promote
آخرین سوالات دارای برچسب ام_اس
1
پاسخ
زهرا 870
زهرا
image 15 شهریور 1399 پرسیده شده
1.5k
با سلام. دختری 24 ساله که حدود 6 سال درگیر ام اس هستم(بیماری شدید نیست و سال گذشته بهبود در بیماری و کاهش داروهای مصرفی را داشتم) . به تازگی با طب سنتی_اسلامی آشنا شدم. اگر ممکن است برای درمان کامل این بیماری راهنمایی بفرمایید
با سلام و آرزوی تندرستی برای شما حتما برای درمان تحت نظر متخصص طب سنتی ایرانی آکادمیک باشید و گول تبلیغات بی پایه را نخورید. پرهیز از مصرف ترشی ها، قارچ ،گوشت گوساله و بوقلمون ،غذاهای حاوی مواد خمیری مانند ماکارونی و لازانیا، حلیم، نان باگت به شما کمک می کند
یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 3300
کاربر عضو 3300
image 15 شهریور 1399 پرسیده شده
1.3k
با سلام من از ۲۰ مرداد یک دفعه مچ پای چپ بی حس سنگین و قابل حرکت نبود نمیدونم چطور بگم انگار از مغز فرمان نمیگرفت دکترو ام ا ای رفتم اما یک سری گفتن ام اس و یک سری گفتن چیزی نیست .اخرین دکتری هم رفتم گفت هست اما خفیف هست و نیاز به دارو ندارید الان یک ماه میگدره و من احشاس میکنم دارم بدتر میشم بعد از ۲روز پام بهتر شد اما زد به دست چپ.بعد اونم بهتر شر اما الان ۲روز دست راست گز گز میکنه و بی جان میشه زیاد کاری نمیتونم باهاش انجان بدم میشه کمکم کنید بخدا ۷تا دکتر متخصص رفتم واقعا در توان مالیم نیست بخاطر همین شرایط از سر کار هم انداختنم بیرون کارشناس فضای سبز بودم گفتن بدرد ما نمیخوری ممنون میشم راهنماییم کنید اگه دارویی هست معرفی کنید
سلام علایم شما شبیه ام اس نیست تایید بیماری ام اس با تصویر برداری است بیشتر میرسد شما علایم استرس را جسمانی میکنید لازم است تحت ویزیت روانپزشک قرار بگیرید
یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 13823
کاربر عضو 13823
image 22 مهر 1399 پرسیده شده
1.5k
با سلام خانمی 37 ساله دارای سابقه سرطان تیرویید و ام اس و اضطراب و استرس فراوان با استفاده از آسنترا فوق العاده احساس عالی و حس زندگی دوباره به دور از استرس و اضطراب دارم الان بعد از گذشت یکسال ایا میتونم قرص خود را قطع کنم؟ الان دو روز در هفته مصرف میکنم اما دچار سردرد شدم ایا باید کامل مصرف کنم و یا میتونم دو روز در هفته ادامه بدم؟

سلام برشما. در اختلالات اضطرابی قبل از تصمیم گیری برای کاهش دوز داروها، نیاز به حداقل ۱ تا ۲ سال درمان وجود داره. نکته مهم در کاهش دوز دارو این هست که حتماً تحت نظر روانپزشک و به صورت بسیار تدریجی، باید دارو کم بشه تا احتمال بازگشت علایم به حداقل برسه. اگر قبلا به صورت روزانه آسنترا مصرف میکردید و الان به دو بار در هفته کاهش پیدا کرده، سردردها میتونه به این خاطرهم باشه. بنابراین توصیه میکنم تغییر دوز دارو، حتما با نظر پزشکتون انجام بشه.

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 28643
کاربر عضو 28643
image 27 دی 1399 پرسیده شده
1.2k

  هفده سالمه شش ماه است که دوبینی تک چشمی دارم.صبح ها حدود ده دقیقه مات و تار میبینم.بی حسی و مور مور شدن دست و پا مخصوصا در خواب،گرفتگی و درد عضلات دارم،دو سه ماه هم هست که در ادرار کردن مشکل پیدا کردم.افسردگی هم دارم.

با تشکر

با سلام

براي تشخيص قطعي بايد به متخصص مغز و اعصاب مراجعه كنين در مورد مشكل ادرار هم بهتر يك سونوگرافي انجام بدين و به مختصص ارولوژي مراجعه كنين.

موفق باشيد

یک پاسخ داده شده است
p24-diet-promote-banner