ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
31K
دکتر ندا صفاپور

ندا صفاپور

2 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 111468
فوق تخصص بیماری های ریه
4.8
از ۵
رضایت (272 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

دزفول - دزفول خیابان ایت اله طالقانی.طبقه فوقانی داروخانه شبانه روزی قائم
درباره من

⮜ بیوگرافی

متخصص داخلی

فوق تخصص بیماری های ریه

مشاوره آسم.آلرژی.اسپیرومتری.تست خواب‌.برونکوسکوپی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ندا صفاپور را داشته است.

نظرات در مورد ندا صفاپور

4.8
از ۵
رضایت (272 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م م
مریم مدهنی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من مریم مدهنی هستم ساکن شهرستان اندیمشک اتفاقی توی اینترنت آدرس خانم دکتر صفا پور رو دیدم چون مشکل تنفسی داشتم اینترنتی نوبت گرفتم و سر ساعت مقرر رفتم خدمت ایشون از همون ابتدای ورود با خوش اخلاقی و خوش رویی منشی دکتر روبرو شدم در مقایسه با منشی مطب های دیگه که دماغ بالا و از خود راضی هستند و بنوعی فکر می‌کنند از دماغ فیل افتادن از برخورد منشی بسیار خوشایند شدم و دعا می‌کنم که همواره در امورات زندگی موفق و تندرست باشند شاید کمتر از پنج دکتر جهت ویزیت خدمت دکتر شرف یاب شدم بسیار مهربان خوش اخلاق و خنده رو بودند خدا شاهده همین برخوردی که از ایشان دیدم استرسم کاسته شد احساس آرامش کردم همیشه برای ایشان آرزوی سلامتی دارم خدا می داند نامبرده به قصد درآمد زایی مطب نزده است بجای اینکه مثل اغلب پزشکان دایم به فکر پول باشند خیلی برای بیمار وقت میذارند و مطالب لازمه را چند بار توضیح میدهند . ای کاش پزشکان دکتر یا منشی های شان خانم دکتر صفا پور را اگو قرار می دادند . با آرزوی تندرستی برای تک تک اعضای خانواده محترم دکتر صفا پور. والسلام مریم مدهنی
8
پسندیدن
ارسال
غ م
غلامرضا مخلصی
دو ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
معجزه ای وصف ناگفتنی و فوق تصور از باسواد بودن او. عالی است نحوه طبابت عالی عالی تجویز دارو اثر بخش تست اسپیرو متری آنی.در رویت و جواب عکس سی تی اسکن وووو واقعاحرفه ای است.قدر دان زحمات ایشان و شرمنده اخلاق نیک او هستم.هنوز تحت نظر ایشان هستم و به دستورات و توصیهای او برای ادامه درمان و دنبال کردن بیماریم تا بهبودی کامل کاملا گوش میدهم. هر چه نوشتم و گفنم کم گفته ام خداوند حفظش کناد و حافظ وجود پر گران بهای او باد.
پسندیدن
ارسال
م م
مریم مدهنی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر ندا صفاپور
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام ابتدا از سرکار خانم دکتر صفا پور تشکر و قدردانی دارم بابت اخلاق خوش و رفتار صمیمی ایشان و صعه صدر در توضیح مسائل مربوط به نوع بیماری و راه درمان و چهره خندان و دوست داشتنی ایشان و همچنین ویزیتور با اخلاق نامبرده . با توجه به مطالبی که در بالا اشاره کردم از این پس بنده به عنوان یک مبلغ حتماً تبلیغ کارو نوع رفتار ایشان را در فامیل و دوستان خواهم داشت.
6
پسندیدن
ارسال
ز خ
زینب خواجه
ویزیت شده
هشت ماه پیش
|
مطب دکتر ندا صفاپور
5.0
پزشک را توصیه میکنم
درود ،وقت بخیر.من از شهرستان گتوند بصودت اینترنتی نوبت گرفتم. .تقریبا نیم ساعت معطل شدیم تا نوبتمون شد. برخورد خانم دکتر عالی و بسیار گرم بود.و اشنالله داروهای تجویزی شون هم کارساز باشه چون هنوز یه روزه دارم استفاده میکنم. علت مراجعه هم سرفه های مکرر بود.فقط هر بیمه ای رو قبول نمیکنن و تست ریه ش هم بطور آزاد به نظرم گرون بود.باتشکر وآرزوی موفقیت
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار پزشک با سواد و خوش اخلاقی هستند. بنده برای مشکلات تنفسی به ایشان مراجعه کردم و تشخیص و درمان ایشان بسیار عالی بود. نظافت مطب و رفتار منشی ایشان نیز بسیار مودبانه و عالی بود. برای این بزرگوار آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. مردم شهرستان دزفول و استان خوزستان باید به داشتن چنین فرزندان متخصصی به خود افتخار کنند.
1
پسندیدن
ارسال
ث ن
ثریا نوش کام
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
مطب دکتر ندا صفاپور
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام علیکم برخورد سهولت در دریافت نوبت ؛ هم اینتر نتی وهم حضوری ؛ برخوردمناسب خانم منشی و هم خانم دکتر؛ خانم دکتر با حوصله ودقت به توضیحات بیمارشان توجه می کردند، اولین باراست خدمتشان رسیدیم ان شاءالله نسخه شان هم به لطف خدا شفابدهد. اگربابیمه های تکمیلی قرار داد ببندندبرای رفاه حال بیماران بهتراست.
3
پسندیدن
ارسال
م س
میثم سعیدی مقدم
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر ندا صفاپور
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خیلی عالی بودن ایشون همه از نظر برخورد با بیمار و هم با صبر و حوصله و با نهایت دقت بنده رو معاینه کردن و خوشبختانه مشکلاتی که بنده داشتم رو سریع متوجه شدن و در حال حاضر بیار ایشون هستم. داروهایی که تجویز کردن برام از امروز دارم مصرف میکنم امیدوارم که هرچه سریعتر به نتیجه برسم
4
پسندیدن
ارسال
ا ی
امیر یاقوت وند
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر ندا صفاپور
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من چند سال مشکل ریوی دارم خداروشکر با یه جلسه بهتر شدم واقعا کارشون عالی است و بازاری بازی سر مریض در نمیارن اخلاقشونم واقعا عالی اولین دکتری بوده کلا از همه لحاظ راضی بودم واقعا.با تشکر از خانم دکتر ندا صفاپور و پرسنلش.
3
پسندیدن
ارسال
ک د
کیانوش دریکوندی
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام خسته نباشید تقریبا مدت 20 روز هست سرفه شدید شدید دارم و خلط هم دارم ممکنه مشکل از ریه هام هم باشه گفتم شاید سرما خوردگی باشه ولی هیچ علایم دیگه ای ندارم سیگارم روزی دوبسته ونستون میکشم مدت 10 سال هست میشه راهنمایی کنید
پسندیدن
ارسال
ع ح
عبدالحسين حجتی فرد
ویزیت شده
یک ماه پیش
|
مطب دکتر ندا صفاپور
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار پزشک حاذقی هستند و در کار خود متبحر انتقاد از نحوه نوبت دهی که باید سازماندهی بهتری صورت گیرد منشیان بااخلاق و خوش برخورد.هستند. اگر بدقت به بیماران وقت مراجعه داده شود ازدحام صورت نمی‌گیرد.با تشکر از مجموع‌ پرسنل
پسندیدن
ارسال

دکتر ندا صفاپور، فوق تخصص بیماریهای ریه در شهر دزفول است. مطب دکتر ندا صفاپور در دزفول خیابان ایت اله طالقانی.طبقه فوقانی داروخانه شبانه روزی قائم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09336419363 تماس بگیرید.

تاکنون 31K نفر از پروفایل دکتر ندا صفاپور، فوق تخصص بیماریهای ریه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (272 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 238 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ندا صفاپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ندا صفاپور امروز 5:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص بیماریهای ریه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ندا صفاپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ندا صفاپور: دزفول، دزفول خیابان ایت اله طالقانی.طبقه فوقانی داروخانه شبانه روزی قائم
  • تلفن مطب دکتر ندا صفاپور: 09336419363
  • تخصص دکتر ندا صفاپور: فوق تخصص بیماری های ریه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل