ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
6.4K
دکتر حسین سعیدی مطهر

حسین سعیدی مطهر

42 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 21211
فلوشیپ جراحی درون‌بین (لاپاراسکوپی)
متخصص جراحی عمومی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
92%
رضایت (50 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شریعتی بالاتر ازبیمارستان ایرانمهر بین دوراهی قلحق ویخچال ساختمان سپهر پلاک 1425 طبقه دوم از 4 برای نوبت تماس بگیرین 220002022
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین سعیدی مطهر را داشته است.

نظرات در مورد حسین سعیدی مطهر

92%
رضایت (50 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

د م
دلدار معین الساداتی
ویزیت شده
2 هفته پیش | مطب دکتر حسین سعیدی مطهر
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار محترم و با حوصله ای بودند ارتباط خیلی خوب با بیمار برقرار می کنند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر سعیدی مطهر 6 نفر از اعضای خانواده ی ما رو در شرایط اورژانسی عمل کردن. حقیقتا این دکتر جزو فوق العاده ترین انسان های هستن که در عمر خودتون ملاقات خواهید کرد و وقتی فامیل های من شنیدن مشکل صفرا دارم همه خوشحال بودن که خوش به حالت دکتر سعیدی مطهر عملا خواهد کرد. . خود من درد بین دو کتف داشتم برای 2 سال. هیچ دکتری به جز ایشون نه تنها متوجه مشکل من نشدن، بلکه ایشون برای من به صورت فوری عمل گذاشتن که امروز یک هفته از عملشون میگذره و دردم که کاملا رفته مشکلات گوارشی و هم به وضوح کمتر شده. دکتر برای ضعف شدید معده بعد از خوردن غذا هم بهم دارو دادن و حجم غذایی که میخورم به یک چهارم رسیده چون دیگه گرسنه نیستم. دکتر سعیدی مطهر نه تنها متخصص در حیطه کاری خودشون هیتن، بلکه از لحاظ اخلاق و منش بسیار دلنشین، آرام و دوست‌داشتنی هستن. اگر بیمار هستید و به دنبال جراح فوق‌العاده ، بی شک سپردن خودتون به دست های توانای ایشون بهترین لطفی هست که به خودتون میکنید.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمجناب دکتر بسیار پزشک حاذق و دلسوزی هستند، من آپاندیسم مشکل داشت و توسط ایشون جراحی شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهار
1402/06/08
پزشک را توصیه می‌کنمایشون بسیار حاذق و با مهارت عمل جراحی کیسه صفرا انجام دادم و بعد از اون هر روز از خدا میخوام عمر با عزت به ایشون بده که بسیار دلسوزانه برخورد میکنن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
1402/06/08
پزشک را توصیه می‌کنمجراحی کیسه صفرا انجام دادم. آقای دکتر پزشکی بسیار دقیق مطلع و زبردست هستند. جراحی را در بیمارستان ایران مهر انجام دادم و همان روز مرخص شدم. هیچگونه عارضه خاصی هم نداشتم و کاملا راضی هستم. جمع کل هزینه ها حدود 35 میلیون تومان است.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/12
پزشک را توصیه نمیکنمایشان درخواست پول خارج از سیستم بیمارستان داشتند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
والا منم کمی از دستمزد رو خارج از سیستم بیمارستان براشون فرستادم و پرسنل بیمارستان گفتن با این شرایط حدود 5 ملیون تومان به نفعم شد. این دکتر اصلا به فکر منافع خودشون نیستند و فقط به بیمار فکر میکنن.
آ
آیدین
1401/12/06
پزشک را توصیه می‌کنمپزشکی که شما را معاینه می‌کند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/17
پزشک را توصیه می‌کنمفوق العاده متخصص
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/08
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهدی
1401/06/16
پزشک را توصیه نمیکنم
علت مراجعه: سنگ کیسه صفرا (Cholelithiasis)
برخورد منشی ایشون بسیار بد و به دور از نزاکت بود بسیار بد
پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آیدین
برخورد منشی واقعا در کیفیت و صلاحیت دکتر نقش داره؟ نهایتا روز بدی داشتن یا اصلا در انتخاب منشی تخصصی ندارن، اما ایشون یکی از با دانش تریت، با دقت ترین، متعهدترین و دلسوز ترین پزشکان این مملکت هستن. بی انصاف نباشیم

دکتر حسین سعیدی مطهر، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی در شهر تهران است. مطب دکتر حسین سعیدی مطهر در شریعتی بالاتر ازبیمارستان ایرانمهر بین دوراهی قلحق ویخچال ساختمان سپهر پلاک 1425 طبقه دوم از 4 برای نوبت تماس بگیرین 220002022 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22002022 تماس بگیرید.

تاکنون 6.4K نفر از پروفایل دکتر حسین سعیدی مطهر، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (50 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 19 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین سعیدی مطهر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین سعیدی مطهر فردا 4:10 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین سعیدی مطهر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین سعیدی مطهر: تهران، شریعتی بالاتر ازبیمارستان ایرانمهر بین دوراهی قلحق ویخچال ساختمان سپهر پلاک 1425 طبقه دوم از 4 برای نوبت تماس بگیرین 220002022
  • تلفن مطب دکتر حسین سعیدی مطهر: 021-22002022
  • تخصص دکتر حسین سعیدی مطهر: فلوشیپ جراحی درون‌بین (لاپاراسکوپی)/ متخصص جراحی عمومی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل