ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.3K
دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ

مینا احمدیان قلعه سرخ

11 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 141832
متخصص بیماری های مغز و اعصاب
94%
رضایت (62 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای چهارباغ بالا، ساختمان احمد، طبقه اول
درباره من

دکتر مینا احمدیان مدرک دندانپزشکی عمومی خود را در سال 1392 از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدرک تخصص خود را در سال 1397 از دانشگاه علوم پزشکی قزوین دریافت نمودند. بعد از آن به مدت 3 سال در دانشگاه علوم پزشکی ایلام به عنوان هیئت علمی و در مطب شخصی خود  به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان فعالیت داشتند. ایشان از سال 1400 در اصفهان به عنوان دندانپزشک متخصص کودکان مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مینا احمدیان قلعه سرخ را داشته است.

نظرات در مورد مینا احمدیان قلعه سرخ

94%
رضایت (62 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر اصفهان است. مطب دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ در اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای چهارباغ بالا، ساختمان احمد، طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 3.3K نفر از پروفایل دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (62 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 62 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ 11 فروردین 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ: اصفهان، اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای چهارباغ بالا، ساختمان احمد، طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مینا احمدیان قلعه سرخ: متخصص بیماری های مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل