ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
39K
کارشناس فاطمه جهان آبادی

فاطمه جهان آبادی

4 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ت_8887
متخصص علوم تغذیه
4.7
از ۵
رضایت (247 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

یزد - یزد، بلوار فردوسی، بعد از رستوران گل سرخ، انتهای کوچه گلها
درباره من

برای دریافت رژيم به صورت آنلاین به شماره های 09961387056 یا 09961387043 پیامک دهید. 
پیج اینستاگرام : jahanabadi_diet

خدمات قابل ارائه شامل:

✅مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های کمک لاغری
✅استفاده از دستگاه بادی آنالایزر (تجزیه و تحلیل درصد مواد تشکیل دهنده از جمله، املاح، آب، چربی و …) 
✅تست کوانتوم آنالایزر (چک آپ کل بدن بدون خونگیری) 
✅پشتيبانی آنلاین در طول رژیم 
✅ارائه تمرین ورزشی در منزل 
✅تجویز مکمل های دارویی و غذایی 
✅ارائه رژيم های تخصصی برای هرفرد شامل:
برنامه غذایی کاهش وزن 
برنامه غذایی افزایش وزن
برنامه غذایی بهبود دیابت
برنامه غذایی درمان کبد چرب
برنامه غذایی کنترل فشار خون
برنامه غذایی مخصوص ورزشکاران 
برنامه غذایی درمان ناباروری
برنامه غذایی بهبود سندروم تخمدان پلی کیستیک
برنامه غذایی تثبیت وزن
برنامه غذایی افزایش انرژی و کاهش خستگی

 

❌کودکان زیر 10 سال پذیرش نمی‌شوند. 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه جهان آبادی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه جهان آبادی

4.7
از ۵
رضایت (247 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام، بنده چند وقت پیش بمدت 2 ماه درگیر کارهای درمان یکی از بستگان بودم، خدا رو شکر و به همت پزشکان متخصص کار بخوبی پیش رفت اما در آخرین ویزیتی که دکتر دستور به انجام داده بودند با رفتار خیلی زشت و زننده منشی روبرو شدم نه تنها با شخص من با اکثر بیماران حتی در نوبت های قبل هم این رفتار را با بیماران دیگر مشاهده کرده بودم، که باعث شد خستگی این دو ماه تلاش در خاطره ام باقی بماند. از پزشکان محترم یک درخواست دارم چرا برای نوبت دهی از دستگاههای نوبت دهی روزانه که در بانکها موجود است، استفاده نمیکنید و یک تلفن گویا برای مواقعی که مطب تعطیل است و همین طور از دانشجویان پزشکی یا پزشکان جوان برای ویزیت اولیه، که اگر بیمار مرتبط به تخصص شما نبود به پزشکی دیگر ارجاع دهند. اکثر افرادی که به عنوان منشی انتخاب میکنید افرادی هستند که حتی برای کنکور خود نتوانستند برنامه ریزی کنند و هیچ سواد دانشگاهی ندارند یا از دانشگاه های درجه سه مدرکی نامرتبط دارند، چطور یک پزشک متخصص انتظار دارد چنین فردی برای او و بیمارانش برنامه ریزی کند. کسی که حتی کلمات تخصصی را نمی توانند درست بیان کنند. امید است پزشکان محترم به این درخواست ما مراجعه کنندگان توجه فرمایند. به امید به روزی.
9
پسندیدن
ارسال
ع ج
عشرت جهانگیر
یک سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
سلام به همه ی دوستان..من اولین دفعه هست که مراجعه کردم به خانم دکترالان نزدبک دوهفته هست دارم طبق رزیم خانم دکتر پیش میرم واسه لاغری..هنوز زوده واسه نظر در مورد روند درمانی...ولی فکر کنم و احساس میکنم سبکتر شدم و شکمم جمعتر شده...رژیمشون هم واقعا عالیه..اصلا سخت نیست و اصلا گرسنگی نمیکشم...فقط یه مورد...کاش خانم دکتر خودشون داخل مطب قد و دور کمر و عکس ازمون میگرفتن ..چون ما توی خونه نمیتونیم دقیق بگیریم ..اگه این موارد اجرا بشه عالیه برخورد خاتم دکتر و منشی گلشون هم عالیه..دمتون گرم
4
پسندیدن
ارسال
ع ش
عاطفه شریفی نسب اناری
دهدو ماه پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و احترام من که خیییلییی از خانم دکتر و زحماتشون ممنونم.دکتر فوق العاده صبور و با تجربه ای هستند.با اینکه چندین بار پیش چندین متخصص برا رژیم اقدام کرده بودم اما از هیچ کدوم به این اندازه نتیجه نگرفته بودم.هم رژیم خیلی معمولی و کم هزینه ای رو برام برنامه ریزی کردند هم با این برنامه اصلاسختی و گرسنگی رو احساس نمیکنم.یه پشتیبان فوق العاده پیگیر و فعال و مسئولیت پذیری رو هم برام انتخاب کردند که هم راهنمای خوبیه هم مشوق عالی.ممنونم از این تیم فوق العاده
2
پسندیدن
ارسال
ف م
فاطمه معصومه جعفری نجف آبادی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام،خانم دکتربسیار خوش برخورد و مهربان هستند،برنامه رژیمی که بهم دادند عالی بود،منشی صبورو خوش اخلاقی دارند.موقع مراجعه معطل نمیشم.ازاستفاده داروها نتبجه خوبی گرفتم،پشتیبان مهربان ومسیولیت پذیری دارند،وقتی باخانم دکتر صحبت میکنم تمام غم وغصه ام از بابت وزن زیادم تموم میشه وامید به زندگی پیدا کردم ،درکل اینجا همه چی خیلی عالیه،همه چی میخوریم،گرسنگی نمیکشیم،لاغرهم میشیم عالیه.خانم دکترعزیزم دستاتو می بوسم که رژیم باحال برام نوشتی.
2
پسندیدن
ارسال
ع غ
علیرضا غدیری
یک سال پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
با عرض سلام و ادب ، بنده فرزندان دختر و پسرم را برای افزایش وزن و قد و اصلاح رژیم غذایی خدمت خانم دکتر می برم ، ایشان در معاینه بسیار با صبر و حوصله و دقیق بودند ، برنامه ای که به بچه ها دادند، بسیار عالی هست و مطابق با سلیقه و روتین خانواده نوشته شده و نکته جالب عدم احساس گرسنگی در طول رژیم هست و تنوع غذایی ، همچنین پشتیبانی خیلی خوب مشاور ایشان و سرعت در پاسخگویی به سوالاتی که در طی رژیم برایم پیش می آمد.
1
پسندیدن
ارسال
م خ
معصومه خسروی
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام ،من برای اولین بار امروز رفتم مطب ایشون ،و میخواستم بگم ک ایشون عاااالی هستن و من واقعا لذت بردم از اینکه ایشون رو انتخاب کردم و باهاشون مشکلمو در میون گذاشتم،کاملا با صبر و حوصله ویزیت رو انجام میدن،و همینطور برخورد منشی بسیار عااالی بود،من از ایشون تشکر میکنم،ان شاالله از این پس حتماً مابقی درمان رو پیش ایشون ادامه میدم.
2
پسندیدن
ارسال
ع ا
عفت السادات طباطبائی عقدا
دهیک ماه پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
با سلام در ایتدای دوره مراجعه حضوری با خانم دکتر هستم برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مناسب برخورد خانم دکتر خیلی خوب خوش اخلاق و خوش صحبت، مدت زمان درمان تا رسیدن به وزن ایده ال مورد نظر خودم با مشورت خانم دکتر، نسبت به کیفیت درمان و داروهای مصرفی فعلا نظری ندارم به علت اینکه هنوز در دوره ایتدایی درمان هستم. با تشکر
1
پسندیدن
ارسال
ق ج
قاسم جعفرزاده
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
از ابتدای ورود به مطبشون که با منشی محترم خانم دکتر روبرو میشیم بسیار متین و خوش برخورد هستند تا زمانی که پیش خانم دکتر میریم و خودشون با حوصله و صبر و خوشرویی تمام مسائل مراجعه کننده را با دقت گوش میدن و طبق عادات غذایی خود افراد برنامه میدن و مهترین ویژگی برنامه غداییشون عدم گرسنگی در طول درمان هست .
3
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام خدمت دوستان من 4ماهه رژیم گرفتم واقعا راضی بودم ازهمه لحاض هم از نحوه برخورد دکتر هم از رژیم .من 18 کیلو وزن کم کردم خیلی احساس ارامش دارم .حالاهم از دستگاه استفاده میکنم برای افتادگی شکم وپهلو ولیفت خیلی خوب سایز کم کردم .واقعا به دوستام که میخواستن رژیم بگیرن توصیه کردم به خانم دکتر مراجعه کنن
5
پسندیدن
ارسال
م خ
محمد خدایی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار رفتار مناسبی دارن خانم دکتر . برنامه غذایی عالی و همچنین پیگیری توسط مشاورانشون بسیار کمک کننده هست . در طی مدت دو ماه و نیم که با رژیم پیش میرم 7 کیلو وزن کم کردم و همسرم هم 4 کیلو کم کردن . همچنین پدرم هم که دیابت داشتن بعد از رژیم و برنامه غذایی و ورزشی که خانم دکتر دادن حالشون بهتره .
2
پسندیدن
ارسال

کارشناس فاطمه جهان آبادی، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر یزد است. مطب کارشناس فاطمه جهان آبادی در یزد، بلوار فردوسی، بعد از رستوران گل سرخ، انتهای کوچه گلها واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09936728639 تماس بگیرید.

تاکنون 39K نفر از پروفایل کارشناس فاطمه جهان آبادی، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (247 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 211 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس فاطمه جهان آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس فاطمه جهان آبادی فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فاطمه جهان آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فاطمه جهان آبادی: یزد، یزد، بلوار فردوسی، بعد از رستوران گل سرخ، انتهای کوچه گلها
  • تلفن مطب کارشناس فاطمه جهان آبادی: 09936728639
  • تخصص کارشناس فاطمه جهان آبادی: متخصص علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل