ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
40K
دکتر جمشید شایان فر

جمشید شایان فر

30 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 54763
دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
دکترای تخصصی (Ph.D) طب سنتی ایرانی
4.4
از ۵
رضایت (397 نظر)
همین الان آنلاین ویزیت شوید
130,000 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
ایتا
واتساپ
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
امکان برقراری تماس با این پزشک وجود دارد.
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه آبشناسان، یکم مرکزی، قدس
درباره من

ویزیت آنلاین متخصص طب سنتی در زمینه های:

 

درمان و پیشگیری از بیماری های گوارشی (زخم های معده و روده ، سوء هاضمه، نفخ معده، ریفلاکس، یبوست، کولیت، شقاق و ...)

 

درمان افزایش و کاهش وزن (چاقی و لاغری)

  •  
  • درمان دیابت بزرگسالان، کبد چرب
  •  
  • درمان مشکلات و اختلالات جنسی آقایان
  •  
  • درمان انواع اختلالات افسردگی، انواع سردرد
     
  • درمان سینوزیت، خستگی های مزمن
     
  • درمان انواع اختلالات خواب، اختلالات آلرژیک و کهیر، اختلالات اشتها
     
  • بررسی و تعیین مزاج، اصلاح مزاج

 

مشاوره توصیه های سبک زندگی متناسب با مزاج فرد

  •  
فعالیت ها
2254 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 4 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جمشید شایان فر را داشته است.

نظرات در مورد جمشید شایان فر

4.4
از ۵
رضایت (397 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا غ
افشین غنیمی فرد
ویزیت شده
یک سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
3.3
پزشک را توصیه میکنم
با عرض سلام، چند مورد را که در نظر بنده وجود دارد و داشته را خاطر نشان می‌سازم 1) ایشان بسیار شخص محترم و خوش برخورد و مهربانی هستند. 2) با صبر و حوصله به مشکلات و مسائل مطرح شده گوش فرا داده و توجه میکنند. 3) حتی وقتی مشاوره تمام شد اگر نکته جدیدی توجهشان را جلب کند بیمار را مطلع می‌فرمایند. 4) کارهایی را که باید متخصصین دیگر به آن ورود کنند را با مهربانی به بیمار راهنمایی می‌دهند که از کجا شروع کند بهتر است و نظراتشان بسیار بسیار جامع و درخور تعمق و تحسین است. باز هم فروتنانه از ایشان سپاسگذاری و قدردانی میکنم.
1
پسندیدن
ارسال
ه م
هدی مومنی
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام و درود خدمت آقای دکتر من پسرم 5/5 ساله هستند و از دو سالگی تشخیص داده شد که حساسیت های غذایی زیادی دارند تا به حال دو بار آندوسکپی کردن و به خاطر اینکه دریچه معدشون شل هست دارای رفلاکس شدید هستند و در آندوسکپی گفتند که مری کمی زخم شده آیا من میتونم خدمت شما برسم و اگر جوابتون منفی هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید از همکاران کسی را بهم معرفی بفرمایید چون من احساس میکنم درمان های شیمیایی کاری را که پیش نبرده بلکه وضع داره وخیم تر میکنه پیشاپیش از شما کمال نشکر را دارم
پسندیدن
ارسال
ح ا
حجت الله حازم
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام واحترام جناب دکتور من تبعه افغانستان هستم 3سال است به تکلیف کم شنوایی گوش دچارهستم ودرافغانستان وایران به داکتران گوش وگلو مراجعه کردم وبرام سمعک تجویزمیکنند درحالیکه من از صدای بلند خیلی اذیت میشم وقتی سمعک بگوش بزارم صدا ها خیلی اذیت کننده میشود بناً نمیتونم ازسمعک استفاده مطلوب بکنم آیا نزد شما تداوی من وجود دارد؟ ناگفته نماند من صدا هارا خیلی خوب شنواهستم فقط حروف هارو نمیتونم تفکیک کنم
پسندیدن
ارسال
ا پ
احمد پورحسینی
ویزیت شده
سه ماه پیش
|
مطب دکتر جمشید شایان فر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام این دومین مراجعه من به صورت حضوری به آقای دکتر شایانفر هست. قبلا هم با ایشان مشاوره آنلاین داشتم و از نتیجه درمان و توصیه های ایشان بسیار نتایج خوبی گرفتم. آقای دکتر شایانفر را پزشکی حاذق، عالم، توانمند و دلسوز بیماران می بینم که میتونه کمک زیادی به بیماران بکنه. ازشون تشکر میکنم.
پسندیدن
ارسال
ص و
صدیقه ولی اللهی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خیلی خوب و متین و صبوری هستن با تجربیاتی که در درمان بیماریم دراختیارم گذاشت واقعا راضی ام واقعا بااین که پیش دکتر ارتوپد رفته بودم واسه درمان درد زانوم بادارو تزریق پلاسما دردم کم نشده بود ولی ویزیت دکتر و نسخه طبی و داروی گیاهی واقعا درد زانوم کلی بهتر شده ممنونم از زحماتشون
پسندیدن
ارسال
س ع
سیدعلی عظیمی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پسرمن مشکل اضطراب و استرس داشت که منجر به ناراحتی گوارشی شده بود. آقای دکتر با حوصله و دقت ابتدا مزاج شناسی انجام دادند به صورت آنلاین و بعد دوتا دارو تجویز کردند . منتظریم تا بعد از ده روز به آقای دکتر روند بیماری رو گزارش بدیم. بسیار عالی به صحبتهای پسرم گوش دادند و پاسخ دادند.
2
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
شش ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من چند ماهی میشه دچار مه مغزی شدم و دیروز به دکتر شایانفر مراجعه کردم ایشون بسیار دکتر صبور و محترمی هستن پیش ایشون چکاپ شدم و با حوصله به توضیحاتم گوش دادن سپس برام برنامه غذایی و چند داروی گیاهی تجویز کردن به امید خدا دارم درمان رو شروع میکنم امیدوارم نتیجه مثبتش رو ببینم
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر شایانفر استاد درجه یک طب سنتی توسط ایشان دو بار ویزیت شدم که بار دوم با تشخیص درست و دو تا دارو اکثر مشکلاتم برطرف شد ایشان با حوصله و بسیار دلسوزانه ویزیت میکنن بنده دو ساله مشکل دارم،با دو نسخه ایشان مشکلاتم شناسایی و تحت درمان هستم،واقعا به همه پیشنهاد میکنم
1
پسندیدن
ارسال
س پ
سهیل پرمه
ویزیت شده
دیروز
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
1.3
پزشک را توصیه نمی کنم
خیلی مختصر ویزیت کردند. یه دستور غذایی از قبل تنظیم شده برای من ارسال کردند که میشه گفت 95درصد خوراکیها وغذا ها منع مصرف داشت که اصل این منو دور از عقل وانتظار بود. کلا دو مدل دارو تجویز کردن که کلا برای درمان بنده بی اثربود
پسندیدن
ارسال
م ع
مریم عرب جعفری
دو سال پیش
2.7
پزشک را توصیه میکنم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من ویزیت شدم یماهه دستورات را دادین فقط یه سوال دارم و متاسفانه گفتگوخاتمه یافته ...اینکه برام کپسول کمفیر تجویز کردین و من گفتم پرانول میخورم تو اطلاعات این دارو نوشته تداخل داره با پرانول ...الان چطور باید سوالمو بپرسم ؟؟؟؟
2
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
جمشید شایان فر

دکتر جمشید شایان فر، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی در شهر تهران است. مطب دکتر جمشید شایان فر در تهران، بزرگراه آبشناسان، یکم مرکزی، قدس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09920609012 تماس بگیرید.

تاکنون 40K نفر از پروفایل دکتر جمشید شایان فر، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (397 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 303 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جمشید شایان فر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر جمشید شایان فر امروز 7:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جمشید شایان فر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جمشید شایان فر: تهران، تهران، بزرگراه آبشناسان، یکم مرکزی، قدس
  • تلفن مطب دکتر جمشید شایان فر: 09920609012
  • تخصص دکتر جمشید شایان فر: دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی/ دکترای تخصصی (Ph.D) طب سنتی ایرانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل