ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.9K
دکتر وحید اخیانی

وحید اخیانی

27 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 67888
فلوشیپ درد
متخصص بیهوشی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
5.0
از ۵
رضایت (8 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ، خیابان مطهری، خیابان فجر، خیابان مدائن ، پلاک ۵ ، ساختمان مدائن ، طبقه ۵ ، واحد ۲۰
درباره من

دکتر وحید اخیانی فارغ التحصیل دکترای پزشکی عمومی و دکترای تخصصی با رتبه ممتاز از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند و دوره فوق تخصصی درد را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده اند و نفر اول آزمون پایان دوره فوق تخصصی در آن دانشگاه بوده اند و از سال ۱۳۷۷ به طبابت و درمان بیماران مشغول می باشند.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی وحید اخیانی را داشته است.

نظرات در مورد وحید اخیانی

5.0
از ۵
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ق ح
قاسم حسین زاده
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشک بسیار متعهد وباسوادی هستن .خیلی باحوصله ودقیق ،شرح حال میگیرین ومعاینه شون هم خیلی دقیقه هم درتشخیص عالی هستن وهم در درمان . من به خاطر تشخیص غلط ،مدتها تحت درمان غلط بودم اما ایشون با معاینه دقیق و بعد هم ام ارای مجدد ،در رفع دردهای مزمن من کمک بزرگی کردن
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر دقیقی هستند و به معاینع بالینی اهمیت فراوانی می دهند. در مرحله اخر و برای تایید یافته های بالینی به ام آر آی و تست عصب مراجعه می کنند. بسیار منصف هستند و با توضیحات کامل و جامع دید عمیقی به بیمار از وضعیت او می دهد.
2
پسندیدن
ارسال
م س
ملکه سعیدی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار با حوصله ویزیت شدم و توضیحات کامل در مورد مشکلم دریافت کردم و بعد از درمان فعلا مشکل خاصی ندارم ولی باید توصیه های آقای دکتر را رعایت کنم .
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
تشخیص دکتر اخیانی عالی بود واقعا دستمریزاد
1
پسندیدن
ارسال
م م
محسن مختاری
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر وحید اخیانی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خوب بود
1
پسندیدن
ارسال
ف ش
فاطمه شایگان
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
عالی
1
پسندیدن
ارسال

دکتر وحید اخیانی، فلوشیپ درد در شهر تهران است. مطب دکتر وحید اخیانی در تهران ، خیابان مطهری، خیابان فجر، خیابان مدائن ، پلاک ۵ ، ساختمان مدائن ، طبقه ۵ ، واحد ۲۰ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88826536 تماس بگیرید.

تاکنون 2.9K نفر از پروفایل دکتر وحید اخیانی، فلوشیپ درد بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر وحید اخیانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر وحید اخیانی 30 خرداد 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ درد ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر وحید اخیانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر وحید اخیانی: تهران، تهران ، خیابان مطهری، خیابان فجر، خیابان مدائن ، پلاک ۵ ، ساختمان مدائن ، طبقه ۵ ، واحد ۲۰
  • تلفن مطب دکتر وحید اخیانی: 021-88826536
  • تخصص دکتر وحید اخیانی: فلوشیپ درد/ متخصص بیهوشی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل