ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.9K
دکتر سیدمعین هندی مرجان

سیدمعین هندی مرجان

شماره نظام پزشکی: 150050
متخصص بیماریهای قلب و عروق
99%
رضایت (10 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

خوانسار - خیابان 13 محرم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدمعین هندی مرجان را داشته است.

نظرات در مورد سیدمعین هندی مرجان

99%
رضایت (10 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فاطمه
1402/06/10
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: نوار قلب، نوار قلب
عمل قلب
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
1402/06/05
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر پزشک بسیار بسیار حاذق ، توانمند و مصمم در درمان بیماران می باشند با علم و درایت خود حیات دوباره ای به همسرم بخشیدن امیدوارم همیشه شاداب و سلامت باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر پزشک بسیار حاذق ، توانمند و مصمم در درمان بیماران می باشند، با علم و درایت خود حیات دوباره ای به همسرم بخشیدند. امیدوارم همیشه شاداب و سلامت باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام وتشکر فراوان از جناب دکتر هندی مرجان برادرم با حمله قلبی وسکته به بیمارستانی در خوانسار مراجعه کردند که آقای دکتر زندگی برادرم رو نجات دادند واقعا عمر دوباره برادرم را مدیون آقای دکتر هستیم امیدوارم که همیشه درپناه حق عمر طولانی ودر صحت وسلامت کامل داشته باشندودرآخر تشکر فراوان از پرسنل بیمارستان که درنهایت محبت وصبوری به بیماران توجه میکنند باتوجه به اینکه برادر من مسافر شهر خوانسار بودند دکتر هندی مرجان من دستبوس شماهستم حاجی از تهران
3پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1401/06/29
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر هندی مرجان پزشک جوان حاذق و متبحری هستند.ایشان بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستندو درزمینه تشخیص بیماری بسیار دقیق و باتجربه هستند.ایشان بعدازسالها دلیل اصلی بیماری بنده را تشخیص و درحال درمان هستم.وبه یقین میتوان گفت دکترهندی مرجان یکی از بهترین پزشکان قلب ایران خواهند بود. با آرزوی سلامتی و موفقیت ایشان.خدا خیر دنیا و آخرت نصیب ایشان کند.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
آقای دکتر پزشک بسیار بسیار حاذق ، توانمند و مصمم در درمان بیماران می باشند با علم و درایت خود حیات دوباره ای به همسرم بخشیدن امیدوارم همیشه شاداب و سلامت باشند.
ط
طاهره
1401/05/28
پزشک را توصیه می‌کنماولین پزشک بدنساز و اهل ورزش و‌با اخلاق و‌علم روز خوانسار
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/26
پزشک را توصیه می‌کنمباتشخیص به موقع عمل قلب باز انجام شد.آقای دکترهندی مرجان،بسیاربااخلاق،کاردارن ،متبحر و به روز باعلم پزشکی هستند همیشه سلامت باشند
3پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدمعین هندی مرجان، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر خوانسار است. مطب دکتر سیدمعین هندی مرجان در خیابان 13 محرم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-33033820 تماس بگیرید.

تاکنون 3.9K نفر از پروفایل دکتر سیدمعین هندی مرجان، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 99٪ مراجعین (10 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 10 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدمعین هندی مرجان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیدمعین هندی مرجان امروز 9:20 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدمعین هندی مرجان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدمعین هندی مرجان: خوانسار، خیابان 13 محرم
  • تلفن مطب دکتر سیدمعین هندی مرجان: 031-33033820
  • تخصص دکتر سیدمعین هندی مرجان: متخصص بیماریهای قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل