promote
بازگشت به سوالات

قرص اورژانسی و بارداری

سوال شده 06 دی 1399 در

زنان و زایمان

توسط کاربر 1298477
1045 بازدید

سلام،من دقیقا یک روز بعد از تموم شدن پریودم رابطه جنسی بدون دخول داشتم که به علت پارگی کاندوم و ریختن اسپرم روی پاهام ( شک دارم که کجاها ریخته) از قرص ضداورژانسی استفاده کردم، یک هفته بعد از مصرف قرص خون ریزی و لکه بینی به علت مصرف دارو داشتم، الان ۴ روز از تاریخ دوره پریودیم گذشته و من هنوز پریود نشدم، خیلی استرس دارم که نکنه دوران تخمک گذاریم بوده و حامله شده باشم، لطفا راهنماییم کنید، با تشکر

مخفی کردن نظرات کاربران
نظر
پاسخ به این سؤال

برای راهنمایی بهتر کاربران لطفا جواب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه ای ثبت کنید.

توجه داشته باشید که توضیحات مفصل باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان این پاسخ خواهد شد .

اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن
نظر شما برای این سوال:
اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن

1 پاسخ

0 امتیاز

وقتتون بخیر
معمولا تاخیر سیکل قاعدگی بعد از مصرف قرص اورژانسی شایع هست و به دلیل مصرف قرص هست. با اینحال پیشنهاد می کنم از بیبی چک استفاده کنید

مخفی کردن نظرات کاربران