ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.1K
دکتر سیدحبیب اله حسنی

سیدحبیب اله حسنی

شماره نظام پزشکی: 56927
متخصص جراحی مغز و اعصاب
94%
رضایت (15 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - مازندران- بابل- خیابان شهید سرگرد قاسمی- ساختمان باران -طبقه ۵
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدحبیب اله حسنی را داشته است.

نظرات در مورد سیدحبیب اله حسنی

94%
رضایت (15 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/24
پزشک را توصیه می‌کنمیبار سال 86 تصادف کردم ومهره کمرم شکست که پلاتین گذاشتن برام جناب دکتر حسنی،دوسه بار هم برا درد کمرم مراجعه کردم البته بعد 8 سال ،سال 94 که بعد از ام ار ای وعکس رنگی که برام تجویز کزدن ،نظرشون این بود که ربطی به پلاتین نداره ودیسک کمر دارم واون موقع هم موقع عملش نبود ودارو وورزش تجویز کردن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
آدرس دکتر حسنی در خرم آباد میخوام

دکتر سیدحبیب اله حسنی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر سیدحبیب اله حسنی در مازندران- بابل- خیابان شهید سرگرد قاسمی- ساختمان باران -طبقه ۵ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 4.1K نفر از پروفایل دکتر سیدحبیب اله حسنی، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (15 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدحبیب اله حسنی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیدحبیب اله حسنی امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدحبیب اله حسنی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدحبیب اله حسنی: تهران، مازندران- بابل- خیابان شهید سرگرد قاسمی- ساختمان باران -طبقه ۵
  • تلفن مطب دکتر سیدحبیب اله حسنی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سیدحبیب اله حسنی: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل