ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
19K
دکتر سوده رودباری

سوده رودباری

5 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 141750
متخصص بیماری‌های قلب و عروق ، تشخیص و درمان واریس، بورد تخصصی
4.6
از ۵
رضایت (91 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، شریعتی، کوچه شریفی، پلاک ۶، همکف
تهران - اتوبان همت غربی-خیابان کبیری طامه-خیابان بهار-بیمارستان عرفان نیایش
درباره من

⮜ بیوگرافی

من دکتر سوده رودباری هستم، متخصص بیماری های قلب و عروق. با رتبه ۱۶۵ وارد دانشگاه شدم و در فروردین ۱۳۹۲، به عنوان یکی از رتبه های برتر ورودی، از دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران (ایران) در مقطع عمومی فارغ التحصیل شدم. پس از طی دوران طرح عمومی و تخصص در سال ۱۳۹۸ از بیمارستان فوق تخصصی قلب شهید رجایی تهران، موفق به فراغت و کسب مدرک بورد تخصصی قلب شدم.

 

سابقه کار به مدت ۲ سال به عنوان پزشک عمومی در روستاهای منطقه آشتیان استان مرکزی و سابقه دو سال کار در منطقه محروم ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان رو، همزمان با شروع پاندمی کرونا دارم. با پایان پاندمی اخیر این استان در نیمه سال ۱۴۰۰، به تهران برگشتم و از اون زمان در تهران مشغول به کار هستم.

 

سابقه چاپ بیش از ده مقاله در مجله های معتبر خارجی، از جمله انجمن قلب اروپا را دارم و به دلیل تسلط کامل به زبان انگلیسی و مهارت های ریسرچ و مقاله نویسی، در این حوزه نیز فعالیت بسیاری داشته و دارم. و پذیرای بیماران غیر فارسی زبان نیز هستم.

 

در حال حاضر در شهر تهران در 

۱. مطب شریعتی

۲. کلینیک بیمارستان عرفان نیایش

۳. کلینیک شهدای شهرری 

فعالیت دارم و تمامی خدمات قلبی اعم از :

-ویزیت قلب

-مشاوره قبل عما

-نوار قلب

-اکوکاردیوگرافی رنگی و با تزریق

-هولتر ریتم

-هولتر فشارخون

-سونوگرافی آئورت شکمی

-سونوگرافی و درمان واریس با اسکلروتراپی، 

در مطب قابل انجام می باشد. و آنژیوگرافی تشخیصی نیز در محیط بیمارستان قابل انجام است.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سوده رودباری را داشته است.

نظرات در مورد سوده رودباری

4.6
از ۵
رضایت (91 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ن ج
نو جهان اجودانی اسبو
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون دکتری مسئول ودلسوز می‌باشند وواقعا برای بیمارشان وقت گذاشته وبا کمال خوش رویی ودقت کارمیکنند دکتری بسیار محترم ،به تمام سوالات بیمار کامل پاسخ میدن وصحبت بیمار رو کامل گوش میکنن وتشخیص ودرمان بیماری ،بسیار عالی میباشد ،بسیار دکتری مسئول ومتعهد که بیمار براشون ارزشمند هست وتبحر زیادی در کارشون دارن ودیگر روند بهبود بیمار شون هستند ،بسیار خوش برخورد وهر زمان پیگیر و پاسخگو می‌باشند، من ومادرم بیمار ایشون بودیم وایشون با حس تعهد ورفتار انسان دوستانه خود مادر بسیار بد حال ومسن من رو درمان کردن ،مادر من در شرف مرگ بودن ولی الان به لطف خانم دکتر بسیار سرحال وخدارشکر بهبود پیدا کردند وما همیشه دعا گوی ایشون هستیم من دکتر عزیز رو بخاطر رفتار بسیار عالی در برخورد با بیمار وتشخیص عالی وحس مسئولانه ،وپاسخ دهی به سوالات بیمار در هر ساعت از روز ورفتار انسان دوستانه ایشون وعدم تبعیض بین بیمار ان به همه پیشنهاد میکنم بنظر من کمتر دکتری مثل ایشون پیدا میشه که هم در کارش تبحر داشته باشه وهم رفتار مناسب ،همراه با احترام با بیمار داشته باشه
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بنده ایشان رو از طریق پیج اینستاگرامشون میشناسم، چند موردی که بهشون پیام دادم و راهنمایی خواستم خیلی با صبر و حوصله و مسولیت پذیر پاسخ دادند. مطمنم که همین رویکرد رو در درمان هم دارند. به نظرم خانم دکتر انسان بسیار شریف و مسوولیت پذیری هستند. در دوران کرونا هم آموزشهای خیلی خوبی برای آگاه سازی مردم ارایه میکردند. من به هرکس مشکل یا سوال قلبی داره دکتر رودباری رو معرفی میکنم. از خداوند منان بابت همه چیز سپاسگزارم، سلامتی قلبم و آشنایی با دکتر نازنینی که بهمون یاد میدن چطور از قلبمون مراقبت کنیم. امتیازهایی که دادم هم بر مبنای سوالاتی هست که ازشون کردم و بی هیچ مرد و منتی پاسخ دادند. هرکجا هستند براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم. مایه افتخار جامعه پزشکی و همه ما ایرانیان هستند ایشون.
پسندیدن
ارسال
م ن
معصومه نوروزي نژاد
ویزیت شده
چهار ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
4.0
پزشک را توصیه میکنم
چون من قبل از ویزیت شرح حال کامل خودم و نتیجه اکویی که داشتم رو قبلش مفصل براشون نوشتم نمیتونم در مورد نحوه شرح حال گرفتنشون نطر بدم نسخه رو اول رو سرنسخه نوشتن و تصویرش رو برام فرستادم که خوب الان که نسخه ها الکترونیک شده باید خودشون از اول اینکار رو انجام میدادن و باعث شد خودم ازشون بخوام و اینکه در مورد ادامه پیگیری هم هیچ توضیحی ندادن و دوباره خودم بهشون پیام دادم و ازشون خواستم توضیح بدن که باید بعد از مصرف داروها چیکار کنم در کل خانم دکتر بداخلاقی هستن اما تو ویزیتشون بهتره بیشتر برا بیمار وقت بزارن و بیمار رو بیشتر در مورد بیماریشون و روند و پیگیری بیماریشون توجیه کنن
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام. پزشک جوان، متعهد، با سواد، خیلی پرتلاش، مهربان. برای بیمار ارزش قائل بود و وقت زیادی را برای گوش دادن به صحبت‌های بیمار و بیان مشکلاتشان صرف می‌کنند. وبشدت از عدم بهبودی بیمارانش ناراحت، و بهبودی بیمارانش موجب شادی و تلاش مضاعف ایشان هست. شبانه روز یا تو بیمارستان، یا مطب یا اینکه جواب دهی به پرسش‌های اینترنتی بیماران وقت می‌گذرانند. هر سوالی هم داشته باشین امکان نداره بررسی نکنن و جواب ندن. امیدوارم سربلند و پیروز باشند خانم دکتر سوده رودباری. سعید نوری.
6
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من‌مدت ها تپش داشتم که با معرفی دوستان خدمت خانوم دکتر اومدم و تا حالا همه به من گفته بودن خیچ مشکلی ندارم. با تشخیص خانم دکتر، من افتادگی دریچه میترال، کم خونی و شخصیت اصضرابی دارم که همه زمرو شروع به درمان کردم و واقعا پس از یک ماه احساس آرامش و بهبودی دارم. خیلی از خانم دکتر و کادرشون سپاسگزارم. انشالله همیشه زنده و سلامت باشند. به همه توصیه میکنم.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
برای پدر من و خانواده ما، شاید خواست خدا بود که اتفاقی قبل از دریافت اجازه پزشک قلب برای آندوسکوپی در بیمارستان ایشان پدر را ویزیت نموده و عرض کردند که پدر احتمالا مشکل قلبی دارد و به توصیه ایشان آنژیوگرافی انجام و دو رگ‌ گرفتگی شدید داشت که استند برای پدر گذاشته شد. از ایشان برای دقت عملشان ممنونم. اصلا فکر نمی‌کردیم پدر مشکل قلبی داشته باشند.
پسندیدن
ارسال
آ ف
آرین فرجی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
مطب خانم دکتر بسیار تمیز و پرنسل واقعا مهربون دارن و خانم دکتر خوش برخورد بودند و با ارامش کامل به همه سخنان گوش میدن وبا لطافت و خوش رویی پاسخ میدهن فقط تنها ایرادی که دارن اینه قبل انجام اکو قلب به بیمار دراین زمینه چیزی نمیگن چون هزینش خیلی بالاست و بنظر من قبل انجام هر کاری باید قبلش از بیمار پرسید چون شاید پول همراهش کم باشد
2
پسندیدن
ارسال
م س
محمدحسین سعیدی
ویزیت شده
دو ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر پزشکیست بسیار قابل اطمینان و حاذق و و صبور با حوصله به مشکل بیمار گوش می‌دهد و دارو و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کند و حتی پس از تجویز دارو می‌خواهد که نتایج مصرف دارو را بیمار مرتب به وی گزارش نماید من ایشان را واقعاً به بیماران قلبی سفارش می‌کنم مطمئن باشند که مشکلشان حل خواهد شد.
1
پسندیدن
ارسال
م ن
محمد نگهبان
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر رودباری پزشک مهربان و حاذق و با تخصص منحصر بفرد هستن، من بیمار قلبی هستم و از مطالب ایشان که در اینستا میزارن استفاده بسیاری نمودم و شکر خدا حالم بهتر شده، پزشک متهعد و مهربان و باتخصص ، امیدوارم موفق باشن در تمام مراحل, از برنامه پذیرش 24 هم نهایت تشکر و قدردانی ابراز میگردد،
3
پسندیدن
ارسال
ف ع
فریده عسکری
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام بنده چتدین بار در باره ی طپش قلب و لرزش قلب از طریق خانم دکتر سوده رودباری ویزیت شدم ایشون پزشک بسیار انسان با اخلاق و حاذق و با سوادی هستن من بسیار راضی بودم از نحوه ی درمانشون بسیار ارامش میدن به بیمار و با خوشرویی جواب تک تک سوالات را میفرمایند بسیار عالی هستن
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
سوده رودباری

دکتر سوده رودباری، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر تهران است. مطب دکتر سوده رودباری در تهران، شریعتی، کوچه شریفی، پلاک ۶، همکف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22223193 تماس بگیرید.

تاکنون 19K نفر از پروفایل دکتر سوده رودباری، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (91 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 74 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سوده رودباری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سوده رودباری امروز 4:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سوده رودباری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سوده رودباری: تهران، تهران، شریعتی، کوچه شریفی، پلاک ۶، همکف
  • تلفن مطب دکتر سوده رودباری: 021-22223193
  • تخصص دکتر سوده رودباری: متخصص بیماری‌های قلب و عروق ، تشخیص و درمان واریس، بورد تخصصی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل