ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.2K
دکتر حسین برجیان بروجنی

حسین برجیان بروجنی

شماره نظام پزشکی: 151612
مسترشیپ ایمپلنت و جراحی های پیوند - فلوشیپ تخصصی لیزر
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
4.9
از ۵
رضایت (42 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، حکیم نظامی، بین یاس 15 و مهرداد
درباره من

! توجه مهم: پذیرش ،فقط جهت جراحیهای ایمپلنت میباشد.!

 

دکتر حسین برجیان از جمله بهترین متخصصین ایمپلنت در اصفهان می باشند. ایشان دارای مدرک مسترشیپ ایمپلنت و جراحی های پیوند استخوان از سوئیس هستند. ایشان همچنین فلوشیپ تخصصی لیزر دندانپزشکی از دانشگاه جنوای ایتالیا و مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه نیویورک می باشند. وی مدرک دکترای جراح – دندانپزشکی خود را از دانشگاه سراسری علوم پزشکی اصفهان اخذ کرد و در سالهای ۹۴ و ۹۵ رزیدنت تخصصی بیماریهای دهان، فک و صورت آن دانشکده بود. وی از سال ۲۰۱۳ تاکنون به درمان های ایمپلنت میپردازند. ایشان سخنران ۹ کنگره ی کشوری و مولف کتاب یک دهه با لیزر دندانپزشکی می باشند.

ایشان از برترین ایمپلنتهای سوئیسی جهان ( اشترومن و SIC ) و تکنولوژی پیزوسرجری و تکنیک های GBR ، ریج اسپلیت، بون اکسپنشن و استئودنسیفیکیشن در جراحی های کاشت ایمپلنت دندانی ، پیوند استخوان و سینوس لیفت خود استفاده میکنند.
دکتر برجیان رضایتمندی بالایی را از جانب بیماران خود دریافت کرده است. وی به دقت بالا و صرف وقت کافی برای بیماران خود معروف است. مطب ایشان مجهز و با تکنولوژی پیشرفته است و وسایل و ابزار همواره استریل می باشند.

خدمات:

جراحی کاشت ایمپلنت و پیوند استخوان
اصلاح طرح لبخند و درمان لبخند لثه ای
جراحی لیفت لثه با لیزر
بلیچینگ و دپیگمنتیشن با لیزر
جراحی وستیبولوپلاستی جهت افزایش گیر دندان مصنوعی با لیزر
جراحی و بیوپسی توده های دهان با لیزر
رفع تیرگی لثه با لیزر

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین برجیان بروجنی را داشته است.

نظرات در مورد حسین برجیان بروجنی

4.9
از ۵
رضایت (42 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
شش ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جراحی لیفت لثه با لیزر رو دکتر برجیان برام انجام دادند جراحی لثه اشون بدون درد و خونریزی بود و لبخندم زیباتر شده که از این بابت ممنون دکتر هستم . نحوه برخورد دکتر خیلی عالی . از همه لحاظ برخوردشان با بیمار خیلی عالی هستن مهربان و خوش اخلاق
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر حسین برجیان تشخیص دادند که لثه هایم تحلیل رفته و نیاز به جراحی و پیوند لثه دارم و درمان را شروع کردند جراحی لثه برایم انجام دادند و با اینکه زمان کمی از آن گذشته بنده بهبودی لازم را حاصل کرده ام و خیلی از کارشون راضی هستم
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
شش ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر حسین برجیان یک دندانپزشک زبردست در اصفهان هستند . قبلا برای کامپوزیت به ایشون مراجعه کرده بودم چند هفته پیش هم برای یک جراحی لیفت لثه با لیزر نزد ایشان رفتم و روند درمان عالی بود بدون بخیه و خونریزی کارم انجام شد
پسندیدن
ارسال
م ش
میترا شاکری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من شش ماه قبل پیش آقای دکتر جراحی فرنکتومی انجام دادم. جراحی با لیزر بود و بدون درد و خونریزی. فوق العاده راضی ام. هم از نتیجه جراحی هم از برخورد آقای دکتر و پرسنل مطب. واقعا آقای دکتر فرشته ان. عالی عالی عالی
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
برای کاشت دندان پیش دکتر حسین برجیان رفتم توی مراحل کارشون نیاز به پیوند استخوان بود و بعد برام کاشت ایمپلنت انجام دهند که ایشون به بهترین صورت انجام دادند خیلی برام زحمت کشیدند و قدردان زحماتشون هستم
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دندان های کوتاه و پهنی داشتم که برای زیبایی رفتم مطب دکتر برجیان. نظرشون این بود که لیفت لثه انجام بدهند و در جلسه معاینه هم گفتند بدون خونریزی و بخیه انجام میدهند و واقعا هم به همین صورت جراحی کردند.
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
استخوان فکم برای کاشت دندان و ایمپلنت قبلش نیاز به جراحی داشت که اقای دکتر حسین برجیان زحمت کشیدند و انجام دادند. کاشت دندانم را هم انجام دادند راضی هستم خیلی ممنون از زحمات دکتر مهربونمون
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
کیفیت درمان بسیار عالی بود . در حین درمان و جراحی لثه ام دکتر حسین برجیان متوجه شده بودند که من استرس زیادی دارم و به قدری دلسوزانه بر روی لثه هایم کار کردند که استرس من کاملا بر طرف شد.
پسندیدن
ارسال
ر ش
راحله شهرام فر
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
یکی از دندان های جلویی که در دید بود و از لحاظ زیبایی برام مهم بود را پیش دکتر برجیان ایمپلنت کردم البته ایمپلنت با کمک لیزر ، راضی هستم و هیچ کس متوجه نمیشه که این دندان من ایمپلنت است
1
پسندیدن
ارسال
س ن
سمانه نریمانی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
تنها جایی که توی کرونا تونستم بهش اعتماد کنم و برم برای کارای درمانی دندانپزشکی پیش دکتر حسین برجیان بود علاوه برا بهداشت و رعایت پروتکل ها واقعا محیط خوبی رو برای مراجعین فراهم کردند .
3
پسندیدن
ارسال

دکتر حسین برجیان بروجنی، فلوشیپ لیزر در شهر اصفهان است. مطب دکتر حسین برجیان بروجنی در اصفهان، حکیم نظامی، بین یاس 15 و مهرداد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-91004545 تماس بگیرید.

تاکنون 4.2K نفر از پروفایل دکتر حسین برجیان بروجنی، فلوشیپ لیزر بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (42 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 38 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین برجیان بروجنی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین برجیان بروجنی امروز 5:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ لیزر ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین برجیان بروجنی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین برجیان بروجنی: اصفهان، اصفهان، حکیم نظامی، بین یاس 15 و مهرداد
  • تلفن مطب دکتر حسین برجیان بروجنی: 031-91004545
  • تخصص دکتر حسین برجیان بروجنی: مسترشیپ ایمپلنت و جراحی های پیوند - فلوشیپ تخصصی لیزر/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل