پرده بکارت یا هایمن چیست؟ انواع پرده بکارت با شکل

علائم پاره شدن بكارت؟ تشخيص پارگي بكارت؟ فاصله بكارت از دهانه واژن و سوالات مشابه

پرده بکارت چیست؟

پرده بکارت از موضوعات سوال برانگیزی است که همچنان، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. برای آشنایی با انواع پرده بکارت، ابتدا باید با ساختار و تعریف کلی آن آشنایی یابید. پیش از هر چیز، لازم است بدانید، در ابتدایی‌ترین مراحل رشد و نمو جنین دختر، قسمت ورودی واژن به طور کلی مسدود بوده و با بافت ظریفی پوشیده شده است. این بافت، بعدها به پرده بکارت تبدیل می‌شود. می توانید با متخصص زنان و زایمان گفت و گو کنید .

البته، در برخی افراد، از همان بدو تولد، تقسیم سلولی بافت مذکور به شکل کامل انجام می‌گیرد. این افراد، به شکل مادرزاد، فاقد پرده بکارت هستند.

کاربرد پرده بکارت

پرده بکارت باقیمانده یک غشای جدا کننده واژن از دستگاه تناسلی خارجی است، که نقش خاصی ندارد.
ولی اهمیت پرده بکارت در این است که در بعضی از خانم ها این غشا باعث بسته شدن کل ورودی واژن می‌شود، که معمولا باشروع بلوغ و عدم خروج خون قاعدگی و علائم درد و انسداد ادراری مشخص می‌شود.

پرده بکارت از هر نوعی که باشد با دخول دچار پارگی می‌شود.که در معاینه قابل تشخیص است.
پارگی برده بکارت با زمین خوردن و اسب سواری اتفاق نمی افتد.
درصورتی که نوع پرده متخلخل باشد با ورود جسم خارجی هم امکان پاره شدنش وجود دارد.

هایمن چیست؟

پرده بکارت (Hymen) نوعی بافت یا غشاء است که بخشی از دهانه واژن یا کل آن را پوشش می‌دهد. شکل ظاهری و ویژگی‌های کلی هر یک از اندام‌های بدن، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. دستگاه تناسلی زنان و پرده مهبل هم از این قاعده مستثنا نیست. انواع پرده بکارت را می‌توان به قرار زیر تقسیم‌بندی کرد:

انواع پرده بکارت

پرده بکارت تیغه ای مسدود حلقوی ارتجاعی

پرده بکارت حلقوی

پرده بکارت حلقوی همان طور که از نام آن پیدا است، اطراف دهانه مهبل را به صورت حلقه‌ای پوشش می‌دهد. پرده بکارت حلقوی، ممکن است قابل اتساع یا غیر قابل اتساع باشد. لازم است بدانید، پرده حلقوی و قابل اتساع از طریق برقراری رابطه جنسی پاره نشده و خونریزی نخواهد داشت. لبه‌های پرده بکارت حلقوی، ممکن است گرد یا دندانه‌دار باشد.

پرده بکارت ارتجاعی

پرده بکارت ارتجاعی یک غشاء انعطاف پذیر است که از طریق آمیزش جنسی پاره نمی‌شود. در مواردی، ممکن است آسیبی جزئی در پرده بکارت حلقوی ایجاد شود.

از کجا بفهمم ارتجاعی هستم؟

برای تشخیص نوع پرده حتما باید به ماما یا پزشک زنان مراجعه کرد و از دستکاری کردن آن پرهیز نمود.

پرده بکارت دو سوراخی

پرده بکارت دو سوراخی توسط یک تیغه گوشتی که در ورودی واژن قرار دارد به دو بخش تقسیم می‌شود. به همین دلیل، اصطلاحا آن را پرده دو سوراخی می‌نامند.

پرده غربالی 

پرده بکارت غربالی به طور ممتد در عرض واژن قرار گرفته و سطح آن با سوراخ‌های ریز و غربال مانندی پوشیده شده است.

پرده مسدود

پرده بکارت مسدود، یک بافت گوشتی فاقد هر گونه سوراخی است که دهانه مهبل را به طور کامل مسدود می‌کند.و در اندک افراد وجود دارد و این گونه افراد نیاز دارند تا جراحی شوند تا پریود شوند یا بتوانند رابطه داشته باشند.

پرده بکارت تیغه ای

پرده بکارت تیغه‌ای یا دو تکه پرده‌ای است که یک تیغه ممتد در طول ورودی واژن دارد. پرده بکارت دو تکه دارای بافت اضافه‌ای هستند. این بافت اضافه، باعث به وجود آمدن دو سوراخ در واژن میشود

انواع دیگر پرده بکارت مثل دندانه ای، شرابه دار، دیوار دار، مشبک را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

انواع پرده بکارت دختران

اهمیت پرده بکارت

اهمیت پرده بکارت، در میان برخی جوامع و اقوام بسیار پررنگ است. در این قبیل جوامع، خونریزی پرده بکارت در شب زفاف، نشانه باکرگی دختر و نداشتن رابطه جنسی پیش از ازدواج است. با این حال، لازم است بدانید، مواردی نظیر استفاده از تامپون و خود ارضایی با اجسام خارجی هم ممکن است موجب پارگی پرده بکارت شود.

پرده بکارت در کدام قسمت واژن قرار دارد؟

بسته به افراد مختلف یک یا دو سانتی متر بعد از ورودی واژن پرده بکارت قرار دارد.

فاصله بکارت از دهانه واژن

درباره فاصله دهانه واژن تا بکارت باید بدانید که پرده بکارت در مدخل واژن در یک یا دو سانتیمتر اول آن قرار دارد.

دلیل خونریزی پرده بکارت

خونریزی پرده بکارت، اغلب در نخستین آمیزش جنسی مشاهده می‌شود. برخلاف آن چه عموم مردم تصور می‌کنند، پرده بکارت، غشاء سختی نیست. بنابراین، به هیچ عنوان، لازم نیست، نخستین رابطه جنسی با زور و فشار بیش از حد همراه باشد.

در واقع، تحریک کامل، آمادگی برای آمیزش و پایین بودن سطح استرس زن، می‌تواند عدم خونریزی پرده بکارت را به همراه داشته باشد. اضطراب و نگرانی بیش از اندازه در اولین رابطه جنسی، موجب می‌شود، مهبل زن به اندازه کافی مرطوب نشود.

این امر، اگر با فشار و اعمال زور از طرف مرد توأم باشد منجر به ایجاد پارگی و خونریزی خواهد شد. بنابراین، عدم خونریزی پرده بکارت به معنای مرطوب بودن دهانه واژن و نرمی و ملاطفت مرد در هنگام دخول است.

نکته

  • پرده بکارت از مقدار اندکی رشته‌های عصبی برخوردار است. به همین دلیل، پارگی آن با درد زیادی همراه نخواهد بود.
  • توجه داشته باشید، برای حفاظت از سلامت جسمی و روحی بانوان، لازم است رابطه جنسی در نهایت آرامش انجام گیرد. به همین منظور، بهتر است در هنگام خستگی و اضطراب از آمیزش خودداری کنید. این امر، به ویژه درباره نخستین رابطه جنسی مصداق دارد.


فعالیت های آسیب زننده به پرده بکارت

پارگی پرده بکارت برای بسیاری از خانواده‌ها و جوامع موضوع بسیار حساس و شبهه برانگیز است. بسیاری از افراد، با ساختار پرده مهبل آشنایی چندانی ندارند. همین امر، ممکن است، سوء تفاهم‌های فراوانی را ایجاد کند. مراجعه به متخصص زنان و زایمان و انجام معاینات و مشاوره‌های لازم، به شما کمک خواهد کرد با انواع پرده بکارت و دلایل پارگی آن آشنا شوید.

دلایل پارگی پرده بکارت

موارد زیر، شایع‌ترین دلایل پارگی پرده بکارت به حساب می‌آیند:

  • آمیزش جنسی
  • خودارضایی از طریق دخول اجسام خارجی
  • استفاده از تامپون
  • وارد شدن ضربه‌های شدید به واژن

سقوط از ارتفاع و پاره شدن پرده بکارت

بسیاری از افراد، پارگی پرده بکارت را با وقایعی نظیر سقوط از ارتفاع در ارتباط می‌دانند. لازم است بدانید، این طرز تفکر اشتباه است. با این حال، ممکن است پس از اتفاقاتی مانند سقوط از بلندی یا بعد از فعالیت‌‌هایی از قبیل، کوهنوردی یا حمل اجسام سنگین، شاهد خونریزی دستگاه تناسلی باشید.

جای نگرانی نیست! خونریزی یا لکه‌بینی، حاصل وارد آمدن فشار بر رحم است. ناگفته پیدا است که باید با دقت هر چه تمام‌تر از سلامت اندام‌های خود مراقبت کرده و به هیچ عنوان، بدن خود را تحت فشار قرار ندهید. با این حال، این امر، با پاره شدن پرده بکارت در ارتباط نیست. به خاطر داشته باشید، پارگی پرده تنها در صورت دخول ناشی از آمیزش یا وارد کردن اجسام خارجی به واژن اتفاق می‌افتد.

فعالیت‌های ورزشی و پاره شدن پرده بکارت

برخلاف تصور عمومی، انجام ورزش‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری، سوارکاری، رقص و بسیاری از فعالیت‌های مشابه به پرده بکارت آسیبی وارد نمی‌کند. در واقع، فقط ضربات سنگین به ناحیه مهبل و وارد شدن اجسام خارجی در واژن مشکل‌ساز خواهد بود.

خودارضایی و پاره شدن پرده بکارت

خودارضایی و پاره شدن پرده بکارت، می‌توانند تأثیر مستقیمی بر یکدیگر داشته باشند. در اغلب موارد، خودارضایی با وارد کردن برخی اجسام خارجی به داخل واژن همراه است. با توجه به محل قرارگیری پرده بکارت، انجام این کار می‌تواند با پارگی همراه باشد. به علاوه، ضربه نیز می‌تواند منجر به پارگی پرده شود. با این حال، اگر خودارضایی به روشی غیر از موارد یاد شده انجام شود با پارگی و خونریزی توأم نخواهد بود.

علائم پاره شدن پرده بکارت

علائم پاره شدن پرده بکارت از فردی به فرد دیگر متفاوت است. همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، شدت علائم به ساختار، ضخامت و نوع پرده بستگی دارد. در مواردی، ممکن است آسیب دیدن این بخش از اندام تناسلی زنانه با خونریزی و احساس درد خفیف همراه باشد. با این حال، هیچ یک از این نشانه‌ها مبنای مناسبی برای تشخیص پارگی به حساب نمی‌آیند. در صورت بروز حادثه و برای اطمینان از سلامت پرده بکارت، لازم است به پزشک زنان و زایمان مراجعه کنید.

مقدار خونریزی در پاره شدن بکارت

پارگی پرده بکارت در همه افراد با خونریزی و درد همراه نیست. در واقع، این امر به نوع و ضخامت پرده بستگی دارد. به عنوان مثال، در کسانی که دارای پرده حلقوی یا ارتجاعی هستند، پارگی معنایی نخواهد داشت. این موضوع، درباره سایر افراد اندکی متفاوت است. برخی اشخاص، تنها به مدت یک یا دو دقیقه، چند قطره خون را مشاهده خواهند کرد. این در حالی است که خونریزی ناشی از پاره شدن پرده بکارت در سایر افراد، ممکن است متوالی باشد. این امر، ناشی از ایجاد آسیب در نواحی اطراف مهبل است. از عوامل تأثیرگذار در شدت خونریزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت پرده بکارت
  • نوع پرده بکارت
  • شدت دخول
  • عدم آمادگی زن برای برقراری رابطه جنسی
  • خشکی واژن
    پرده بکارت یا هایمن (hymen)، در خانم‌ها دارای انواع مختلفی است. مهبل برخی خانم‌ها، به صورت مادرزاد فاقد پرده است. این در حالی است که برخی دیگر، دارای پرده‌ای ضخیم و یکپارچه هستند. شایع‌ترین نوع پارگی پرده بکارت، ناشی از اولین آمیزش جنسی است. به این ترتیب، پرده مهبل در چند جا دچار پارگی شده و  به بخش‌های ختلفی تقسیم می‌شود. در اغلب موارد، این قطعات تا زمان به دنیا آمدن نخستین فرزند در اطراف واژن باقی می‌ماند.

بایدها و نبایدهای پرده بکارت

از اصلی‌ترین بایدها و نبایدهای پرده بکارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از وارد کردن اجسام خارجی از جمله، تامپون به واژن خودداری کنید.
  • از برقراری رابطه جنسی همراه با زور و فشار خودداری کنید.
  • در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی مراقب باشید.
  • از وارد آمدن ضربات سنگین بر مهبل جلوگیری کنید.
  • از حمل و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.
  • برای اجتناب از آسیب احتمالی به پرده بکارت و دیواره‌های واژن، در هنگام اولین آمیزش، باید به اندازه کافی تحریک شده و آماده باشید.
  • در هنگام برقراری رابطه جنسی، می‌توانید از ژل‌ها و لوسیون‌های مخصوص استفاده کنید.
  • دفعات نخست برقراری رابطه جنسی، ممکن است با درد توأم باشد. برای کاهش آن، می‌توانید از داروی بی‌حسی موضعی استفاده کنید.
  • پس از نخستین آمیزش، بهتر است به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرده و از راهنمایی‌های وی بهره‌مند شوید.

پارگی پرده بکارت در افراد مختلف با علائم متنوعی همراه است. نوع و ضخامت پرده از اصلی‌ترین عومل موثر بر شدت خونریزی و درد ناشی از پاره شدن آن به حساب می‌آیند. معاینه توسط متخصص زنان و زایمان، بهترین روش کسب اطلاع در این مورد است.

پارگی پرده بکارت در برخی فرهنگ‌ها و جوامع سنتی از حساسیت زیادی برخوردار است.
پرده بکارت، غشاء ظریفی است که در دهانه مهبل دوشیزگان قرار دارد و از بروز عفونت جلوگیری می‌کند.
انجام برخی اقدامات و فعالیت‌ها، آن را دچار پارگی و آسیب می‌کنند. در این صورت، فرد می‌تواند با مراجعه به متخصص زنان و زایمان، جراحی ترمیم پرده بکارت را انجام دهد.
بدیهی است که پیش از هر کاری، بهتر است با پزشک مشورت کرده و از میزان آسیب وارده و راه‌کارهای احتمالی آن آگاهی یابید. سایت یا اپلیکیشن پذیرش ۲۴ به شما کمک می‌کند، به صورت شبانه‌روزی و آنلاین با بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان و متخصصان حوزه زنان و زایمان، در تماس بوده و سوالات خود را مطرح کنید.با کلیک کردن روی متن دکتر زنان آنلاین مستقیم به صفحه انتخاب پزشک منتقل شوید.

عوامل موثر در پارگی پرده بکارت

پارگی پرده بکارت، اغلب حاصل وارد شدن جسم خارجی به واژن یا تحمل ضربات سخت به این ناحیه است. در این صورت، فرد می‌تواند احساس درد یا خونریزی را تجربه کند. با توجه به تنوع مدل‌های پرده مهبل، آسیب‌های وارده به آن نیز ممکن است دارای انواع گوناگونی باشد. از عوامل موثر در پارگی پرده بکارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابطه جنسی همراه با دخول
  • خودارضایی با وارد کردن جسم خارجی در واژن
  • انجام جراحی‌های سنگین در ناحیه لگن
  • بروز تصادف، همراه با تحمل ضربات و فشار شدید در ناحیه لگن و واژن
  • تجاوز جنسی
  • انجام برخی فعالیت‌های سنگین

حلقوی ارتجاعی پاره می شود؟

با زایمان بله ولی با رابطه جنسی خیر ممکن است خونزیزی یا پارگی اتفاق نیوفتد.

در ابتدای این عنوان لازم به ذکر است که ترمیم واقعی که غیرقابل تشخیص نباشد تقریبا غیر ممکن است. روش های معمول باید با اطلاع و رضایت همسر یا حکم پزشکی قانونی صورت بگیرد. این مطالب پزشکی است و مبنای استناد متن نیست. برای دریافت اطلاعات معتبر تر و مرتبط با سوال مورد نظر خود، بهتر است با پزشکان زنان و زایمان ارتباط بگیرید.

روش‌های ترمیم پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت، اغلب به روش جراحی صورت می‌گیرد. با این حال، ممکن است این کار به شیوه‌های دیگری نیز انجام شود. از رایج‌ترین روش‌های ترمیم بکارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کپسول ترمیم بکارت
  • ترمیم بکارت با گیاهان دارویی
  • جراحی پرده بکارت

پرده بکارت اسیب دیده

قابل تشخیص بودن پرده بکارت

در مواردی، ترمیم بکارت قابل تشخیص است. باقی ماندن اثرات جراحی، به ویژگی‌های فیزیکی فرد و مهارت جراح و متخصص زنان و زایمان بستگی دارد. با این حال، اغلب پزشکان با انجام معاینه می‌توانند ترمیم بکارت را تشخیص دهند.

تشخیص پارگی پرده بکارت

تشخیص پارگی پرده بکارت توسط خود فرد با عکس یا آینه امکان پذیر نیست و حتما باید توسط پزشک متخصص زنان و زایمان معاینه انجام شود و گواهی سلامت یا عدم سلامت پرده بکارت به شخص داده شود.

علائم نداشتن بکارت

یکی از اصلی ترین علائم و نشانه های نداشتن پرده بکارت که بین مردم شایع است عدم خونریزی در اولین رابطه جنسی است که البته این عدم خونریزی ممکن است مربوط به دلایل دیگری باشد.

آزمایش پرده بکارت

بر خلاف باور عمومی، آزمایش بکارت به معنای آزمایش سلامت پرده نبوده و تنها به منظور دریافت گواهی انجام نمی‌شود. مراجعه به متخصص زنان و زایمان و انجام آزمایش مذکور به آگاهی از میزان ضخامت پرده و آشنایی با نوع پرده مهبل کمک می‌کند. به این ترتیب، فرد می‌تواند برای به حداقل رساندن مشکلات احتمالی، آمادگی داشته باشد.

توصیه ما به شما این است که علاوه‌بر استفاده از راهکارهای این مقاله، حتما از نظر پزشکان متخصص در این زمینه نیز استفاد کنید تا بتوانید این مشکل را اصولی درمان کنید.

آزمایش بکارت قبل از ازدواج اجباری است؟

خیر این آزمایش اجباری نیست اما بسته به سنت و فرهنگ خانواده ها ممکنه در برخی خودشون اجبار کنند و گواهی بگیرند.

زمان مناسب برای ترمیم پرده بکارت

زمان مناسب برای ترمیم بکارت، از محدودیت چندانی برخوردار نیست.در مقاله نکاتی که درباره ترمیم پرده بکارت باید بدانید! کاملا درباره این موضوع توضیح داده ایم.

پرده بکارت و فورشت

من دوروز قبل یه رابطه داشتم که اتفاقی آلت بهم برخورد کرد ولی وارد نشد، همون لحظه درد و سوزش گرفتم و اندازه چند سر سوزن خون قرمز رنگی اومد، بعدش به ماما مراجعه کردم که گفت ناحیه ساعت شش پرده آسیب دیده که خیلی کمه و باید ترمیم کنی ولی چون گفت اگر امروز ترمیم کنی اصلا مشخص نمیشه و خیلی اصرار داشت به ترمیم ترسیدم که نکنه چیزی نشدن باشه و الکی ترمیم کنم ، برای همین فرداش رفتم متخصص زنان که دید و گفت پرده سالمه خونریزی ام میتونه بخاطر فورشت باشه…قبلا هم من نامزدی داشتم که جدا شدم و پزشکی قانونی تو نامه نوشته پرده حلقوی قابل اتساع، نمیدونم چیو باور کنم آیا حرف ماما رو باور کنک یا پزشکی قانونی که میگه حتی با دخول هم پاره نمیشه، خودم هم که نگاه میکنم قسمتی که واژن تموم میشه و میخواد برسه به مقعد یه سوراخ خیییییلی ریز هست که حس میکنم سوزش از اونه ، میشه بگید فورشت قابل مشاهده خودم هست یانه؟من چیکار کنم حرف کدومو باورکنم خواهش میکنم جواب بدید

سلام وقت بخیر وقتی دخولی صورت نگرفته پس مسئله پارگی بکارت رد میشه به نظر من ممکنه فورشت یعنی ورودی واژن همون جایی که خودتون مشاهده کردید یه خراش سطحی برداشته باشه نگران نباشید

شما می‌توانید از طریق مشاوره با پزشکان و دکتر زنان انلاین ، پاسخ مناسب پرسش‌های خود را بیابید. نصب اپلیکیشن پذیرش ۲۴ بهترین راه برقراری ارتباط با حاذق‌ترین پزشکان ایران به حساب می‌آید.

مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز است. و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای مصرف کردن دارو های معرفی شده در این مقاله و انجام دادن روش های درمانی دیگر با توجه به سوابق پزشکی خود با دکتر متخصص مشورت کنید.

گفت و گو با پزشک آنلاین متخصص زنان و زایمان

دکتر ندا اکتابانی

دکتر ندا اکتابانی متخصص بهداشت باروری، کارشناس مامایی، دانشگاه علوم پزشکی ایران و رتبه اول دکتری تخصصی بهداشت باروری در سال ۹۳ دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.
فعالیت و مشاوره‌های ایشان در زمینه‌های بیماری‌های رحمی، کیست‌های تخمدان، عفونت زنان، مشاوره در زمینه پرده بکارت، روش‌های پیشگیری از بارداری، مشاوره ازدواج و قبل از بارداری، درمان کیست تخمدان، اختلالات هورمونی، غربالگری سرطان دهانه رحم و پستان، درمان خونریزی‌های غیر طبیعی زنان، سکسولوژی و بیماری‌های زنان و زایمان، عفونت‌های زنان و درمان عوارض یایسگی، مشاوره تعیین جنسیت و بیماری‌های مقاربتی و… است.

دکتر سها میررضا

دکتر سها میررضام، متخصص زنان و زایمان، فارغ التحصیل در سال ۹۰ دوره عمومی دانشگاه تهران و دوره تخصص دانشگاه شهید بهشتی در سال ۹۲ هستند.
مشاوره و فعالیت ایشان در زمینه‌های زنان، زایمان و نازایی، جراحی زنان به روش لاپاراتومی، لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی، درمان عفونت لگن، مراقبت‌های دوران بارداری، درمان نازایی و تلقیح اسپرم به روش IUI، درمان بیماری‌های مقاربتی زگیل تناسلی، سوزاک و سیفلیس، آمادگی برای زایمان و… است.

۳.۵/۵ (۱۳ نظر)

منبع
Lose” Your Virginity

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1.4K پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
ناشناس
2 ساعت قبل

پرده من حلوقی هست اگر با نامزدم دخول داشته باشم برای شب عروسی مشکلی پیش نمیاد ؟ لطفا جواب بدین

آخرین ویرایش 2 ساعت قبل توسط ناشناس
ناشناس
ناشناس
2 ساعت قبل

سلام اگر آب منی مرد نزدیک واژن ریخته شود و دخول نداشته باشیم آیا امکان حاملگی هست

فرزانه
فرزانه
1 روز قبل

سلام اگه پرده بکارتی که یبار ترمیم شده باشد دوباره قابل ترمیم هستش؟

Zahra
Zahra
1 روز قبل

سلام آیا با وارد کردن انگشت داخل واژن پرده بکارت پاره میشه؟ من نامزدم انگشتش اروم کرد داخل واژنم کرد ولی خون نیومد ممکنه پردم پاره شده باشه؟؟؟

آخرین ویرایش 1 روز قبل توسط Zahra
مرسانا
مرسانا
1 روز قبل

دکترتو گفت:

الناز
الناز
1 روز قبل

سلام من اجسام سنگین برداشتم رفتم پیش دکتر بهم گفت آسیب دیده بنظرتون چیکار کنم درست شه؟

Fatemeh
Fatemeh
3 روز قبل

پرده پاره باشه پریود هم میشن؟؟؟؟؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  Fatemeh
2 روز قبل

ربطی به هم نداره

فاطمه باجلوند
فاطمه باجلوند
3 روز قبل

سلام من با نامزدم رابطه داشتم بعد نمیدونم اب داخل واژن رفته یان بعد از ۱ روز قورص ضد بارداری داد بهم ایا باعث حاملگی میشود

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فاطمه باجلوند
2 روز قبل

خیلی بعیده بارداری

الناز
الناز
3 روز قبل

سلام دوستم یه چیزی کرده ط چیزیش ازش هم خون رفته بنظرتون الان پرده داره؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  الناز
2 روز قبل

احتمالش هست
باید معاینه بشن

سلین
سلین
7 روز قبل

سلام
من برای اولین با اِکسم، رابطه جنسی داشتم حدود دو سانت دخول هم داشتم و خیلی خونریزی شدیدی داشتم
ممکن هست که پرده ام پاره شده باشه؟؟؟

helen
helen
پاسخ به  سلین
3 روز قبل

سلین.اره ممکنه پاره شده.

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سلین
2 روز قبل

احتمال پارگی زیاده ولی قطعی نیست
چون ممکنه پارگی واژن باشه
بهتره معاینه بشید

helen
helen
9 روز قبل

سلام علت سوزش زیاد هنگام اولین رابطه جنسی چیه؟ خونریزی نداشتم. و نمیدونم بکارتم پاره شده یا نه چون با انگشت انجام شد اما درد الت رو نمیتونسم تحمل کنم سوزش زیادی داشت. لطفا بهم بگید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  helen
4 روز قبل

سوزش طبیعیه
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  helen
2 روز قبل

طبیعیه

مریم
مریم
10 روز قبل

سلام من چند روز پیش با نامزدم رابطه مقعدی داشتم و اون آبش و ریخت داخل.من چهارمین روز پریودم بودیک ساعت بعدش دوتاقرص آل دی خوردم تقریبا۱۲ساعت بعدشم دوتاقرص اورژانسی خوردم بعدش خونریزیم قطع شد دوروز بعدش لکه بینی قهوه‌ای دیدم الان بنظرت احتمال داره باردار بشم

آخرین ویرایش 10 روز قبل توسط مریم
دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مریم
4 روز قبل

با این شرح حال احتمال بارداری نیست
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

دکتر رحیمی
دکتر رحیمی
پاسخ به  مریم
3 روز قبل

بله باردارید

دکترتو گفت:
دکترتو گفت:
پاسخ به  مریم
1 روز قبل

سلام دوست عزیز احتمال داره که باردار شده باشید.ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است ازمایش بارداری بدهید.

رومینا
رومینا
12 روز قبل

سلام. من ۱۵ سالمه وقتی که ۱۳ سالم بود. میرفتم خونه همسایمون چون که با پسرشون دوست بودم البته پسرشون ۲۰ سالش بود یکبار که رفتم از زور شلوارم رو کند و آلت خودشو فرو کرد توی واژن من راستش خیلی درد داشتم و تا ۱ ساعت کردم و بعد از اینکه آلت خودشو در آورد خون اومد حتی من خیلی گریه کردم ولی بازم ولم نمیداد و به زور رفتم وقتی اومدم خونه خیلی درد داشتم و بعد دیگه باهاش حرف نزدم و اما همیشه که میرفتم خونشون اینجوری نبود نمیدونم اون دفعه چرا اینجوری کرد مثلاً قبلا ها که میرفتم خونشون در حد یه بوس و بغل بود

LAVIN
LAVIN
13 روز قبل

من پارتنرم بدون اینکه بهم بگه تا دو بند انگشت مثل اینکه کاری کرده
شکلش ب نظرم تغیر نکرده ولی یکم خونریزی داشتم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  LAVIN
4 روز قبل

احتمالا پرده تون پاره شده
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

خانم
خانم
13 روز قبل

میگم رابطه بدون دخول هست ک مردمایع منی خودشوبریزه داخل واژن یاروی واژن احتمال بارداری هست یانه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  خانم
4 روز قبل

احتمال بارداری هست ولی خیلی خیلی کمه
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

طاهره ابراهیم پور
طاهره ابراهیم پور
14 روز قبل

باسلام یک سوال داشتم
دخترم موقع نزدیکی یکم الت نامزدش رفته داخل عایا حالا پرده نداره

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  طاهره ابراهیم پور
4 روز قبل

تو معاینه مشخص می شه
بعیده پرده آسیب دیده باشه

دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

Mahyar
Mahyar
پاسخ به  طاهره ابراهیم پور
3 روز قبل

خاک تو سرت تو چطور پدری هسی

گلی
گلی
16 روز قبل

سلام وقت بخیر
رابطه داشتم با نامزدم دخولی صورت نگرفت لا پایی بود و یه کم فشار به سمت داخل البته، اما به شدت درد داشتم تو هر بار رابطه درد شدید دارم تو چند مرتبه رابطه هم خونی ندیدم پریودی هم دقیقه امکان پاره شدن پرده وجود داره؟

و اینکه میشه با چشم پرده رو دید؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  گلی
4 روز قبل

پارگی همراه با خونریزیه
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

فاطمه
فاطمه
21 روز قبل

سلام من خواب دیدم یک نفر به زور پردمو زده وقتی از خواب بیدار شدم دیدم از واژنم خون میاد ممکنه در خواب انگشتمو ناخودآگاه کرده باشم تو خودم؟

بهراد
بهراد
پاسخ به  فاطمه
13 روز قبل

احتمال داره بزور یکی کرده باشی تو خودت حتما یه گروه اماده تفحص کن

Mahyar
Mahyar
پاسخ به  فاطمه
3 روز قبل

تو خودت خبر نداری انقشتتو کردی توش یا ن ما از کجا بدونیم

...
...
21 روز قبل

سلام ایا لمس ساده باعث پارگی میشه
و همیشه خونریزی برای پاره شدن پرده بکارت هست یا ضربه دیدن هم خونریزی داره

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ...
4 روز قبل

خونریزی ممکنه واسه پارگی پرده یا واژن باشه
مثل فورشت
تو معاینه مشخص می شه
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

سمیه
سمیه
24 روز قبل

ببخشید یه سوال داشتم بعد از پارگی پرده . باقی مانده پرده در داخل واژن قابل مشاهده هست؟

یاسمن
یاسمن
پاسخ به  سمیه
15 روز قبل

ببخشید پرده بکارت با انگشت پاره بشه خون میاد یانه؟ وشب عروسی چی خون میاد

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  یاسمن
4 روز قبل

اگه ارتجاعی نباشه خون میاد
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سمیه
4 روز قبل

بله
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

ا لهام
ا لهام
24 روز قبل

سلام توروخدا بگید آیا پرده من سالمه یانه خود ارضاعی چند سال داشتم ولی چیزی وارد نکردم داخل واژنم تکه گوشت هست که بهم چسبیده ولی گاهی همون چسبیدگی باز میشه آیا سالمه یانه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ا لهام
4 روز قبل

با این شرح حال سالمه
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

سعید
سعید
پاسخ به  ا لهام
4 روز قبل

اگه چیزی داخل نکرده باشی سالمه

مهدی
مهدی
25 روز قبل

هعی

آخرین ویرایش 25 روز قبل توسط مهدی
ا لهام
ا لهام
25 روز قبل

سلام من چند سالی هست که خود ارضاعی انجام دادم و گاهی کمی درد هم داشت تواینه هم که نگاه کردم چیزی گوشتی باز هست واز هر طرف به کنار واژن چسبیده آیا پرده پاره شده یا نه خواهشاً جواب بدین

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ا لهام
4 روز قبل

باید معاینه بشید
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

ستاره
ستاره
25 روز قبل

سلام دوستان من وقتی میخواستم خود ارضایی کنم اول شرت میپوشیدم بد با دسته ی بورس مو روش رو میمالیدم امکان داره پردم پاره شده باشه ولی هیچ درد یا خونریزی نداشتم

سعید
سعید
پاسخ به  ستاره
4 روز قبل

نه نگران نباش

معصومه
معصومه
26 روز قبل

روم نمیشه برم دکتر نشون بدم

زهرا
زهرا
پاسخ به  معصومه
14 روز قبل

اسکولی

کریم
کریم
پاسخ به  معصومه
6 روز قبل

بیا به من نشون بده

معصومه
معصومه
26 روز قبل

من چند وقته متوجه شدم لبه مقعدم شقاش هست شبیه ترک خوردگی میشه بگید علتش چیه، یا راه درمانش چیه، ممنون میشم کمکم کنید

الهام
الهام
پاسخ به  معصومه
6 روز قبل

الهام

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  معصومه
4 روز قبل

ممکنه در زمینه یبوست یا رابطه مقعدی باشه

معصومه
معصومه
26 روز قبل

سلام خوبین، ببخشید متخصص زنان اینجا هست

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  معصومه
4 روز قبل

دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

ناشناس
ناشناس
26 روز قبل

سلام من ۱۵ سالمه ار دو سال پیش خود ارضایی با اب رو داشتم یه بار فشار آب تغییر کرد و به قسمت پایینی برخورد کرد سوزش داشتم. الان واقعا پشیمونم از طرفی با اینه که نگاه میکنم یه سوراخ هست که پایینش یه پرده هست سمت ساعت ۹ پرده به اندازه یه سانت باز میشه خیلی میترسم امکان رفتن به دکتر رو ندارم لطفا کمکم کنید

ناشناس
ناشناس
26 روز قبل

پرده پایین سوراخ قرار داره یا دور تا دور؟

آخرین ویرایش 26 روز قبل توسط ناشناس
دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ناشناس
4 روز قبل

شکل پرده تو افراد مختلف متفاوته
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

ناشناس
ناشناس
26 روز قبل

سلام من ۱۵ سالمه ار دو سال پیش خود ارضایی با اب رو داشتم یه بار فشار آب تغییر کرد و به قسمت پایینی برخورد کرد سوزش داشتم. الان واقعا پشیمونم از طرفی با اینه که نگاه میکنم یه سوراخ هست که پایینش یه پرده هست سمت ساعت ۹ پرده به اندازه یه سانت باز میشه خیلی میترسم امکان رفتن به دکتر رو ندارم لطفا کمکم کنید

سحر
سحر
26 روز قبل

سلام آلت مرد چندسانت وارد واژن بشه پرده پاره میشه؟

علی
علی
پاسخ به  سحر
21 روز قبل

اندازه دو بند انگشت بره پاره میشه

بهراد
بهراد
پاسخ به  سحر
13 روز قبل

تقریبا دوسانت

سعید
سعید
پاسخ به  سحر
4 روز قبل

بستگی بهه قرار گرفتن هایمن در واژن داره

شلنا
شلنا
26 روز قبل

من رابطه جنسی داشتم و اینکه ۱۵ سالمه و هیج درد و خونریزی ندارم و نداشتم و بعد از چندروز در داخل واژنم چیز لجز مانندی پیدا کردم.

علی
علی
پاسخ به  شلنا
21 روز قبل

خب شما دیگه پرده نداری میتونی راحت ادامه بدی

انا
انا
26 روز قبل

میترسم کمکم کنید

انا
انا
26 روز قبل

من شال خودم را گذاشتم وسط پاهام‌ نرم بوده شال ایا پاره میشم؟

دکتر فاطمه برون
دکتر فاطمه برون
پاسخ به  انا
15 روز قبل

داخل شاد مراجعه کنید@Bron8888

سعید
سعید
پاسخ به  انا
4 روز قبل

شال؟!

ناشناس
ناشناس
28 روز قبل

سلام من ۱۵ سالمه ار دو سال پیش خود ارضایی با اب رو داشتم یه بار فشار آب تغییر کرد و به قسمت پایینی برخورد کرد سوزش داشتم. الان واقعا پشیمونم از طرفی با اینه که نگاه میکنم یه سوراخ هست که پایینش یه پرده هست سمت ساعت ۹ پرده به اندازه یه سانت باز میشه خیلی میترسم امکان رفتن به دکتر رو ندارم لطفا کمکم کنید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ناشناس
24 روز قبل

پارگی پرده همراه با خونریزیه و به دنبال دخول اتفاق میوفته

ناشناس
ناشناس
28 روز قبل

سلام من ۱۵ سالمه ار دو سال پیش خود ارضایی با اب رو داشتم یه بار فشار آب تغییر کرد و به قسمت پایینی برخورد کرد سوزش داشتم. الان واقعا پشیمونم از طرفی با اینه که نگاه میکنم یه سوراخ هست که پایینش یه پرده هست سمت ساعت ۹ پرده به اندازه یه سانت باز میشه خیلی میترسم امکان رفتن به دکتر رو ندارم لطفا کمکم کنید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ناشناس
4 روز قبل

چون‌ خونریزی نداشتید احتمال پارگی نیست
دکتر احیا خان احمدی
جراح و متخصص زنان و زایمان
ویزیت آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

Tala
Tala
28 روز قبل

سلام،با ی پسر رابطه برقرار کردم،دخول انجام شد ولی نه درد دارم نه خونریزی ،پریودیمم اوکیه،لطفا بگید پردم سالمه یانح!؟ خواهش میکنم میترسم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  Tala
24 روز قبل

اگه خونریزی نداشتید بعیده پرده تون پاره شده باشه

منوچهر
منوچهر
پاسخ به  Tala
21 روز قبل

تاجایی که من میدونم حتی اگه از نوع ارتجاعی هم باشه با معاینه متخصص وجود رابطه رو میشه تشخیص داد

لیلی
لیلی
28 روز قبل

سلام وقت بخیر
نامزدم چند بار لاپایی زده و دخولی صورت نگرفته فقط همراه با سوزش کم بود پرده ام آسیب ندیده

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  لیلی
24 روز قبل

آسیب ندیده
اینستاگرام
Dr.ahia.khanahmady

بانو پارسا
بانو پارسا
1 ماه قبل

شوهرم باهام رابطه بر قرار کرد درد داشتم ولی خون نیومد

بانو پارسا
بانو پارسا
پاسخ به  بانو پارسا
1 ماه قبل

آخه خیلی نگرانم لطفآ بهم بگید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  بانو پارسا
24 روز قبل

ممکنه پرده تون حلقوی ارتجاعی بوده
اینستاگرام
Dr.ahia.khanahmady

علی
علی
1 ماه قبل

سلام میخواستم بدونم بعد رابطه ای که کامل دخول انجام شده ولی نه خونی چیزی نیومده پرده داشتن ینی با دردی گرفتن پاره شده یا کلا نداشتن

حمید
حمید
پاسخ به  علی
24 روز قبل

یا کلان نداشته…یا اینکه ارتجاعی است..به پزشک‌متخصص مراجعه کن

آرتمیس
آرتمیس
1 ماه قبل

سلام دوستان من ۱۵ سالمه امشب انگشت اشارمو وارد واژنم کردم فقط سر تا ناخونمم کردم ناخونمم خیلی کوتاهه بعد چون دستم کثیف بود از قبل واژنم سوزش افتاده الان پنج شیش دقیقه میگذره ازش و سوزش تمام شده آیا من پرده دارم یا نه تاحالا رابطه جنسی نداشتم جواب بدید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  آرتمیس
1 ماه قبل

احتمال پارگی پرده با این شرح حال هست
باید حضوری معاینه بشید
جهت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام زیر مراجعه کنید
Dr.ahia.khanahmady

حمید
حمید
پاسخ به  آرتمیس
24 روز قبل

نگران نباش..پرده داری..اگر بیش از دو بند انگشت وارد کنی مشکل پیدا میکنی

آرتمیس
آرتمیس
1 ماه قبل

دوستان لطفا جواب بدید

مهسا
مهسا
پاسخ به  آرتمیس
27 روز قبل

سلام ارتمیس نگران نباش پرده ت سالمه ولی دیگه انگشت نکن ممکنه ناخونت بلند وتیز باشه و بخودت اسیب بزنی

ارینا
ارینا
1 ماه قبل

سلام
امکان اینکه به همین علت کسی پریود نشه هست؟

بی نام
بی نام
پاسخ به  ارینا
1 ماه قبل

نه عزیزم

ستاره
ستاره
پاسخ به  ارینا
1 ماه قبل

نه

محسن
محسن
پاسخ به  ستاره
12 روز قبل

آیا شما سکس داشتید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ارینا
1 ماه قبل

ربطی نداره
اگه پریودی عقب بیوفته باید تست بارداری چک کرد
جهت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام زیر مراجعه کنید
Dr.ahia.khanahmady

بهاره
بهاره
1 ماه قبل

خودارضایی کردن بانل آب آیا می‌تواند به پرده بکارت آسیب بزند لطفا پاسخ بدهید لطفا

ستاره
ستاره
پاسخ به  بهاره
1 ماه قبل

؟؟؟؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  بهاره
1 ماه قبل

بله ولی احتمالش خیلی خیلی کمه

مهسا
مهسا
پاسخ به  بهاره
27 روز قبل

خب چرا خودارضایی

زهرا
زهرا
1 ماه قبل

سوال داشتم آیا از پشت کرده باعث پاره شدن پرده نمیشه ؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

خیر مگه این که تصادفی دخول واژینال رخ بده
جهت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام زیر مراجعه کنید
Dr.ahia.khanahmady

حمید
حمید
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

خیر

حمید
حمید
پاسخ به  زهرا
24 روز قبل

خیر

کمیا
کمیا
1 ماه قبل

سلام پرده من حلقویه و از داخل واژنم انگار یه تیکه گوشته و اون سوارخه زیرشو نمیبینم اصلن سه چهار روز پیش با نامزدم بودم و لا پایی بود ولی یه دفه به دهانش رفت و درد زیادیشم‌نداشت ولی دیدم او گوشته پایین واژنم زخم شده و از اون خون میومد ولی از طرفی میترسم که نکنه پردم پاره شدع باشه خونوادم خیلی مذهبین میترسم بفهمن لطفن کمکم کنین

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  کمیا
1 ماه قبل

احتمال پارگی هست
باید حضوری معاینه بشید
جهت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام زیر مراجعه کنید
Dr.ahia.khanahmady

حمید
حمید
پاسخ به  کمیا
1 ماه قبل

پرده اگر حلقوی و ارتجاعی باشد پاره نمیشود

کمیا
کمیا
1 ماه قبل

پارگی پرده حلقوی چطوریه؟ ینی وقتی پاره بشه اگه از تو اینده نگا کنی خودت میتونی ببینیش سوراخه؟ من با نامزدم رابطه داشتم که دخول انجام نشد ولی در حین لاپایی یه لحظه به لبش برخورد کرد و من دردم گرفت و یه قطره خون‌اومد بعد دیدم تیکه پاینش زخمی شده و خون امده ولی یه قطره بود ولی بعد که نگا کردیم نه سوراخ شده بود نه چیزی امکانش هس پاره شدع باشه؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  کمیا
1 ماه قبل

معاینه پرده تخصصیه

سمیرا
سمیرا
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید اگر آلت مرد فقط مالید بش روی وژان باز هم پرده آسیب میبینه یا نه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سمیرا
1 ماه قبل

آسیب نمی بینه ولی ریسک پارگی هست

حمید
حمید
پاسخ به  سمیرا
1 ماه قبل

خیر …باید حدود ۲ الی ۳ سانت وارد شود که باعث پارگی می‌شود…با لالایی ودر مالی اتفاقی نمی‌افتد..ما به این کار میگیم فرچه کاری

مهسا
مهسا
پاسخ به  سمیرا
27 روز قبل

نه پرده پاره نمیشه فقط اگه تا ته بره توش پاره میشه

ناشناس
ناشناس
1 ماه قبل

یه سوال پرده بکارت پاره شده چ شکلکی…پرده بکارت سالم چ شکلکی لطفن جواب بدین؟؟؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

معاینه پرده تخصصیه
باید حضور توسط پزشک زنان ویزیت بشید

حمید
حمید
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

پرده بکارت وقتی پاره بشه همه چیز کنار می‌رود مثل یه قشاع نازک که زیر پوست مرغ است ..ولی اگر میخواهی خیالت راهت شود به دکتر زنان مراجعه کن

ااااا
ااااا
1 ماه قبل

سلام من پرده بکارتم ارتجاعی هس
اگ سکس داشته باشم بعدا هم معلوم میشه ک ارتجاعیه یا اینکه نه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ااااا
1 ماه قبل

تو معاینه مشخصه دخول داشتید

حمید
حمید
پاسخ به  ااااا
1 ماه قبل

برو هرکاری دوست داری بکن ..ارتجاعی مشکلی ایجاد نمیکنه مگر الت تناسلی بیش از حد کلفت باشه که مشکل ایجاد میکنه

مهسا
مهسا
پاسخ به  ااااا
27 روز قبل

پاره نمیشه فقط یکم گشاد میشه

دکمه بازگشت به بالا