ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
26K
دکتر ناصر مرادی

ناصر مرادی

42 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 22393
متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) فوق تخصص سرطان های ادراری تناسلی
4.5
از ۵
رضایت (390 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - میدان ونک کوچه صانعی پلاک 33 ساختمان صدف
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ناصر مرادی را داشته است.

نظرات در مورد ناصر مرادی

4.5
از ۵
رضایت (390 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا س
احمدعلی سرحدی
ویزیت شده
سه ماه پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جناب دکتر مرادی بسیار با احترام و با حوصله به صحبت بیمار گوش می دهند و به بیمار امید و آرامش تزریق می کنند . برای بالا رفتن PSA خودم نزد ایشان رفتم . وقتی دیدند که هیچگونه علائم غیرعادی در دفع ادرار ندارم و سونوگرافی من هم طبیعی و عادی نشان می دهد ،پیشنهاد فرمودند یک ماه دیگر یک آزمایش‌دیگر بدهم و چنانچه پائین آمد مشکل برطرف شده و در صورت بالارفتن بیوبسی را تجویز فرمودند . امیدوارم تو این یک ماه مشکل من حل شود . ضمنا سرکار خانم منشی ایشان هم فرشته گون با بیماران برخورد می کنند
پسندیدن
ارسال
ف ا
فاطمه اطیابی
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
بنظرم بهترین دکتری بودند که درین مدت که پدرم دچار سرطان پروستات هستند بهشون مراجعه کردیم. برعکس استرسی که ماداشتیم، ایشون در آرامش بهترین تشخیص وپیشنهادرو بهمون دادند ، و برامون خیلی خوب وقت گذاشتند. فضاوپرسنل هم به همین شکل عالی بود،هزینه ی ویزیت مناسب و خوشحالم که درین مملکت هنوزهستندافرادیکه هم درتخصصشون عالین هم انسانن. حتی نحوه ی وقت گرفتن وپاسخگویی عالی بود. ممنونیم دکتر. انشاله بزودی در بیمارستان مشکل پدرم رو حل کنیدو تحت نظرتون باشن.
1
پسندیدن
ارسال
ف ب
فرشید بیگلری
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر کاملا راستگو و بدون خاشیه و بدون لابی. برام جالب بود که برای آزمایش و سونو هیچ جایی رو معرفی نکردن و همچنین حرف اضافه تری در خصوص مراحل تشخیص و درمان نزدن و پله به پله با دلیل و دقت کامل پیش میرن. مطب باتوجه به فضای خوبی که داره بسیار دلنشین و برخورد منشی خانم که خیلی متشخص بودن هم عالی بود. خیلی خلوت بود و این خیلی برام مهمه که به محض رسیدن برم داخل و ویزیت بشم. در کل یه جواهر که فعلا کسی زیاد از مطبش خبر نداره. همه چی عالی
1
پسندیدن
ارسال
س ب
سمیه بیاتی
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام دکتر خوش برخورد دلسوز و داروی کم و خرج تراشی الکی نمی‌کنند والبته ویزیت هم همان که وزارت بهداشت اعلام کرده. تعرفه را می‌گیرند. بعضی پزشکان فوق تخصص با اینکه 180 هزارتومن حق ویزیت تعرفه است ولیکن تا 250 هزار تومن هم از بیمار دریافت میکنند. البته خیلی آهسته صحبت می‌کنند جناب دکتر ولی درمجموع تشخیص عالی رفتار عالی ویزیت طبق تعرفه و معطلی هم کم معطلی. خداخیرشان بدهد.
پسندیدن
ارسال
ع ا
عبداله افروزی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام من اولین دکتری هست در ایران با این تخصص وشخصیت خود ومنشی ایشان که حتی یک لحظه درنوبت ویزیت مشکل نداشتم ایشان خیلی با حوصله حرف وناراحتی های من را گوش دادند وسپس بنده را خیلی خوب ویزیت نمودند ویزیت ایشان آزمایش و سوگرافی بی مورد نمی نویسند از همه لحاظ بنده نمره صفر تا صد به ایشان نمره صد را می‌دهم
3
پسندیدن
ارسال
ر ف
رضا فروزان مهر
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار آرام ، دقیق ، با حوصله ، خوش برخورد ، نکته سنج ، گوش شنوا دار و انسان فرهیخته ای هستند اینها نکات و نقاط شخصیتی ایشان. مطب بزرگ ، بسیار شکیل و منظم . تصمیم و تشخبص هم از نظر بنده‌ با توجه به توضیحات ابتدای موضوع ، عالی بود. چرا که بدقت بررسی و وقت میگذارند و از همه مهمتر شرایط رو تشریح میکنند.
پسندیدن
ارسال
س ک
ساسان کزازی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار متخصص و با شخصیت، بدون ایجاد استرس و با حوصله توضیح کامل رو میدن، بسیار مطمئنگفتن که سنگ من دفع خواهد شد و همینطور هم شد،درصورتی که دیگران سریع نوبت عمل ثبت میکردن، بحث مالی هم واسشون اهمیت نداره، ایشون رو به نسبت چزشکای جوون و پول دوست حال حاضر بشدت توصیه میکنم. خلاصه که عالی هستن
پسندیدن
ارسال
م ش
مسعود شمشیرگرها
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خدایی دکترومنشی کاملا خوش اخلاق ومهم ترازاین که بعد ازمعاینه شدن نسخه منو داد وگفتند از بیرون کارت به کارت کنید چون من شرایط نقدی داخل مطب رونداشتم اینموضوع از نظر من بسیار مهم است و تشکر میکنم ایشالا که من بعد از آزمایشات و مصرف داروی دکتر درمان بشم و بازم نظر بدم تاالان خوب وعالی بودن
پسندیدن
ارسال
م ر
محسن رنجبران
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر ناصر مرادی
4.7
پزشک را توصیه میکنم
پزشکی بسیار خوب و مهربان و دلسوز و باایمان هستند که با حوصله زیاد به صحبت‌های بنده گوش داده و آزمایشات و سونوگرافی را بررسی کرده و سپس به دقت معاینه نمودند حتی با توجه به اینکه بنده بیمار آخر بودم، و بیش از بیست دقیقه تأخیر در حضور داشتم، ولی در مطب منتظر من ماندهبودند
پسندیدن
ارسال
ف ج
فرح جدیدی زاده
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشک بسیار با اخلاق و صبور که با حوصله و دقت به بیمار و صحبت‌هاش توجه کرده و پاسخگوی سوالات بیمار هستن خانم محترمی ک در مطب هستن خوش برخورد هستن که حس خوبی رو به مراجعه کننده منتقل میکنه. فعلا در مرحله اولیه چکاپ هستیم و مجددا هم مراجعه خواهیم کرد.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
ناصر مرادی

دکتر ناصر مرادی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر تهران است. مطب دکتر ناصر مرادی در میدان ونک کوچه صانعی پلاک 33 ساختمان صدف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-25015810 تماس بگیرید.

تاکنون 26K نفر از پروفایل دکتر ناصر مرادی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (390 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 230 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ناصر مرادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ناصر مرادی فردا 4:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ناصر مرادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ناصر مرادی: تهران، میدان ونک کوچه صانعی پلاک 33 ساختمان صدف
  • تلفن مطب دکتر ناصر مرادی: 021-25015810
  • تخصص دکتر ناصر مرادی: متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) فوق تخصص سرطان های ادراری تناسلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل