ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
191K
دکتر محمد ارمی

محمد ارمی

شماره نظام پزشکی: 115383
متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن
4.6
از ۵
رضایت (850 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

کاشان - کاشان-خ شهید بهشتی-جنب بیمارستان میلاد- ساختمان پزشکان مبین- طبقه اول
کاشان - بلوار قطب راوندی، بلوار پرستار
کاشان - میدان 15 خرداد جنب ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی
کاشان - خیابان رجائی
درباره من

دکتر محمد ارمی
بورد تخصصی گوش، حلق و بینی
جراح پلاستیک بینی
جراح پلاستیک سر و گردن
عضو انجمن راینولوژی ایران
……
دکتر محمد ارمی ترجمه دو کتاب ABC of skin Cancer و NMS فیزیولوژی قلب و عروق، سلول، عضله و گوارش را در کارنامه خود دارند. 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد ارمی را داشته است.

نظرات در مورد محمد ارمی

4.6
از ۵
رضایت (850 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ز ن
زهرا نعلچی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر محمد ارمی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام. من پسرم 3سالشه بینیش دوباره شکسته دفعه دوم تهران بردمش دکتر ولی هیچکاری نکردن و الان پسرم راه تنفسش از بینی به مشکل خورده دوتا دکتر نظر دادن که باید اورژانسی عمل بشه ولی دکتر ارمی وقتی با دقت و حوصله معاینه کردن گفت که نه فعلا بینیش مشکلش حاد نیس وبایه اسپری مشکلش حل میشه مشکل اصلی لوزه هاش هست که هیچ کس تشخیص نداده بود و الان پسرم تحت درمان دکتر هست.خداروشکرمیکنم که دکترارمی رو انتخاب کردم.تنها دکتری بودن که پسرم پیشش گریه نکرد وموقع معاینه اصلا اذیت نکرد چون دکتر خیلی با صبر وحوصله انجام دادن.
2
پسندیدن
ارسال
ی خ
یسنا خبازی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر محمد ارمی
4.7
پزشک را توصیه میکنم
من دختر شش سالمو برده بودم، با این که درد داشت و میترسید و تمکاری نمیکرد،، آقای دکتر با صبر و حوصله فراوان براش توضیح دادن ابزار معاینه رو دادن لمس کرد بهش ارامش خاطر دادن بعد با حوصله ویزیتشون کردن، برای من هم شرایط دخترم و مراحل درمان و بهبود رو کامل توضیح دادن، در کل من ازشون انرژی خوبی دریافت کردم و راضی هستم.. تو این روزا پزشکی که برای بیمار واقعا وقت بزاره کمتر دیده میشه و کمیت فدای کیفیت میشه کار ایشون برای من بسیار ارزشمنده و از همینجا بازم ازشون تشکر میکنم..
12
پسندیدن
ارسال
ط ز
طاهره زارعی محمودآبادی
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من 6ماهه باردار بودم و موقع خوابیدن سرفه های خشک شدید داشتم و بالا میاوردم و بعدش تارهای صوتی ام مشکل پیدا کرد و نمی‌تونستم حرف بزنم و در نهایت گوش درد شدید چندتا دکتر فوق تخصص رفتم انواع داروها و بهم دادن و 2هفته استفاده کردم اما اصلا نمی‌تونستم بخوابم و چیزی بخورم تا اینکه توی پذیرش 24 ویزیت ایشون رو گرفتم و آقای دکتر با یک نسخه و با اطمینان گفتن که تا 5روز دیگه خوب میشم و دقیقا همون شد و کلا من مشکل معده داشتم و حل شد خدارو شکر ممنون از آقای دکتر
پسندیدن
ارسال
ز ر
زینب رضوی
ویزیت شده
هفت ماه پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
من برای اولین باربودکع توسط این پزشک ویزیت شدم نحوه برخوردمنشی بسیارخشن وبددکترهم فقط عجله داشتن که تندتندمریضاروببینن ویه پولی به جیب بزنن وانگارکه باکلینیک شنوایی روبروی ساختمان همدست هستند وهمه مریضارواونطرف می‌فرستن بازیه پول اضافه اونوردادیم آخرشم اصلاتشخیص درستی ندادن خلاصه من این توقع رواصلانداشتم وهرچی میگفتم علاوه بردردگوش گلومم خلط داره انگار نه انگار
1
پسندیدن
ارسال
ز ل
زهرا لطفی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر محمد ارمی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من میخواستم درمانگاه پیش ایشون ویزیت بشیم موفق به دریافت نوبت نشدیم مادر و پسرم رو بردم پیش ایشون واقعا راضی هستیم 20 سال مامانم از گلو درد رنج میبرد هیچ دکتری تشخص نمیداد.پسرم رو همه میگفتن لوزه سوم داره باید جراحی بشه اقای دکتر گفتن اصلا لوزه نداره فقط تمام مشکلاتش مربوط به حساسیت شدیده. اقای دکتر امیدوارم هر جا که هستید تنتون سالم و دلتون خوش باشه.
3
پسندیدن
ارسال
س م
سید محمود حسینیان
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
مطب دکتر محمد ارمی
2.7
پزشک را توصیه نمی کنم
با سلام. یک بار برای دیگران و بار دیگر برای خودم پیش آمد که وقتی مراجعه دوباره کردیم، گفت: دارو رو باید فلان مدل مصرف می‌کردی. به نظرم این یه توجیه بی‌اساسه. مگه میشه آدم با مصرف دارو، بدتر بشه. فضای مطبش آدم حس می‌کنه ایران نیست. علی‌رغم داشتن منشی و دستیار محجبه، اما تصاویر خانم‌های بی‌حجاب عمل شده توسط دکتر، رو صفحه جلو نا محرمان نمایش داده میشه
پسندیدن
ارسال
ف ا
فاطمه اکبری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من نظر میدم که از دکتر تشکر کنم من 4ماه بعداز گرفت کرونا بینیم کیپ میشد و به سختی نفس میکشیدم همه نو دارو وآمپور هم امتحان کردم و فکرشم نمیکردم با تجویز دکتر در ارز 4 روز خوب بشم با دوتا قرص و یه قطره گفتن ده روز مصرف کنم و الان روز چهارم خدارو شکر بیماری که من 4ماه عذاب میکشیدم کاملا خوب شد واقعا ازشون ممنونم خدا بهشون عمرو سلامتی بده
6
پسندیدن
ارسال
ه م
هلیا محمودی نژاد
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر محمد ارمی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اقای دکتر عالی هستن خیلی با حوصله ب صحبتهای بیمار گوش میدهند و در مورد درمانش هم (بیمارمون مشکل شنوایی و عفونت شدید گوش داشتن ک دکترای دیگه آنتی بیوتیک میدادن و شربت که اقای دکتر گفت اصلا نیازی ب این داروها نیس و با دو تا قطره گوش بیمارمون خوب جواب گرفتن بهتر شدن و امکانات مطب هم خیلی تمیز و مرتب بود ، رفتار منشی هم خوب بود .
4
پسندیدن
ارسال
ز م
زهره مکاری کاشانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر محمد ارمی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خیلی عالی بود تمیزی ومرتب بودن مطب عالی ...رفتار پزشک فوق العاده خوب محترم وباکمال ارامش با ماصحبت کرد پسرم خیلی میترسید اما دکتر با ارامش براش توضیح داد و از ترسش کم کرد نگرانی مارا برطرف کرد خیلی ویزیت و درمان عالی بود ما راضی هسیم با خیال اسوده و ارامش برگشتیم خونه وبادارو پسرم درمان کرد
پسندیدن
ارسال
ع ا
علی اصغر صادقی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی (ره) کاشان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
برای اولین بار من خدمت دکتر ارمی رسیدم برخورد و اخلاق ایشان بسیار خوب بود و برای تشخیص بهتر مشکلم دستور سی تی اسکن داد که فورا در بیمارستان آیت اله یثربی انجام دادم و به رویت ایشان رساندم .که برآن اساس دستور دارو دادند.منن ازایشان راضی هستم ان شاءالله خدا هم از ایشان راضی باشد. موفق باشید
3
پسندیدن
ارسال

دکتر محمد ارمی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر کاشان است. مطب دکتر محمد ارمی در کاشان-خ شهید بهشتی-جنب بیمارستان میلاد- ساختمان پزشکان مبین- طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-55468268 تماس بگیرید.

تاکنون 191K نفر از پروفایل دکتر محمد ارمی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (850 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 742 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد ارمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد ارمی 9 تیر 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد ارمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد ارمی: کاشان، کاشان-خ شهید بهشتی-جنب بیمارستان میلاد- ساختمان پزشکان مبین- طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر محمد ارمی: 031-55468268
  • تخصص دکتر محمد ارمی: متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل