ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.6K
دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی

فرجود شکوهی ثابت جلالی

شماره نظام پزشکی: ب-74162
متخصص فیزیوتراپی و توانبخشی
متخصص فیزیولوژی
99%
رضایت (8 نظر)
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

آستانه اشرفیه - استان گیلان ، شهر آستانه اشرفیه، آستانه اشرفیه، خیابان دشتستانی، پلاک 89,شهر آستانه اشرفیه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرجود شکوهی ثابت جلالی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرجود شکوهی ثابت جلالی

99%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ی
یعقوب
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدرمان بخوبی انجام شد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی بود ولی ناتمام گذاشتم چون باید برمیگشتم تهران ولی قرار شد مجددا برگردم و درمان رو ادامه بدم الان دوهفته است که اومدم ولی هرچی زنگ میزنم مطبشون کسی پاسخگو نیست ، چرا ،نمیدونم لطفا به تلفنها پاسخ بدید مردم احتیاج دارند به درمان که تماس میگیرند از سر خوشی و تفریح که زنگ نمیزنن حتما رسیدگی کنید، ممنونم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ش آ
شهربانو آشوری پور کبته
باسلام از تجربیات و درمان های آقای دکتر خیلی دیدم چرا من این همه زنگ میزنم جواب نمیدن منشی شون ، مگه آدم از سر خوشی و بیکاری زنگ میزنه، آدم که دچار عارضه و مریضی هست زنگ میزنه که نوبت بگیره خواهشا به تلفن جواب بدید مردم گرفتار درد و مریضی اند که تماس می‌گیرند.
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/16
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار خوب، مهربان و باسوادی هستن من نتیجه گرفتم
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/17
پزشک را توصیه می‌کنماقای دکتر شکوهی فوقالعاده دکتر خوش اخلاق و کار بلد هستن ممنونم ازشون
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/01/21
پزشک را توصیه می‌کنمایشان قبل از هر چیز انسان بسیار شریف و محترمی هستندوبرای تمامی مراجعین خود احترام قائلند،خوشرویی ومهربانی از حصیصه منحصر به فرد ایشان‌میباشد،در زمینه تخصص خود نیز بسیار توانمند و با دانش هستند.ازدیگر خصیصه های ایشان این است که راهنما و مشاور بسیار خوبی در زمینه کاری و تخصص خود، برای بیماران‌میباشند
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
باسلام شب بخیر آقای دکتر انگشت شصت پای من خیلی درد می‌کنه درست نمیتونم کفش بپوشم ازلاهیجانم 09100131857 مظلومی ممنونم از لطف شما

دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی، نامشخص نامشخص در شهر آستانه اشرفیه است. مطب دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی در استان گیلان ، شهر آستانه اشرفیه، آستانه اشرفیه، خیابان دشتستانی، پلاک 89,شهر آستانه اشرفیه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-42123202 تماس بگیرید.

تاکنون 2.6K نفر از پروفایل دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی، نامشخص نامشخص بازدید کرده‌اند؛ همچنین 99٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان نامشخص نامشخص ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی: آستانه اشرفیه، استان گیلان ، شهر آستانه اشرفیه، آستانه اشرفیه، خیابان دشتستانی، پلاک 89,شهر آستانه اشرفیه
  • تلفن مطب دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی: 013-42123202
  • تخصص دکتر فرجود شکوهی ثابت جلالی: متخصص فیزیوتراپی و توانبخشی/ متخصص فیزیولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل