یکساله که اس سیتالوپرام ۱۰ میخورم _ طریقه مصرف روزی یک عدد میباشد _ تاثیرش فوق العاده ست _ حتما دکتر اعصاب برو تا برات بنویسه _ امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنی

آرمین صادقی
آرمین صادقی
پاسخ به  آرمین صادقی
2 ماه قبل

ببخشید باید می‌نوشتم یداله
اشتباه تایپی بود ببخشید

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  آرمین صادقی
1 ماه قبل

وافعا قرص خوبیه

مهناز
مهناز
پاسخ به  یداله گودرزی
2 ماه قبل

با سلام به مغزو اعصاب مراجعه کن بدون مشورت پزشک نخور

سام
سام
پاسخ به  یداله گودرزی
2 ماه قبل

لیتیم اضافه کن
یا الانزاپین شبها
اگ نشد گلونازپام یک نصف شبها

سام
سام
پاسخ به  سام
2 ماه قبل

بوپروپیون ۱۵۰صبحهابخور
ونلاواکسین نخور

حامد
حامد
پاسخ به  یداله گودرزی
1 ماه قبل

بیرون برو ، با دیگران حرف بزن ،ورزش بکن، غذای خوب بخور ،خوب بخواب، یوگا برو ،موسیقی خوب گوش بده ،هر کسی این کارا رو نکنه افسردگی میگیره . خونه نمون بزن بیزون

بینیاز
بینیاز
پاسخ به  یداله گودرزی
24 روز قبل

شما قطعا باید تراپی بری پیش یه مشاور روان شناس خبره و شما باید با تراپی بفهمین که ریشه ی این احساسات بد در شما چیه و اونارو التیام بدین
البته در کنار دارو درمانی به تجویز روانپزشک

ممد
ممد
3 ماه قبل

من از شانس بدم ۲۷ تا دیازپام ۵ با ۶تا زولپیدم۱۰ خوردم که داحت بشم ام متاسفانه فقط دو روز خوابیدم و یک هفته سر گیجه داشتم

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

شکل زندگیت رو عوض کن ، مگه مجبوری اینطوری که تا الان زندگی کردی باز هم زندگی کنی ، هزاران هزار شکل زندگی متفاوت میتونی داشته باشی ، همه چیز رو میتونی تجربه کنی ، چرا رفتی سراغ گزینه ی آخر ؟ از پزشک خوب و دارو هم برای اینکه توانت رو بالاتر ببره استفاده کن

حسام
حسام
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

شکل زندگیت رو عوض کن ، یه جور دیگه زندگی کن ، مجبور نیستی تو همین روند ادامه بدی و تحمل کنی ، برو تو یه غالب دیگه زندگی کن ، این تصمیم رو بذار بعد از اینکه شکل های دیگه از زندگی رو تجربه کردی بهش فکر کن

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

منم موافقم ، راه های زیستن متنوع هستند ، بهتره قبل مردن ، راه های دیگه هم امتحان کرد و مردن تو گزینه آخر قرار بگیره ، از دکتر خوب و داروهای خوب برای اینکه توانائیت رو افزایش بده استفاده کن

علی
علی
پاسخ به  ممد
1 ماه قبل

کم خوردی . خوب

Ali
Ali
پاسخ به  ممد
1 ماه قبل

قبل اقدام یک ماه برو پیش پزشک،،،حتما ،قبلش زندگی پس از زندگی قسمت خودکشی تجربه خانمه رو تا آخر گوش کن

ممد
ممد
3 ماه قبل

هرچی زودتر بمیریم هم خودمون هم اطرافیانمون نجات پیدا میکنن

srw
srw
پاسخ به  ممد
2 ماه قبل

ببخشید که این چیزارو تجربه داری میکنی ولی باید تموم تلاشتو بکنی که قوی باشی … بنظرم پیش ی تراپیست برو 🙂

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  ممد
1 ماه قبل

منم بسکی مشکلات اعصاب داشتم همین جور بودم ولی الان بهترم

Ali
Ali
پاسخ به  ممد
1 ماه قبل

تو خبر داری،،مطمئنی راحت میشی،،از اون دنیا هم با برنامه های شبکه ۴ماه رمضون زندگی پس از زندگی خبر بگیر،

ممد
ممد
3 ماه قبل

یه مفر درست نوضیح بده چرا قرص برنج بده؟مگه آدم نمیمیره راحت بشه

جواد
جواد
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

زندگی با همه سختی ها مصیبت هاش بازم قشنگه.ادمای ضعیف خودکشی میکنن.

مینا
مینا
پاسخ به  جواد
3 ماه قبل

برعکس
آدمهای قوی خودکشی میکنن
خودکشی شهامت بالایی میخواد
هر کسی نداره

لیندا
لیندا
پاسخ به  مینا
2 ماه قبل

باشه درست میگی خودکشی کن جمعییت کم باشه بهتره

mina
mina
پاسخ به  مینا
1 ماه قبل

دوستان من نزدیک ۱۰ سال بود ک حالم خوب نبود افسردگی داشتم حملات پانیک و خیلی چیزای دیگه قرص سرترالین خوردم کلردیازپوکساید خوردم پروپرانول خوردم لورازپام کلونازپام الپروزولاپم اینارو نزدیک ب ۴ ساله قطع کردم الانم ۷ ماهه سیتولاپرام میخوردم و الان یک هفتس قطع کردم حالم خیلی بد بود قبلامن واقعا ب معجزه اعتقاد دارم خودمو جای تک تکتون گذاشتم دارم این حرفارو میزنم فقط ب خدا اعتماد کنید و باهاش حرف بزنید قول میدم اونقدر اروم میشید ک نیازی ب هیچ یک از این قرصا ندارید من تازه ب این نتیجه رسیدم ارامشی ک الان دارم بعد اینهمه اذیت و سختی و هزاربار مردمو زنده شدم هیچوقت نداشتم همش بخاطره اینکه صبح ک میشه اول ب خدا صبح بخیر میگمو خدارو شکر میکنم شب که میشه همینطور کل وجودم با خدا یکی شده خاهش میکنم امتحان کنید بخدا قسم حالتون خیلی خوب میشه جوری میشه ک خودکشی ک هیچ از مرگم میترسید و دوس دارین فقط زندگی کنین . امیدتون ب خدا باشه خدا خودش داره شمارو میبینه نزارین شیطان باافکار خودکشی گولتون بزنه خدایی نکرده خودکشی ام کنین اون دنیا بخاطره اینک دستتونو بخون خودتون الوده کردین تو کارخدا دخالت کردین تو جهنم میسوزین .فقط خواستم بگم خاهش میکنم تو فکر این باشین ک شما خیلی قوی تراز هرچیزی هستین اول خدا بعدشم خودتون و خودتون امیدوارم حال همتون خوب باشه همیشه امیدوارم هیچ کسی دیگ از این قرصای کوفتی نخوره خودتونو ب خدا بسپارین

نسیم
نسیم
پاسخ به  mina
28 روز قبل

سلام چطوری این همه قرص رو قطع کردین و تشنج یا حمله عصبی یا حمله قلبی نکردین ،؟زیر نظر پزک قطع کردی ؟؟؟؟

روانشناس_و.پ
روانشناس_و.پ
پاسخ به  جواد
2 ماه قبل

بدترین نوع خودکشی با قرص برنجه حدود یک ساعت طول میکشه تا بُکشه و به شدت زجر آوره هرگز انتخابش نکن!

مریم
مریم
پاسخ به  ممد
2 ماه قبل

میمیری ولی دردش ازخودسوزی هم بیشتره… و نمیشه جلوشو گرفت… خودم پرستارم دیدم

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط مریم
افشین
افشین
پاسخ به  ممد
3 روز قبل

هنوز زنده ایی اگر هرکس میخواد خودکشی کنه اول دوم سوم نکنه چهارم اگر خواستید بکنید با قرص برنج اینکارو نکنید ک قبل از مرگ هزاران بار میگید گوهخوردم غلط کردم خدایا نجاتم بده شاید نیم ساعت یساعت طول بکشه اصلا بگو ده دقیقه هر ثانیه هزار سال میگذره برات چون معده کاملا له میشه محتویات داخل شکمت کاملا تبدیل به خون ابه میشه اینو من توی دامپزشکی دیدم ینفر سگشو خریده بود ۲۵۰ میلیون نژاد اصیل جرمن دشمنش به سگه قرص برنج خورونده بود بیشرف خدا ازشم نگذشت تصادف کرد بعدش افلیج شد ولی سگ بیچاره زجرکش شد دکتره به صاحبش گفت کارش تمومه گفت بشکافش ببینم جریان چیه شکافت دید کل داخل شکم انگار اب خون بود ریخت بیرونجیگرم کباب شد حالا به شما و همه توصیه میکنم اینکارو نکنید حداقل با این قرص نه

Anonymous
Anonymous
3 ماه قبل

سلام، من هر سال وقتی هوا به سرد شدن میکنه دچار اضطراب های خیلی بد میشم. معمولا از ۱۰ آبان به بعد که اولی از ۸ تا ۱۲ روز طول میکشه که اصلا همه چیز منو مضطرب میکنه و حس واقعیت کلا از بین میره. بعد واسه حدود یه ماه خوبه ولی باز شروع میشه و همیشه حدود ۲ الی ۵ روز دوام میکنه و در این حین این ۲ یا ۵ روز واسه چند ساعتی حالم خیلی خوبه ولی با یه حمله پانیک دوباره مضطرب میشم و همینجوری در تغییره. در بقیه فصل ها خیلی کم تجربش میکنم. ۱۸ سالمه و از این که به خانواده یا پدرم بگم میترسم. چون میدونم جلو گریه کردم رو نمیتونم بگیرم و هرکاری کردم خودم را وادار نتونستم. تاحالا هیچ قرص مصرف نکردم و به روانپزشک هم نرفتم. یکی از دوستم که از این قرص مصرف میکرد پرسیدم و گفت مشکلش حل شده. منم الان میخوام ازینا مصرف کنم البته بدون تجویز پزشک.

احمد
احمد
پاسخ به  Anonymous
3 ماه قبل

برو دکتر و به پدر و مادرت بگو تو افسردگی داری باید درمان کنی

حامد
حامد
پاسخ به  Anonymous
3 ماه قبل

اصلا سر خود مصرف نکن

علی
علی
پاسخ به  Anonymous
3 ماه قبل

حتما حتما به دکتر مراجعه کنید این قرص رو اصلا بدون نسخه هر جا نمیدن ، امروز داروخونه ازم سوال میکردن که خودسرانه که مصرف نمیکنی کجا برات تجویز کردن ، فشار و قند خون رو بعد مدتی میبره بالا

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  Anonymous
1 ماه قبل

منم‌مثل شمام اما چندماهه که باتجویز پزشک اسنترا میخورم عالی شده حالم خدارو‌شکر،تازه میفهمم زندگی نمیکردم قبل از خوردن این

مینو
مینو
پاسخ به  Anonymous
1 ماه قبل

پسر عزیز بعضی از اختلالات خلقی مربوط به فصل هستند من هم پاییز که میشه افسردگی میگیرم. به مشاور مدرسه بگو که با پدرت در میون بگذاره و یا کسی که بهش اعتماد داری و روی پدرت نفوذ داره. آفرین که به مشکلت آگاهی و در در جستجوی درمان هستی

علی
علی
پاسخ به  Anonymous
1 ماه قبل

عزیزمن شما بیماری افسردگی فصلی داری شبها قرص ترانکوپین ۲۵ اپی وال۲۰۰وظهرهاقرص ولبان ۷۵مصرف نمائیدواگربی خوابی داشتی قرص آلپروزولام نیم رامصرف کنید

سعیدی
سعیدی
4 ماه قبل

ببخشید اس سیتالوپرام رو قبلا استفاده میکردم ولی تودوران بارداری دکتر قطع کرد الان میخاستم بدونم تو شیردهی مصرف بشه مشکلی نداره؟

عظیم
عظیم
4 ماه قبل

با سلام آیا مصرف داروی است سیتالوپرام با پرومازین اشکال دارد

مریمی
مریمی
4 ماه قبل

اقا من برای استرسم ۲ روزه شروع کردم به سیتالوپرام حالا دارم میمیرم از بیقراری و اضطراب ینی۱۰۰درجه بدتر شدم سرویس شدم
چن سال پیش خوردم خیلی خوب بود الان نمیدونم چرا برعکس عمل کرد

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط مریمی
هوشنگ
هوشنگ
پاسخ به  مریمی
4 ماه قبل

در ابتدای مصرف سیتالوپرام تا بدن عادت کنه ممکنه بدتر بشید ولی پس از گذشت ۸ الی ۱۲ هفته چنان خونسرد میشید که باورتون نمیشه حتما هنگام مصرف این دارو تنها نمانید وبه دیگران سر بزنید شکر گزاری کنید از خدا از دیگران زیرا شکر گزاری یا تشکر نشاط آور است امتحان کنید دوستان

بهي
بهي
پاسخ به  مریمی
4 ماه قبل

نگران نباشید نرمال هستش، بعد از ۴ هفته یا کمی بیشتر علائمی که دارید از بین میره ، من هم تا ۵ هفته علائم بدی رو تجربه کردم اما بعد از اون عالی شدم واقعأ تاثیرش رو دیدم

ماری
ماری
پاسخ به  مریمی
1 ماه قبل

منم ۴ روزه میخورم حالت تهوع بدن درد گوشمم رنگ میخوره نمیدونم ادامه بدم یا قطعش کنم دکتر ارتوپد واسم نوشته واسه دیسک

زهرا
زهرا
5 ماه قبل

من قرص اس سیتاور رو مصرف میکنم و تو رون پام درد هاش شدید تر شده نمیدونم به خاطر این دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ دهید

hanieh
hanieh
پاسخ به  زهرا
5 ماه قبل

دقیقا من هم وقتی مصرف میکنم دچار بیقراری پای شدید میشم
والا داروی خیلی خوبی هست

موج
موج
پاسخ به  hanieh
4 ماه قبل

من هم همراه زانو درد شدید بیقراری پابا درد شدید داشتم حالا نمیدونم تاثیر این قرص هم بوده یا نه پاهام پرش غیر ارادی داشت

اندیشه
اندیشه
پاسخ به  hanieh
3 ماه قبل

من یکی از علائمم بیقراری پا دارم مصرف میکنم روزها نصف و شبها ی قرص دیگه بنام ماپروتیلین

موج
موج
پاسخ به  زهرا
4 ماه قبل

سلام من هم یکماهه مصرف می کنم تووو. رون پام وساق پا درد شدیدی دارم رفتم دکتر گفته وضعیت زانوت خرابه دیگه قضاوت با شما

شهناز قیاسی
شهناز قیاسی
5 ماه قبل

آیا این سیتالوپرام یا ازیپم چاق کننده است

بهي
بهي
پاسخ به  شهناز قیاسی
4 ماه قبل

من چاق شدم اما به تاثیرات مثبتش می ارزه مهم اینکه که دیگه حملات پنیک بهم دست نمیده.

منیب
منیب
پاسخ به  بهي
2 ماه قبل

میشه علایم حملات پنیک رو بگید

اعظم سادات فاطمی
اعظم سادات فاطمی
6 ماه قبل

من شبکیه چشم عمل کردم آیا میتوانم این دارو را ادامه دهم

اقلیما
اقلیما
7 ماه قبل

البته الان ۲ سالی هست ک استفاده میکنم

اقلیما
اقلیما
7 ماه قبل

سلام من چند روز هست ک فراموش کردم بخورم
اگ ادامه بدم باز عوارض بد بجا نمیگذاره

مجید
مجید
7 ماه قبل

بادرود و خدا قوت ، من شش ماهه که اس سیتولوپرام ۱۰ رو با تجویز روانپزشک بابت وسواس پسرم از نوع تکرار جملات و فشار پریز برق و اب ریزی میدم ولی تغییری در رفتارش ندیدم ، آیا باید قطع بشه؟

هوشنگ
هوشنگ
پاسخ به  مجید
4 ماه قبل

سلام دوست عزیز دکترش رو عوض کن حتما دکتر در مرحله اول باید ۸ هفته طول بکشه اگر موثر نبود دز قوی تر یا یه داروی دیگه بده اگر هیچ پیشرفتی حاصل نشد ه حتما دکترش رو عوض کن یا از متخصص آلرژی کمک بگیر

حمزه
حمزه
7 ماه قبل

با سلام وخسته نباشید
ببخشید من قرص کلونازپام و آلپرازولام استفاده میکنم
خواستم بدونم اگه اس سیتالوپرام را همزمان با قرصهای خودم مصرف کنم،بقول معروف اینها تداخل دارویی ندارند؟

محمد
محمد
پاسخ به  حمزه
7 ماه قبل

چند روز کلورزپرام۵/ ۰خوردم خوابم نبرد دکترسیتالوپرام وترانکوپین نوشته دیشب بازم خوابم ببرد به نظرتون ادامه بدم خوابم میبره ؟افسردگی هم دا رم

هوشنگ
هوشنگ
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

کلونازپام رو شب بخور وسیتالو پرام را روز صبح یا ظهر خوب میشی

گلی
گلی
پاسخ به  محمد
3 ماه قبل

من سیتالوپرام رو برای بی‌خوابی گرفتم. قبلش دیازپام میخوردم ولی بی تاثیر بود. البته تا نتیجه بگیرید بین ۲ تا ۳ ماه ممکنه طول بکشه

هوشنگ
هوشنگ
پاسخ به  حمزه
4 ماه قبل

کلونازپام واسه خوابه سیتالوپرام نشاط آور به نظرت تداخل نیست ؟ گلناز رو شب مصرف کن وسیتالو رو صبح پسر خوب

طاهر
طاهر
پاسخ به  حمزه
3 ماه قبل

سلام ندارن من ۷ ساله مصرف میکنم

مرتضی
مرتضی
7 ماه قبل

من میخواهم خودکشی کنم چند عدد مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

یاسمن
یاسمن
پاسخ به  مرتضی
7 ماه قبل

عجب خری هستی ، با خودکشی مشکلاتت حل میشه ؟ تازه اول بدبختیته

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  یاسمن
7 ماه قبل

نمیمیری که فلج میشی باقرص اعصاب

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  یاسمن
6 ماه قبل

دست خودش که نیست میگی عجب خری هستی .بیماری افسردگی داره

سینا
سینا
پاسخ به  مرتضی
7 ماه قبل

داداش آروم نیاز به خودکشی نیست
به روانشاسی یا روان‌پزشک مراجعه کن حالت خوب شه

شهرام
شهرام
پاسخ به  سینا
2 ماه قبل

سلام پول روانپزشک خودش عامل افسردگیه

درسا
درسا
پاسخ به  مرتضی
7 ماه قبل

خودکشی بکنی همه فقط میان دل میسوزنن و میگن آخی ضعیف بودهمین

نازنین
نازنین
پاسخ به  مرتضی
6 ماه قبل

نه عزیزم چراخود کشی کنی خودکشی عواقبش خیلی عذاب اوره برو دکتر قرص مصرف کن خوب میشی این فکرای منفی را از ذهنت دورکن توکلت به خدا باشه قوی باش وبر شیطان غلبه کن

امیر
امیر
پاسخ به  نازنین
5 ماه قبل

عافرین

رها
رها
پاسخ به  مرتضی
5 ماه قبل

دوست عزیز حتما پیش روانپزشک و روانشناس خوب برو کمکت میکنن تنهایی سخته بخوای از پسش بر بیای

سعید
سعید
پاسخ به  مرتضی
4 ماه قبل

داداش شماحتماخوب میشی کاملا درمان میشی من قول میدم باrtmsصددرصد

صادقی
صادقی
پاسخ به  سعید
3 ماه قبل

سلام.من.سیتالوپرام۴۰.یکی.صبح.وشب.۲ماه.رونام.دردشدید.دارم.وبرای.خاب.گلونزپام.یک.میخورم.ویپوست.شدید.گمگمنید

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  مرتضی
4 ماه قبل

هرچقدر بیشتر بهتر

مهتاب
مهتاب
پاسخ به  مرتضی
4 ماه قبل

من اینکارو کردم با قرصای دیگه هزار تا درد بهم افتاده و هروز دکترم هیچ فایده ام نداره الان دارم میرم پیش مشاوره و مغز عصاب اگه خوب نشد حالم با قرص برنج نصفش حل میشه بخدا ک مردن بهترین کاره

نیما
نیما
پاسخ به  مهتاب
4 ماه قبل

دوست عزیز قرص برنج یکی از زجر اور تربن نوع مرگ هاست…اینجوری بگم ک تمام زجرهایی ک کشیدی و بعدا قرار بکشی رو یجا تجربه میکنی

بهي
بهي
پاسخ به  مرتضی
4 ماه قبل

داری دستمون میندازی،؟؟؟؟ بنده خدا با خودکشی مشکل کی حل شده که تو دومیش باشی، برو دکتر دارو مصرف کن و به خودت فرصت بده

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط بهي
سمانه
سمانه
پاسخ به  بهي
1 ماه قبل

دکتر سید حسین هاشمی روانپزشک ۰۲۱۲۲۲۱۴۳۳۰
کارشون عالیه .
اگر بتونید مرحله اول باورزش بعد روانشناس که طرحواره درمانگر باشه .نشد خودش ارجاع میده به روانپزشک

کرج م
کرج م
پاسخ به  بهي
13 روز قبل

سلام افسردگی قبل شکست است نگران نباش چهل بنده شکست دادم

احمد
احمد
پاسخ به  مرتضی
3 ماه قبل

من سابقه ی شکست افسردگی وزندگی الان شاد رادارم.بهم زنگبزن یاپیام بده تا را کمکت کنم(البته کمک کننده ی اصلی فقط خداست،انسانها واسطه ایم)۰۹۳۶۴۰۱۸۸۰۹

سحر
سحر
پاسخ به  احمد
1 ماه قبل

واقعا شما افسردگی رو شکست دادین و الآن بهترین؟!

حسام الدین
حسام الدین
پاسخ به  مرتضی
1 ماه قبل

با این قرص نمیشه خودکشی کرد فقط چند روز میخوابی همین

مومنی
مومنی
پاسخ به  مرتضی
25 روز قبل

سلام مومنی هستم.آقای مرتضی
هرگز فکرخودکشی نکنید حتی فقط فکرخودکشی آخرت خیلی عذاب میبینی اگه خودکشی کنی دیگه خیلی بدترعذاب میشی به خدا توکل کن سیاهدونه دوای خیلی از دردها هست فقط جلوی مرگ رانیگیره این روایت از پیامبر هست بخربشور خشک شد برشته کن وبامقداری شکر آردش کن روی چای یا آب جوش بخور من خودم خیلی اضطراب داشتم قرص سیتالوپرام می‌خوردم قطع کردم سیاهدونه رو به همین شکلی که گفتم خوردمخداروشکر خوب شدم خداروشکر خوب شدم

زهرا
زهرا
9 ماه قبل

سلام وقت بخیر من نزدیک ۵ سال هست از قرص اس سیتالوپرام ۱۰ استفاده میکنم آیا مصرف طولانی مدت مشکلی نداره ؟آیا باعث چاقی میشود؟

نادمی
نادمی
پاسخ به  زهرا
7 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر من الان ۱۰ سال دارم سیتالوپرام ۲۰صرف میکنم بیشتر وقتا نصف قرص می خورم ایامصرف بیش از حد عوارض خواصی پیش میاد ممن نم جوابمو بدین

امیر
امیر
پاسخ به  نادمی
3 روز قبل

اگر همیشه از یک شرکت تهیه کنید مشکلی بوجود نمیاد

اعظم سادات فاطمی
اعظم سادات فاطمی
پاسخ به  زهرا
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من شبکیه چشمم را ۲۹ شهریور ماه امسال عمل کردم آیا میتوانم خوردن این قرص سیتالوپرام را ادامه بدهم یا خیر

الهام
الهام
10 ماه قبل

سلام من پنج شب هست که شروع کردم به خوردن این قرص .صبح که میشه اضطراب شدیدی دارم.من برای رفع اضطراب و استرس زیاد این قرص را میخورم
اما حالم بدتر شده البته عصر که میشه و نزدیک به استفاده قرص بعدی میشه حالم بهتره.چکار کنم ادامه بدم مصرفو یا همینجا قطعش کنم؟

قاسم
قاسم
پاسخ به  الهام
10 ماه قبل

اولش اینجوریه بعداز هفته دوم اثارشو میبینی من مصرف کردم الان هفته سومه بسیار اوضاعم خوبه

آخرین ویرایش 10 ماه قبل توسط قاسم
حمزه
حمزه
پاسخ به  قاسم
7 ماه قبل

سلام
کاکا ببخشید ولی واقعاً سیستم بدنها نسبت به مصرف داروها با هم فرق داره
دمت گرم نظرتو برای راهنمایی میگی، ولی وقتی کسی در انجام کاری تخصص نداره اگه نظر نده بهتره ، آخه برا بیشتر این نظرها نتیجه معکوس میده.

سعید
سعید
پاسخ به  حمزه
4 ماه قبل

دوستان قرص دارووپزشک ول کنید برید سراغ rtms قول صددرصدمیدم سریع خوب میشیدهمونطورکه من شدم

ندا
ندا
پاسخ به  سعید
2 ماه قبل

چی هست این rtms?

فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
پاسخ به  قاسم
5 ماه قبل

ببخشید از قدیم گفتن تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود منی ک الان حالم بده تا چند هفته صبرکنم تا این قرصهای کوفتی اثر بزاره تازه عوارض بعد اعتیاد ب این قرصها از خود افسردگی بدتره من سالهاس دارم با افسردگی حاد دست و پنجه نرم میکنم نهایتش الان شدم ی آدمه معتاد ب قرص ک اعتیاد ب قرص از هر نوع مواد مخدری بدتره فقط دعا و توکل بخدا رو از صمیم قلبم هم واسه خودم هم واسه اونایی ک افسردگی دارن طلب میکنم بگین آمین

اولدور
اولدور

آمین

گلی
گلی

امین

مهتاب
مهتاب
پاسخ به  قاسم
4 ماه قبل

واقعا ینی میشه بدون استرس و افکار مسخزه باشه ادم؟

حمزه
حمزه
پاسخ به  الهام
7 ماه قبل

سلام امیدوارم که خدا بهت سلامتی بده،،،
من یه چیزی بهت پیشنهاد میکنم، اما تو برای خودت بایدش کن.
بجای داروی شیمیایی داروها و دمنوشهای گیاهی بخور.
ودر کلّ یا فکرکن اصلاً این قرصها وجود ندارن یا واقعاً خودت رو دوست داشته باش و روشنفکر باش راجع به سلامتیت.
همه میدونن مصرف هرگونه قرص بده،یاد بگیریم بجز مواقع ضروری خاص که بایدبه بیمارستان یا دکتر بریم،خودمون قدر سلامتیمون رو بدونیم وبا امید و شادی و اعتمادبنفس و با آرامشی که فقط از درون خودمون سرچشمه میگیرند زندگی کنیم.
با آرزوی سلامتی برای همه انسانها زندگی کنیم…
اما بخاطر بیماری کسی سلامتی خودمون رو از دست ندیم.

الهام
الهام
پاسخ به  حمزه
6 ماه قبل

سلام منم دقیقا نظر شما رو. داشتم و همیشه میگفتم خوردن داروهای شیمیایی بدتر میشه که بهتر نمیشه مدام حالمو خوب کردم و انرژی حال خوب نشاط و آرامش و همه چی عالی خداروشکر اینقدر مقاومت کردم با دارو که یه هفته س به شدت حالم بد شده و مجبور شدم برم دکتر و دارو مصرف کنم اگه زودتر اقدام میکردم الان خیلی بهتر میشدم از خدای توانا و قدرتمندم می‌خوام که تمام بیماران رو شفا بده منم شفا بده واقعا نصیب هیچ کس نشه بیماری اعصاب خیلی بده الهی که تمام مردم سرزمینم سلامت و شاد و آرام و خوشبخت و ثروتمند باشن

Shah
Shah
پاسخ به  الهام
6 ماه قبل

سلام.دقیقا همینطوره….منم دیگه داشتم میمردم واقعا .تو سرم یه جوری بود که نمی‌دونم بگم چه جوری فقط به شدت حالم خررررررراب بود .دارو میخورم به تجویز پزشک خیلیییییی بهترم

هد
هد
پاسخ به  Shah
2 ماه قبل

سلام به همه ی دوستان اول خدا بعد دکتر و دارو بد کار کردن خیلی مهم هست اصلا سعی کنید بیکار نباشید بیکاری بدترین درد برای افسردگی هست اگر شده هر جوری هست کسی که بیکار حتما خودش سرگرم کار کنه

فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
پاسخ به  الهام
5 ماه قبل

الهی آمین

ارزو
ارزو
پاسخ به  الهام
4 ماه قبل

ارزو

فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
پاسخ به  حمزه
5 ماه قبل

احسنت

امیر
امیر
پاسخ به  الهام
7 ماه قبل

برای شروع داروها ضد افسردگی چون معمولا در ابتدای مصرف اثرات اضطرابی زیادی دارند همراه با داروها ضد اضطراب و آرام بخش تجویز میشن. برای من دکتر بهمراه کلردیازپوکساید تجویز کرد

آسمان
آسمان
پاسخ به  الهام
3 ماه قبل

بله معمولا همینجوریه تا دوهفته بدترمیشین ولی بعداز دوهفته تاثیرشو میبینین
سیتالوپرام یکی از کم عوارض ترین وبی ضررترین قرص های ضدافسردگی است

ali
ali
10 ماه قبل

سلام دکترم برام تجویز کرده بود روزی یدونه ۲۰ که من میدونستم زیاده نصف کردم خوردم همانا و مرگ رو جلو چشمام دیدم فشار خونم زد بالا قند رو دوبار تست گرفتم رسونده بود لب مرز دیگه قطع کردم همونم آدم از افسردگی بمیره بهتره

حمزه
حمزه
پاسخ به  ali
7 ماه قبل

سلام کاکا وقتی میگن هر دوزی تا هر زمانی که دکترت میگه باید قبول کنی، و خودسرانه کاری نکنی حتماً یه چیزی میدونن.
بازم خداروشکر که بدتر نشد.

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  ali
7 ماه قبل

۲۰خیلی زیاده

Shah
Shah
پاسخ به  ali
6 ماه قبل

سلام .دکترت خوب نبوده عزیز…تجربه شو دارم

امیر
امیر
پاسخ به  ali
5 ماه قبل

اون دکترت خودش روانی بوده گفته همون اول ۲۰ بخور خوبه نصف کردی اگه ۲۰ میخوردی به لقالله میپیوستی

فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
پاسخ به  امیر
5 ماه قبل
رضا
رضا
پاسخ به  ali
5 ماه قبل

سلام من نزدیک به پنج ساله دارو دلوستین میخوردم الان دارو رو دکتر عوض کرده سیتالوپرام ۲۰ با نورتریپتلین ۱۰میخورم هر از چندگاهی پشت سرم سنگین میشه مچ پاهام هم سست میشه آیا عوارض دارو هست

پریسا
پریسا
پاسخ به  رضا
2 ماه قبل

چطوری نورتریپ میخوری اذیت نمیشی؟ من سالهاست مشکل شدید اعصاب دارم هر قرصی رو امتحان کردم ولی از این یکی وحشت دارم کاری کرد نصفه شب یهو دویدم تو خیابون

تبسم
تبسم
10 ماه قبل

سلام من ده ساله اس سیتالوپرام مصرف میکنم دوز ۵ ، ولی حالا میخوام فطع کنم، به نظر شما اینهمه سال مصرف زیاد نیست و عوارض نداره؟

امیر
امیر
پاسخ به  تبسم
3 روز قبل

تغییر نده که حسابی بهم میریزی

ملوک تاج نسایی
ملوک تاج نسایی
10 ماه قبل

درمان زود رنجی

مجتبی
مجتبی
11 ماه قبل

سلام من دو ماه هست انگار یه چیزی تو گلوم گیر کرده و اشتها ندارم .رفتم آندوسکوپی بعد اس سیتاور برام نوشت یه دونه خوردم چیزی نمونده بود روانی بسم دیگه نخوردم خواهش میکنم راهنمایی کنید

ali
ali
پاسخ به  مجتبی
10 ماه قبل

دقیقا مثل من یدونه خوردم صد بار خودمو فحش میدم تا الان فشارم زد بالا رفتم گرفتم فشارمو قند ناشتا رسید لب مرز اشتها صفر کلا داشتم روانی میشدم دیگه پشت دستمو داغ کردم هر چی قرص اعصاب داشتم همشو ریختم کف حیاط یک کبریت حرومشون کردم

مريم
مريم
پاسخ به  ali
7 ماه قبل

من وقتی خوابم میبرد فشارم یهو میرفت بالا ١٨ مینیموم١٣ سنم ۴۴ ساله.دارو فشار خوردم بی تاثیر بود.اخر سیتالوبرام١٠ خوردم خوب شدم..حالم خیلی بد بود .دوسال .اکر بیماری درست تشخیص داده بشه درمان راحتره

پری ماه
پری ماه
پاسخ به  مجتبی
10 ماه قبل

چیزی نیست نگران نباشید بی اشتهایی عصبی هست من هم سال ها درگیرش بودم با سیتالو پرام یا فلوکستین درمان میشید حتما

مژده
مژده
پاسخ به  مجتبی
7 ماه قبل

شما دچار رفلاکس معده عصبی شدید،اول پنتوپرازول بخورید بهمراه قرص کلرودیاز پروکساید .بعداز غذا هم سرمه سیب بخورید

بهداد
بهداد
1 سال قبل

سلام اگر الکل مصرف کنیم می‌توانیم قرص را بخوریم

فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
فقط خدا تنها مانده و جا مانده از قافله
پاسخ به  بهداد
5 ماه قبل

خطر مرگ رو همراه داره جدی بگیرین مصرف با الکل همانا و اوردوز همان

میلاد اردکانی
میلاد اردکانی
1 سال قبل

من سال گذشته ۸۰ کیلو بودم که به نسبت مشابه سال قبل ۱۲ کیلو کم‌ کردم‌ ناخواسته وتمام چربی‌های صورتم و بدنم به طور وحشتناکی آب.التن ۶۹ کیلو هستم ولی خ.بهم ریخته وارفته از این وضعم.چیکارکنم.ازمایش چکاپ هم اوکی بود.

صمد
صمد
پاسخ به  میلاد اردکانی
5 ماه قبل

سلام دوستان من ۷ ماه سرگیجه دارم ۱۰ تامتخصص رفتم آخریش قرص اس سیتالوپرام تجویزکرده.چیکارکنم خوبه؟

Sanammm
Sanammm
پاسخ به  صمد
5 ماه قبل

منم یک ساله سرگیجه دارم تازه این قرصو بهم تحویز کرده امید وارم خوب باشه

اعظم
اعظم
پاسخ به  صمد
5 ماه قبل

سلام عزیزم منم درست یک ساله سرگیجه دارم ۲۸ تا دکتر رفتم همشون نظرشون استرس بود با مانور سرگیجم خیلی بهتر شده ولی همه گفتن باید بری روانپزشک که رفتم و بهم سیتالو پرام با کلرو دیازپوکساید داده فعلا ۳ روزه میخورم یه هفته است میخورم فعلا استرسم کم نشده

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  اعظم
5 ماه قبل

سلام
بچه ها منم چند ماهه سرگیجه میگیرم با وزوز گوش شدید،دارو نمیخوردم ولی همش منگ و خابالو بودم
دیگه کلا نا امید شدم
دکترا یه عالمه دارو دادن هیشکی هم نمیدونه دقیق چم شده
مدتیه استرس شدید دارم
همه اینا از استرسه
یکم باید خودمون به فکر خودمون باشیم
الان فقط شبا کلونازپام میخورم که بتونم بخوابم
باقی داروها رو کنار گذاشتم
صوت گوش داره کر میکنه منو
دعا کنید خوب شم

زی زی
زی زی
پاسخ به  مصطفی
4 ماه قبل

برید پیش دکتر داخلی مغز و اعصاب انشالله خوب میشید.

رضا
رضا
پاسخ به  مصطفی
4 ماه قبل

شما احتمالا منیر گوش دارید به دکتر گوش حلق و بینی مراجعه کنید
دکتر حکمت آرا معجزه میکنه

ایم
ایم
پاسخ به  مصطفی
3 ماه قبل

سلام من دارم داروی سیتاپرام میخورم ،۵، میلی کرم ، مدتی دو روز میشود ، حالم خوب نشده چی کار کنم

ایم
ایم
پاسخ به  مصطفی
3 ماه قبل

امین انشاالله خوب میشی

آوا
آوا
پاسخ به  مصطفی
3 ماه قبل

مادر من صوت گوش داره صدتا دکتر رفت قابل درمان نیست در اصل هیچ درمانی نداره فقط سمعک داد اما ربطی به صوت گوشش نداره عصبی میشه بیشتر میشه لطفا با ورزش و آرامش داشتن خودتون رو بهبود بدید زاناکس وحشتناک ترین دارو لطفا در مصرفش تجدید نظر کنید

سهیل
سهیل
پاسخ به  میلاد اردکانی
5 ماه قبل

سلام روزی چقد و با چه دوزی مصرف میکنی من امشب دکتر بهم این قرص رو داده

زهرا
زهرا
پاسخ به  سهیل
3 ماه قبل

من دو سال هست که این قرص رو میخورم. دوز ۱۰ روزی یکی میخورم. اما دکترم گفت روزایی که بیشتر احساس اضطراب داری میتونی چند بار استفاده کنی، گفت دارویی هست که استفاده بیشترش خطری نداره، اما برای کسی که از ابتدا میخواد شروع کنه اول با نصف قرص شروع کنه تا۱۰ روز بعد یه قرص بخوره

سارا
سارا
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

من چند سال هست که دارو رو میخورم، البته با پروپرانول ۱۰، قبل از مصرف استرس ، اضطراب و افسردگی داشتم. احساس میکردم قلبم داره تو دهنم میزنه، بعد از استفاده خیییلی راحت شدم. انگار دنیا زیبا تر شده

رقیه
رقیه
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

روزی دوتا میخورم ویاس میخورم ولی حالم عالی
تا نه شب کارمیکنم وقتی تواجتماع با هزار تا آدم سرکله میزنی

زینب
زینب
پاسخ به  رقیه
1 ماه قبل

سلام من ۴۵ سالمه وعمل قلب باز انجام دادم یک سال ۴ ماهه یک مدتی هست شدیدن افسردگی گرفتم سیتالوپرام دکتر تازه برام نوشته ولی به شدت میترسم بخورم حتی قرص های قلبمم زده شدم از بس خوردم راهنمایی کنین این قرص اس سیتا لوپرام را بخورم یا نه

دکمه بازگشت به بالا