ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.6K
دکتر مرتضی اسلامی

مرتضی اسلامی

3 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 149064
متخصص بیماریهای قلب و عروق
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

نی ریز - نی ریز، خیابان طالقانی، روبروی بیمارستان قدیم ،کوچه جنب اورژانس
گراش - میدان شهید بهشتی، بلوار شیخ احمد انصاری.
مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش در سال 1359 به همت والای بانی خیر شروع به ساخت گردید و در سال 1367 کار ساختمانی آن به پایان رسید و در سال 1368 با حضور جنــــــاب آقای دکتر ملک زاده وزیر وقت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولین افتتاح گردید. این مرکز در زمینی به مساحت 21 هکتار و با زیر بنای 19000 متر مربع احداث گردید که با توجه به توسعه و ساخت و ساز های جدیدی که به مرور مورد نیاز بوده زیر بنا به بیش از 26000 متر مربع رسیده است ، فضای سبز محوطه مرکز 12 هکتار می باشد. این مرکز دارای 70 واحد منازل مسکونی یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه بوده و زیر بنای کل واحدهای مسکونی بالغ بر 12000 متر مربع می باشد. ساختمان های جانبی مرکز شامل : مسجد،درمانگاه،سردخانه،اقامت گاه همراه بیمار، نگهبانی و سوپرمارکت می باشد. از آنجائیکه در جنوب استان فارس و بعضی از شهرستانهای همجوار واقع در استان های هرمزگان و بوشهر فاقد دستگاه سی تی اسکن می باشند ، لذا تنها دستگاه سی تی اسکن در این مرکز مستقر می باشد و این مرکز به عنوان مرکز تصادفات (تروما) شناخته شده است و بیماران از اقصی نقاط به این مرکز ارجاع داده می شوند.    
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرتضی اسلامی را داشته است.

نظرات در مورد مرتضی اسلامی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ح
سهراب حیدری
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکادر درمان نسبت به این پزشک هیچ همکاری در نوبت دهی به بیمار انجام نمی‌دهند و الان چندین هفته پیگیری کرده‌ایم برای گرفتن نوبت اما هیچ جواب درست وقانع کننده ای برای بیمار در حالت حضوری نمی‌دهند و همچنین در سامانه 24هم پیام گذاشته شده ک برای این پزشک هیچ نوبتی تعریف نشده در حالی که چندین بار شنیدم که در همین درمانگاه درهمین مدت ایشون مریض دیدن... لطفا پیگیری کنید
1پسندیدنگزارش
ارسال
د ف
دکتر فاطمه صمیمی
ویزیت شده
1401/09/20 | مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ن
ابراهیم نوشاد
این دکتر توصیه نمیکنم اخلاق ندارد

دکتر مرتضی اسلامی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر نی ریز است. مطب دکتر مرتضی اسلامی در نی ریز، خیابان طالقانی، روبروی بیمارستان قدیم ،کوچه جنب اورژانس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-53837320 تماس بگیرید.

تاکنون 2.6K نفر از پروفایل دکتر مرتضی اسلامی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مرتضی اسلامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مرتضی اسلامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مرتضی اسلامی: نی ریز، نی ریز، خیابان طالقانی، روبروی بیمارستان قدیم ،کوچه جنب اورژانس
  • تلفن مطب دکتر مرتضی اسلامی: 071-53837320
  • تخصص دکتر مرتضی اسلامی: متخصص بیماریهای قلب و عروق/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل