promote
بازگشت به سوالات

پریود شدن و قرص اورژانسی

سوال شده 01 دی 1399 در

زنان و زایمان

توسط کاربر 1296732
1050 بازدید

سلام

من رابطه مشکوک داشتم بخاطر ترس پیش آب (منی ریخته نشد)قرص تنسی خوردم ۶ روز بعد پریود کامل شدم به مدت چند روز خون ریزی زیاد(درست) هم داشتم

۲ هفته گذشته تقریبا

الان دکتر برای کم کاری تیروئد قرص لووتیروکسین داده 

چندروزه احساس حالت تهوع دارم و دل درد بعد شروع کردن قرص ها 

توی سایت خوندم از عوارض قرص لووتیروکسین دل درد و حالت تهوع هستش میخواستم ببینم احتمال بارداری هست؟ممنون میشم جواب بدین

مخفی کردن نظرات کاربران
نظر
پاسخ به این سؤال

برای راهنمایی بهتر کاربران لطفا جواب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه ای ثبت کنید.

توجه داشته باشید که توضیحات مفصل باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان این پاسخ خواهد شد .

اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن
نظر شما برای این سوال:
اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام صبحتون بخیر دوست گرامی

اگر خونریزی واضح داشتین، احتمال بارداری وجود نداره.

مخفی کردن نظرات کاربران