ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.6K
دکتر سعید یوسفی

سعید یوسفی

شماره نظام پزشکی: 134787
جراح عمومی . فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی
پزشک عمومی
5.0
از ۵
رضایت (37 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ساری - ساری، فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار ۳ ، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۲
درباره من

جراح عمومی

فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی

عضو هیت علمی دانشگاه

رتبه برتر بورد تخصصی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعید یوسفی را داشته است.

نظرات در مورد سعید یوسفی

5.0
از ۵
رضایت (37 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام. واقعا عالی بودند.خیلی با آرامش و جز به جز از علائم ناشی از مشکلی ک برایم پیش آمده میپرسیدند و کامل و دقیق و نکته به نکته توضیح می‌دادند و هیچ عجله و شتابی در پرسش و پاسخها نداشتند. و این مشاوره بعد از دوهفته تنش و استرس آرامش بخش و مثبت بود واقعا کاش تمام پزشکان همینقدر دقیق و مهارت در طبابت و تشخیصشون داشته باشند. ممنونم از سایت پذیرش 24 و جناب آقای دکتر سعید یوسفی ارادتمند شما فرشته اسداللهی.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من قبل از اینکه عمل لاغری به صورت لاپارسکوپی را انجام دهم خیلی تحقیق کردم، دکتر یوسفی تنها فوق تخصص لاپارسکوپی پیشرفته توی استان مازندران هستند و تمامی جراح های تهران هم ایشون رو معرفی کردند. ایشون عمل لاغری را در ساری برایم انجام دادن، علاوه بر دوران نقاحت بسیار کوتاهی که داشتم، کوچکترین عارضه ای هم برایم حادث نشد، نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم، واقعا پنجه طلا برازندتونه جناب دکتر
1
پسندیدن
ارسال
ح س
حمیده سعیدی
دو ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اسفند 99 تو بیمارستان شفای ساری عمل اسلیو انجام دادم خدمتشون،فقط میتونم بگم کاش این عمل روخیلی زودتر انجام داده بودم، برخلاف تصورم عمل خیلی راحتی بود. آقای دکترم که واقعا همه چی تموم هستن، فلوشیپ لاپارسکوپی و هیات علمی‌دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستند و از نظر اخلاق و مسئولیت پذیری زبانزد خاص و عام هستند، کاش تو هر تخصصی یه پزشک مثل ایشون داشتیم.حمیده سعیدی
پسندیدن
ارسال
ز و
زهرا وفاجو
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سال 1400 توسط دکتر سعید یوسفی اسلیو معده انجام دادم.بسیار راضی هستم، پزشکی باسواد و مسط به کارشون هستند، ایشون نمونه یک انسان کامل دکتر مسولیت پذیر خوش اخلاق خوش برخورد دلسوز و صمیمی با همه وخصوصا مریضهای خود هستن خدا بهشون عمر با عزت بدهد هنوز هم خانوادگی به ایشون مراجعه میکنیم با کمال صمیمیت و دلسوزی با ما برخورد میکنند هرچه بگویم کم گفتم
1
پسندیدن
ارسال
م ر
محمد رضا عباس زاده
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من برای عمل لاغری به صورت لاپارسکوپی خیلی تحقیق کردم دکتر سعید یوسفی بهترین فوق تخصص جراحی لاپارسکوپی در استان مازندران هستند و بی شک یکی از بهترینها در کشور، نیز هستند. پزشکی بسیار متعهد، دلسوز، صبور و محترم هستند و هم از لحاظ رفتاری هم تبحر در کارشون بی نظیرند و هر چقد از شخصیت و متانتشون بگم کم گفتم انشالله که همیشه سلامت و پایدار باشند.
پسندیدن
ارسال
ا ک
امید کلانتری
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام. پدر بنده توسط ایشان در بیمارستان شریعتی تهران جراحی شده و خدارشکر خیلی حالشون خوب شده. بسیار دکتر با اخلاق و فوق‌العاده باسوادی هستن. خیلی خوشحال شدم که برگشتن به استان مازندران واقعا نعمت بزرگی برای مردم استان میباشند پدرم همیشه دعاگوی ایشان هستند، برایشان و خانواده محترمش بهترینها را از درگاه خداوند متعال خواستارم. امید کلانتری
1
پسندیدن
ارسال
ر ش
رقیه شهسوارمیستانی
ویزیت شده
سه ماه پیش
|
مطب دکتر سعید یوسفی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
رفتارمنشی بسیارعالی عالی عالی خیلی احترام و رسیدگی اولیه کارهای بیمارعالی انجام میدن..اقای دکترکه نگم براتون اد م شرمنده اونهمه احترامی که بیمارمیزارن میشه بسیاربادقت به مسائل بیمارگوش میدن وراهنمایی کامل میفرماین.من که خیلی راضی بودم اصلاانگاربیماری روفراموش کردم بارفتاروراهنمایی مناسب جناب دکترخدابهشون سلامتی طول عمربده
2
پسندیدن
ارسال
م ش
معصومه شایسته آذر
یک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر عالی... مریض ما بد حال بود خییییلی جاها بهترین دکترا رو رفتیم ولی دکتر با این وجدان کاری با این سواد با این خوش برخوردی تو عمرم ندیدم...واقعا کارش درسته با علم سواد و شعور کاری و دلسوز و متواضع، دارو نه کم میده نه زیاد، دوره درمان ما چون مشگل حاد بود چندماه طول کشید ولی نتیجه داد خداروشکر. از دکتر ممنونیم
پسندیدن
ارسال
م ر
مریم رستمان
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
bmi من 46 بوده و ایشون برایم عملی مینی بای پس، لاغری انجام دادن به نظر من تو لاپارسکوپی رو دستشون نیست بسیار مسلط به کارشون هستند و متواضع، بعد سه ماه از عملم 25 کیلو لاغر شدم، بدون کوچکترین عارضه ای. کاری از دستم بر نمیاد، و فقط میتونم براشون دعا کنم.
1
پسندیدن
ارسال
ا ک
الناز کیایی
یک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار عالی بودن، هم رفتار و اخلاقشون و هم تجربه و تخصص. مهربان، متواضع و با سخاوت وقت می‌گذارن،‌ چیزی که این‌روزها خیلی کم دیده میشه. و هم با توضیحات دقیق و تخصصی‌شون حس آرامش و اعتماد رو منتقل می‌کنن. حتما باز هم پیش ایشون میرم.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
سعید یوسفی

دکتر سعید یوسفی، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی در شهر ساری است. مطب دکتر سعید یوسفی در ساری، فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار ۳ ، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09203144139 تماس بگیرید.

تاکنون 2.6K نفر از پروفایل دکتر سعید یوسفی، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (37 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 19 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعید یوسفی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سعید یوسفی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعید یوسفی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعید یوسفی: ساری، ساری، فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار ۳ ، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۲
  • تلفن مطب دکتر سعید یوسفی: 09203144139
  • تخصص دکتر سعید یوسفی: جراح عمومی . فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی/ پزشک عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل