ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
12K
دکتر فاطمه چراغی

فاطمه چراغی

22 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 93179
فلوشیپ سرطان‌شناسی (انکولوژی) زنان
متخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
3.8
از ۵
رضایت (105 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، سعادت آباد، نهم شرقی
درباره من

دکتر فاطمه چراغی جراح و  فوق تخصص انکولوژی زنان از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، عضو قبلی هیات علمی دانشگاه و عضو انجمن انکولوژی زنان  ایران می باشند.    ایشان  با  سابقه ی درخشان بیش از ۲۰ سال تجربه  در زمینه ی انجام چندین هزار عمل پیشرفته و عمل لاپاروسکوپی زنان  در مراکز دانشگاهی و بیمارستان های مختلف کشور ، هم اکنون یکی از جراحان برتر کشور  ، در رشته ی زنان و زایمان  بویژه  در زمینه ی  انجام  لاپاروسکوپی   بانوان می باشند.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه چراغی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه چراغی

3.8
از ۵
رضایت (105 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.5
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ر ج
رقیه جزمقدم
سه ماه پیش
4.3
پزشک را توصیه میکنم
کار پزشک خوبه ولی من که مراجعه کردم هزینه جراحی به من گفته شد برای برداشتن رحم 80 تومن میشه در حالی که مال من با بیمه تکمیلی جراحی کردن متاسفانه از خودمون 60 تومن گرفته شد مشخص میشه دیگه خودتتون قضاوت کنید قضیه چیه خیلی به جیب بیمار اهمیت نمی دن دقیقه نود هم‌میگن احتمال جراح دیگه هم استفاده بشه ی هزینه دستمزد هم به اون اضافه میشه این مورد را باید همه‌شون به بیمار واضح توضیح داده بشه تا بیمار تصمیم نهایی را بگیره خودش من که از این بابت همسرم واقعا نازاحت شد یعنی مریض دیگه لایه منگنه قرار می‌دهند بگه نبایداز نظر روحی خم به مریض فشار بیاد هزینه را باید از بیمه پایه ‌تکمیلی استفاده کنن بنظر من آزاد حساب میکردم بعدا از بیمه میگرفتم به نفع بیمار میشه الان اینطوری هم از بیمه تکمیلی بیمارستان دوبرابر میزنه هم بیچاره از بیمار هزینه دریافت میکنه که خدا را خوش نمیاد درصورتی که به کفته بودن فقط بیمارستان فرانشیز خیلی کم میگیره متاسفانه اینطور نبود گول حرف هاشون نخورید
پسندیدن
ارسال
ز ب
زهره بهرامی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر فاطمه چراغی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من برای کیست تخمدانم نیاز به مشاوره با متخصص آنکولوژی داشتم برخلاف بقیه پزشکان که نوبت های طولانی مدت میدن سریع به صورت آنلاین وقت گرفتم روزی که رفتم کمی معطلی داشت زمان بر بود ولی ارزش داشت چون واقعا درست تشخیص دادن برخلاف دکترهایی که رفتم همهگی نظر داشتن که باید عمل بشی ولی ایشون بابررسی دقیق مدارک وگفتن که نیاز به عمل نداری و مشکلی نداری از خانم دکتر کمال تشکر و دارم
1
پسندیدن
ارسال
ر خ
راضیه خدادادی
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
مطب دکتر فاطمه چراغی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
برخورد تک تک پرسنل عالی و محترمانه بود، همینطور برخورد و تشخیص خانم دکتر هم خیلی خوب بود، آرامشی که از پرسنل و خانم دکتر عزیز گرفتم باعث شد ناراحتی که دو هفته درگیرش بودم از بین بره.خیلی خوشحالم که سعادت آشنایی با خانم دکتر چراغی رو داشتم.
1
پسندیدن
ارسال
س ا
سیما ابراهیمی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر فاطمه چراغی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پرسنل عالی,خوش برخورد،دستیار دکتر کاملا ب توضیحات بیمار گوش میدن و خیلی خوب آزمایشات رو بررسی میکنن. خانم دکتر هم ک عالی خدا بهشون خیر بده.خیلی مجرب و اصلا خرج الکی درست نمی‌کنن.
پسندیدن
ارسال
ف ا
فرحناز اصغرنیا
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
مطب دکتر فاطمه چراغی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر و پرسنل ایشان با خوش رویی و حوصله و دقت به صحبت ها گوش می دهند و کامل و واضح مراحل درمان را توضیح می دهند. از همه ی این عزیزان کمال تشکر و سپاس را دارم.
پسندیدن
ارسال
ن ع
نازنین عالی
ویزیت شده
دو هفته پیش
|
مطب دکتر فاطمه چراغی
3.3
پزشک را توصیه میکنم
دکتر حاذق و تیم حرفه ای وخوش اخلاقی داشتند اما متاسفانه با اینکه وقت قبلی داشتم 5 ساعت معطل شدم واقعا این همه وقت معطلی از حوصله خارج هست
پسندیدن
ارسال
ر ن
روژین ناجی
ویزیت شده
دو هفته پیش
|
مطب دکتر فاطمه چراغی
3.3
پزشک را توصیه میکنم
رفتار خانم دکتر چراغی عالی بود خدماتشون هم همینطور رفتار تمام پرسنل هم خیلی خوب بود فقط تاخیر خیلی زیاد بود حدودا 4 ساعت و نیم معطل شدم
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار حاذق هستند و من بسیار راضی هستم پیشنهاد میکنم حتما مراجعه داشته باشید واقعا ارامش میگیرم وقتی میرم پیش ایشان معلومات بالایی دارند.
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
تعریفشون رو خیلی شنیده بودم تشخیص بسیار درستی دارن و دوران نقاهت خوبی رو دارم و عمل خوب بوده مرسی از خانم دکتر بابت دانش و مهارتشون
پسندیدن
ارسال
ن ن
نسیم نیک نیا
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار مهربان و بادرک و شعور هستن و تمام پرسنل بسیار بسیار رفتار محترمانه دارند و با حوصله تمام وقت میذارند برای بیمار
پسندیدن
ارسال

دکتر فاطمه چراغی، فلوشیپ انکولوژی زنان در شهر تهران است. مطب دکتر فاطمه چراغی در تهران، سعادت آباد، نهم شرقی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22370103 تماس بگیرید.

تاکنون 12K نفر از پروفایل دکتر فاطمه چراغی، فلوشیپ انکولوژی زنان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 76٪ مراجعین (105 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 17 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه چراغی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه چراغی 2 تیر 1:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ انکولوژی زنان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه چراغی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه چراغی: تهران، تهران، سعادت آباد، نهم شرقی
  • تلفن مطب دکتر فاطمه چراغی: 021-22370103
  • تخصص دکتر فاطمه چراغی: فلوشیپ سرطان‌شناسی (انکولوژی) زنان/ متخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل