ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
166K
دکتر بهفر پاکباز

بهفر پاکباز

17 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 118884
فوق تخصص گوارش و کبد بالغین
4.4
از ۵
رضایت (630 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان‌پهارباغ بالا.کوچه کاویان مجتمع کوه نور
فلاورجان - شهر کلیشاد و سودرجان-بلوار بهارستان
بیمارستان تخصصی شفا در زمینی به مساحت 21 هزار مترمربع، با زیربنای 11 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در سال 1394 تجهیز شده و به بهره برداری رسید؛ این بیمارستان دارای بخش‌هایی مانند اورژانس، داخلی، جراحی،دیالیز، اطفال، نوزادان ، اتاق عمل، CCU، ICU ، واحدهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، رادیولوژی،سونوگرافی،سی تی اسکن،آندوسکوپی/کولونوسکوپی، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، نوار عصب-عضله و نوار مغز است.
اصفهان - اتوبان خیام - کوی نهرفرشادی
فلاورجان - میدان جمهوری اسلامی- ابتدای بلوار بسیج
درباره من

⮜ بیوگرافی


خدمات  قابل انجام :اندوسکوپی وکولونوسکوپی،ERCP تشخیصی ودرمانی 
حیطه فعالیت درزمینه: کبدچرب ،سوءهاضمه سندروم روده تحریک پذیر،رفلاکس  ودردمعده، خونریزی های دستگاه گوارش 
سندروم روده تحریک پذیر 
یبوست مزمن 
کبد چرب 
بیماریهای کیسه صفرا 
همورویید وشقاق 
سوهاضمه دردو ورم معده وروده 
زخم معده واثنی عشر 
رفلاکس معده 
انجام اندوسکوپی وکولونوسکوپی تشخیصی و درمانی،ERCP


⮜ سوابق علمی

دارای بورد فوق تخصصی 
عضو انجمن گوارش وکبد ایران 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهفر پاکباز را داشته است.

نظرات در مورد بهفر پاکباز

4.4
از ۵
رضایت (630 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ر
مسعود رحمانی
دو سال پیش
2.7
پزشک را توصیه میکنم
عدم مراجعه به مطب بدلیل کرونا و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه.پیشنهاد میکنم اطلاع رسانی به عموم در رسانه های خبری صورت گیردتا باعث استقبال بیشتری از طرف مردم شود.چون بنده بطور اتفاقی از وجود چنین خدمتی اطلاع پیدا کردم.و دیگر اینکه با توجه به حذف دفترچه های بیمه و نبودن نیاز به آن بهتر است داروها با توجه به شماره ملی در سوابق فرد ثبت شود تا با مراجعه به داروخانه‌ها داروی خود را بصورت بیمه دریافت کند نه یا قیمت آزاد
پسندیدن
ارسال
ن م
نصرت ملکی
ویزیت شده
هشت ماه پیش
|
بیمارستان تخصصی شفا
0.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام .دکتر پاکباز واقعا دکتر خوش اخلاق وخوش برخوردی هستن وباصبر وحوصله به صحبتهای بیمار گوش میدن.. من درمورد علم وطبابت ایشان خیلی شنیده بودم ..انشالله که همیشه تو بیمارستان شفا باشند ... درمورد نحوه ی ویزیت هم به پیشنهاد منشی بیمارستان آقای ضرغام من تونستم با نصب پذیرش 24 روی گوشیم موفق به گرفتن نوبت شدم
1
پسندیدن
ارسال
ز ص
زهرا صالحی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
مطب دکتر بهفر پاک باز
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من مدت دوسال موقع دفع خونریزی شدید داشتم و پیش دکتر های زیادی رفتم و انواع پماد و داروها رو مصرف کردم ولی بی فایده بود تا اینکه یک نسخه رفتم پیش دکتر پاکباز وایشون با کولونوسکوپی و یکسری آزمایش مشکل من رو فهمیدم و خداروشکر از زمان مصرف داروهاهیچ مشکلی ندارم و تحت درمانم.تشکر میکنم بابت زحماتشون
1
پسندیدن
ارسال
م س
مینا سلمانی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان امام خمینی فلاورجان
4.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام به دوستان من از طریق برنامه پذیرش 24 دکتر پاکباز رو انتخاب کردم چون نظرات دیگران رو خوندم مطمئن شدم که کارشون خوبه. امروز هم رفتم ویزیت همه چیز خوب بود .با حوصله گوش کردن و دستورات لازم رو بهم گفتن. ان شاالله که جواب آزمایشات خوب باشه و دکتر و همه عزیزان همیشه سلامت باشن.
1
پسندیدن
ارسال
ا ب
ابراهیم بهمن طادی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر بهفر پاک باز
2.3
پزشک را توصیه میکنم
با اول بود برا دل درد مراجعه کردم فعلا داروهارومصرف کنم...دکتر دیر اومد و اینکه ویزیت بابیمه قبول نمی‌کنند.برخورد منشیشون اصلا خوب نبودکلی مارودشت در نگه داشتند تا در رو بازکردند اجازه دادند بریم تو بشینیم هوا سرد بود ومال پشت در منتظر.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
ویزیت شده
دو سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
3.7
پزشک را توصیه میکنم
در محل کارم بودم که از درد معده رنج میبردم ، بفکرم رسید در اینترنت سرچ کنم که چگونه درمان کنم که به سایت دکتر پاکباز برخوردم . وارد سایت شدم ، ویزیت رو پرداختم و خدا نگهدار دکتر و تمامی دست اندرکارانش باشد برای این سایت خوب درمان .
پسندیدن
ارسال
م ر
مهری رهنما
ویزیت شده
دهدو ماه پیش
|
بیمارستان تخصصی شفا
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتر پاکباز دکتر حاذقی هستن از اینکه در حال به بیمار پیشنهاد آزمایش وبه طور کلی چکاپ های مهم را میده بسیار عالی است. کادر بیمارستان هم بسیار مهربان و در زمینه راهنمایی به مراجعه کننده ها فعال هستن .از تلاششون سپاسگزارم
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام .. من وهسرم هر دو با فیت مثبت جهت کولونوسکوپی مراجعه کردیم .دانش و رفتار و برخورد آقای دکتر عالی ... همچنین خانم منشی و دستیار پزشک در حین عمل فوق العاده بوده . کادر بسیار بااخلاق و فهیمی هستند .
1
پسندیدن
ارسال
ق ا
قاسم احمدی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
مطب دکتر بهفر پاک باز
4.3
پزشک را توصیه میکنم
سلام و درود نحوه بر خورد بسیار عالی و به صحبتهای بیمار کاملا گوش می دهند و همین باعث می شود تشخیص پزشک از بیمار زودتر شناخته شود و در پایان با دلگرمیهایی که به مریض میدهند باعث آرامش بیمار شود
پسندیدن
ارسال
ع ش
عباس شفیع زاده
ویزیت شده
دو ماه پیش
|
مطب دکتر بهفر پاک باز
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام اقای دکتر و خانم منشی ودستیاران اقای دکتر از هرنظر عالی هستند و من نمره 100 به ایشان وهمه ای همکاران اقای دکتر میدهم انشاالله همیشه موفق وسلامت باشید .با تشکر .شفیع زاده .عباس
1
پسندیدن
ارسال

دکتر بهفر پاکباز، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر بهفر پاکباز در اصفهان‌پهارباغ بالا.کوچه کاویان مجتمع کوه نور واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 03136205823 تماس بگیرید.

تاکنون 166K نفر از پروفایل دکتر بهفر پاکباز، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (630 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 502 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهفر پاکباز در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بهفر پاکباز امروز 4:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهفر پاکباز، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهفر پاکباز: null، اصفهان‌پهارباغ بالا.کوچه کاویان مجتمع کوه نور
  • تلفن مطب دکتر بهفر پاکباز: 03136205823
  • تخصص دکتر بهفر پاکباز: فوق تخصص گوارش و کبد بالغین
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل