ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
15K
دکتر دکتر شهریار کیهانی

دکتر شهریار کیهانی

شماره نظام پزشکی: 7645
متخصص جراحی مغز و اعصاب
84%
رضایت (130 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، ابتدای بلوار صبا، کوچه خلیلی، پلاک 195، کلینیک اریکه پرسپولیس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر شهریار کیهانی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر شهریار کیهانی

84%
رضایت (130 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح ع
حسین عبدی
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر شهریار کیهانی
پزشک را توصیه نمیکنممتاسفانه مطب تعطیل بود . به اشتباه تاریخ ویزیت برایمن رزرو کردید 100 کیلومتر با کمر درد شدید باماشین اومدم لطفا دقت کنید
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمنه وقت میزاره برای بیمار نه درست راهنمایی میکنه
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ع
الیاس علیزاده
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با اخلاق هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ا
زین العابدین جلالی شاهکوه
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر شهریار کیهانی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام نحوه پاسخگویی و مشاوره عالی و راضی کننده بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر شهریار کیهانی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب و حرفه ای هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
م پ
مبین پوررحیم
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دیسک کمر
دکتر بسیار حاذق، ماهر و خوش اخلاقی هستن. من پارگی دیسک داشتم حدود یه هفته پیش جراحی کردم و الان خداروشکر مشکلی ندارم و از کارشون راضی هستم.
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
م ص
مریم صمدی
باتوجه به اینکه با مراجعه به خیلی از جراحان کشور موفق به تشخیص و درمان نشدم ، خدا روشکر با پیشنهاد یکی از دوستان به آقای دکتر کیهانی مراجعه نمودم و ایشان با تبحر و مهارت ویژه ای در کوتاه ترین زمان و با صبر و حوصله و اخلاق نیکو ، بیماری اینجانب ( جراحی هیپوفیز) را مداوا نمودند. از خداوند متعال سلامتی ،سعادت و موفقیت این پزشک عالیقدر و بااخلاق را خواهانم
ا
اعظم
ویزیت شده
1402/06/28 | مطب دکتر شهریار کیهانی
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام همه چی خوب بود و کاملا راضی بودم و من چند سالی هست بیمار آقای دکتر هستم خدارو شکر میگرنم خیلی خوب شده و این دفعه برای دیسک گردن پیش ایشون مراجعه کردم ودکتر کاملا حاذقی هستند ومن از نحوه درمان ایشون کاملا راضی هستم وازشون بسیار ممنونم برای حسن رفتارشون امیدوارم همیشه سلامت باشندو آرزوی موفقیت براشون دارم .
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اعظم
1402/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی خدارو شکر من تحت درمان هستم وافعا از آقای دکتر ممنونم سردردم خیلی بهتر شده میتونم بگم 99درصد سردردم بهتره واقعا ازآقای دکتر سپاسگزارم من چند سال هست که درگیر سردردای میگرنی هستم ولی با اولین مراجعه سردردم خیلی بهترشده واقعا سپاسگزارم .
پسندیدنگزارش
ارسال
د
دایانا
1402/06/09
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار بسیار دکتر با وجدان و حاذقی هستند ،من تنگی کانال نخاع داشتم و احتمال فلج بودنم زیاد بود ایشون منو عمل کردند
پسندیدنگزارش
ارسال
ع خ
علی خمسه
1402/06/06
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام از تمامی مراحل درمان بسیار راضی بودیم ویزیت پزشک عمل جراحی و ... دکتر کیهانی بسیار حرفه ای هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
علیرضا افشاری

دکتر دکتر شهریار کیهانی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر شهریار کیهانی در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، ابتدای بلوار صبا، کوچه خلیلی، پلاک 195، کلینیک اریکه پرسپولیس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22291122 تماس بگیرید.

تاکنون 15K نفر از پروفایل دکتر دکتر شهریار کیهانی، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 84٪ مراجعین (130 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 64 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر شهریار کیهانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر شهریار کیهانی 3 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر شهریار کیهانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر شهریار کیهانی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، ابتدای بلوار صبا، کوچه خلیلی، پلاک 195، کلینیک اریکه پرسپولیس
  • تلفن مطب دکتر دکتر شهریار کیهانی: 021-22291122
  • تخصص دکتر دکتر شهریار کیهانی: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل