ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
112K
دکتر دکتر مریم اشرفی

دکتر مریم اشرفی

شماره نظام پزشکی: 67600
فلوشیپ جراحی درون بین زنان
متخصص زنان و زایمان
4.6
از ۵
رضایت (281 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان شهید باقری، خیابان شهید باغدارنیا(رشید شمالی)، نبش کوچه 162
تهران - تهران،ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب
بیماران محترم            لطفا چنانچه از قبل نوبت دارید از گزینه      (نوبت دارم )    استفاده نمائید و حتما باشماره موبایلی که نوبت خود را اخذ    نموده اید و برای آن   پیامک ارسال شده وارد شوید.  
تهران - خیابان کلاهدوز (دولت ، تقاطع بلوار کاوه مجتمع پزشکی جراحی جام جم، طبقه سوم,خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز(دولت ، نبش بلوار کاوه، ساختمان جام جم، طبقه سوم، واحد11
درباره من

دکتر مریم اشرفی، متخصص زنان و زایمان و نازایی لیسانس دوره ی پزشکی USMLE خود را از آمریکا دریافت کرده اند. ایشان دارای برد تخصصی اورولوژی زنان از دانشگاه میشیگان آمریکا می باشند.

آدرس مطب شخصی :

تهران - خیابان کلاهدوز (دولت) - تقاطع بلوار کاوه - مجتمع پزشکی جام جم - طبقه سوم

شماره تماس مطب : 22593354-021

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر مریم اشرفی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر مریم اشرفی

4.6
از ۵
رضایت (281 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا ط
انسیه طاهری اردهائی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اندومتریوز پیشرفته داشتم ودرد شدید.5 سال تو کرج هیچ دکتری حتی بهم اسم این بیماری رو هم نگفت.ایشون بعد از دیدن بنده تو بیمارستان شخصی بلافاصله نامه سونوو عمل دادن وپیشنهاد بیمارستان آرش رو کردن که هزینه کم بشه.ووجدان کاری بالایی دارند.بعد عمل بسیار بعید بود که مادر بشم اما انقدر عمل بی نقص بود که خداوند بهم فرزند دومم رو عنایت کرد.ایشون مث یه مادر از خبر بارداری من خوشحال شدن امیدوارم همیشه تنی سالم ولبی خندان داشته باشن.
6
پسندیدن
ارسال
ف غ
فاطمه غنی
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من واقعا راضی بودم و همیشه ممنون توجه و پیگیری هاشون هستن با وجود مریض زیاد و مشغله هاشون حواسشون به شرایط من بود و با این که مسافرت بودن با مبایلشون به من زنگ زدن و پیگیر حالم و وضعیتم میشدن من به شرفشون که واقعا به قسم پزشکیشون پایبندن درود میدم و خودم به شخصه همیشه ممنونشونم و پسر دومم رو با اقدامات به موقع ایشون تونستیم تا 39 هفته با وزن مناسب به دنیا بیارم
1
پسندیدن
ارسال
ن ز
نسرین زارعی
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من میوم داشتم و تشخیص ایشون عالی بود برای نوع میوم مجبور به جراحی باز شدم و خیلی راضی هستم حسن کار ایشون اینه که برش خیلی کوچیکی میزنند طوری که پرستکار وقتی اومد پانسمان عوض کنه دکتر تحسین کرد چون سطح برش کوچیک هست خیلی زود خوب شد همه چیز عالی بود ممنون دکتر اشرفی
1
پسندیدن
ارسال
ف ر
فائزه رضیئی
ویزیت شده
هشت ماه پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
با سلام،دکتر با بنده اصلا صحبت نکردن ،فقط مدارک ها رو دیدن و نظرشونو گفتن،بنده اصلا نتونستم صحبت کنم باهاشون چون رفتار پرسنل به شدت بد بود و برای توضیح دادن نه تنها به بنده بلکه به بقیه بیمارانم هم بد رفتاری میکردن و وقتی اعتراض هم کردم خیلی بد برخورد کردند.
پسندیدن
ارسال
م پ
مریم پوران حاجی شربیانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان نیکان غرب تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ویزیت بموقع دکتر سر ساعت و منظم با حفظ حریم شخصی بیماران را ویزیت میکنند برخلاف برخی که چند مریض را باهم ویزیت میکنند، با دقت و حوصله و با متانت. رفتار پرسنل کلینیک زنان بیمارستان نیکان هم در اولین مراجعه خوب بود سرعت و‌نظم در پذیرش و پاسخگوی تمام سوالات
پسندیدن
ارسال
م ذ
مریم ذوالفقاری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
2.7
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوبی هستند .ولی بعداز اینکه من از بیمارستان به خونه رسیدم منشی دکتر تماس گرفتن که دکتر برای شما آزمایش نوشتن .ولی من تقریبا 1 ساعت از اونجا دور بودم .و مجبورم یک روز دیگه برای گرفتن برگه آزمایشگاه به بیمارستان مراجعه کنم .
پسندیدن
ارسال
ا ط
انسیه طاهری اردهائی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان نیکان غرب تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.تشخیص ونحوه درمان عالی.خوبیشون اینه هم به غیراز مطب توبیمارستان خصوصی نیکان غرب هستن هم توبیمارستان جامع بانوان آرش که دولتیه. با تعرفه بسیار پایین میشه توسط همچین استادی ویزیت شد.ایشون بی نظیر وخیلی با سواد هستن
1
پسندیدن
ارسال
ل ع
لیلا عبداله وند
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
بیمارستان نیکان غرب تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام بنده از کارورفتار خانم دکتر مریم اشرفی در بیمارستان نیکان غرب بسیار رضایت داشتم الحمدلله هم درمان بخوبی انجام شد وهم تعهد خانم دکتر برای من بسیار ارزشمند بود برای ایشون طول عمری باعزت وسلامتی آرزو می کنم.
پسندیدن
ارسال
ر س
راضیه سبزه پرور
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
بیمارستان نیکان غرب تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با صبرو حوصله به تمام سوالات پاسخ میدن رفتار پرسنل بیمارستان بسیار خوبه و خدماتشون باعث شده در حداقل زمان ممکن از پذیرش به صندوق و بعد هم به کیلینیک برسید رفتار پرسنل خوب بود و در کل من راضی بودم
پسندیدن
ارسال
م ز
مریم زنده نام
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
چه مطبشون بری و چه بیمارستان آرش فرقی نمیکنه. ایشون با دقت پاسخ سوالاتت رو میدن و واقعا مهربون و منظم هستن. الکی کسی رو جراحی نمیکنن. و پول براشون اصلا اولویت نیست. اولویت سلامتی مریض هست.
1
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
دکتر مریم اشرفی

دکتر دکتر مریم اشرفی، فلوشیپ جراحی درون بین زنان در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر مریم اشرفی در خیابان کلاهدوز (دولت ، تقاطع بلوار کاوه مجتمع پزشکی جراحی جام جم، طبقه سوم,خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز(دولت ، نبش بلوار کاوه، ساختمان جام جم، طبقه سوم، واحد11 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22593354 تماس بگیرید.

تاکنون 112K نفر از پروفایل دکتر دکتر مریم اشرفی، فلوشیپ جراحی درون بین زنان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (281 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 209 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر مریم اشرفی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی درون بین زنان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر مریم اشرفی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر مریم اشرفی: تهران، خیابان کلاهدوز (دولت ، تقاطع بلوار کاوه مجتمع پزشکی جراحی جام جم، طبقه سوم,خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز(دولت ، نبش بلوار کاوه، ساختمان جام جم، طبقه سوم، واحد11
  • تلفن مطب دکتر دکتر مریم اشرفی: 021-22593354
  • تخصص دکتر دکتر مریم اشرفی: فلوشیپ جراحی درون بین زنان/ متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل