ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
867
دکتر دکتر  کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  

دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  

شماره نظام پزشکی: ۱۱۰۳۲۷
متخصص پزشکی فیزیکی و توانبخشی
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تبریز - شهرستان مراغه - خیابان خواجه نصیر جنوبی - روبروی مخابرات - ساختمان انصار - طبقه اول - واحد 4
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان   را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در شهر تبریز است. مطب دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان   در شهرستان مراغه - خیابان خواجه نصیر جنوبی - روبروی مخابرات - ساختمان انصار - طبقه اول - واحد 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-37239987 تماس بگیرید.

تاکنون 867 نفر از پروفایل دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان   در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  ، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  : تبریز، شهرستان مراغه - خیابان خواجه نصیر جنوبی - روبروی مخابرات - ساختمان انصار - طبقه اول - واحد 4
  • تلفن مطب دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  : 041-37239987
  • تخصص دکتر دکتر کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی عرفان  : متخصص پزشکی فیزیکی و توانبخشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل