ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
96K
دکتر مهران همای نیکفر

مهران همای نیکفر

25 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 74198
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
4.7
از ۵
رضایت (391 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - مترو صادقیه-خیابان ولیعصر-نرسیده به سه راه فردوس-سمت راست-کوچه اعتمادیان-پلاک 27-طبقه اول واحد 4
تهران - اتوبان همت غربی-خیابان کبیری طامه-خیابان بهار-بیمارستان عرفان نیایش
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهران همای نیکفر را داشته است.

نظرات در مورد مهران همای نیکفر

4.7
از ۵
رضایت (391 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ف ت
فرشته تلگرافی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام،دوماه بود درد شدید فک داشتم ،خوردن وحرف زدن برایم مشکل بود خیلی مراجعه به پزشکان مختلف داشتم ،تا اینکه به دکتر عزیز و بزرگوار جناب آقای دکتر مهران همای نیکفر مراجعه نمودم،، ایشان پزشکی حاذق ،،،چون هم تشخیص درست وهم درمان صحیح دارند،، با صبر و حوصله اقدام به درمانم،، نمودند ،،هم اکنون تحت درمان ایشان هستم الان که این مطالب را می‌نویسم حالم خوب اون دردهای طاقت فرسا را ندارم خوشحالم که در کشورم چنین پزشک دلسوز ،مهربان وصبور وحاذق را داریم از پروردگار منان ،سلامتی طول عمر وبهروزی روز افزون برای ایشان خواستارم،،دکتر جان از شما سپاسگزارم.
پسندیدن
ارسال
ف ع
فرزاد عبدالعلی اوغلی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر مهران همای نیک فر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام بنده سردرد شدید به همراه تاری دید و همچنین گردن درد و صدای ضربان تو سرم داشتم که به آقای دکتر مراجعه کردم ایشون وزیت اول ام آر ای از مغز و رگ مغز برام نوشت و پیشنهاد کرد به چشم پزشک مراجعه کنم بابت تاری دید که التهاب عصب چشم داشتم بخاطر فشار شدید تو سرم ام آر ای جوابش اوکی بود خدارو شکر و با داروهای دکتر سر درد و گردن درد و صدای قربان تو گوشم بر طرف شد و تاری دیدم روز به روز رو به بهبودی هست.
پسندیدن
ارسال
م د
مرجان درویش
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر مهران همای نیک فر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
واقعا دکتر متخصص،با سواد و در عین حال دلسوز و مهربونین، تشخیص درست، صبورانه وقت میزارن و در عین حال توضیح شرایط فعلی که داری رو بهت یادآور میشه، درمان در جهت بیماری و پیشگیری از جدی شدن بیماریت و بعد از اونم دعوت به مراجعه اگه بعد از اون بازه زمانی درمان خوب نشدی، در مجموع به شدت پیشنهاد میکنم که حتما اگر حتی مشکل سطحی دارید بهشون مراجعه کنید چون قطعا نتیجه مطلوب میگیرید یه دنیا تشکر آقای دکتر.
3
پسندیدن
ارسال
م ح
میرعلی حسینی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پدرم تحت درمان ایشان هست، الحمدلله روز به روز حالشون داره بهتر میشه، آقای دکتر نیکفر بسیار باحوصله و شکیبا هستند، وقت میذارن برای توضیحات مراجعین، بعد کامل روند درمان رو توضیح میدن و دلیل استفاده از هر دارو رو میگن. اصلا مثل برخی پزشکان عجله ندارند و با وجود اینکه سرشون شلوغه کامل وقت میذارن. بسیار بسیار جهت درمان پیشنهاد میشوند. ضمنا منشی های بسیار مودب و خوشروئی هم دارند.
پسندیدن
ارسال
م د
مرجان درویش
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر مهران همای نیک فر
4.7
پزشک را توصیه میکنم
من برای بار اول بود که مراجعه میکردم پیش آقای دکتر از طریق سایت و تعریف های که ازشون شده بود تصمیم گرفتم پیش ایشون برم،تقریبا تو همون تایمی هم که وقت گرفته بودم وقت پذیرشم شد، برخورد بسیار خوب و محترمی داشتن، تشخیص دادن که باید ام آر آی و نوار عصب دست بگیرم تا بعد از اون بتونن تشخیص بدن و راه درمان داشته باشند. درمجموع میتونم بگم فکر میکنم دکتر خوبی بودن
1
پسندیدن
ارسال
ر م
رضا مختاری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر مهران همای نیک فر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام رفتار محترمانه پرسنل و دکتر منو مجذوب کرد و اینکه دکتر با آرامش به حرف‌های من گوش کردن ، بعداً شروع به پیشنهاد راه درمان کردن . یک نکته‌ی خیلی مهم که من اصلاً جایی ندیده بودم ، این بود که : دکتر هر دارویی رو برای من تجویز میکردن ، دلیل تجویز دارو و خاصیت درمانی دارو رو توضیح میدادن !!! در ضمن اطلاعات دکتر و سواد علمی بالای ایشون مثال زدنی هستش .
3
پسندیدن
ارسال
ر ص
رایان صادقیان
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
در حال درمان و فرایند تصویربرداری هستم ولی مشکلی که وجود داشت این بود که منشی نسخه دستی و صحیح پزشک را اشتباه در سیستم وارد کرد و کد رهگیری اشتباه گرفت و باعث شد ضمن معطلی در هنگام MRI بیمه ام را قبول نکنند و آزاد حساب کردم و دستم به جایی بند نبود ولی خود دکتر در مرحله اول که خوب بود حالا مراحل بعدی را باید ادامه دهم ببینم به کجا می رسه!
2
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر خوش برخورد بودند. ولی منشی ایشون فوق العاده بی ادب و * دارویی که آقای دکتر برای پدرم تجویز کردند رو باید تو سامانه تامین اجتماعی ثبت می‌کردند. با توجه به اینکه ثبت نکرده بودند برخورد خیلی خیلی بدی داشتند و بدون اینکه پاسخ درستی بده تلفن رو قطع کرد متاسفم که اخلاق خوب دکتر رو با این بی ادبی زیر سوال بردند!!!!
پسندیدن
ارسال
ر آ
رعنا آخوندی
سه سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خیلی مهربون و خوش حوصله. کامل راجع به فرآیندی که برای درمان در نظر داره رو توضیح میده و اینکه به شدت خوش خنده و شاد هستند. برای من MRI نوشتند و نوار مغز و کامل توضیح دادند که چرا این 2 تا رو برام نوشتند و هر کدوم از این تست ها قراره چه چیزی توی مغز رو نشون بدن. من تا حالا دکتر به این خوش حوصله ای جایی ندیده بودم
2
پسندیدن
ارسال
ع د
علی داداش نژاد
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر مهران همای نیک فر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
رفتار پرسنل و دکتر خیلی خوب و دوستانه بود اقای دکتر برخلاف دکترهای دیگر البته با عرض معذرت با صبر و حوصله به تمام توضیحات گوش می‌دادند و در پرونده یادداشت می‌کردند و این توضیحات همیشه به روند تشخیص و معالجه کمک،بزرگی می‌کند در مورد امکانات رفاهی در مطب چیز خاصی ندیدم ممنون
1
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
مهران همای نیکفر

دکتر مهران همای نیکفر، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر مهران همای نیکفر در مترو صادقیه-خیابان ولیعصر-نرسیده به سه راه فردوس-سمت راست-کوچه اعتمادیان-پلاک 27-طبقه اول واحد 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09386602639 تماس بگیرید.

تاکنون 96K نفر از پروفایل دکتر مهران همای نیکفر، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (391 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 356 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهران همای نیکفر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهران همای نیکفر فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهران همای نیکفر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهران همای نیکفر: تهران، مترو صادقیه-خیابان ولیعصر-نرسیده به سه راه فردوس-سمت راست-کوچه اعتمادیان-پلاک 27-طبقه اول واحد 4
  • تلفن مطب دکتر مهران همای نیکفر: 09386602639
  • تخصص دکتر مهران همای نیکفر: متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل