ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
127K
دکتر محمدعلی زمانی

محمدعلی زمانی

31 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 40031
فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی
4.5
از ۵
رضایت (804 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

شهرکرد - خیابان شریعتی، تقاطع خیابان ولیعصر و شریعتی، ساختمان سفیر سلامت، طبقه دوم
شهرکرد - خیابان شریعتی . روبروی اداره دارایی
درباره من

⮜ بیوگرافی

  • تست های پوستی (skin prick test)جهت تشخیص نوع آلرژی 
  • حساسیت زدایی (ایمنوتراپی ) یا واکسن آلرژی 
  • انجام اسپیرومتری (نوار ریه) 
  • آلرژی های پوستی (کهیر،اگزما و...) 
  • آلرژی تنفسی فصلی ودائمی 
  • آلرژی غذایی ودارویی
  • تست حساسیت ،واکسن آلرژی ،نوار ریه

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدعلی زمانی را داشته است.

نظرات در مورد محمدعلی زمانی

4.5
از ۵
رضایت (804 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا ع
ابراهیم عشیری
ویزیت شده
دو سال پیش
|
محمدعلی زمانی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
حدود 5 شش سالی هست که من در گیر بیماری ریوی هستم ، سالهاست به فوق تخصص های با اسم و رسم اصفهان مراجعه کردم، و با ارائه تست ریه و انجام سی اتسکن یک سری دارو که اتفاقا تمامی نسخه های همگی هم مشابه هم بود بمن دادند که هیچ تاثیری برای من نداشت و خودم بنوعی مشکوک شدم که مشکل من از ریه نیست وگرنه با این همه دارو باید یک نتیجه حداقل کوچک و بهبودی رخ میداد ... بنا به پیشنهاد یکی از همکاران که قبلا مادرشان هم مشکل بنده را داشتن که پس از سالها مراجعه به متخصصین اصفهان و بدون ذره ای بهبودی ، نهایتا با نسخه دکتر زمانی بهبودی کامل حاصل نمودند . بنده هم امروز به جناب دکتر زمانی مراجعه نمودم و با تشخیص دقیق بیماری بنده ، ویزیت شدم ، در هنگام اعلام بیماری بنده ، یک لحظه شُکه شدم ، تمام علائم بیماری را تشریح و اعلام فرمودند که مشکل و بیماری شما از ریه نیست ، بنده به تشخیص دکتر عزیزمان ایمان کامل دارم و مطمئن شدم که متاسفانه این چند سال را بدلیل تشخیص نادرست بیماری توسط فوق تخصصین اصفهان با زجر پشت سر گذاشته ام ، بنده امیدوارم و ایمان دارم که کمتر از ده روز نتیجه دلخواه و بهبودی نسبی را حاصل می نمایم .. درود بر دکتر محمدعلی زمانی عزیز ، که علاوه بر علم ، در اخلاق نیکو نیز سرآمد میباشند ‌ در مدت حضور در جوار دکتر نازنین ، با کمال متانت و ادب و بزرگواری و با حوصله به اینجانب نکات را بیان فرمودند.
10
پسندیدن
ارسال
س م
سحر مهرپرور
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من دچار یه بیماری شده بودم که کل بدنمو درگیر کرد بدنم دچار تاولهای زیر پوستی میشد وخارش ودردشون عذاب اور بود به یازده تا پزشک مراجعه کردم ولی نتیجه نداشت بدتر هم شدم یکی میگفت بیماری خود ایمنیه یکی دیگه میگفت از کبدته یکی دیگه میگفت اگزماست خلاصه تا یه روز که رفته بودم مطب پزشک متخصص داخلی تابلوی دکتر زمانیو دیدم گفتم یه سرم اینجا بزنم که ایشون بایه تست غذایی متوجه بیماری من شدن گفتن الرژی به مواد غذایی داری ودارو دادن ومن خداروشکر خیلی بهتر شدم
7
پسندیدن
ارسال
ص م
صغری مرادی
ویزیت شده
چهار ماه پیش
|
محمدعلی زمانی
4.7
پزشک را توصیه میکنم
من بیماری سرطان کبد دارم و بیشتر از 4ماه سرفه های شدید داشتم که پزشکان گفتند ربطی به بیماری من نداره داروهای متعدد توسط پزشکان مختلف برای من تجویز شد اما تاثیر نداشتند و سرفه باعث ایجاد حالت تهوع و استفراغ میشد اما با مراجعه به آقای دکتر زمانی بعد از 3بار ویزیت خداروشکر سرفه های من بسیار کاهش پیدا کرده و وضعیت خوبی دارم البته هنوز تحت درمان هستم از آقای دکتر بسیار تشکر میکنم و آرزوی سلامتی و شادکامی براشون دارم
پسندیدن
ارسال
ص ا
صغرا امیریان
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام حدود 10سال پسرم مشکل خارش پوست داشت وپوستش قرمز شده بود هرجا وپیش هر دکتری میرفتم ی چیزی میگفت گفتن اگزماست تا اینکه یکی از آشناها ایشون رو معرفی کردن رفتیم پیششون تا گفتم اگزما گفتن داره گفت بر چه اساسی گفتن باید تست بدن همونجا تو مطب تست گرفتن وگفتن حساسیت به مواد غذایی هست نباید این موارد رو مصرف کنن دارو دادن باید بعد از یکماه مراجعه کنیم پزشک خوش اخلاق وکاربلدی بودن ازشون ممنونم
پسندیدن
ارسال
س خ
ستاره خاطری
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام وقت بخیر من حساسیت شدید پوستی دارم تمام بدنم خارشت داره ووقتی دست میزنم تاوال میزنه انگار که آبجوش ریخته روش هر دکتری که رفتم مشکلمو پیدا نکرده دیگه خسته شدم باید یک روز در میان از قرص حساسیت سیتریزین استفاده میکنم ،ممنون میشم اگه کسی مشکل منو داشته ودرمان شده چکار کرده ،از وقتی که این مشکل وپیدا کردم دچار سقط مکرر شدم 4 بار سقط کردم
پسندیدن
ارسال
م ر
محمود رضائی قندعلی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام، آقای دکتر زمانی نسبت به بیمار بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد می باشند در کار خودشون بسیار کار بلد و متخصص می باشند،چند سال پیش به دلیل بیماری که پسرم داشتند وپیش ایشان مراجعه کردیم پسرم را کاملا درمان کردند والان هم خدارو شکر مشکلی ندارند،بنده از ایشان تقدیر وتشکر میکنم،انشاءالله همیشه به همراه خانواده محترمشان تندرست وسلامت باشند.
1
پسندیدن
ارسال
س م
سیده مریم حسینی
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
محمدعلی زمانی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
من برای حساسیت و آلرژی خودم و پسرم به مطب اقای دکتر زمانی مراجعه کردم نوبت دهی اینترنتی گرفتم که خیلیییییییییی راحت و سریع بود و وقتی به مطب مراجعه کردیم در حد چند دقیقه متظر موندیم و دقیقا سر ساعت نوبتمون وارد شدیم برخورد اقای دکتر خیلی مهربون و صمیمی بود از دیروز که دارو ها رو مصرف میکنیم تغییر و بهبود رو خدا روشکر می بینیم.
پسندیدن
ارسال
ا ع
ابراهیم عشیری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
در طول مدت درمان ، دکتر نازنینم با تشخیص دقیق و تجویز دو قلم دارو بهبودی را به بنده برگرداند ... نتیجه تشخیص و تجویز صحیح جناب آقای زمانی ، آرامشی بود که بعد از سالها دوباره به من و خانواده ام داده شد... خدا را هزاران بار سپاسگزارم و از جناب دکتر زمانی هم تشکر و قدردانی می نمایم..
1
پسندیدن
ارسال
ه م
هلیا محمدی
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
محمدعلی زمانی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باتشکرازدکترعزیزکه باصبروشکیبایی به سوالات بیمارگوش میدادورفتارکارکنان بخصوص منشی دکترخیلی عالی بودودرتنظیم وقت نوبت دهی واقعامنظم بودن که بیمارمعطل نمیشدونحوه ویزیت دادن هم خیلی عالی هرشخصی که نوبت داشت سرساعت خودش می آمدممنون وسپاسگزارم
پسندیدن
ارسال
م ط
محمد طاها نظری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
4.0
پزشک را توصیه میکنم
قبلاً به خاطر رنیت الرژیک توسط دکتر زمانی ویزیت شده بودم و نتیجه گرفتم الان پسرمو که به دنبال آنفلوآنزا دچار سرفه های آلرژیک شده بود را بردم پیش دکتر با اولین دوز مصرف علایمش خیلی رفع شده تشکر میکنم از آقای دکتر کاربلد و با تخصص پاینده باشن
پسندیدن
ارسال

دکتر محمدعلی زمانی، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی در شهر شهرکرد است. مطب دکتر محمدعلی زمانی در خیابان شریعتی، تقاطع خیابان ولیعصر و شریعتی، ساختمان سفیر سلامت، طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02125015015 تماس بگیرید.

تاکنون 127K نفر از پروفایل دکتر محمدعلی زمانی، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (804 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 725 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدعلی زمانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدعلی زمانی فردا 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدعلی زمانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدعلی زمانی: شهرکرد، خیابان شریعتی، تقاطع خیابان ولیعصر و شریعتی، ساختمان سفیر سلامت، طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر محمدعلی زمانی: 02125015015
  • تخصص دکتر محمدعلی زمانی: فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل