ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر جعفر حسین زاده

جعفر حسین زاده

24 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 79045
متخصص جراحی مغز و اعصاب
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (7 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

چالوس - محل کار: Mohavate Kakh-کمربندی نوشهر و چالوس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جعفر حسین زاده را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد جعفر حسین زاده

100%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن
نیوشا
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دیسک کمر
من هم دیسک کمر داشتم وهم تنگی کانال نخاعی قبل از اینکه جراحی کنم ازشدت درد کمر وپا راه رفتن وحتی نشستن برایم غیر ممکن بود بعد از جراحی با لطف خداوند ودستهای توانمند آقای دکتر به زندگی عادی برگشتم به راحتی راه میروم وبه کارهای روزمره خود رسیدگی میکنم. ازخداوند متعال برای ایشان وخانواده محترم سلامتی وعمر باعزت خواستارم. ایشان پزشکی بسیار مهربان،صبور، مسئولیت پذیر وکاربلد هستند.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه برخورد پزشک بسیار عالی بود وقت گذاشتن
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/11
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد عالی و منتظر نوبت دهی هستم برای جراحی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/05
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی مغز
برخورد دکتر بسیار عالیه و خیلی واضح همه چیو توضیح میدن بدون هیچ بدخلقی و با مهربانی برخورد دارن کارشون عالیه الهی ک هرچی از خداش میخاد بهش بده ک بیمارمارو درمان دارن میکنن الهی ک ب بالاترین درجه ها برسن خداب خودشو خانوادش سلامتی بده
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/09
پزشک را توصیه می‌کنمدر حال درمان هست
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نسرین
1401/03/19
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ، برخورد آقای دکتر فوق العاده عالی بود ، زمان کافی برای بیمارشون میزارن و دقیق راجب مشکل بیمار توضیح میدن و راه های درمان پیشنهاد میدن و به هیچ عنوان تحت اجبار نمیزارن بیمار ، ویزیت آقای دکتر واقعا عالی مراعات بیماران می‌کنند و واقعا هیچ هزینه اضافی برای بیمار درست نمی‌کنند. من دکترهای زیادی رفتم اما ایشون هم برخوردشان و هم تشخیصشون عالیه . و مطب خیلی مرتبی دارند و حتی منشی مطب هم فوق العاده با اخلاق هستند .
3پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر جعفر حسین زاده، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر چالوس است. مطب دکتر جعفر حسین زاده در محل کار: Mohavate Kakh-کمربندی نوشهر و چالوس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-52243006 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر جعفر حسین زاده، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جعفر حسین زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جعفر حسین زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جعفر حسین زاده: چالوس، محل کار: Mohavate Kakh-کمربندی نوشهر و چالوس
  • تلفن مطب دکتر جعفر حسین زاده: 011-52243006
  • تخصص دکتر جعفر حسین زاده: متخصص جراحی مغز و اعصاب/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل