promote
بازگشت به سوالات

هورمون ها و ریزش مو

سوال شده 23 بهمن 1399 در

زنان و زایمان

توسط آیدا
1073 بازدید

سلام وقت بخیر من چند وقت پیش کیست تخمدان داشتم با مصرف دارو رفع شد ولی بعدش تنظیم چرخه قاعدگیم بهم خورد و دچار لکه بینی شدم دکتر در ماه اول قرص استروژن و دوفاستون و در ماه دوم قرص استروژن و پروژسترون تجویز کرد تو ماه دوم که قرصا رو مصرف میکنم دچار ریزش موی شدید شدم که قرص زینک و امگا رو برام تجویز کردن و بجای قرص استروژن قرص سیپروترون کامپاند رو برام نوشتن ۴ روزه که قرصا رو قطع کردم ولی بازم ریزش مو دارم الان باید چیکار کنم؟آیا لازمه سیپروترون کامپاند رو هم مصرف کنم؟

مخفی کردن نظرات کاربران
نظر
پاسخ به این سؤال

برای راهنمایی بهتر کاربران لطفا جواب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه ای ثبت کنید.

توجه داشته باشید که توضیحات مفصل باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان این پاسخ خواهد شد .

اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن
نظر شما برای این سوال:
اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام،  حتما از نظر کم خونی و مشکلات تیروئید و میزان تستسترون خون باید بررسی بشین و بر اساس علت زمینه ای باید درمان بشین.

سیپروترون کامپاند رو ادامه بدین 

مخفی کردن نظرات کاربران