ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
6.4K
دکتر حسین سعیدی مطهر

حسین سعیدی مطهر

42 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 21211
فلوشیپ جراحی درون‌بین (لاپاراسکوپی)
متخصص جراحی عمومی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
4.7
از ۵
رضایت (62 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شریعتی بالاتر ازبیمارستان ایرانمهر بین دوراهی قلحق ویخچال ساختمان سپهر پلاک 1425 طبقه دوم از 4 برای نوبت تماس بگیرین 220002022
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین سعیدی مطهر را داشته است.

نظرات در مورد حسین سعیدی مطهر

4.7
از ۵
رضایت (62 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر سعیدی مطهر 6 نفر از اعضای خانواده ی ما رو در شرایط اورژانسی عمل کردن. حقیقتا این دکتر جزو فوق العاده ترین انسان های هستن که در عمر خودتون ملاقات خواهید کرد و وقتی فامیل های من شنیدن مشکل صفرا دارم همه خوشحال بودن که خوش به حالت دکتر سعیدی مطهر عملا خواهد کرد. . خود من درد بین دو کتف داشتم برای 2 سال. هیچ دکتری به جز ایشون نه تنها متوجه مشکل من نشدن، بلکه ایشون برای من به صورت فوری عمل گذاشتن که امروز یک هفته از عملشون میگذره و دردم که کاملا رفته مشکلات گوارشی و هم به وضوح کمتر شده. دکتر برای ضعف شدید معده بعد از خوردن غذا هم بهم دارو دادن و حجم غذایی که میخورم به یک چهارم رسیده چون دیگه گرسنه نیستم. دکتر سعیدی مطهر نه تنها متخصص در حیطه کاری خودشون هیتن، بلکه از لحاظ اخلاق و منش بسیار دلنشین، آرام و دوست‌داشتنی هستن. اگر بیمار هستید و به دنبال جراح فوق‌العاده ، بی شک سپردن خودتون به دست های توانای ایشون بهترین لطفی هست که به خودتون میکنید.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
حرفه ای، حاذق، باسواد و البته پر از آرامش... یه درد عصبی روده ای داشتم که دو تا پزشک گفتن آپاندیسه و باید عمل کنی، دکتر معاینه کردن و با شرح حالی که دادم تشخیص دادن آپاندیس نیست و نیاز به عمل نداره. واقعا ازشون ممنونم و همیشه به خیر به یادشون هستم
پسندیدن
ارسال
ر ن
رضا نبوی
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جراحی کیسه صفرا انجام دادم. آقای دکتر پزشکی بسیار دقیق مطلع و زبردست هستند. جراحی را در بیمارستان ایران مهر انجام دادم و همان روز مرخص شدم. هیچگونه عارضه خاصی هم نداشتم و کاملا راضی هستم. جمع کل هزینه ها حدود 35 میلیون تومان است.
پسندیدن
ارسال
ر م
رویا محسنی پور
سه سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
از پزشکان حاذق و تیز بین و دقیق است که بیمار در کنار وی احساس امنیت و آرامش خواهد کرد . از کار حرفه ای و تخصصی ایشان برای همسرم راضی و برای این پزشک آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
پسندیدن
ارسال
ب ه
بهار هودی
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون بسیار حاذق و با مهارت عمل جراحی کیسه صفرا انجام دادم و بعد از اون هر روز از خدا میخوام عمر با عزت به ایشون بده که بسیار دلسوزانه برخورد میکنن.
پسندیدن
ارسال
پ ا
پریدخت اخوان
سه سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
دکتر فوق العاده عالی وبسیار خونگرم مهربان وکارشون عالی تشخیص بیماری و کارشون بسیار درست هست من همه ی عمرم مدیون ایشون هستم
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جناب دکتر بسیار پزشک حاذق و دلسوزی هستند، من آپاندیسم مشکل داشت و توسط ایشون جراحی شدم
پسندیدن
ارسال
د م
دلدار معین الساداتی
ویزیت شده
دو ماه پیش
|
مطب دکتر حسین سعیدی مطهر
4.7
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار محترم و با حوصله ای بودند ارتباط خیلی خوب با بیمار برقرار می کنند
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار بسیار جراح حاذق و مهربان و پنجه طلا من که تمام عمر دعاگوی ایشان هستم
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دهیک ماه پیش
2.3
پزشک را توصیه نمی کنم
ایشان درخواست پول خارج از سیستم بیمارستان داشتند.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
حسین سعیدی مطهر

دکتر حسین سعیدی مطهر، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی در شهر تهران است. مطب دکتر حسین سعیدی مطهر در شریعتی بالاتر ازبیمارستان ایرانمهر بین دوراهی قلحق ویخچال ساختمان سپهر پلاک 1425 طبقه دوم از 4 برای نوبت تماس بگیرین 220002022 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22002022 تماس بگیرید.

تاکنون 6.4K نفر از پروفایل دکتر حسین سعیدی مطهر، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (62 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 19 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین سعیدی مطهر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین سعیدی مطهر 16 خرداد 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین سعیدی مطهر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین سعیدی مطهر: تهران، شریعتی بالاتر ازبیمارستان ایرانمهر بین دوراهی قلحق ویخچال ساختمان سپهر پلاک 1425 طبقه دوم از 4 برای نوبت تماس بگیرین 220002022
  • تلفن مطب دکتر حسین سعیدی مطهر: 021-22002022
  • تخصص دکتر حسین سعیدی مطهر: فلوشیپ جراحی درون‌بین (لاپاراسکوپی)/ متخصص جراحی عمومی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل