ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
28K
دکتر فاطمه نوائی

فاطمه نوائی

شماره نظام پزشکی: 95539
PHD طب ایرانی/ درمان تخصصی بیماری های زنان و نازایی با طب ایرانی
96%
رضایت (121 نظر)
همین الان آنلاین ویزیت شوید
220,000 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
ایتا
واتساپ
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
امکان برقراری تماس با این پزشک وجود دارد.
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بابل - بابل/ میدان شهید کشوری/ خیابان شهید سرگرد قاسمی / ساختمان باران / طبقه اول
فعالیت ها
191 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه نوائی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه نوائی

96%
رضایت (121 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر و
رحمان وکیلی زارع
2 هفته پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دقیق و باحوصله هستند و در حال درمانم
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
م م.ه
ویزیت شده
یک ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش برخورد و با حوصله مواردی ‌که لازم بود رو برسی کردند
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
م م.ه
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتوسط خانم دکتر ویزیت انلاین شدم.درمان رو تازه شروع کرده با ایشون.نحوه پاسگویی ایشان خیلی خوب بود با حوصله و صبر به همه سوالات پاسخ میدن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ه ق
هدی قاسمپور
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خیلی خوش برخورد هستن و راحت به سوالات جواب دادن.و تونستم مشکلاتمون بدون استرس بگم و با مهربانی و آرامش پاسخگو بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ب
زهرا ب
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آندومتریوز (Endometriosis)، بارداری، دیابت بارداری
دکتر خوب و متبحری هستند، شرح حال کامل مریض رو می گیرن و با دلسوزی مشاوره و توصیح مفصل میدن. چیزی که متاسفانه در متخصص های دیگه بسیار نایابه. تحت درمان ایشون با پاک سازی و البته آرامشی که به من دادن با وجود آندومتریوز طبیعی باردار شدم و در حال حاضر به خاطر قند بارداری تحت نظر ایشون هستم. توصیه می کنم در کنار متخصص زنان به یک دکتر طب سنتی خوب مثل ایشون مراجعه کنید.
پسندیدنگزارش
ارسال
پ ن
پریسا نیکوئی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من عفونت داشتم و دو دوره است که تحت درمان خانم دکتر هستم و خداروشکر الان خیلی بهتر شدم البته کامل درمان نشدم و قراره هنوزم دارو مصرف کنم. ان شاالله که درمان صورت بگیره.
پسندیدنگزارش
ارسال
س و
سارا وثوقی
ویزیت شده
2 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمسلام از طریق سایت پذیرش 24 با شماره ایشان تماس گرفتم و صحبت کردم ازمایشاتم را در ایتا برایشان فرستادم و دکتر بامن تماس گرفتن و منو کاملا راهنمایی کردن بهم دلگرمی دادن درمان و نسخه ی منو در ایتا فرستادن (چون در شهر دیگه ای هستم )فردا برای تهیه موارد لازم و شروع درمان اقدام خواهم کرد و واقعا ممنونم بابت دلسوزی و پیگیریشون .
پسندیدنگزارش
ارسال
س و
سارا وثوقی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام از طریق یکی از اپلیکیشن های بانوان مشکل عفونتم رو مطرح کردم . و این مشکل مانع بزرگی برای بارداری من بوده . و همچنین طبع سرد بدنم . و استرس . اینهارو با دکتر در میان گذاشتم ایشان بعد از تعیین وقت دوبار تماس تلفنی با بنده داشتن شرح حال کامل گرفتن از من . ازمایشاتم را برایشان در ایتا فرستادم بررسی کردن و درمان من را برایم ارسال کردن . در اولین فرصت میخواهم دارو ها را تهیه و شروع کنم ‌همراه با رژیم غذایی
پسندیدنگزارش
ارسال
آ د
آدنا داودیان
ویزیت شده
2 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. خیلی سریع ویزیت انجام شد. و خانم دکتر با حوصله شرح حال گرفتن. راضی بودم و قرار شد نسخه ایشون رو اجرا کنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
م پ
مریم پاشا
ویزیت شده
3 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن و تشخیص بسیار خوب و دقیقی دارند و خیلی خوب مشکل را برای من توضیح دادن تا راحت‌تر بتوانم برای درمان همکاری کنم و تدابیر طب سنتی رو انجام بدم. خیلی عالی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه نوائی، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی در شهر بابل است. مطب دکتر فاطمه نوائی در بابل/ میدان شهید کشوری/ خیابان شهید سرگرد قاسمی / ساختمان باران / طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-32289322 تماس بگیرید.

تاکنون 28K نفر از پروفایل دکتر فاطمه نوائی، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (121 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 107 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه نوائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه نوائی امروز 3:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه نوائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه نوائی: بابل، بابل/ میدان شهید کشوری/ خیابان شهید سرگرد قاسمی / ساختمان باران / طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر فاطمه نوائی: 011-32289322
  • تخصص دکتر فاطمه نوائی: PHD طب ایرانی/ درمان تخصصی بیماری های زنان و نازایی با طب ایرانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل