promote
آخرین سوالات دارای برچسب قطع_میشه
1
پاسخ
آیدا 64
آیدا
image 21 بهمن 1399 پرسیده شده
1.3k

سلام وقت بخیر من بخاطر مصرف قرص استروژن ریزش موی شدید گرفتم الان دوروزه که این قرصا رو قطع کردم و دکتر ی آمپول تقویتی با قرص زینک و امگا واسه موهام نوشت میخواستم ببینم چقد طول میکشه که ریزش موهام قطع بشه؟

سلام، علت مصرف قرص استروژن چی بوده شاید همون باعث ریزش، مو شده چون استروژن باعث ریزش مو نمیشه، پروژسترون رشد موها رو متوقف میکنه اما ریزش نمیده ولی تستوسترون میتونه باعث ریزش مو بشه 

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
آیدا 64
آیدا
image 23 بهمن 1399 پرسیده شده
1.1k

سلام وقت بخیر من چند وقت پیش کیست تخمدان داشتم با مصرف دارو رفع شد ولی بعدش تنظیم چرخه قاعدگیم بهم خورد و دچار لکه بینی شدم دکتر در ماه اول قرص استروژن و دوفاستون و در ماه دوم قرص استروژن و پروژسترون تجویز کرد تو ماه دوم که قرصا رو مصرف میکنم دچار ریزش موی شدید شدم که قرص زینک و امگا رو برام تجویز کردن و بجای قرص استروژن قرص سیپروترون کامپاند رو برام نوشتن ۴ روزه که قرصا رو قطع کردم ولی بازم ریزش مو دارم الان باید چیکار کنم؟آیا لازمه سیپروترون کامپاند رو هم مصرف کنم؟

سلام،  حتما از نظر کم خونی و مشکلات تیروئید و میزان تستسترون خون باید بررسی بشین و بر اساس علت زمینه ای باید درمان بشین.

سیپروترون کامپاند رو ادامه بدین 

یک پاسخ داده شده است
1
پاسخ
آیدا 64
آیدا
image 23 بهمن 1399 پرسیده شده
1.3k

علت مصرف قرص تنظیم چرخه قاعدگی بوده

سلام دوست عزیز

در دو سیکل اول که برای شما استروژن و پروژسترون تجویز شده احتمالا ضخامت اندومتر رحم نازک بوده که باعث ایجاد لک بینی شده بود. 

ایا منظورتون از کیست، سندرم تخمدان پلی کیستیکه یا کیست تخمدانی ساده؟؟؟

یک پاسخ داده شده است