ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
59K
دکتر زهرا نوع پرست

زهرا نوع پرست

شماره نظام پزشکی: 45166
فوق تخصص کلیه ومجاری ادرار اطفال
متخصص بیماری‌های کودکان و‌نوزادان
4.6
از ۵
رضایت (435 نظر)
همین الان آنلاین ویزیت شوید
250,000 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
واتساپ
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
امکان برقراری تماس با این پزشک وجود دارد.
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - 1-میدان نبوت، خیابان جانبازان شرقی، خیابان شهید برادران مصطفوی، پلاک 37، زنگ31
درباره من

فوق تخصص كليه اطفال از دانشگاه تهران

رتبه اول بوردفوق تخصص كليه اطفال دركشور 

بوردتخصصي بيماريهاي كودكان ونوزادان از دانشگاه تهران 

عضوانجمن نفرولوژي كودكان كشور

سابقه ٢٥ سال طبابت 

و مدرس  دانشگاه 

 

فعالیت ها
632 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 4 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا نوع پرست را داشته است.

نظرات در مورد زهرا نوع پرست

4.6
از ۵
رضایت (435 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا م
اعظم مهدوی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سرکار خانم دکتر نوعپرست بسیار پزشک حاذق و دانا و با تجربه ای هستند که با صبوری و دقت کامل به مشکل گوش میدهند و بهترین تشخیص را دارند و مناسب ترین درمان را شروع میکنند. ایشان برترین، داناترین، با سواد ترین، به روز ترین پزشک میباشند که نظیرشان را هیچ جایی ندیدم. من با مشاوره ی آنلاین ایشان به طور کامل درمان شدم در حالی که در آلمان از هیچ پزشکی تشخیص صحیح نگرفتم. من مدیون خانم دکتر هستم و فقط میتونم ایشون رو به همه ی افرادی که دنبال یک پزشک با وجدان و حرفه ای هستند پیشنهاد بدهم.
11
پسندیدن
ارسال
آ م
آریا محمدی بلبان آباد
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و درود، خانم دکتر بسیار باتجربه و در تخصص خود واقعاً پزشک به تمام معنا هستن .با توجه به اینکه من شیر خوار 6ماه دارم و از درد کلیه ناراحت بود وبه چندین دکتر مراجعه کردیم و نتیجه نگرفتیم و لی با گرفتن ویزیت آنلاین و مشاوره از خانم دکتر و برسی آزمایشها و سونوگرافی های انجام شده توسط خانم دکتر بهتر تشخیص دادند و ویزیت شد و بیشتر از مطب رفتن وقت گذاشتن چیزی حدود 40دقیقه کامل. صحبت و سوال جواب کردن از مادر بچه و دادن نسخه . انشالله که سالم و ماندگار باشد
پسندیدن
ارسال
م ج
محمد جواد خسروی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.بنده حضوری و هم آنلاین با دکتر ویزیت داشتم. بسیار دقیق بررسی و معاینه انجام میدن.اخلاق و راهنمایی های دکتر نوع پرست بسیار عالی هست و تا رسیدن به نتیجه مطلوب و درمان کامل پیگیر هستن.دیشب چون واتساپ قطع بود برای مشاوره آنلاین، ساعت 11 شب به موبایلم پیام دادن و پیگیر بودن که اگر نیاز باشه باهاشون تماس بگیرم! حضوری‌هم که خدمتشون رفتیم با توجه کامل و اخلاق خوبشون معاینه انجام شد.یک پزشک حرفه ای و محترم و دوست داشتنی. ازشون ممنونم
5
پسندیدن
ارسال
آ ع
آیلار علیخان پور سیلابی
ویزیت شده
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام و وقت بخیر دکتر نوع پرست واقعا دکتر خیلی خیلی خوبی هستن ،واقعا به مریض های خود اهمیت و وقت میگذارند،در تشخیص بیماری یه طور صحیح عمل می‌کنند وپیگیر روند درمان مریض ها هم هستند،ایشالله خدا به ایشان خیر وبرکت وسلامتی بدهد . دختر من پنج ساله هست وهمش از تب و دل درد شکایت داشت ولی در سال 1401 که با دکتر نوع پرست آشنا شدم ایشان در تشخیص بیماری و داروهای تجویزی حال دخترم رو خوب کردند.
3
پسندیدن
ارسال
ز ب
زهرا بیگدلی
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
0.0
پزشک را توصیه میکنم
مشکل من طوری بودکه مطب رفتن برام تقریبا غیرممکن بود وویزیت آنلاین یه نعمتی حساب میشه . خانم دکتر خیلی نکته سنج مشکل من رو توضیح دادن وراهنمایی کردن از کمک وپیگیری شون سپاسگزارم این مورد که تا سه روز امکان دسترسی بهشون رو دارم،خیلی دلگرم کننده ست(گرچه بعضی وقتها که آزمایش توصیه میشه،احتیاج به لحاظ کردن مدت زمان بیشتر یا استثنا قائل شدن ،هست)
پسندیدن
ارسال
ز ت
زهرا تیرگانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
0.0
پزشک را توصیه میکنم
برخوردایشان بسیارعالی بود.سوالات وجواب آزمایشات راریز به ریز ودقیق بررسی کردن وخیلی باحوصله ومحترمانه درمورد مشکلات دخترم توضیح دادن طوری که نزدیک یک ساعت طول کشید وایشون خیلی برامون وقت گذاشتن ولی تاحالا که حضوری مطب سایر پزشکان میرفتم دوسه دقیقه ای ویزیت میکردن وقتی بیرون میومدیم هنوز کلی سوال توذهنمون بودوفقط به ماکلی استرس میدادن
2
پسندیدن
ارسال
س ر
سهیلا رحمانی
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
تجربه ی ویزیت آنلاین رو با سرکارخانم دکتر نوع پرست داشتم برای دختر4 سال و نیمه ام با مشکل شب ادراری که با بررسی و توضیحات بسیار عالی ایشون و ریزبینی و نکته سنجی در ویزیت آنلاین و صدور نسخه جهت انجام آزمایشات دقیق تر تحت درمان قرار گرفتیم و بسیار امیدوار و خوشبینم.از خداوند متعال براشون سلامتی و عاقبت به خیری خواهانم
1
پسندیدن
ارسال
ا ش
اعظم شمس
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من امروز دختر هفت ساله ام با خانم دکتر به صورت آنلاین ویزیت شد و واقعاً از کار ایشون و وقتی که برام گذاشتند بسیار بسیار راضی بودم و حتی شاید بیشتر از زمانی که در مطب یک دکتر ویزیت میشیم ایشون وقت گذاشتند و در مورد بیماری خیلی خوب توضیح دادند و برام راهکار دادند و دارو تجویز کردند. خدا خیرشون بده.
2
پسندیدن
ارسال
ف ا
فاطمه اکبر آبادی
ویزیت شده
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
عالی بود از وقتی بیش دکتر نوع پرست رفتم خیلی بهتر شدم. دکتر نوع پرست به بیمارانش اهمیت میدهد و روش درمان ایشان بسیار بالاست. بادقت چک میکنند بیمار رو کاملا و........ دکتر بیار عالی هستن و روش درمان خوب بود من دعا میکنم تمام پزشک ها مثل دکتر نوع پرست باشند با تشکر محیاسلامتی 9ساله
2
پسندیدن
ارسال
م ح
مسعود حیدریان زاده
هشت ماه پیش
0.3
پزشک را توصیه میکنم
سلام ،،دکتر من 20 روزه عمل کردم ،کلیه راستم به دلیل توده که داشت از دس دادم ،،الان که جا ب جا میشم انگار قمقمه اب درون شکمم جای کلیه قرار گرفته و رودهام و بند نافم موقه جا ب جای احساس میکنم ،،،درد هم دارم دکتر ،،درد دنده هم دارم دکتر میشه کمک کنیید تشکر
پسندیدن
ارسال

دکتر زهرا نوع پرست، فوق تخصص کلیه اطفال در شهر تهران است. مطب دکتر زهرا نوع پرست در 1-میدان نبوت، خیابان جانبازان شرقی، خیابان شهید برادران مصطفوی، پلاک 37، زنگ31 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77943961 تماس بگیرید.

تاکنون 59K نفر از پروفایل دکتر زهرا نوع پرست، فوق تخصص کلیه اطفال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (435 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 367 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا نوع پرست در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا نوع پرست 30 خرداد 5:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص کلیه اطفال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا نوع پرست، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا نوع پرست: تهران، 1-میدان نبوت، خیابان جانبازان شرقی، خیابان شهید برادران مصطفوی، پلاک 37، زنگ31
  • تلفن مطب دکتر زهرا نوع پرست: 021-77943961
  • تخصص دکتر زهرا نوع پرست: فوق تخصص کلیه ومجاری ادرار اطفال/ متخصص بیماری‌های کودکان و‌نوزادان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل