ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.5K
کارشناس مریم فلاح

مریم فلاح

شماره نظام پزشکی: 9195-ت
مشاوره تخصصی تغذیه و رژیم درمانی
93%
رضایت (68 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

آران و بیدگل - 1)پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی سینا آران و بیدگل|آران و بیدگل,میدان 15 خرداد (روزهای زوج) 2) اصفهان - آران و بیدگل: آران و بیدگل، بلوار المهدی، میدان ابریشم چی- بیمارستان ثامن الحجج (یکشنبه- سه شنبه)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم فلاح را داشته است.

نظرات در مورد مریم فلاح

93%
رضایت (68 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/09/09
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خیلی عالی بودند ، در کارشون جدی هستند و با آرامش اطلاعات را به بیمار منتقل میکنند .
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس مریم فلاح، کارشناس علوم تغذیه در شهر آران و بیدگل است. مطب کارشناس مریم فلاح در 1)پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی سینا آران و بیدگل|آران و بیدگل,میدان 15 خرداد (روزهای زوج) 2) اصفهان - آران و بیدگل: آران و بیدگل، بلوار المهدی، میدان ابریشم چی- بیمارستان ثامن الحجج (یکشنبه- سه شنبه) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-54732929 تماس بگیرید.

تاکنون 2.5K نفر از پروفایل کارشناس مریم فلاح، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (68 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس مریم فلاح در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس مریم فلاح 11 فروردین 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس مریم فلاح، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس مریم فلاح: آران و بیدگل، 1)پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی سینا آران و بیدگل|آران و بیدگل,میدان 15 خرداد (روزهای زوج) 2) اصفهان - آران و بیدگل: آران و بیدگل، بلوار المهدی، میدان ابریشم چی- بیمارستان ثامن الحجج (یکشنبه- سه شنبه)
  • تلفن مطب کارشناس مریم فلاح: 031-54732929
  • تخصص کارشناس مریم فلاح: مشاوره تخصصی تغذیه و رژیم درمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل