همه چیز درباره رابطه جنسی در پریودی یا نزدیکی در دوران قاعدگی

نزديكي در دوران قاعدگي، در این مقاله درباره باید ها و نباید های سکس در دوران پریودی بانوان می‌پردازیم

نظر پزشک متخصص در باره رابطه جنسی در پریودی

رابطه جنسی در پریودی

امکان برقراری رابطه جنسی در پریودی، پرسشی است که ذهن بسیاری از زوج‌ها را به خود مشغول می‌کند.
سکس در پریودی، خطر ابتلا به انواع عفونت‌های قارچی، باکتریایی و مقاربتی، بسیار زیاد است. بنابراین، در طول این دوره، رعایت نکات بهداشتی و در نظر گرفتن برخی شرایط الزامی است.

آیادرزمان پریودی میشودنزدیکی کرد؟

در مورد سوال مطرح شده که آیا داشتن رابطه جنسی در دوران قاعدگی مجاز هست یا خیر ؟در درجه اول هدف رضایت طرفین هست بعضی از زوج ها تمایل دارند و برخی خیر!

علت تحریک شدن در دوران قاعدگی چیست؟

لزوما همه خانم ها اینجور نیستند. ولی چیزی که هست این است که به هر حال آن تحریکی که بر اساس هورمون ها، بر اساس پارامتر هایی که در محیط قرار دارند اتفاق می افتد و این چیز کلی نیست.

چند روز بعد از پریود میتوان نزدیکی کرد؟

در سوال به این که چند روز بعد از پریود میتوان نزدیکی کرد؟ مهم این است که چیزی به عنوان ممنوعیت مطلق وجود ندارد،مهمترین مساله احساس راحت بودن طرفین هست مثلا:
خانم به دلیل دردهای زمان قاعدگی و خونریزی و ضعفی که احساس میکند مخصوصا در روزهای اول قاعدگی که بیشتر هم هست، ممکن است که نتواند نزدیکی رضایت بخشی را تجربه کند و متقابلا شریکش هم حس خوبی نمیتواند داشته باشد.

اگر در زمان پریودی رابطه داشته باشیم چه میشود؟

به صورت کلی داشتن رابطه جنسی در دوران پریودی، اشکالی ندارد به شرطی که حتما از کاندوم استفاده شود که احتمال بیماری های مقاربتی و احتمال بارداری کمتر شود.
نکته ای که باید به آن توجه شود این است که :
رابطه ای که در دوران پریودی اتفاق می افتد، چون باعث کرامپ عضلانی می شود و باعث می شود رحم منقبض شود، ممکن است حجم خونریزی بیشتر شود ولی در نهایت تعداد روزهای خونریزی کمتر می شود.

چگونه در دوران قاعدگی رابطه داشته باشیم؟

نزدیکی در دوران پریودی با کاندوم

نزدیکی در روزهای اخر پریودی منع شده زیرا مساله بعدی احتمال بیشتر سرایت عوامل عفونی منتقله از راه جنسی در این بازه است و توصیه می‌شود در این مدت در صورت ارتباط جنسی از کاندوم استفاده شود، تا عوامل میکروبی نتوانند منتقل شوند.

نزدیکی در روز اخر پریودی

از مزیت های نزدیکی جنسی حین قاعدگی احتمال کم بارداری هست و همچنین به دلیل وجود خون در واژن لغزندگی واژن بیشتر هست .

عوارض نزدیکی در روز آخر پریود

عوارض نزدیکی در روز آخر پریود، بسیار ناچیز است. بنابراین، برقراری رابطه واژینال در این هنگام، بدون مانع تلقی می‌شود. با این حال، از نظر شرعی، مقاربت پیش از پایان کامل دوره قاعدگی، پسندیده نیست. با توجه به مجموع عوامل یاد شده، توصیه می‌شود، پیش از به اتمام رسیدن دوران پریود از رابطه واژینال اجتناب کرده و با استفاده از روش‌های دیگر، ارگاسم را تجربه کنید.

آیا برقراری رابطه جنسی در پریودی ایجاد آسیب می‌کند؟

برقراری رابطه جنسی در پریودی به دلایل مختلفی توصیه نمی‌شود. انجام این کار، ممکن است با ایجاد برخی آسیب‌های جسمی و روحی همراه باشد. از این میان می‌توان به احتمال ابتلا به بیماری‌های نظیر کلامیدیا، سیفلیس، سوزاک، HIV و تبخال تناسلی اشاره کرد.

علاوه بر این، ارگاسم جنسی بانوان با افزایش ترشح هورمون اکسی‌توسین همراه است. این امر، انقباضات رحم را شدت می‌بخشد. مجموع این عوامل، مدت زمان و شدت خونریزی قاعدگی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

 رابطه در دوران قاعدگی باعث نازایی می شود؟

هم می شود گفت می شود هم می شود گفت که نمی شود . یکی از دلایلی که این باور ایجاد شده که رابطه در دوران پریودی باعث ناباروری می شود این است که یک سری فرضیه هایی وجود دارد که رابطه در دوران پریودی احتمال آندومتریوز را بیشتر می کند و خود آندومتریوز از علل ناباروری هست و احتمالا بر اساس این فرضیه باور هست ولی اثبات نشده که واقعا اینطوری باشد .

مضرات ارضا شدن در زمان قاعدگی

البته فرضیه هایی در مورد ایجاد یا تشدید آندومتریوز در صورت نزدیکی حین قاعدگی هست که فعلا در حد مقاله تایید شدند.

نحوه نزدیکی در زمان پریود چگونه است؟

بهتر است نزدیکی در دوران قاعدگی بیشتر به صورت غیر دخولی باشد، و در حد معاشقه باقی بماند و همانطور که گفته شد رابطه جنسی در زمان پریود باید با استفاده از کاندوم انجام شود تا از بروز عفونت جلوگیری شود.

 

رابطه غیر دخولی در دوران قاعدگی

برخلاف باور عمومی، رابطه غیر دخولی در دوران قاعدگی، در میان بسیاری از زوج‌ها عمومیت دارد. از روش‌های معمول این نوع رابطه، می‌توان سکس دهانی را نام برد. در این روش غیر واژینال هم هر دو طرف باید کلیه نکات بهداشتی را در نظر داشته و احتمال انتقال بیماری را به حداقل کاهش دهند. گذشته از همه این‌ها، رابطه غیر دخولی در دوران قاعدگی، کاملا بدون مانع بوده و در ایجاد لذت و صمیمیت هر چه بیش‌تر میان زوج‌ها تأثیرگذار است.

آیا امکان بارداری در پریودی وجود دارد؟

واقعیت این است که در دوران قاعدگی، شانس بارداری بسیار پائین است؛ با این حال، غیر ممکن نیست. بنابراین، برای پیشگیری از بارداری احتمالی و جلوگیری از سایر مشکلاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، بهتر است در این دوران، از برقراری رابطه واژینال خودداری کنید.

بارداری در پریودی، در چه صورت امکان‌پذیر است؟

بارداری در پریودی، در موارد زیر امکان‌پذیر است:

  • تخمک‌گذاری زودتر از موعد
  • طول کشیدن قاعدگی برای مدت بیش از ۵ روز

در اصل، کوتاه بودن سیکل قاعدگی، علامت آن است که روند تخمک‌گذاری زودتر از موعد اتفاق می‌افتد. با توجه به توانایی اسپرم برای ادامه حیات در واژن تا ۵ روز، انجام رابطه واژینال در اواخر دوره پریود ممکن است به بارداری منتهی شود.

نزدیکی در دوران قاعدگی چه حکمی دارد؟

مقاربت ورابطه جنسی دردوران قاعدگی بانوان حرام است. زن و شوهر نمی توانند باهم از طریق واژن رابطه جنسی داشته باشند برخی از مراجع قائل به وجوب پرداخت کفاره برای نزدیکی در ایام حیض هستند. تا پریودی خانم تمام نشده باشد، رابطه جنسی با شوهر بر هر دو حرام است.

آیا پریود شدن نشانه عدم حاملگی است؟

بله. پریود شدن از آشکارترین نشانه‌های عدم بارداری است. بسیاری از افراد، ادعا می‌کنند، بارداری و پریودی همزمان را تجربه کرده‌اند. واقعیت این است که با آغاز روند حاملگی، هورمون بارداری (hCG) ترشح می‌شود. این هورمون، از تخریب دیواره‌های رحم و بروز قاعدگی جلوگیری کرده و به این شکل، از جنین محافظت می‌کند.

ابتدای بارداری، ممکن است با خونریزی اندک و لکه‌بینی همراه باشد. این عارضه را نباید با پریود اشتباه گرفت. بنابراین، در پاسخ به افرادی که سوال می‌کنند، « آیا در زمان حاملگی پریود اتفاق می افتد؟» باید گفت، خیر؛ خونریزی در بارداری علامت پریود نبوده و ممکن است با جفت در ارتباط باشد.

شما عزیزان می‌توانید سوالات خود را درزمینه رابطه جنسی در دوران قاعدگی و سوالات مربوط به آن، در قسمت نظرات برای ما بنویسید. پزشکان متخصص زنان و زایمان پذیرش۲۴، به آن ها پاسخ خواهند داد.
  • لطفا اگر این مقاله برای شما کاربردی بود، برای دوستان خود ارسال کنید. تا با کمک یکدیگر جامعه ای سالم تر داشته باشیم.

مشاوره آنلاین درباره رابطه جنسی در پریودی با دکتر زنان و زایمان

 

دکتر سها میررضا

دکتر سها میررضام، متخصص زنان و زایمان، فارغ التحصیل در سال ۹۰ دوره عمومی دانشگاه تهران و دوره تخصص دانشگاه شهید بهشتی در سال ۹۲ هستند.
مشاوره و فعالیت ایشان در زمینه‌های زنان، زایمان و نازایی، جراحی زنان به روش لاپاراتومی، لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی، درمان عفونت لگن، مراقبت‌های دوران بارداری، درمان نازایی و تلقیح اسپرم به روش IUI، درمان بیماری‌های مقاربتی زگیل تناسلی، سوزاک و سیفلیس، آمادگی برای زایمان و… است.

دکتر احیا خان احمدی

دکتر احیا خان احمدی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی متولد شهریور ۱۳۶۴ هستند. دوره پزشک عمومی را سال ۱۳۸۹ به اتمام رساندندو سال ۱۳۹۶ بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گرفتند و مقالات تخصصی در ژورنال های بین المللی متعددی دارند همچنین دکتر احیا خان احمدی سابقه شرکت و ارائه سمینار در چندین کنفرانس داخلی و بین‌المللی دارند. سابقه جراحی‌های متعدد موفق در زمینه سزارین، اعمال زنان مثل هیسترکتومی، میومکتومی و جراحی‌های زیبایی زنان دارند.

۳.۹/۵ (۳۴ نظر)

منبع
Having Sex During Your Period have sex during menstruation

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
712 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیری
امیری
18 ساعت قبل

سلام چند روز از پروید رد بشه که نزدیکی کنم. و دوست دارم حامله هم بشم

بدون نام
بدون نام
4 روز قبل

سلام خسته نباشید می گوفتم رابطه از پشت باعث پرد بکارت می‌شود یا خیر دیشب رابطه از پشت داشتم صبح بیدار شودم خونی از من آمد این پرد بکارت هست یا پریودین شودم

بدون نام
بدون نام
پاسخ به  بدون نام
4 روز قبل

خیر

مهراد
مهراد
5 روز قبل

سلام من ت این ماه دوبار پریود شدم ۶و۲۶آیا امکان بارداری هست؟

کسس
کسس
7 روز قبل

سکس

رها
رها
17 روز قبل

سلام من روز چهارم قاعدگی رابطه داشتم آیا احتمال حاملگی هست یانه ؟،‌ اگر احتمال بارداری‌ هست تا زودتر ی قرص اورژانسی بخورم؟؟؟

رها
رها
17 روز قبل

سلام من روز

عشق همسرم
عشق همسرم
18 روز قبل

سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من الان ۴و۵ ماه اقدام به بارداری کردم این ماه زود پریود شدم بجای ۷ روزه ۳ روز شدم ۱ و۲ روز هم لکه کمی دیدم باردار هستم یا نه؟؟ممنون میشم زود جواب بدید

آخرین ویرایش 18 روز قبل توسط عشق همسرم
nargws
nargws
18 روز قبل

وقتتون بخیر
من در روز اول پریودی رابطه جنسی برقرار کردم و بعدش ک پریود ماه بعدیم شروع شد زمانش دو روز و هنچنین خونریزی کم و نگرانم کرده این موضوع
باید چیکاررکنم

محمد
محمد
پاسخ به  nargws
7 روز قبل

سکس

Sorena
Sorena
19 روز قبل

سلام خانوم دکتر
نامزد من سیکل نامنظمی داره و این چند ماه با وجود دکتر رفتن باز هم نامنظم شد طوری ک دوماه پیش ۸ رو‌ز جلو افتاد ینی باید سوم میشدن ولی بیست پنجم شدن و بعد ۱۰ روز عقب افتاد و از بیست پنجم شد پنجم ماه بعد
ما ماه پیش رابطه بدون دخول داشتیم و فقط درحد مالیده شدن التمون بود ک حس میکنم پیش اب بهشون برخورد داشته
ما بیست شیشم‌ رابطه داشتیم ینی یک روز بعد از عقب افتادن قاعدگی ایشون
اما ایشون پنجم پریود شدن و ۶ روز هم طول کشید
اما این ماه درصورتی باید ایشون طبق تاریخ پنجم پریود میشدن و امروز چهاردهمیم‌ و هنوز نشدن احتمال بارداری هست؟
ایشون سه هفته پیش بی‌بی چک گذاشتن و منفی بود و ما از همون رابطه ک ایشون پریود شدن به این طرف دیگه رابطه نداشتیم
میشه لطفا جواب بدین آیا احتمال حاملگی هست؟

مریم
مریم
21 روز قبل

برای جلوگیری از حاملگی تاچند روز بعد ازمریض ماهوار رابطه جنسی نداشته باشیم

زهرا
زهرا
27 روز قبل

امکانش هست وسط رابطه جنسی پریود شیم؟

سولی
سولی
1 ماه قبل

آیا در روز هشتم پریودی ک در اثر سقط بوده
خون روی شورت دیده نشده ولی هنگام نزدیکی بوده احتمال بارداری وجود داره یا نه؟

Arif
Arif
1 ماه قبل

من یک مرد هستم خانم من بسیار خوب است وراضی هستم اما تحمل دوران قاعده گی آن برایم بسیار سخت تمام میشود حتی قسما احساس درد ومریضی برایم پیش میشود خواستم یک زن دیگر هم بگیرم اما راضی نمی شود چه کار کنم؟

M. H
M. H
پاسخ به  Arif
22 روز قبل

سلام حق دارید و این نشان میده همسر شما در برقراری رابطه جنسی با شما تابحال هنرمندانه رفتار کرده و زن خوبی بوده اما چند مساله مهم را لطفا مدنظر قرار بدید: درسته از نظر شرعی وعلمی دخول در پریودی درست نیست اما شما با انواع راهها می تونید با او معاشقه کرده و از نعمتهای دیگری که خداوند در وجود زنها قرار داده بهره ببرید و ارضا بشید! لطفا گزینه همسر دیگر به هر شکل را از ذهن خود پاک کنید تا به بهتر از همسر خود استفاده کنید و روابط خانوادگی خود را تقویت کنید. فکر کنید برای این یک هفته واقعا می ارزه که زندگی خانوادگی تون و احتمالا فرزندانتون رو ازار بدید و ناامیدشون کنید و گرفتار اسیبهای فراوان دیگر این ازدواجها بشید؟!

کرمی
کرمی
1 ماه قبل

سلام روز بخیر من رابطه جنسی از پشت داشتم الان. چهار ماه است پریود نمیشم چیکار کنم داکتر

علی
علی
2 ماه قبل

سلام موقع پریودی میشه رابطه از عقب داشت

مریم
مریم
2 ماه قبل

سلام من روزی که قرار بود پریود بشم نزدیکی محافظت نشده داشتم الان چند روز شده پریود نشدم ایا امکان بارداری هست؟

محنا
محنا
2 ماه قبل

مدت ۲ سال ال دی مصرف میکنم ۱۹ سالگه تا حالا اقدام ب بارداری نکردم ایا حامله میشم

کیان رئیسی
کیان رئیسی
2 ماه قبل

سلام من با نامزدم پریود بود رابطه جنسی داشتم بدون کاندوم ممکنه به اچ‌ای وی مبتلا بشم؟

فاطمه
فاطمه
2 ماه قبل

سلام ببخشید من روز اول پریودی رابطه محافظت نشده داشتم وقرص اورژانسی هم خوردم. موارد بهداشتی کاملا رعایت شده بود . می خواستم بدونم امکان بارداری یا بیماری مقابرتی هستش؟

هلن
هلن
2 ماه قبل

۱ سال نیم ال دی مصرف میکنم ایا دیگه باردار نمیشم

زارع
زارع
پاسخ به  هلن
2 ماه قبل

نه نمیشی

محبوبه
محبوبه
2 ماه قبل

سلام ی هفته هست آمپول پروژسترون زدم ولی پریود نشدم خیلی دسشویی میرم

محبوبه
محبوبه
2 ماه قبل

مظفری

فاطمه
فاطمه
2 ماه قبل

سلام
اگ سه چهار روز مونده ب پریود رابطه داشته باشیم و آبشو داخل ریخته باشه احتمال بارداری هست یا ن
اگ هست چیکار کنم ک باردار نشم؟

سبحان
سبحان
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

رابطه قبل پریود ربطی به حامله نشدن نداره و یه رابطه عادی هستش،فقط بعد پریودیه که احتمال بارداری میاد پایین،اگه قبلش رابطه داشتی احتمال خیلی زیاد با ریختن آبش حامله شدی،برو یه تست بارداری از داروخانه بگیر اگه مثبت بود و خودت راضی نبودی از داشتن بچه به فکر سقط باش حالا یا با قرص یا هر روش دیگه که میشه با یه سرچ تو اینترنت از روشهای سقط آگاه بشی

مهشید
مهشید
پاسخ به  سبحان
6 روز قبل

چه راحت نسخه میدی مخصوصا در مورد سقط جنین

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

گای بزار

زارع
زارع
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

قرص اورژانسی بخور

س ج
س ج
پاسخ به  فاطمه
1 ماه قبل

نه هزیزم بعد از پریود خطرناکه قبلش خطر نداره بازم بیبی چک بگیر

بنده خدا
بنده خدا
3 ماه قبل

دکتر های محترم نزدیکی در دوران پریودی حرام الهی است لطفاً به این نکته تو مقالاتتون توجه کنید و البته که علم شما نسبت به علم خداوند هیچ تر از هیچ است پس حواس هاتونو جمع کنید

:^هندواش
:^هندواش
پاسخ به  بنده خدا
2 ماه قبل

dont eat shit

amir
amir
پاسخ به  :^هندواش
1 ماه قبل

shut the fuck up

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط amir
M. H
M. H
پاسخ به  بنده خدا
22 روز قبل

ممنون واقعا حرفتون درسته… اینها فکر می کنند به این علوم حسی خطاپذیر میشه تکیه کرد! مگه انسانهارو شما خلق، کردید که خودتون و دانسته های ناچیز بشری رو اینقدر درست تلقی می کنید و در مقابل وحی می شمارید؟! خواهشا عاقل باشید و دیگران رو گمراه نکنید!

ملیکا
ملیکا
3 ماه قبل

سلام ۲۳سالمه متاهلم ی ماهه ک عروسی کردم بعد از اینکه پرده بکارتم پاره شد بیست روز بعدش پریود شدم ششمین روز از پریودیم فهمیدم ک خونریزی قطع شده برای همین شب با همسرم نزدیکی کردم اما متوجه شدم ک ازم خون اومده چکار کنم مشکل چیه تروخدا جواب بدین

سارا ..
سارا ..
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید من روزای اخر پریودم رابطه داشتم محافظت نشده بود فرداش قرص اورژانسی دوتا با هم خوردم احتمال بارداری هست ؟
سوال دیع اینکه روز اخر پریودم در حد لکه بینی بود فک کردم تموم شده شبش رابطه داشتم روز بعد باز ب خونریزی افتادم طبیعیه ؟!

نننن
نننن
3 ماه قبل

سلام من همون شب ک پریود شدم رابطه داشتم ولی آب شوهرم داخل نرفت احتمال هست باردار شم

دلارام
دلارام
پاسخ به  نننن
3 ماه قبل

سلام برای اینکه خیالتون راحت بشی از تست بارداری استفاده کنید

زارع
زارع
پاسخ به  نننن
3 ماه قبل

آره از در عقب

Reza
Reza
3 ماه قبل

سلام من بدون محافظت رابطه داشتم و طرفم چند روز زود تر پریود شده آیا دلیلش چیه

آیا
آیا
پاسخ به  Reza
3 ماه قبل

داکتر صاحب ایا برگ انجیر باعث نازای میشود

زارع
زارع
پاسخ به  Reza
3 ماه قبل

زیادی زدی

فریبا
فریبا
3 ماه قبل

سلام من چند روز بعد پریودیم رابطه داشتم و دوباره ۴ روز زود تر از ماهم پریود شدم میدونید علتش چیه و شک دارم اسپرم وارد بدنم شده باشه

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط فریبا
Fati
Fati
4 ماه قبل

سلام
ببخشید من چند روز قبل از شروع پریودم لکه بینی داشتم و همون موقع رابطه هم داشتم
و بعد از چند بار رابطه لکه بینی هم قطع شد
میخواستم ببینم آیا امکان بارداری هست؟!

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  Fati
3 ماه قبل

بله احتمالش هست ولی باید ببینی اگه تا دوهفته پریود نشدی باید بیبی چک ورداری اگه مثبت بود بارداری ولی اگه
منفی بود با شیافو آمپول دوباره پریود میشی

سارا
سارا
4 ماه قبل

آیا میدونستین رابطه جنسی در دوره پریودی حرامه و گناههچرا دکترا همینجوری برای خودشون حکم میدن
هر چند اگ آگاه نباشی پریودی و رابطه داشته باشی مشکلی نیست و یا بعد رابطه پریود بشی.
الحمدلله خدا هرچیزی ک میدونسته برای سلامتی جسمی و روحی انسان ضرر های زیادی داره رو حرام کرده.

فرشته
فرشته
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

ی دعایی هست میخونی مشکل شرعیش حل میشه

گگگگ
گگگگ
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

خوبه حتماً یه چیزی میدونست

ت ع
ت ع
4 ماه قبل

باسلام.نزدیکی در هنگام پریودی در اسلام حرام است چطور خانم دکترتون (دکترمیررضا) میگن ممنوعیت مطلق نداره؟ شاید منظورشون اینکه مسلمون نباشی

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط ت ع
Bahare
Bahare
پاسخ به  ت ع
2 ماه قبل

ایشون از نظر علمی و پزشکی گفتن نه شرعی

ارش
ارش
5 ماه قبل

سلام من بدون محافظ رابطه داشتم طرف مقابلم بعد رابطه پریود شد ایا برای من خطری دارد

ارش
ارش
5 ماه قبل

سلام من رابطه داشتم بدون محافظ بعد طرف مقابل بعد رابطه پریود شد ایا خطری داره واسه من

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط ارش
زری
زری
5 ماه قبل

یه هفته به پریودم رابطه داشتم و پریودم شدم آیا امکان بارداری هست

س ج
س ج
پاسخ به  زری
1 ماه قبل

فکر نمیکنم چون پریودی کامل داشته باشی بارداری منتفیه

ناشناس
ناشناس
5 ماه قبل

چهار سال میشه ازدواج کردم جلو گیری هم نداشتم
نه من ونه شوهرم مشکل نداشتیم نمیدونم دیگه باید چیکارکنم شما یه راهی بهم نشون بدین

ناشناس
ناشناس
5 ماه قبل

سلام من همیشه پریودم دو سه روز جلو میفته اصلا به موقع پریود نمیشم امکان حاملگی هس یا نه؟

مونا
مونا
5 ماه قبل

سلام خسته نباشید ببخشید من چند روز پیش ک پریود شدم همون روز با همسرم رابطه جنسی داشتم و از اون روز ب بعد تکرر ادرار شدید دارم

میلاد
میلاد
5 ماه قبل

اگه زن پریودباشه وازعقب به‌اش رابطه برقرارکنی چی میشه

ح م ک
ح م ک
پاسخ به  میلاد
2 ماه قبل

رابطه از پشت حرام نیست فقط کراهت شدیده دارد

عفت
عفت
پاسخ به  میلاد
2 ماه قبل

از نظر احکام شرعی خانم تان بالای تان طلاق می‌شود ولی نمیدونم چرا هر کی اینجه آمده از سر دل خودش جواب میده میتوانید از کتاب های اسلامی استفاده کنید کتاب شب زفاف همه موارد را فرموده است

نیلوفرمهمدی
نیلوفرمهمدی
5 ماه قبل

من ماه قبلی حاملگی پوچ داشتم وخودبه خودی سقط شد.واین ماه هم پریود شدم.واواخرپریودیم هست و نزدیکی هم داشتم ومیخوام که زودتربارداربشم آیا امکانش هست

یکی
یکی
6 ماه قبل

مگر این که کفاره بدی

یکی
یکی
6 ماه قبل

نمی دونم از رو چی می گین در هنگام حیض دخل حرام تمام با هیچی هم درست بشو نیست

اکر
اکر
پاسخ به  یکی
4 ماه قبل

شما خودت از همینجوری به دنیا اومدی

زینب
زینب
پاسخ به  یکی
2 ماه قبل

ببند دهنتو .من اصلا مذهبی نیستم و فک کنی مثلا طرفدار دین هستم .نه.وقتی پریود بودم و شوهرم رعایت نمیکرد اصلا درد و بیحوصله بودن که هیچ اصلا ازش متنفر شدم .من قبل از این نمیدونستم حرامه .الان میفهمم که به خاطر اینکه زن هزارتا مشکل جسمی و روحی براش پیش میاد حرام شده.الکی چرت و پرت نیستش .اسلامم بعضی چیزاش از روی علم گذشتگان بوده .اوایل ادواج سکس میکردم مشکلی نداشتم الان همش عفونت دارم با یه بار سکس مریضم .همش مصتعد مریضم همیشه پماد و قرص مصرف میکنم .زندگیمم که رو هواست چون نمیتونم راحت سکس کنم همش مشکل داریم

فهیمه
فهیمه
6 ماه قبل

سلام من دوماه بود که پریود نشدم الان یکبار نزدیکی کردیم روز بعد پریود شدم همون ی روز بود ولی زیاد نبود بعدش دیگه موقع نزدیکی لکه میشد آیا حامله میشم

نازنین
نازنین
7 ماه قبل

سلام من دقیقا یک هفته قبل از پریودی با همسرم رابطه داشتم ولی مثل همیشه تو همون تایمی که پریود میشدم ،پریود شدم البته فقط یک روز زودتر پریود شدم و همیشه پریودیام یکی دو روز عقب جلو میشه.ایا امکان داره که حامله باشم؟
لطفا این سوالو جواب بدین خیلی استرس دارم

زهره س
زهره س
پاسخ به  نازنین
7 ماه قبل

سلام من یک روز قبل پریودی رابطه داشتم فردای اون روز پریود شدم آیا احتمال بارداری هست؟ چون بعد این که پاک شدم زیردلم در میکنه.

سارا
سارا
پاسخ به  زهره س
6 ماه قبل

هرکه

سونا
سونا
پاسخ به  نازنین
5 ماه قبل

من هم همین سوال را جوابش میخواهم بدانم

سعید
سعید
پاسخ به  سونا
4 ماه قبل

سلام خیر

سعید
سعید
پاسخ به  نازنین
4 ماه قبل

سلام خیر

شیوا
شیوا
7 ماه قبل

رابطه در روز دوم پریودی دلشتم خونریزی شدید نداشتم ولی بعد از رابطه خونریزیم کمتر شده تا بیشتر در حد لکه ..میترسم ..اتفاقی نیفته

سپهر
سپهر
7 ماه قبل

شما چطور به خودتان اجازه می دهید حرام الهی را حلال کنید؟! جماع زن و مرد در حال پریودی زن برای هر دو حرام است و حتما عوارض و خطرات آن از لحاظ جسمی و روحی خیلی زیاد است که خداوند متعال آن را حرام کرده.

صبا
صبا
پاسخ به  سپهر
5 ماه قبل

خداوند معتال نگفته که تو گوه اضافی نخوری و در مورد مساعل جنسی دیگران نظرندین

عبدالله
عبدالله
پاسخ به  صبا
4 ماه قبل

خودت تنها بخور

ممدشون
ممدشون
پاسخ به  صبا
2 ماه قبل
Parya
Parya
7 ماه قبل

سلام ، من دو روز پیش رابطه بدون دخول داشتم
باکره ام و میترسیدم منی به واژن رسیده باشه
تا اینکه امروز پریود شدم و شیش روز زود تر شدم تقریبا ۲۴ روزه
امکان بارداری هست ؟
پریودم هم مث همیشه هستش
چیکار کنم

رضا
رضا
پاسخ به  Parya
4 ماه قبل

خوب شوهر کن بعد بده

تنها
تنها
پاسخ به  Parya
2 ماه قبل

دختری

مملب
مملب
پاسخ به  Parya
26 روز قبل

ای خاک

امین
امین
7 ماه قبل

مطالب غیر علمی

امین
امین
7 ماه قبل

مطالب غیر علمی

امین
امین
7 ماه قبل

با عرض سلام و خسته نباشید
مطالبتون مورد مطالعه قرار گرفت
متاسفانه ضد و نقیض نوشتین
رابطه واژینال در دوران عادت بانوان، سالیان زیادی است که هم از نظر پزشکی و هم از نظر شرعی دارای مضرات بیشمار و حرام اعلام شده، اینکه شما در مطالبتون اوردین که در این ایام مهم رضایت طرفین در انجام رابطه واژینال هست و رابطه اشکالی ندارد، بر اساس کدام منبع علمی بیان کردید؟!
گرچه در قسمتی از متنان اشاره به حرام بودن این عمل در دوران حیض زنان داشتین ولی در قسمت های دیگر متن مطلبی متناقض با آن آوردین که بیان میدارد مثلا با وجود کاندوم انجام این کار بلامانع است و یا در جای دیگر از مزیت های نزدیکی در روزهای اخر حیض بیان کردین! بلاخره ضرر داره و حرامه یا مزیت داره!
شاید افرادی با خواندن مطلب غیر علمی شما دست به چنین کاری بزنن و بدون آنکه بدانند ضررهای زیادی را از نظر فیزیولوژیکی به خود روا دارند.

دکمه بازگشت به بالا