ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
48K
دکتر آریاسب دارائی

آریاسب دارائی

شماره نظام پزشکی: 79384
متخصص ارتوپدی، فوق تخصص جراحی ستون فقرات، فلوشیپ جراحی کم تهاجمی ستون فقرات از آمريکا
4.7
از ۵
رضایت (330 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، خیابان شریعتی بالاتراز دوراهی قلهک، ساختمان پزشکان ۱۳۶۵
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آریاسب دارائی را داشته است.

نظرات در مورد آریاسب دارائی

4.7
از ۵
رضایت (330 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ز
مرضیه زیارتی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
یکی از بهترین راههای آغاز درمان را درپیش گرفتند. با دستور ( ام آر آی)، وجود توده در کف پا محرز شد. جراحی ی دو ماه پیش توسط یک جراح عمومی غیر متخصص که بدون هیچ تصویربرداری ای تنها بر اساس حدس گمان انجام شده بود ناموفق بوده و جناب آقای دکتر آریاسب دارایی، با علم و حکمت پزشکی و تخصص خود، تشخیص صحیح بیماری را دادند. در اسرع وقت نوبت جراحی تنظیم و با مرحمت و دستهای توانا و ذهن خلاق خود، جراحی ی بسیار عالی را انجام دادند. علت بیان جراحی ی موفق دلایل ذیل است: لحظات پس از جراحی به مدت 17 روز اول که درمان با شیب بالا انجام میگیرد، به بهترین وضعیت سپری شد. بخیه ها فوق العاده بود. داروهای تجویزی، بهترین بودند. همیشه سلامت، سرافراز و سعادتمند و نامشان پرآوازه.
8
پسندیدن
ارسال
ح پ
حسین پیوندی
ویزیت شده
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
از لحاظ شخصیتی: با سواد/با حوصله/خوش برخورد/مهربان/پزشک سالم/قابل اعتماد از لحاظ محیط مطب: تمیز/مرتب/انرژی مثبت از لحاظ تشخیص بیماری و نحوه ویزیت: درست و دقیق/فنی/شفاف/پیگیر/مشخص کردن راهکار نظر شخصی من: دکتر در برخورد اول، برخورد بسیار مودبانه و مهربانی داشتند. با دقت و حوصله به مشکل بنده گوش دادند. ایشون از روی عکس ها توضیحاتی فنی ارائه دادند که باعث شد من دقیقا متوجه بشم که مشکلم کجاست. به نظر من بر خلاف خیلی از پزشکان متخصص، احساس مسئولیت دارند.
10
پسندیدن
ارسال
م ع
مهدی عبدلی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر آریاسب دارائی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون با روحیه ای بسیار بالا و مثبت و با رویی گشاده و صبور شرح حال بیماری رو شنیدن و اقدامات معاینه و بررسی رو انجام دادن، من برای تنگی کانال کمر مراجعه کردم، پزشک دیگه برای من عمل باز تجویز کرده بودن با گرفتن 40 میلیون حق العمل جداگانه ، اما به تشخیص ایشون نیازی به عمل کلا نداشت و با فیزیوتراپی درمان انجام میشه. بعد از انجام فیزیوتراپی نظرم در مورد روند بهبود رو اینجا می نویسم. با تشکر از میهن پرستی آقای دکتر آریاسب دارایی و تیم پذیرش 24
6
پسندیدن
ارسال
م ر
مجیدرضا ریاضی
یک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام خدمت کلیه عزیزان، دکتری بسیار هوشیار و با تشخیص عالی است و به جرات در کار خود یکی از نخبگان ایران می باشد.بدون تردید از نظرات و پیشنهادات ایشان در پروسه درمان بیماری خود کمک گرفته و آنرا به مرحله اجرا در آورید مطمئنا سلامت دوباره خود را بدست می آورید.دکتری بی نظیر که فقط خدا کنه مثل بقیه دکترای باسواد به فکر مهاجرت میوفته.هرچند به این مملکت و مردمش عرق خاصی داره.
1
پسندیدن
ارسال
ح ن
حامد نصرتی
ویزیت شده
دو ماه پیش
|
مطب دکتر آریاسب دارائی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
همه چیز عالی. اول اینکه منشی ایشون انسانی محترم هستند و مدیریت خوبی دارند. دوم اینکه خود آقای دکتر برخلاف سایر دکترهایی که بنده پیش اونها رفتم 1. خیلی خوب گوش میدهند 2. وقت مناسبی برای بررسی بیماری میگذارند 3. به زبان ساده و خوب در مورد بیماری توضیح میدهند که باعث شد استرس بنده کم شود. 4. ابتدا روشهای غیرجراحی را بررسی می‌کنند و پیشنهاد مینمایند.
1
پسندیدن
ارسال
ع ت
علی توحیدی نیا
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
مطب دکتر آریاسب دارائی
0.0
پزشک را توصیه نمی کنم
با سلام . من برای ساعت 11/30 نوبت داشتم ساعت 11/15 دقیقه در مطب حاضر بودم و ساعت 12/20 دقیقه نوبتم شد و دوست داشتم معاینه ای دقیقتراز طرف پزشک داشته باشم مثلا روی تخت دراز بکشم و پزشک منطقه ای که درد دارم را لمس و از نزدیک مفاصلی که در اطراف درد نیز هست بررسی کنن که این مهم انجام نشد. مطب بسیار تمیز و امکانات رفاهی خوب رفتار منشی بسیار خوب .
پسندیدن
ارسال
ن ن
نسرین نیری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر آریاسب دارائی
4.7
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر با شخصیت و محترمی بودن. بر خلاف پزشکی که قبلا بهشون مراجعه کرده بودم، به بیمار احترام میذارن، به خوبی وقت میذارن و مشکل رو کاملا برای بیمار توضیح میدن. من پارگی دیسک دارم. دکتر قبلی به من گفته بود نوار عصب بگیر. ایشون گفتن وقتی دردت به سیاتیک نزده اصلا لازم نبوده و عمل هم لازم نیست. فقط رعایت و ورزش های ویلیامز
5
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه نمی کنم
از بریانک اومدیم با وجود سرما و یخبندان و با توجه به اینکه نوبت تلفنی گرفته بودیم و منشی گفتن بیاید، اما کسی مطب نبود و با منشی تماس گرفتیم و گفتن که دکتر تشریف نمیارن، اگر میخواهید روزی را لغو کنید لطفاً به منشی تون بگید شعور داشته باشه و اطلاع رسانی کنه نه این که ما این همه راه رو بیایم و آخر متوجه بشیم ، مرسی
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و احترام واقعا دکتر آریاسب از اساتید بزرگ هستن دارای حوصله و اخلاق خارق العاده و متبحر به کار، مادرم چند ماهی پیش ایشان عمل کردن واقعا خیلی راضی هستن از بزرگترین مزایای ایشان پذیرش بیمارانی است که نزد پزشکای دیگر عمل کردن میباشد آرزوی بهترین ها را برای ایشان داریم.
1
پسندیدن
ارسال
م ز
مرضیه زیارتی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
برخورد جناب آقای دکتر آریاسب دارایی از بی نظیرترین برخوردهای پزشک با بیمار بود،خاطره ای بسیار مطبوع از حس علاقه و مشتاق بودن برای درمان بیمار همراه با دنیایی از انرژی و سرحالی و قدرت علی رغم تعداد کثیر بیماران. بسیار مایه ی افتخار بود زیارت چنین پزشک عالم و با شخصیتی.
7
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
آریاسب دارائی

دکتر آریاسب دارائی، فلوشیپ جراحی ستون فقرات در شهر تهران است. مطب دکتر آریاسب دارائی در تهران، خیابان شریعتی بالاتراز دوراهی قلهک، ساختمان پزشکان ۱۳۶۵ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22604189 تماس بگیرید.

تاکنون 48K نفر از پروفایل دکتر آریاسب دارائی، فلوشیپ جراحی ستون فقرات بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (330 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 310 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آریاسب دارائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آریاسب دارائی 16 خرداد 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی ستون فقرات ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آریاسب دارائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آریاسب دارائی: تهران، تهران، خیابان شریعتی بالاتراز دوراهی قلهک، ساختمان پزشکان ۱۳۶۵
  • تلفن مطب دکتر آریاسب دارائی: 021-22604189
  • تخصص دکتر آریاسب دارائی: متخصص ارتوپدی، فوق تخصص جراحی ستون فقرات، فلوشیپ جراحی کم تهاجمی ستون فقرات از آمريکا
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل