promote
آخرین سوالات دارای برچسب قرص_اورژانسی
1
پاسخ
کاربر عضو 26259
فاطمه
image 19 آذر 1399 پرسیده شده
1.2k

من اول آذر قرص اورژانسی لونژیل خوردم حدود ۹روز بعدش پریود شدم الان  یک هفته میشه که همچنان پریود هستم در صورتی  که همیشه من ۴روز خونریزی داشتم ولی خونریزیم نسبت به پریود های قبلیم کمتره و رنگش هم متفاوته..طبیعیه این طولانی شدن زمان پریودم؟ 

سلام فاطمه جان
معمولا قرصهای اورژانسی سیکل ماهانه رو بهم میزنند و میتونه از عوارضشون باشه. اما اگر لکه بینی دارین، پیشنهاد میکنم آزمایش بارداری رو انجام بدین.

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 27283
کاربر عضو 27283
image 29 آذر 1399 پرسیده شده
1.2k

سلام و خسته نباشید ،من روز چهارشنبه رابطه داشتم با شوهرم و توی روزهای تخمک گذاریم هم هستم دوبار پشت سرهم منی شوهرم داخل ریخته شد ،چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم ولی قرص رو بالا آوردم ولی فرداش دوباره دوتا قرص باهم خوردم در کمتر از ۲۴ ساعت از رابطه و بعد مصرف قرص توی رحم و تخمدان هام درد دارم، خواستم ببینم دیگه چکاری میتونم بکنم برای جلوگیری از بارداری چه شیمیایی چه طبیعی؟

سلام وقتتون بخیر دوست محترم

چون قرص اورژانسی مصرف کردین، اقدام دیگه ای برای جلوگیری از بارداری نیاز نیست. 

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 27401
کاربر عضو 27401
image 01 دی 1399 پرسیده شده
1k

سلام

من رابطه مشکوک داشتم بخاطر ترس پیش آب (منی ریخته نشد)قرص تنسی خوردم ۶ روز بعد پریود کامل شدم به مدت چند روز خون ریزی زیاد(درست) هم داشتم

۲ هفته گذشته تقریبا

الان دکتر برای کم کاری تیروئد قرص لووتیروکسین داده 

چندروزه احساس حالت تهوع دارم و دل درد بعد شروع کردن قرص ها 

توی سایت خوندم از عوارض قرص لووتیروکسین دل درد و حالت تهوع هستش میخواستم ببینم احتمال بارداری هست؟ممنون میشم جواب بدین

سلام صبحتون بخیر دوست گرامی

اگر خونریزی واضح داشتین، احتمال بارداری وجود نداره.

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
مریم 1811
مریم
image 03 دی 1399 پرسیده شده
1.3k

سلام،من ده روز پیش قرص اورژانسی مصرف کردم،پنج روز مونده به پریودیم،دچار خونریزی بسیار کم شدم،این نوع خونریزی طبیعی هست؟و پریودی محسوب میشه یا اینکه نیاز به آزمایش بارداری هست؟

سلام مریم جان

بهتر هست آزمایش خون بارداری انجام بدین

یک پاسخ داده شده است
p24-diet-promote-banner
1
پاسخ
کاربر عضو 27619
کاربر عضو 27619
image 06 دی 1399 پرسیده شده
1k

سلام،من دقیقا یک روز بعد از تموم شدن پریودم رابطه جنسی بدون دخول داشتم که به علت پارگی کاندوم و ریختن اسپرم روی پاهام ( شک دارم که کجاها ریخته) از قرص ضداورژانسی استفاده کردم، یک هفته بعد از مصرف قرص خون ریزی و لکه بینی به علت مصرف دارو داشتم، الان ۴ روز از تاریخ دوره پریودیم گذشته و من هنوز پریود نشدم، خیلی استرس دارم که نکنه دوران تخمک گذاریم بوده و حامله شده باشم، لطفا راهنماییم کنید، با تشکر

وقتتون بخیر
معمولا تاخیر سیکل قاعدگی بعد از مصرف قرص اورژانسی شایع هست و به دلیل مصرف قرص هست. با اینحال پیشنهاد می کنم از بیبی چک استفاده کنید

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
فاطمه 4754
فاطمه
image 04 بهمن 1399 پرسیده شده
1.1k

سلام .من بعد از رابطه مقعدی که شک داشتم منی روی واژن ریخته( باکره هستم) ۴۰ دقیقه بعد دوتا قرص اورژانسی خوردم و دوتای دیگه فردای همون روز ...میخاستم بدونم اختمال بارداری هست؟؟ یا باید ازمایش خون بدم ؟؟

سلام عزیزم،  چرا این قد زیاد قرص خوردین ؟؟؟؟

با این شرح حال احتمال بارداری خیلی خیلی پایین و نزدیک صفره 

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
مریم 1811
مریم
image 19 بهمن 1399 پرسیده شده
1.3k

سلام،خسته نباشید،ببخشید چند روز بعد از رابطه محافظت نشده تست خون بارداری جواب قطعی میده؟

۲،من بعد از قرص اورژانسی پریود شدم همراه با لخته این پریودی یعنی رد بارداری؟

سلام، دو هفته بعد از رابطه تست خون میتونه بارداری رو نشون بده ولی آزمایش ادرار سه هفته بعد از رابطه،

پریودی بعد از قرص اورژانسی یعنی رد بارداری، البته در موارد خیلی نادر داریم افرادی که حین بارداری هم پریود میشن 

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 4594
کاربر عضو 4594
image 21 بهمن 1399 پرسیده شده
1k

سلام

خانومی ۳۲ساله هستم که پوست صورت خشکی دارم وبه همین خاطر زیاد دچارجوش صورت نمیشوم مگر موقع پریودی که درحد کم وکوتاه مدت میباشد.

چندماه پیش مجبور به استفاده ازقرص اورژانسی شدم وبعد آن صورتم دچار جوش های چرکی متورم ودردناک در ناحیه چانه وگونه وپشت گردن شد.

میخواستم بدونم آیا این جوشها ممکنه بخاطر مصرف همان قرص اورژانسی باشه یا ممکنه دلایل دیگه داشته باشه.ممنون میشم بگین باید چیکار کنم؟

سلام، معمولا این قرص ها باعث جوش نمیشن اما اگر شما به این دز هورمونها حساس بودین و جوش زدین طبیعتا بعد از مدتی باید جوش‌ها تون برطرف میشد، بهتره بررسی های بیشتر برای درمان جوش صورت بگیره از جمله بررسی هورمونی و علل تخمدانی 

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 30344
کاربر عضو 30344
image 09 اسفند 1399 پرسیده شده
1.3k

سلام ، من و نامزدم حدود دوماه پیش رابطه جنسی محافظت نشده داشتیم و هردومون حس کردیم که از بدن من مایعی وارد بدنش شد به خاطر همین حدود هشت ساعت بعد از رابطه یه قرص لونژیل ۱.۵ بهش دادم و چند روز بعد از زمان پریود ماه قبلش یعنی بیست و دو یا بیست و سوم ماه ، روز یکم ماه بعد پریود شد.

حدود یک ماه پیش باز ما رابطه جنسی محافظت نشده داشتیم ولی اینبار هیچ کدوم حس نکردیم مایعی وارد بدنش بشه ولی امروز هشتم ماه هستش و هنوز پریود نشده. میخوام بدونم مشکل کجاست؟ ممنون

وقتتون بخیر دوست محترم
معمولا قرصهای اورژانسی سیکل بعدی رو بهم می ریزیند، اما به جهت اطمینان پیشنهاد میکنم آزمایش بارداری انجام بدهند. اگر بارداری صورت نگرفته باشه، اختلال تخمدانی و احتمال کیست تخمدان مطرح هست

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
کاربر عضو 31475
کاربر عضو 31475
image 21 فروردین 1400 پرسیده شده
1.2k

با عرض سلام و خسته نباشید

من زمان پریودم ۲۵ اسفند بود و ۲۹ اسفند رابطه ای بدون دخول داشتم ولی به خاطر نگرانی و استرس در عرض ۷۲ ساعت ۴ عدد قرص ال دی و ۱۲ ساعت بعد ۴ عدد دیگر مصرف کردم. ۹ فروردین به مدت ۲ روز پریود شدم. ولی تا الان دلپیچه و ناراحتی زیر شکم دارم. آیا میتونه از عوارض قرص ها باشه یا مشکلی وجود داره؟ممنون

سلام دوست عزیز

قرصهای جلوگیری که برای موارد اورژانسی استفاده می شوند، تا ۱۴ روز بعد از مصرف ممکنه زیر دلدرد و لکه بینی یا خونریزی ایجاد کنند، اما اگر بیشتر از این مدت علامتی از درد و دلپیچه دارین، احتمال اینکه علت دیگه ای وجود داشته باشه هست، پیشنهاد میکنم از پزشک داخلی یا گوارش مشورت بگیرید

یک پاسخ داده شده است