ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.2K
دکتر حسن نیرومند

حسن نیرومند

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 106888
فلوشیپ سرطان‌شناسی دستگاه ادراری و تناسلی (اوروانکولوژی)
متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
دکترای حرفه‌ای پزشکی
96%
رضایت (42 نظر)
پزشکان آنلاین خون، سرطان و آنکولوژی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: خیابان مطهری. خیابان قایم‌مقام‌فراهانی. کوچه ۲4. پلاک۱. واحد۱۹ | محل کار: خ فاطمی خ اعتمادزاده بیمارستان امام رضا (501)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسن نیرومند را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد حسن نیرومند

96%
رضایت (42 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ج س
جمال سلطانی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی پروستات
خیلی دکتر خوب و مهربان هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زینب
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممتاسفانه همسرم یکسال پیش در گیر سرطان مثانه بدخیم شد بعد از سه مرحله عمل تخیله توده از مثانه به دلیل رشد توده نیاز به برداشت کامل مثانه شد دکتر اولشون گفتن من کاری نمیتونم براشون کنم چندین دکتر مراجعه کردیم که گفتن مثانه برداشته میشه و جای اون کیسه گذاشته میشه که با پر شدن ادرار خالی بشه همسرم 52 سالشونه و این خیلی ناراحت کننده بود اول از خداوند متعال بسیار بسیار سپاسگزارم به لطف خدا با دکتر حسن نیرومند آشنا شدیم و به مطب ایشون رفتیم دکتر انقدر با آرامش ما رو راهنمایی کرد و فرمودند که من به طور طبیعی عمل میکنم یعنی مثانه طبیعی برای همسرم درست میکنن به همسرم گفتن شما جوان هستید نگران نباشید و مطمئن باشید که خوب میشید من تمام تلاشم رو میکنم که یک عمل موفق داشته باشم با حرفاشون خیلی به بیمار و همراهانش آرامش میدن ان شاءالله خدا عمر باعزت بهشون بده هر روز موفق تر از روز قبل باشن خداروشکر همسرم الان 5 ماه عمل کردن و هر روز حالشون بهتر از روز قبل میشه اینم بگم بعد از عمل چند دوره شیمی درمانی هم شدن عزیزانی که به این مشکل برمی‌خورن بدونن عمر دست خداست خیلی ها بیماری سرطان نداشتن و در سن خیلی پایین فوت کردن پس سرطان باعث مرگ نمیشه با امید به دنبال درمانشون برن و مطمئن باشن که خوب میشن فکر نکن با این بیماری دنیا به آخر رسیده امید به خدا و روحیه حرف اول رو میزنه منو خانواده ام از دکتر نیرومند خیلی ممنون هستیم الهی که عاقبت بخیر بشن خدا حفظشون کنه ببخشید طولانی شد خواستم بگم که نگران نباشید اول به خدا بعد به دکتر نیرومند اعتماد داشته باشید ان شاءالله سالم و تندرست باشید
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/14
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام دکتر نیرومند جراح بزرگ وتوانمندی هستن ودر کارشون بهترین هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/18
پزشک را توصیه می‌کنمتوسط ایشان تحت عمل جراحی پروستات و فتق قرار گرفتم و از عمل و بهبودی بیماری راضی هستم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/12
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ک
فاطمه کعبه
1402/05/29
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوش برخورد و صبور و حاذقی هستن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/08
پزشک را توصیه می‌کنمدرحال درمان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/27
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: غدد کلیه
من یک جلسه توسط ایشون ویزیت شدم از برخورد شون و وقتی که برا بیمار میزارن بسیار راضی بودم درمان هم فعلا مراحل اولیه رو شروع کردم
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ج
محمد جواهری پرند جواهری پرند
1401/09/12
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سرطان کلیه
به نظر من اون بهترین دکتر وبا اخلاقترن وکارش بهترین است من راضی هستم محمد جواهری از همدان
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/16
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز خوب ونرمال پیش می‌رود فقط آقای دکتر کم توصیح می‌دهند.وگرنه بقیه عالی است
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسن نیرومند، فلوشیپ پیوند کلیه و اوروانکولوژی در شهر تهران است. مطب دکتر حسن نیرومند در مطب: خیابان مطهری. خیابان قایم‌مقام‌فراهانی. کوچه ۲4. پلاک۱. واحد۱۹ | محل کار: خ فاطمی خ اعتمادزاده بیمارستان امام رضا (501) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88328350 تماس بگیرید.

تاکنون 5.2K نفر از پروفایل دکتر حسن نیرومند، فلوشیپ پیوند کلیه و اوروانکولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (42 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 32 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسن نیرومند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ پیوند کلیه و اوروانکولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسن نیرومند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسن نیرومند: تهران، مطب: خیابان مطهری. خیابان قایم‌مقام‌فراهانی. کوچه ۲4. پلاک۱. واحد۱۹ | محل کار: خ فاطمی خ اعتمادزاده بیمارستان امام رضا (501)
  • تلفن مطب دکتر حسن نیرومند: 021-88328350
  • تخصص دکتر حسن نیرومند: فلوشیپ سرطان‌شناسی دستگاه ادراری و تناسلی (اوروانکولوژی)/ متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل