ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
147K
دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی

روح اله نریمانی زمان آبادی

شماره نظام پزشکی: 87228
فوق تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
4.4
از ۵
رضایت (640 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، شمس آبادی، بین کوالالامپور و جهان آرا ، روبروی بانک سینا، مجتمع آلا، طبقه ۴
درباره من

حضور: روزهای شنبه تا دوشنبه صبح و بعد از ظهر، روزهای سه شنبه و چهارشنبه بعد از ظهر

 

ساعت نوبت دهی به معنی ساعت حضور در مطب می باشد نه زمان ورود شما به اتاق پزشک لذا احتمال تاخیر از ۴۵ دقیقه تا 2 ساعت بسته به میزان نوبت و زمان ویزیت بیمار قبلی وجود خواهد داشت.

 

درصورتی که در این سایت قادر به نوبت گیری نبودید به سایت nobat.ir و صفحه دکتر نریمانی مراجعه فرمایید و یا با شماره موبایل 09934094500 تماس بگیرید.

 

لطفا بیمارانی که مراجعه قبلی داشتند پرونده و آزمایشات جدید خود را همراه داشته باشند.

 

باتشکر از صبر و همکاری شما عزیزان. 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی روح اله نریمانی زمان آبادی را داشته است.

نظرات در مورد روح اله نریمانی زمان آبادی

4.4
از ۵
رضایت (640 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ل س
لیلا سادات خیام نکویی
سه سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
بسیار عالی هستند. حتی اون موقع که دفترچه هم بود. نسخه جداگانه برای دریافت انسولین هم میخواستم برام می نوشتند. که نخوام دوباره مراجعه کنم برای ویزیت بعد یکی دو ماه. و کامل گوش میدهند و راهنمایی میکنند. و اگر موردی هم نیاز نباشه مثل بعضی دکترها به بیمار نمیگن برو حتما آزمایش یا ... را انجام بده. و ما خانوادگی معرفی کردیم و دارن پیش ایشان ویزیت میشوند. با انصاف هستند و اگر باز در بیمارستان امین باشند و بشه اینترنتی براشون نوبت گرفت بسیار عالی بود.
3
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بنده به 4 دکتر فوق تخصص غدد دیگر در اصفهان نیز مراجعه کردم اما هیچ نتیجه ای نگرفتم و تنها وقتم بود که در مطب هدر شد تا اینکه به توصیه یکی از اشنایان به دکتر نریمانی مراجعه کردم. راحت نوبت گرفتم و زمان انتظار کوتاهی در مطب داشتم. دکتر اروم و متین و با حوصله مشکلاتم رو بیان کردند دارو و ازمایشات سری بعد را نوشتند. اگر میخواهید در مطب اذیت نشوید و از دکترم راضی باشید ایشان را پیشنهاد میکنم.
9
پسندیدن
ارسال
م م
محبوبه منوچهری
یک سال پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
توضیحات پزشک قابل قبول بوده .و دلسوزانه پاسخ داده اند.مدت زمان به نوع بیماری بستگی دارد . بعضی از بیماری ها نیاز به مدت زمان بیشتری پیشه پزشک ماندن را می‌طلبد.داروی مصرفی بنده کابرگولین هست بنده تومور داخلل سرم هست .و نیاز به مصرف این دارو می‌باشم .که متاسفانه قبلا تحت پوشش بیمه بود ولی الان آزاد حساب میشود.و برای من گران می‌باشد.خواهش می کنم باز تحت پوشش بیمه برود .......
پسندیدن
ارسال
ن م
ناهید منتخب
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من خیلی راحت از طریق پذیرش 24 نوبت گرفتم .همان ساعتی که به من اعلام کرده بودند پذیرش شدم .مطب واتاق انتظار خیلی تمیز وراحت بود .خانم منشی مودب و فعال بود خیلی زود نوبتم شد آقای دکتر با دقت به صحبتهایم گوش دادند و برایم دارو نوشتند .کلا اولین باری بود که خیلی راحت نوبت گرفتم وسریع نوبتم شد وراضی از مطب بیرون آمدم .ممنون از پذیرش 24,از خانم منشی واز آقای دکتر عزیز .
6
پسندیدن
ارسال
م ر
مرضیه راعی
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر با دقت بررسی می‌کردند و جواب سوالات رو توضیح می‌دادند. فقط مشکل این بود که در طول انتظار برای ویزیت، منشی در حین ویزیت شدن بیماران درب اتاق دکتر رو باز می‌کردند و همون‌طور باز رها می‌کردند!!! برای تمامی بیماران من جمله خودم این اتفاق افتاد با اینکه زمان ویزیت طولانی هم نشده بود... جا داره این مورد بررسی بشه چون اصلا وجهه خوبی نداره.
4
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام آقای دکتر. ببخشید راه ما دوره میخواستم بدونم اگر در این زمینه باید به شما مراجعه کنم، بیام، ممنون میشم پاسخم رو بدید: برادر بنده چند سالی هست که توده هایی زیر بغل شون دراومده و پیوسته چرک و خون ازش میاد و حالت پوست زیر بغل شون مثل نکروز شده. چندین دکتر پوست و عفونی رفته اما گفتن درمان نداره و باید عمل کنه که اونم معلوم نیست جواب بده.
1
پسندیدن
ارسال
ا ب
امین بهرامی
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من پسر 21 ساله هستم با وجود اینکه اشتهای خوبی دارم لاغر هستم از 16 سالگی تاحالا رشد کم و ناچیزی چه از لحاظ قدی و چه وزنی داشتم و موهای صورتم خیلی کمه تنها ریش کم پشت در قسمت چانه دارم نسبت به سنم جوانتر میزمم میخواستم ببینم آیا مشکل رشد یا کمبود تسترون دارم و نیازی به چکاب و آزمایش دارم ؟ و اینکه نشانه های کمبود تستسرون کم رو دارم
پسندیدن
ارسال
م ف
مهزیار فرزین فر
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
من 34سال دارم ،کمی اضافه وزن داشتم برای مصرف داروهایی افسردگی،و اولین باری هست که در عمرم که به دکتر غدد مراجعه کرده ام و خدا رو شکر میکنم که خدمت جناب دکتر نرماینی رسیدم. خیلی دقیق و با حوصله هستند با توجه به آزمایش خون و انجام آزمایش هورمونی به بنده تجویز دارو موثر کردند و خیلی راضی هستم ایشان شفای همه مریضان اِنشاالله زودتر...
2
پسندیدن
ارسال
ذ ا
ذبیح اله مونسی نژاد
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باعرض سلام وتشکر فراوان خدمت آقای دکترروح الله نریمانی،واقعا ایشان یک پزشک حاذق خوش برخورد،خوش اخلاق وازهمه مهمتر برای بیمار واقعا وقت میذاره،مشاوره ها وراهنمایی های ایشان واقعا عالی،شرایط نوبت دهی مطب ایشان عالی همچنین برخورد خوب منشی ایشان،ما که فقط یکبار آقای دکتررا ملاقات کردیم واقعا راضی هستیم خداوند هم راضی باشه،اسلامی منش از یاسوج
7
پسندیدن
ارسال
ا ع
اکرم عباسی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام...با ویزیت آقای دکتر خیلی کاهش قند خون خوبی داشتم بسیار با اخلاق و صبورند...من حتی مادرشوهرم که قند بسیار بالایی داشتند ایشون معرفی کردم الان خیلی خیلی قندخونشون اومده پایین و حالشون بهترشده بسیار سپاس و قدردان آقای دکتر هستم ممنونم از ایشون....وای منشی خیلی قاتی پاتی مریضارو می‌فرسته داخل حق خیلیا پایمال میشه وقتشون گرفته‌ میشه
5
پسندیدن
ارسال

دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم در شهر اصفهان است. مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی در اصفهان، شمس آبادی، بین کوالالامپور و جهان آرا ، روبروی بانک سینا، مجتمع آلا، طبقه ۴ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09934094500 تماس بگیرید.

تاکنون 147K نفر از پروفایل دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (640 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 548 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی 2 تیر 12:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی: اصفهان، اصفهان، شمس آبادی، بین کوالالامپور و جهان آرا ، روبروی بانک سینا، مجتمع آلا، طبقه ۴
  • تلفن مطب دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی: 09934094500
  • تخصص دکتر روح اله نریمانی زمان آبادی: فوق تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل