ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
20K
دکتر احمد قمی فر

احمد قمی فر

شماره نظام پزشکی: 140828
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
4.6
از ۵
رضایت (214 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان پاسداران، روبروی نگارستان ششم، ساختمان تندیس 1، طبقه 5، واحد 21

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احمد قمی فر را داشته است.

نظرات در مورد احمد قمی فر

4.6
از ۵
رضایت (214 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ف ع
فاطمه عابدمقامی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من چندین بار به آقای دکتر قمی فر عزیز مراجعه کردم. بار اول برای گزگز دست و پا و ضعف عضلات و بعدا برای سردردم. از همان ابتدا، ایشان را بسیار صبور و حاذق و مهربان یافتم. بسیار خوش برخورد و متین و گوش شنوای بیمار هستند. آرامش خاص ایشان در حین گوش دادن به حرفهای بیمار، بسیار مایه ی دلگرمی بیمار است. با دقت و صبوری تمام معاینه میکنند و درمان مناسبی ارائه میدهند. از خداوند متعال، آرزوی توفیقات روزافزون برای این انسان شریف دارم. خداوند، پیوسته یار و یاورش در درمان بیماران باشد.
2
پسندیدن
ارسال
م ق
محمد قمی فر
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام در طی مراجعاتی که با دکتر قمی فر در مطب وی واقع در پاسداران داشتم ، وی را پزشکی حاذق و آگاه یافتم. صبور و وقت گذار در شنیدن شرح حال بیمار ،صمیمی در بیان توصیه های لازم پزشکی ، پی گیر در جهت درمان بیمار ، از خصوصیات بارز اوست. مطب وی مجهز به انواع وسایل تشخیصی دقیق که توسط خود دکتر انجام می شود و نتیجه ای عالی به ثمر می رساند. توصیه به همه بیماران عزیز دارم که در درمان به این متخصص توانمند مراجعه کنند.
2
پسندیدن
ارسال
ز ح
زهره حسینی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
مبتلا به میگرن شدید بودم با کوچکترین محرکی سردردم شروع می شد و توانایی انجام هیچ کاری رو از شدت درد نداشتم داروهای مسکن زیادی مصرف می کردم که باعث درد معدم شده بود .دکتر قمی فر عزیز بوتاکس رو برای درمان پیشنهاد کردند و خودشون برام خیلی دقیق و با حوصله تزریق رو انجام دادن خدارو شکر میگرنم کاملا برطرف شد از خدا براشون طول عمر و سلامتی می خوام
4
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتربسیارمهربان ودلسوزهستن درتشخیص بیماری بینظیرن رنج 2ساله بیماری من به لطف خداو توسط ایشان داره برطرف میشه مهمتراینکه بعدازویزیت وروزهای بعدی هم تمام پرسشهای بیمارراباصبرتمام پاسخگوهستن من در15 روزتحت نظربودن ایشان خیلی فرق کردم به تمام بیماران همانندخودم ایشان روپیشنهادمیکنم خداوندحافظ ونگهدارشان باشد
2
پسندیدن
ارسال
ن ق
نوشین قندچی مازندرانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر احمد قمی فر
0.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر خیلی با صبر و حوصله به حرفهایم گوش کردند و با توجه به مهارتشان در تخصص مربوطه تجویز انجام دادند.ضمنا" در مطب نوار عصب گرفتند و به بیماری ام پی برده و نحوه درمان را توضیح دادند.از رفتار و دانش دکتر و برخورد پرسنل نهایت رضایت را دارم.خداوند به ایشان سلامتی و خیر و برکت عطا فرماید
3
پسندیدن
ارسال
م ق
محمد قمی فر
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر متخصص و متعهدی است، شخصا از ابزار پیشرفته تشخیصی ، نوار عصب و عضله و نوار مغز استفاده می کند، لذا در تشخیص بیماری عملکردی عالی دارد. با مریض با صمیمیت گفتگو می کند و آرامش خوبی به مریض می دهد. در حداقل زمان ممکن مریض را به درمان و توانایی می رساند. خداوند بر عزتش بیفزاید.
3
پسندیدن
ارسال
ل ص
لیلا صنعتکار
ویزیت شده
سه ماه پیش
|
مطب دکتر احمد قمی فر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر فوق خوبی هستند و تجویزای که می کنند عالی است من برای دو بیماری نزد ایشان رفتم که سریع درمان شدم برای دیسک گردن مراجعه داشتم دارو تجویز کردن تحت درمان هستم اما دکتر با آرامشی که به من داد و منم از نگرانی درآورد
پسندیدن
ارسال
ز ف
زهرا فضلعلی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر احمد قمی فر
3.7
پزشک را توصیه میکنم
رفتار پرسنل عالی و مطب مجهز به دستگاه مدرن و پیشرفته بود نوار بینایی و نوار مغزی گرفتم و تشخیص دکتر عالی اما داروهایی که ایشون برام نوشتند هیچ تغییری روی وضعیتم ایجاد نکرد و مشکلم برطرف نشد
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
برای کمر درد به ایشان ارجاع شدم . همه گفتند باید جراحی شوم . ولی اقای دکتر احمد قمی فر بعد از معاینه دقیق و انجام نوار عصب و عضله با دارو و ورزش مشکل را بر طرف کردند . خدا خیرشان بدهد
2
پسندیدن
ارسال
ط ع
طاهره علی یاری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر احمد قمی فر
0.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار عالی بود، جناب دکتر قمی فر در کارشون استاد هستند و بسیار باحوصله و بادقت به حرفهای بیمار گوش می دن و آرامش فکری و به بیمار منتقل می کنند. پرسنل مطب هم منضبط و بااخلاق هستند.
3
پسندیدن
ارسال

دکتر احمد قمی فر، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر احمد قمی فر در خیابان پاسداران، روبروی نگارستان ششم، ساختمان تندیس 1، طبقه 5، واحد 21 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26714058 تماس بگیرید.

تاکنون 20K نفر از پروفایل دکتر احمد قمی فر، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (214 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 135 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر احمد قمی فر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر احمد قمی فر امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر احمد قمی فر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر احمد قمی فر: تهران، خیابان پاسداران، روبروی نگارستان ششم، ساختمان تندیس 1، طبقه 5، واحد 21
  • تلفن مطب دکتر احمد قمی فر: 021-26714058
  • تخصص دکتر احمد قمی فر: متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • تخصص های مرتبط
    خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل