promote
بازگشت به سوالات

درباره قرص اورژانسی و عدم پریود

سوال شده 09 آذر 1399 در

زنان و زایمان

توسط کاربر 1285625
1238 بازدید

باسلام،من ۳۳سالمه و بعداز ۵روز از تموم شدن قاعدگی نزدیکی داشتمو منی داخل واژن شدولی بعداز کمتر از ۱۰   دقیقه قرص اورژانس اووسیز رو دوتا همزمان خوردم از اونجایی که خیلی استرس داشتم حدود ۹ ساعت بعد قرص اورژانس تنسی رو دو تا همزمان خوردم اوایلش حالت تهوع سردرد سرگیجه دل درد و کمر درد داشتم  وسینه هام شدیدا درد میکرد الان ۱۶ روز گذشته و من خونریزی نداشتم دو هفته بعد از مصرف قرص تست بی بی چک دادم و منفی بود خیلی استرس دارم  علت عدم خونریزی به خاطر قرص هست ؟چه قدر احتمال بارداری هست با اینکه من قرص رو به اون حجم استفاده کردم?

مخفی کردن نظرات کاربران
نظر
پاسخ به این سؤال

برای راهنمایی بهتر کاربران لطفا جواب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه ای ثبت کنید.

توجه داشته باشید که توضیحات مفصل باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان این پاسخ خواهد شد .

اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن
نظر شما برای این سوال:
اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن

1 پاسخ

0 امتیاز

وقتتون بخیر دوست محترم
نیازی به مصرف دوباره قرصها نبوده و فقط نوبت اول کافی بوده. این قرصها پر عارضه هستند و معمولا سیکل ماهانه رو بهم می زنند. علت اصلی تاخیر پریودتون میتونه از مصرف زیاد قرصها باشه. این قرصها حدود 98 درصد پوشش دهی دارند اما هیچ روشی صد درصد نیست.

مخفی کردن نظرات کاربران