چگونه می‌توانیم دختر باردار شویم؟

همه ی اطلاعاتی که برای باردار شدن فرزند دختر نیاز دارید بدانید

آیا از راهکارهای دختر باردار شدن به جای پسر اطلاع دارید؟

بسیاری از خانواده‌ها پیش از تصمیم برای بچه‌دار شدن تمایل دارند که حتما فرزند آن‌ها دختر شود؛ مخصوصا اگر یک فرزند پسر داشته باشند. طبق اصول علم ژنتیک امکان تعیین جنسیت فرزند در شرایط عادی وجود ندارد؛ مگر آنکه پیش از لقاح، اسپرم دارای کروموزوم‌های جنسی X Y یا X X به صورت اختصاصی از مایع منی مرد جدا شود و با تخمک زن در شرایط آزمایشگاهی لقاح پیدا کند و در نهایت به روش IVF در رحم زن جای‌گذاری شود. طبق تجربه این تکنیک معایب زیادی مانند احتمال بالای سقط جنین را دارد. می توانید با متخصص زنان و زایمان گفت و گو کنید .

با افزایش تحقیقات و کسب تجارب بسیار در طب سنتی و علم تغذیه، راهکارهای جالبی برای تعیین جنسیت فرزند به دست آمده است. اگرچه احتمال کسب نتیجه دلخواه از این راهکارها صد درصد نیست؛ اما به علت داشتن معایب اندک، در حال حاضر بسیاری از پزشکان انجام آن‌ها را برای دختر یا پسردار شدن توصیه می‌کنند. بنابراین در صورت تمایل به داشتن فرزند دختر، حتما چندین ماه قبل از اقدام برای بارداری با یک متخصص طب سنتی و کارشناس تغذیه مشورت کنید.

وب‌سایت و یا اپلیکیشن پذیرش۲۴ توانسته است به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با پزشکان آنلاین زنان و زایمان،  ‌‌ متخصص تعیین جنسیتجنین را فراهم کند. در ادامه نیز با چندین راهکار در این زمینه آشنا خواهید شد.

مشاوره آنلاین زنان وزایمان

علت دختر شدن جنین چیست؟

کروموزوم های جنسی مرد XY هستند و کروموزوم‌های جنسی زن XX هستند.اگر حین لقاح کروموزوم X مرد با یکی از کروموزوهای زن که همان X هستند ترکیب شود جنسیت XX می‌شود که دختر هست. اما اگر کروموزوم Yمرد با کروموزوم X زن ترکیب شود جنسیت XY که پسر است.

چند روز قبل از پریودی فرزند دختر می‌شود؟

طبق نظر بسیاری از کارشناسان، اولین شرط برای موفقیت در دختردار شدن، زمان‌بندی است. اساسا جنسیت جنین را نوع کروموزوم‌های جنسی اسپرم تعیین می‌کند. اسپرم حاوی کروموزوم های X Y که باعث ایجاد جنین پسر می‌شود سریع‌تر حرکت می‌کند، اما نسبت به اسپرم حاوی کروموزوم‌های X X که باعث ایجاد جنین دختر می‌شود عمر کوتاه‌تری دارد. طبق بررسی‌ها برای دختردار شدن باید ۲ تا ۴ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت صورت گیرد تا فقط اسپرم‌های X X باقی مانده باشند. بنابراین بهتر است از چند ماه قبل، به کمک تقویم (۶ تا ۷ روز بعد از پایان پریودی) و کیت‌های تخمک‌گذاری، از زمان دقیق تخمک‌گذاری خود مطمان شوید.

رژیم غذایی زنان برای دختردار شدن

طبق اصول علم تغذیه، نوع مواد غذایی که مادر چند ماه قبل از باردار شدن می‌خورد بر جنسیت فرزند اثر می‌گذارد؛ چراکه باعث تغییر PH بدن می‌شوند. هرچه محیط واژن مادر در روزهای نزدیک به تخمک‌گذاری اسیدی‌تر باشد شانس دختردار شدن بالا می‌رود؛ زیرا اسپرم‌های X Y نمی‌توانند در محیط اسیدی زنده بمانند. از مواد غذایی اسیدی می‌توان به انواع :

  • گوشت
  • محصولات لبنی
  • برنج، انواع کنسرو
  • ذرت
  • سفیده تخم مرغ
  • میوه‌های ترش‌مزه
  • شکلات
  • نوشیدنی‌های گازدار
  • و سرکه اشاره کرد.

دانشمندان پی برده‌اند که اگر رژیم غذایی مادر یک ماه قبل از بارداری غنی از کلسیم و منیزیم باشد (مانند انواع سبزیجات دارای برگ سبز)؛ احتمال دختردار شدن بالا می‌رود. حتی می‌توانید از مکمل‌های مواد معدنی استفاده کنید. بهتر است مصرف نمک و محصولات حاوی سدیم زیاد، به حداقل برسد.

رژیم غذایی مردان برای دختردار شدن

توصیه می‌شود که پدران برای دختردار شدن بیشتر مواد غذایی قلیایی مانند سبزیجات، میوه‌ها، شیر و چای بخورند. از طرفی مصرف مکمل‌های ویتامین دی و کلسیم نیز موثر است.

بهترین زمان لقاح برای دختر دار شدن کی است؟

 برای زوجانی  که دختر می خواهد باید ۴روز قبل از اینکه تخمک گذاری صورت بگیرد تا ۲۴ساعت پیش از آن لقاح را انجام دهد که بهترین زمان برای بارداری دختر میباشد.

بهترین زمان برای لقاح بارداری دختر

چند روز قبل از تخمک گذاری جنین دختر میشود؟

 بایستی در آن روز درجه حرارت بدن فرد را اندازگیری کرد تخمدان پس از تولید تخمک هورمونی به نام پروژسترون تولید میکند ک ابن هورمون اگر فردی باردار باشد وظیفه محافظت را در بارداری  برعهده دارد.

الگوی تخمک گذاری بدین صورت است که

دمای بدن زمانی که هنوز تخمک گذاری صورت نگرفته (روز ۱_۱۴قاعدگی )،زیر ۳۶درجه سانتیگراد میباشد.

بعد از آن که تخت گذاری صورت گرفت (روز ۱۵قاعدگی) دمای بدن با درجه حرارت فرد (۱_۵/۰)بالا می رود.

ترشح موکوس دهانه رحم در دوران تخمک گذاری مقدار ترشح هورمون موکوس واژن افزایش می یابد حالت چسبندگی دارد

ولی در دوران قاعدگی میزان ترشح هورمون موکوس دهانه رحم کاهش می یابد.

روش تقویمی با نوشتن روزهای دوران قاعدگی و و تعیین روز تخمک گذاری میتوان تعیین کرد.

میتوان با استفاده از کیت هایی که روز تخمک گذاری را پیشبینی میکند استفاده کرد.

چند روز بعد از پریودی فرزند دختر میشود؟

با زمان تخمک گزاری حساب میکنیم نه زمان پریودی
عمرسلول تخمک ۴۸ تا ۷۲ ساعت هست پس اگر ۳ تا ۴ روز قبل یا بعد از تخمک گزاری نزدیکی داشت احتمال دختر شدن بیشتر ست
زیرا زمان تخمک گزاری محیط واژن قلیایی می‌شود و به نفع جنسیت پسر هست. پس برای دختر دار شدن زمان نزدیکی رو از تخمک گزاری فاصله میندازیم.و نزدیکی ها بهتره پشت سرهم باشد که تعداد اسپرم‌های نر کمتر شود.

محاسبه زمان تخمک گذاری برای دختر دار شدن

روش قطعی برای دختر دار شدن تعیین روز دقیق تخمک گذاری کار سختی می‌شود اگر فردی دوران سیکل منظم ک ۲۸روز باشند.هیچ موقع نمیخوام صددرصد بارداری دختر داشته باشیم ولی طی علمی که امروز پیشرفت کرده میتوان تا حدودی بارداری دختر امکان پذیر ساخت بانوان بعضی از آنها سیکل منظمی دارند.ولی برخی سیکل منظمی ندارند

برای بارداری دختر می توانید ۲_۳ماه قبل از نزدیکی محیط واژن را به وسیله پنبه یا هرچیز درگیر اسیدی کنید و چندین بار تکرار کنید تا دهانه رحم کاملا اسیدی شود. که با این کار احتمال دختر دار شدن افزایش می یابد.

طب سنتی برای دختردار شدن

در طب سنتی برای دختر دار شدن یک سری نکات و رژیم های غذایی موجود می باشد که هرکس با رعایت رژیم ها،امکان  دختر دار شدن را فراهم میکند که موارد زیر در طب سنتی امکان بارداری دختر را فراهم میکند.

  • برای بارداری دختر میتوان از سرکه سیب استفاده کرد.
  • روش های قطعی برای دختر دار شدن زنان باید روز های تخمک گذاری را باید در جایی یادداشت کنید و فراموش نکنید که ۳روز مانده به تخمک گذاری با شوهرتان نزدیکی داشته باشید.
  • در هنگام نزدیکی ،دخول نباید عمیق باشد‌.
  • زنان باید زودتر از آقایان به انزال برسند.
  • در حین نزدیکی دختر به پشت خوابیده و آقا به سمت پهلوی چپ بخوابد.
  • استفاده از رازیانه در هر رژیم غذایی
  • مصرف لیموشیرین در هر وعده رژیم غذایی احتمال دختر دار شدن را افزایش
  • افزایش رابطه جنسی ،که عمر اسپرم Y کم شود.
  • مصرف سبزیجات که سرشار از کلسیم ک منیزیم میباشند.

تغذیه برای دختر دار شدن

  • استفاده از تخم مرغ (به دلیل سرشار از کلسیم بودن آن و همچنین تخم مرغ یکی از غذاهای رسیدی می باشد)
  • مصرف انواع از میوه ها مانند انواع توت ها و زالزالک، زغال آخته،انجیر موجب میشد شانس دختر داری بیشتر باشد.
  • خانم ها میتوانند با مصرف انواع شکلات ها،موجب می شود محیط واژن میزان سطح اسیدیته آن بیشتر باشد.
  • مصرف توفو(توفو یک منبع حاوی منیزیم ،آهن، سدیم،مس،روی میباشد ولی مقدار کلسیم بیشتر از بقیه عناصر می باشند
  • برای دختر دار شدن می توانید از ماهی قزل آلا کنسرو شده استفاده کنید(کنسرو ماهی قزل آلا،حاوی مقادیر زیادی از پروتئین و ویتامین کلسیم می باشد.پس می توان با مصرف کنسرو ماهی قزل آلا محیط واژن خانم ها اسیدی شود)
  • با نوشیدن شیر در رژیم زنان که قصد دختر دار شدن دارند می تواند موثر باشد.شیر یک منبع سرشار از کلسیم می باشد.و شیر موجب اسیدی ساختن محیط واژن میشود‌.

این عناصر  هم امکان دختر دار شدن فراهم میکند، و هم موجب کمک در سلامت واژن زنان میشود.

نقش رازیانه برای دختردار شدن چیست؟

روش مصرف رازیانه برای دختر دار شدن چیست؟
طبق اصول طب سنتی برای دختردار شدن، خوردن مداوم جوشانده رازیانه توسط پدر و مادر یک ماه قبل از بارداری بسیار موثر است. زیرا حاوی هورمون زنانه استروژن است.
دسترسی به وب‌سایت پذیرش ۲۴ و نحوه دانلود اپلیکیشن آن بر روی تلفن همراه بسیار آسان است. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با دکتر انلاین زنان و زایمان متخصص تعیین جنسیت جنین راداشته باشید.در صورتی که جنسیت جنین برای شما مهم است، از این فرصت غیرحضوری استفاده کنید.

phبارداری دختر

قهوه برای دختر دار شدن خوب است؟

قهوه به دلیل پتاسیم بالا و نیز اسیدی کردن محیط داخلی بدن می‌تواند در دختر دار شدن موثر باشد.

شاخص PH در رژیم غذایی

  • مصرف مرکبات مانند کاهو،انار ،پرتقال،خیار،کدو سبز
  • از مصرف نمک و سدیم هر چقدر میتوانید پرهیز کنید.
  • آقایان از رابطه دوش بگیرند.از مصرف سیگار و مشروب و قلیان دوری کنید .از انجام دادن برخی از ورزش ها خودداری کنید.
  • استفاده از سماق ،زنجبیل،سیاهدانه
  • استفاده بیشتر از غذاهای آبکی و آب پز و ار مصرف غذاهای سرخ کردنی پرهیز کنید.
  • از مصرف ادویه جات تند خودداری کنید.
  • از مصرف غذاهایی که دارای سدیم هستند خودداری کنید
  • از خوردن مغز های آجیلی خودداری کنید.

روش های قطعی برای دختر دار شدن چیست؟

امروزه بارداری دختر می توان از روش هایی بسیار وجود دارد که می شود استفاده کرد .

  1. روش متدشتلز که در این روش باید چند روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشد از عمر زنده ماندن کروموزم  Yکم میشود و خیلی زنده نمی ماند در نتیجه میزان زنده ماندن و انعطاف پذیری کروموزم X بیشتر از کروموزومY  می باشد درنتیجه عمر کروموزم Yکم است و نمی‌تواند با تخمک تلاقی کند و کروموزم  Xبا تخمک جفت میشود و در نتیجه احتمال ۷۵٪جنین دختر میشود.
  2. روش متد ولن این روش بیشتر بر روی زمان نزدیکی تمرکز دارد. و زمانی که دما یا درجه حرارت بدن در بیشترین حد ممکن می باشد. در آن هنگام بهترین زمان برای بارداری دختر میباشد.که میزان موفقیت در دختر دار شدن در روش متد ولن ۵۷٪ میباشد.
  3. روش اسیدی که یکی دیگر روش های که احتمال دختر دار شدن، می باشد که طبق این روش میزان زنده ماندن کروموزم  Yدر محیط اسیدی کم می باشد و در نتیجه نمی‌تواند با تخمک لقاح پیدا کند. که در این روش قبل از نزدیکی از غذا و میوه جات هایی که اسیدی هستند  استفاده کنید  تا محیط محیط واژن اسیدی شود.

طبق گفته پژوهشگران ،امکان  بارداری دختر وجود ندارد و احتمال خطا در آن وجود دارد.ولی تعدادی از زوج ها با  روش های بالا توانستند دختر دار بشوند.

بهترین فصل برای دختر دار شدن فصل زمستان می باشد.که زمستان دارای یون های منفی می باشد که بیشتر احتمال دختر دار شدن در فصل هایی است که شامل یون منفی می باشند احتمال بارداری دختر بیشتر میباشد.

سن یکی از عوامل تعیین جنسیت بچه میباشد هر چقدر زوجان سن بیشتر داشته باشند احتمال دختر دار شدن افزایش می یابند.

از روش های تضمینی برای دختر دار شدن میتوانید از روش های  کتاب babydust  استفاده کنید.یکی از پرطرفدارترین کتاب های موجود در بازار می باشد.

روش علمی برای دختر دار شدن چیست؟

روش های تعیین تخمک گزاری
و رعایت برخی نکات تغذیه ای
روش نزدیکی
اسیدی کردن محیط واژن
و روش‌های دقیق تر که لقاح ازمایشگاهی است.

 

شما عزیزان می‌توانید، در صورت داشتن هرگونه سوالی در زمینه بارداری و مسائل مربوط به آن، در قسمت نظرات برای ما بنویسید. پزشکان متخصص زنان و زایمان پذیرش ۲۴، به سوالات شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد.
  • لطفا اگر این مقاله برای شما کاربردی بود، برای دوستان خود ارسال کنید. تا با کمک یکدیگر جامعه ای سالم تر داشته باشیم.

مشاوره آنلاین بارداری

دکتر زهرا بهرامی

دکتر زهرا بهرامی کارشناس مامایی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کردستان و ارشد روانشناسی از دانشگاه کرج هستند. مشاوره و فعالیت ایشان در زمینه‌های مشاوره بلوغ، مشاوره بارداری، درمان بیماری‌های زنان، پاپ اسمیر، مراقبت‌های بارداری و زایمان فیزیولوژیک، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تنظیم خانواده، مشاوره تعیین جنسیت، مشاوره سکسولوژی و سکس درمانگر و… است.

۴.۱/۵ (۳۴ نظر)

منبع
You’re Having a Baby Girl Carrying high

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
215 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هما
هما
6 روز قبل

سلام خسته نباشید من دوتا پسر دارم شوهرم دختر میخواد من چیکار کنم دختر دار بشم بادگتر تغذیه هم مخالفه نمیبره میشه کمک کنید

اسدی
اسدی
پاسخ به  هما
3 روز قبل

سلام این روشی میگم انجام بی شک دختردارمیشی من خودم دکتر گفت اینقدر مزاجت گرمه اصلا دختردارنمیشی اما با توکل به خدا این روشی که یک خانم باتجربه گفت الان ی دخترنازبه نام ریحانه دارم
اول که رازیانه بگیر پودرکن وصبح ناشتا ی ق چ بخور سعی کن از غذاهای کلسیم ودارمنزیم دار استفاده کنی مخصوصا لبنیات روزی ی دونه قرص فولیک اسید بخوریم تو غذاهات تامی تونی از ادویه مخصوصا فلفل استفاده نکن قبل از نزدیکی بای سرنگ که بیشترازسرکه سیب هست باآب خودتون شستشو بدین نزدیکی یک هفته قبل یا بعد از پریودی باشه طول این یک هفته چندبار تکرار بشه اگه هم بتونی زمان پریودی از لبنیات وعدس پخته باسرکه استفاده کنی که عالیه
انشالله که شما هم ازاین نعمت دختر بهرمند بشین
وخدا به خیروصلاح تون ی دختر سالم و صالح بده

زهرا
زهرا
6 روز قبل

سلام از۱۵اسفندعادت شدم دیگه عادت نشدم و همش تهووبی حالی سرگیجه و سوزش سینه باگرفتگی لکن دارم بی بی چک زدم مثبت ولی آزمایش خون دادم منفی دوستان چکنم دوباره با آزمایش تکراکنم

فاطمه
فاطمه
19 روز قبل

سلام من دوتاپسردارم می‌خوام دخترداربشم لطفآ منوراهنماییم کنید

محی شونم‌۱۱۵
محی شونم‌۱۱۵
3 ماه قبل

چقدما دختر دوس دارین

سمانه
سمانه
3 ماه قبل

سلام ببخشید من یک تا پسر دارم میخواهم این بار دختر دار بیشم لطفا کمکم کند باید چیکار کنم

فریده
فریده
پاسخ به  سمانه
10 روز قبل

سلام من زن ۳۲سالم یه پسر بچه ای دارم می خواهم بچه دومم دختر باشه میشه کمکم کنید

دریا
دریا
4 ماه قبل

سلام من دوتا پسر دارم یه فیبروم کوچیک دارم که دکتر گفت مهم نیست ایا من میتونم باردار شم و دلم دختر میخاد چکار کنم راهنماییم کنید ممنون

Hani
Hani
پاسخ به  دریا
3 ماه قبل

سلام من یکجا خونده بودم قبل از نزدیکی برای فرزند دار شدن دختر محیط واژن رو با سرکه شست و شو بدید تا محیط اسیدی بشه.

شادمهر
شادمهر
پاسخ به  Hani
1 ماه قبل

برا دختر دار شدن بله .
یا هم تو ظرفی جوش شیرین با آب
حل کنین قبل نزدیکی ۱۰ دقیقه واژن شستشو دهید
با محلول یا محلول درون وان کوچیک درست کنین
بشینید ۱۰ الی ۱۵ دیقه

دریا
دریا
4 ماه قبل

سلام من ۴۶سالمه دچتا پسر دارم سوهرم خیلی دختر دوست داره ایا روش قطعی هست بتونم انجام بدم و دختر بشه

خانم امامی
خانم امامی
4 ماه قبل

من سه تا پسر دارم و میخوام دلم دختر میخواد چیکار کنم چه غذایی بخورم

Ggkfnkg
Ggkfnkg
پاسخ به  خانم امامی
2 روز قبل

باید بری پیش دکتر

خانم امامی
خانم امامی
4 ماه قبل

من سه تا پسر دارم و میخوام باردار بشم دلم دختر میخواد چیکار کنم

جابر
جابر
4 ماه قبل

سلام ببخشید خانم دکتر من دوتا پسر دارم قصد باردارشدن دارم خیلی دختر دوست دارم. چکار باید انجام دهم.

شادمهر
شادمهر
پاسخ به  جابر
1 ماه قبل

هموطنان عزیز من راهکار دارم برای پسر دار شدن
ویا دختر دار شدن.بشرطی ک هیچ اقدام خودسرانه ای انجام ندین.طبق اصول وروش ک میگم پیش برین.
نتیجه دقیق ودرست باب میل شما میشه جنسیت.
دوست داشتین.خبر بدین همینجا برای مشاوره.صمنا.صحت روش من وجود فرزندان خودم هستن.اولی پسر دومی دختر سومی پسر..از سال نو
انشاالله بصورت کاملا جدی پیج راه اندازی میکنم
و…..۰۹۳۳۴۰۸۳۱۲۵.به روشم ایمان واطمینان کامل دارم بیشتر از ۹۹ درصد،.درخدمتم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  شادمهر
22 روز قبل

سلام میشه به منم بگید

زهره
زهره
پاسخ به  شادمهر
10 روز قبل

سلام میشه راهنمایی کنید

مریم
مریم
5 ماه قبل

بارداری

مریم
مریم
5 ماه قبل

سلام

لیلا
لیلا
5 ماه قبل

با عرض سلام دوتاپسردارم میخواستم دختر دار بشم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید.

بهزاد
بهزاد
5 ماه قبل

والا هرچی میخونی برای پسردار شدن قشنگ مثل همون‌و نوشته برای دختر دار شدن یه جا نوشته فصل گرما برای دختر دار شدن یه جا نوشته زمستان یه جا میگه سکس باید کوتاه باشد یه جا میشه سکس باید طولانی باشد من فقط یه چیزی متوجه شدم که همه جا یکی نوشتن نمکه برای پسردار شدن نمک زیاد بخورید برای دختر دار شدن نمک کم همین.

نوری
نوری
پاسخ به  بهزاد
5 ماه قبل

سلام برای پسر چی باید کنند

علی
علی
پاسخ به  بهزاد
2 ماه قبل

همونایی که برای پسر دار شدن نوشته برای دختر هم نوشته مثلا نوشته انجیر وقهوه برای پسر دار شدن خوبه یکجای دیگه نوشته برای دختر دار شدن و چند مطلب مشترک دیگه معلوم نیست کی اینا رو نوشته

زینب زارعی
زینب زارعی
7 ماه قبل

باسلام و عرض ادب من قصد دختردارشدن دارم که البته یکی دارم اما ازشوهرثابقم شوهرم فعلیم هم دوفرزندپسر داره که الان دختر دوست داره اما بناب دلایل مخالفت همسر بزرگترقصد ب چنین کاری نداره من چطور میتونم بدون اینکه بفهمه آمادش کنم برا بارداری دختر؟ممنون میشم پاسخگو باشیدباتشکرویژه ازتیم مجربتون

الهام
الهام
پاسخ به  زینب زارعی
4 ماه قبل

دختردارشدن

شادمهر
شادمهر
پاسخ به  زینب زارعی
1 ماه قبل

هموطنان عزیز من راهکار دارم برای پسر دار شدن
ویا دختر دار شدن.بشرطی ک هیچ اقدام خودسرانه ای انجام ندین.طبق اصول وروش ک میگم پیش برین.
نتیجه دقیق ودرست باب میل شما میشه جنسیت.
دوست داشتین.خبر بدین همینجا برای مشاوره.صمنا.صحت روش من وجود فرزندان خودم هستن.اولی پسر دومی دختر سومی پسر..از سال نو
انشاالله بصورت کاملا جدی پیج راه اندازی میکنم
و…..۰۹۳۳۴۰۸۳۱۲۵.به روشم ایمان واطمینان کامل دارم بیشتر از ۹۹ درصد،.درخدمتم

ایلی
ایلی
پاسخ به  شادمهر
4 روز قبل

میشه راهنمایی کنید برا دختر دار شدن

فاطمه
فاطمه
7 ماه قبل

سلام من دختر دوست دارم ولی الان دوبار باردارشدن دوسال قبل سقط داشتم چکار کنم

سلام من دختر دوست دارم سه تا پسر دارم چکار کنم الا
سلام من دختر دوست دارم سه تا پسر دارم چکار کنم الا
پاسخ به  فاطمه
7 ماه قبل

سلام من دختر دوست دارم الان سه تا پسر دارم چکار کنم باردار هم هستم

رقیه
رقیه
9 ماه قبل

سلام من قصدبارداری دارم دوتاپسردارم بچه دومم الان ۱۵سالشه من بدون رژیم میتونم بارداربشم ودختربیارم چون بعدچندوقت تبع بدن عوض میشه

روشا
روشا
10 ماه قبل

دوست دارم بزرگ شوم

روشا
روشا
10 ماه قبل

سلام دوس دارم بچه به دنیا بیاورم صبر کنم ببینم دختر یا پسر است یا نه

منافی
منافی
10 ماه قبل

سلام سی وشش سالمه پانزده سال جلوگیری کردم حالا میخوام باردار دختر شوم لطفا راهنمایی کنید ‌

زینب
زینب
10 ماه قبل

سلام من پسردارم تصمیم گرفتم بارداربشم خیلی دوست دارم دوقلو خواستم امکان داره با رژیم غذایی بشم

بهزاد
بهزاد
پاسخ به  زینب
5 ماه قبل

دوقلو ارثیه ببینید تو سمت شوهر دوقلو هست یا نیست نباشه خیلی کم احتمالش هست

فرزانه صغیری
فرزانه صغیری
پاسخ به  بهزاد
2 ماه قبل

دکتر

فاطمه
فاطمه
10 ماه قبل

سلام‌من‌دوپسردارم‌‌ومی‌خواهم‌‌بچه‌بعدیم‌دختر‌باشهودوماه‌هم‌هست‌که‌اقدام‌به‌بارداری‌کردم‌ونشدم‌باید‌چه‌کار‌بکنم

کاوسی
کاوسی
10 ماه قبل

سلام پسر دارم دختر میخوام الان حامله هستم نمیدونم چیه

ناشناس
ناشناس
11 ماه قبل

من دو روز قبل از پریودم لقاع داشتم والان بار دارم نمیدونم حالا بچه دختر میشه با پسر دوتا پسر هم دارم

فاطمه خنفری
فاطمه خنفری
11 ماه قبل

چه کنم تا بادختر حامله بشم

آرزو ابراهمی
آرزو ابراهمی
پاسخ به  فاطمه خنفری
9 ماه قبل

من دوتا پسر دارم چه کنم این بار دختر دار شم

عسل
عسل
11 ماه قبل

سلام خانم دکتر وقت بخیر
ببخشید یک سوال داشتم
ایا فردی که دختر هست و پرده دارد اگر در قسمت کلیتوریس زن مایع منی ریخته شود امکان بارداری دارد؟

اسی
اسی
پاسخ به  عسل
2 ماه قبل

بله شک نکنید احتمال ورود منی به داخل هست

بیتا
بیتا
1 سال قبل

سلام من میخوام دخترداربشم ۲تاپسردارم میترسم سومی هم پسربشه

آزاده خدادادیان
آزاده خدادادیان
پاسخ به  بیتا
10 ماه قبل

سلام آیا درمان دوم بارداری میتونیم چیزایی بخوریم بومون دختربشه

آرزو ابراهمی
آرزو ابراهمی
پاسخ به  بیتا
9 ماه قبل

دوتا پسر دارم میترسمسوم هم پسر بشه

آرزو ابراهمی
آرزو ابراهمی
پاسخ به  آرزو ابراهمی
9 ماه قبل

میخوام این بار دختر دار شم چکار باید کرد

زهرا صمصامیان
زهرا صمصامیان
1 سال قبل

با سلام آیا بعد از ۲ بار سزارین ممکنه زایمان طبیعی داشت چه مراقبت ها و توصیه هایی برای این منظور وجود داره…با تشکر

فائزه
فائزه
1 سال قبل

سلام میخواستم بدونم زمان تخمک گذاری چطورمحاسبه میشه

سیما
سیما
پاسخ به  فائزه
6 ماه قبل

سلام برنامه فارسی لونا رو نصب کنید.

زهره
زهره
1 سال قبل

سلام پریودی نامنظم دارم چگونه متوجه شوم ک زمان تخمک گذاریم چ موقع است؟

سیما
سیما
پاسخ به  زهره
6 ماه قبل

سلام برنامه فارسی لونا رو نصب کنید.

نرگس
نرگس
پاسخ به  زهره
4 ماه قبل

آره منم اینطوری هستم

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

برای شروع به بچه دار شدن دختر چه باید کرد

آرزو ابراهمی
آرزو ابراهمی
پاسخ به  فاطمه
9 ماه قبل

میخوام بچه دختر باشه

طاهره
طاهره
1 سال قبل

سلام من سیکل قاعدگیم ۳۰ روزه هست ولی بعضی مواقع ۳۵روزه هم میشه برای دختر لر شدن باید چه موقع اقدام کنم؟

ثنا
ثنا
1 سال قبل

سلام خوبی خسته نباشید من سه تا پسر دارم میخاهم دختر دار بشم لطفن رهنمای بکنن چیکار کنم تا دختر دار بشم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  ثنا
11 ماه قبل

سلام من سه تا پسر دارم دختر میخوام کی نزدیکی داشته باشم سیکل قاعدگی ام هم زیاد منظم نیست ،یه ماه ۳۰ روز هست یه ماه ۲۸ روز
سه ماه هم هست که اقدام کردم ولی باردار نشدم دکتر هم رفتم مشکلی هم نداشتم
ممنونم جوابموبدین

آرزو ابراهمی
آرزو ابراهمی
پاسخ به  ثنا
9 ماه قبل

دوتا پسر دارم میخوام این دفه بچه دختر باشه

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  آرزو ابراهمی
2 ماه قبل

سلام به سه پسر دارم خیلی دوست دارم خدا بهم یه دختر سالم بده حتی از نظر روحی مشکل پیدا کردمه گاهی وقت ها می شینم گریه میکنم اخه دلم دختر می خواد وست خودم نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون از شما

منا
منا
پاسخ به  آرزو ابراهمی
1 ماه قبل

یه‌بچه‌دختر‌میخواهم

مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام من دو تا پسر دارم ۴۰ ساله هستم برام مهمه بچه بعدی دختر باشه اونم دوقلو باید چیکار کنم سیلکم هم ۲۸ روزه هست و تقریبا ۹ روزه پاک میشم

مژده
مژده
پاسخ به  مهدی
10 ماه قبل

سلام من چهار پسر دارم دوست دارم بچم دختر بشه باید چکار کنم

آرزو ابراهمی
آرزو ابراهمی
پاسخ به  مژده
9 ماه قبل

الان

مولی
مولی
پاسخ به  مژده
2 ماه قبل

نمی‌دونم

مریم
مریم
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

مریم

مریم
مریم
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

سلام من هم جواب میخوام

بصیره
بصیره
1 سال قبل

سلام من ۲تاپسردارم میخوام دختردارشوم چکارکنم

بصیره
بصیره
پاسخ به  بصیره
1 سال قبل

سلام من ۲تاپسردارم میخوام دختردارشوم چکارکنم لطفا راهنمائی کنین ممنون ازلطفتون

رقیه
رقیه
پاسخ به  بصیره
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من ۲تا پسر دارم وخیلی دوست دادم دختر داربشم ۱۰مهر اخرین روز پریودم بود روز۸و۹و۱۷پریودم نزدیکی داشتم الان تست من مثبت شده است خیلی استرس دارم ببینم جنسیت بچه چی هستش راهی هست که من زودتر متوجه بشم

راضیه
راضیه
پاسخ به  رقیه
1 سال قبل

سلام من دوتاپسردارم ودوست دارم بچه دیگه دخترباشه والان روزسوم قاعدگیم هست چکاربکنم

مریم
مریم
پاسخ به  راضیه
11 ماه قبل

برای داشتن نوزاد دختر باید چکار کرد

زهرا
زهرا
پاسخ به  راضیه
3 ماه قبل

پاسخ

مینا
مینا
پاسخ به  رقیه
1 ماه قبل

بله مقداری از ادرارتون رو صبح باشه بهتر جواب میده داخل لیوان یکبار مصرف بریزید بهش یه قاشق جوش شیرین اضافه کنید اگر به دیواره ی لیوان پر حباب شد و بخارکرد جنسیت بچه پسره اگرم که اینجوری نشد دختره من خودم امتحان کردم جواب قطعی و درست دراومد

مهناز
مهناز
1 سال قبل

سلام وفت بخیر من خیلی دوست دارم دختردار بشم نمیدونم چیکار کنم؟لطفا کمکم کنید

نسیم
نسیم
1 سال قبل

..

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط نسیم
نسیم
نسیم
1 سال قبل

سلام‌امروز روز ۴ پریود هستم فقط لک‌میبینم کلا ۲ روز کامل پریود میشم، ۳۷ ساله هستم ، چه زمانی برای بارداری مناسبه؟ من روزهای تخمک‌کذاری رو‌بلد نیستم ‌و میخوام بچم‌دخترباشه لطفا راهنمایییم‌کنید. ممنون.

م. ع. م
م. ع. م
1 سال قبل

با چه می‌شود محیط واژن را اسیدی کرد!؟

امیرمهدی
امیرمهدی
پاسخ به  م. ع. م
1 سال قبل

سلام وقت بخیرمن خیلی دوست دارم دختردارشم نمی‌دونم چکارکنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  امیرمهدی
1 سال قبل

مصرف لبنیات رو زیاد کنید،خیلی چیزهای گرم نخورید
نمک رو کم کنید،بعد رابطه ی سرنگ اب و سرکه داخل واژن خالی کنید تا اسیدی بشه احتمال دختر شدنو زیاد میکنه

سجاد
سجاد
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

اون وقت باید زنگ بزنی اتشنشانی

فرهادی
فرهادی
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

سلام این کار خطر ناک نیس

الهام
الهام
1 سال قبل

سلام من تصمیم بارداری دارم الان نزدیک یک ماه جلوگیری قطع کردم دختر میخوام چکار کنم که بچه ام دختر بشه

عباس
عباس
پاسخ به  الهام
1 سال قبل

سلام من ۴۰ سالم میخام دختربیارم چی بخورم بچم دختربشه کم کارز تیروییددارم

خاطره
خاطره
پاسخ به  عباس
3 ماه قبل

سلام من ۴۱ سالمه دوتا پسر دارم دختر میخوام لطفا راهنمایی کنید

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام خسته نباشین من هر ماه ۱۹ پریود میشم اخرین پریودیم ۱۹ خرداد بود و۱۹ دیگه مربود نشدم الان باردارم سونو بهم گفتم باردارم روز بارداریمم از ۲۲ خرداد بوده احتمال داره دختر باشه یا نه

مریم
مریم
1 سال قبل

چکار کنم بچم دختربشه سه تاپسر دارم

هدایتی هستم
هدایتی هستم
پاسخ به  مریم
1 سال قبل

سلام خسته نباشی ببخشید من دوتا پسر دارم خیلی دوست دارم دختر دار بشم شوهرم هم همینطور اگر راهنمایم کنید ممنون میشم

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام خسته نباشی من یه پسردارم الان هم میخوام اقدام به بارداری کنم اونم سخت برای دختردارشدن میشه راهنماییم کنی ممنون

نرگس
نرگس
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام.لطفا بگید روز تخمک گذاری،دقیقا چه روزی هستش؟

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام وقت بخیرمن یه پسردارم الان قصددارم حامله بشم اونم سخت برای دختردارشدن اگه میشه راهنماییم کنیدممنون

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام من سه پسر دارم دوست دارم بچه چهارمم دختر بشه بایید چکار کنم

سلام من سه پسر دارم بچه چهارم دختر بشه باید چکارکن
سلام من سه پسر دارم بچه چهارم دختر بشه باید چکارکن
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام من سه پسر دارم دوست دارم بچه چهارمم دختر بشه باید چکارکنم

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام‌خسته‌نباشید‌برا‌دختر‌دارشدن‌‌چند‌روز‌بهد‌پریود‌باشه

رویا
رویا
1 سال قبل

سلام ببخشید من چهارروز مونده بود به پریودی نزدیکی داشتم و به نظر شما حاملم

سنا
سنا
پاسخ به  رویا
1 ماه قبل

خیر چون روزهای نزدیک به پریود روزهای امن برای بادار نشدن هست

اسماعیل
اسماعیل
1 سال قبل

درروش ازمایشگاهی چقدزمان نیاز است وحداکثر هزینه چقدر است

مریم طاهری
مریم طاهری
1 سال قبل

من ۴۰ سالم برا اولین بار میخوام باردار بشم وخیلی مهم دختر باشه دوره پرسیدم منظم و ۲۸ روز ولی من کلا پریودیم سه روزه شوهرم از ازدواج اولش سه تا پسر داره وسنشم نزدیک ب۶۰

اقدس
اقدس
پاسخ به  مریم طاهری
1 سال قبل

حتما بایدشوهرتون یه شیون کن داشته باشه براش بزا

مریم طاهری
مریم طاهری
1 سال قبل

من خانم ۴۰ساله قصد باردار شدن دارم برا اولین بار اونهم دختر آخه همسرم ازدواج دومش در ازدواج اول سه تا پسر داره سن ش هم نزدیک ۶۰ میباشد ی راهنمای

مهین
مهین
پاسخ به  مریم طاهری
3 ماه قبل

سلام من یه پسردارم میخام بعدیم پسر باشه چیکار کنم

ف.ب
ف.ب
1 سال قبل

سلام
من دلم می خواهددخترداشته باشم
دوران قاعدگی منظمی دارم.طول دوره ۲۱ روز هست
حالا چگونه زمان تخمک گذاری را حساب کنم

الی
الی
پاسخ به  ف.ب
1 سال قبل

من چطور روز نزدیکی برای دختر دار شدن رو بدونم

زینب ظریف
زینب ظریف
پاسخ به  الی
6 ماه قبل

سلام من یه پسردارم سیکلمم ۲۸ روزست روز دوازدهم سیکل یه سونو واژینال دادم گفتن یه تاتخمک داری برو اقدام کن منم شب اقدام کردم روزسیزدهم کیت گذاشتم مثبت شد حالا برای اینکه دختربشه باید چندم سیکل اقدام کنم درضمن امروز روز پانزدهم سیکلم هستم ویکم خونریزی داشتم ممنون میشم جوابمو بدید

دکمه بازگشت به بالا