ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر کتایون متقی

کتایون متقی

13 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 129229
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
50%
رضایت (6 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

بندرعباس - محل کار: بندرعباس چهارراه فاطمیه کوچه بینش ۷ ساختمان رایا طبقه 4 واحد 4
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کتایون متقی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد کتایون متقی

50%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
2.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.3
مهارت و تخصص پزشک
2.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمایشون اصلا تعهد اخلاقی به کارشون و بیمارشون ندارن ساعت 7نوبت میدم ساعت 9تازه خودشون تشریف میارن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین دکتر کودکان که تو کل عمرم دیدم ایشون بود خیلی مهربون و با بچه ها بسیار با حوصله و خوش برخورده حدود دو ساعت طول کشید تا نوبت درمان دخترم بشه ولی واقعااا ارزش معطلی رو داشت تو اتاق انتظار هر بچه ای که کارش تموم میشد رو میدیدم با خوشحالی و جایزه میومد بیرون این موضوع باعث شد ترس دخترم کاملا بریزه به عکس مطب‌های کودکان دیگه که همش صدای جیغ و گریه بچه ها میاد تو این دو ساعت تو مطب خانم دکتر همش حس آرامش و شادی گرفتم کاش همه پزشکان اطفال مثل این خانم دکتر باشن خیلی ازشون ممنونم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/21
پزشک را توصیه می‌کنمبا دانش و حوصله کارشونو انجام میدن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام خانم دکتر عزیز بعداز 13سال که به شما و خواهران مراجعه کردم، هنوز دندونم داره برام کار می‌کنه و راضی ام از کارتون خانم پورسرپرست هستم از گیلان ، مشتری تون بودن در بابل آرزوی صحت و سلامتی رو برای شما و خواهران رو دارم. در پناه خداوند موفق و سربلند باشید...

دکتر کتایون متقی، دکترای دندانپزشکی در شهر بندرعباس است. مطب دکتر کتایون متقی در محل کار: بندرعباس چهارراه فاطمیه کوچه بینش ۷ ساختمان رایا طبقه 4 واحد 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 076-32211471 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر کتایون متقی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 50٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کتایون متقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کتایون متقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کتایون متقی: بندرعباس، محل کار: بندرعباس چهارراه فاطمیه کوچه بینش ۷ ساختمان رایا طبقه 4 واحد 4
  • تلفن مطب دکتر کتایون متقی: 076-32211471
  • تخصص دکتر کتایون متقی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل