ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.9K
دکتر پیمان کرمی

پیمان کرمی

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 105948
متخصص ارتودانتیکس
متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
4.5
از ۵
رضایت (77 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرمانشاه - کرمانشاه، بلوار نوبهار، جنب بستنی نوبهار. نبش کوچه 113. طبقه فوقانی طلا و جواهر یاوری.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پیمان کرمی را داشته است.

نظرات در مورد پیمان کرمی

4.5
از ۵
رضایت (77 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.ایشان احتمالاً با سابقه ترین متخصص ارتودنسی در کرمانشاه هستند.من پیش چند تا دندانپزشک ارتودنسی رفتم گفتند باید فکم را عمل کنم و نه هزینه زیاد آنرا داشتم ونه جرات اون رو.یک دندانپزشک دکتر کرمی را معرفی کرد.ایشان بدون جراحی و در عرض چند ماه فک فکم را جا انداخت! تازه هزینه را گفت از من اقساطی گرفتند.زیاد اهل تبلیغ نیستند ایشان خودتون برید مطب ایشون تا متوجه بشید.در ضمن همه کار ها را خودشون انجام می دهند و دستیار شون حق دست زدن نداره.و خیلی سر وقت براتون کارمی کنه.روش های درمانی ایشون خیلی جدید و بروز هست.همه دندان پزشکان می گفتند محاله بدون جراحی فک من درست بشه.
پسندیدن
ارسال
ا د
ایرج داوری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
قبل از هر چیز از خداوند متعال شاکرم که در شهر خودم این چنین دکتر با خدایی را برای ما قرار داده است از نظر وقت گذاری برای مصاحبه بیمار عالی می باشد و طوری برنامه ریزی می کند که بیمار در مطب زیاد معطل نشود و 2 سال معالجه فرزندم به طول کشید و اگر آن زمان کمکم نمی کرد بایستی فرزندم در سن 20 سالگی به بعد بایستی جراحی فک انجام می داد و بعداً ارتودنسی می شد که با توکل به خدا در سن 13 سالگی ارتودنسی انجام داد و به جراحی نکشید از خداوند متعال آرزوی سلامت و موفقیت برای خود و خانواده اش را دارم.
پسندیدن
ارسال
ف پ
فاطمه پنجعلی زاده
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
حمد و سپاس خدای متعال را که همه ی هستی به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف، بدین وسیله از شما پزشک حاذق و دلسوز که با سعه ی صدر و دقت نظر نسبت به درمان دندان اینجانب اهتمام ورزیدید، سپاس و قدرانی می نمایم و امید آن دارم که در جامعه، پزشکان حاذق بیشتری چون شما پرورش یابند همچنین برای شما و خانواده ی بزرگوارتان سلامتی و بهروزی از خداوند متعال خواستارم
پسندیدن
ارسال
ط د
طیبه دارابی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بهترین متخصص ارتودنسی درکرمانشاه هستن که سخترین مورد هایی که نیازبه جراحی داشته اند را بدون جراحی فک درمان کرده اندنمونه کارهای ایشون توی پیج...میتونین ببینین.صفرتاصددرمان راخود شخص دکتر پیمان کرمی انجام میدهند.دکتربسیاربااخلاق و صبوری هستن.حتمااگه یکباربه مطب ایشون مراجعه کرده باشیدحرفای منوتاییدمیکنید.باتشکرازپذیرش24
پسندیدن
ارسال
ا ص
امید صالحی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام بهترین دکتر کرمانشاس من چندین دکتر رفتم هیچ کدوم برام وقت نمیزاشتن ولی ایشون کامل راهنماییم کردن و به یک به یک سوال هام با حوصله جواب دادن و درمان رو شروع کردن برام.و به لطف خدا همه چی خوب پیش رفت وازشون نهایت قدردانی رو دارم.
پسندیدن
ارسال
ط د
طیبه دارابی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بنظرم بهترین متخصص ارتودنسی درکرمانشاه هستن که سخترین موردهایی که نیازبه جراحی فکی داشته اند رو بدون جراحی فک درمان کرده اند.دکتربسیاربااخلاق و صبوری هستندوتمام کارهای درمان مریض توسط خودایشان انجام میشودکه بنظرمن فوق العادس
پسندیدن
ارسال
ع ر
عبدالسلام رحمانی
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
یکی از دکترای باوجدانی و خیلی مهربون و عزیزی که برخلاف بقیه ی دکترای ارتودنسی ده تا دستیار بی تجربه جلو دستشونه مریضارو راه میندازند ایشون فقط خودشون کل درمان رو انجام میدن
پسندیدن
ارسال
ع ر
عبدالسلام رحمانی
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اخلاق بسیار عالی نحوه ی ویزیت بسیار عالی صفر تاصد درمانو خودشون انجام میدن برخلاف بقیه مطبهای دیگه دستیار نداره
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
1.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام و خسته نباشید کیفیت درمان واقعا عالی اخلاق واقعا عالی خدا ازش راضی باشه
پسندیدن
ارسال
ا خ
احسان خنجری ده گلی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر پیمان کرمی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
خوب بود و همه مشکلات فک و دندان رو کاملا تشخیص داد و گفت
پسندیدن
ارسال

دکتر پیمان کرمی، متخصص ارتودانتیکس در شهر کرمانشاه است. مطب دکتر پیمان کرمی در کرمانشاه، بلوار نوبهار، جنب بستنی نوبهار. نبش کوچه 113. طبقه فوقانی طلا و جواهر یاوری. واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 083-38390492 تماس بگیرید.

تاکنون 4.9K نفر از پروفایل دکتر پیمان کرمی، متخصص ارتودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (77 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 18 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پیمان کرمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر پیمان کرمی امروز 3:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پیمان کرمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پیمان کرمی: کرمانشاه، کرمانشاه، بلوار نوبهار، جنب بستنی نوبهار. نبش کوچه 113. طبقه فوقانی طلا و جواهر یاوری.
  • تلفن مطب دکتر پیمان کرمی: 083-38390492
  • تخصص دکتر پیمان کرمی: متخصص ارتودانتیکس/ متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل